Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaKlára Vassné Megváltozta több, mint 8 éve
1
1. Ágazati és regionális gazdaságtan - Kereskedelem NévDolgozat címe 1. Bodó Pál BenceVidéki járásaink balsorsa, vagy jövője? 2. Búza BenceVegyem vagy béreljem, avagy mozgó kereskedelem a Dunán 3. Gyüre Zoltán A vasárnapi zárva tartás hatása az élelmiszer kiskereskedelmi vállalkozásokra Budapesten és az agglomerációban 4. Juszt Réka Interrelationship between Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Ltd. and Kecskemét - Economic, cultural and social development of the city 5. Kiss PéterVasárnap: zárva 6. Nevelős Annamária A női felsőruházati divatcikkek kereskedelmi-, termék- és minőségpolitikai elemzése
2
2. Fogyasztói magatartás NévDolgozat címe 1. Balog Dávid Mi alapján választanak szórakozóhelyet a fiatalok Budapesten 2. Borbély Henrietta Y a Z előtt? Az Y és a Z generáció vásárlási szokásai a műszaki cikkek vonatkozásában 3. Hauzer Ágnes Eco marketing and the consumer environmental awareness in Hungary, focusing on generation Y 4. Koncz József ÁdámA fogyasztói magatartás befolyásolása 5. Medve Ildikó Szeretetbiznisz, avagy a nők vs. férfiak ajándékozási szokásai 6. Nagy Nóra Zsuzsanna Fogyasztói tudatosság (Avagy fogyasztói tudatlanság?) 7. Párzsi Helén Tudd, hogy mi áll a döntésed hátterében - a fogyasztók árészlelésének vizsgálata
3
3. Gazdaságpszichológia - Gazdaságszociológia NévDolgozat címe 1. Al-Zaghír-Tóth Szulamit Szubjektív társadalmi jóllét 2. Cséri Bettina Nagy Gyöngyi „Bevándorlás a hallgatók véleményébe” – azaz, a felsőoktatásban tanulók nézőpontja a migrációról 3. Csontos Péter Hári Gergő Generációk közötti szakadék 4. Lengyeltóti SzilviaFókuszban a szédítő kékség 5. Pál EszterMerni vagy nem merni: az itt a kérdés! 6. Tóth VeronikaAkarsz-e játszani?
4
4. Marketing NévDolgozat címe 1. Anna-Lena Drewitz„The weird magic of the selfie“ 2. Juhász Zsófia Véleményvezér-marketing: a fogyasztói döntések befolyásolásának új eszköze 3. Kovács Nikolett Otott Kristóf Miklós Popp Kitti Egy kisváros nagy lehetőségei –Lébény fejlesztési terve 4. Németh Bernadett Ha én Porsche… Audi… Skoda volnék… Avagy a márkák megszemélyesítése 5. Papp Eszter Boglárka Marketing opportunities in the context of destination management and city marketing of Eger, Hungary 6. Pintér Judit Marketinglogisztika, Avagy a marketing,,logisztizálása” és a Logisztika,,marketingelése” 7. Turányik Júlia Future tendencies of marketing communication on the market of theatres in Budapest 8. Vogl Máté JánosGame on -Videojáték és marketing
5
5. Munkerőpiac-Pedagógia NévDolgozat címe 1. Ertl FlóraIntensive programmes in higher education 2. Gaál Péter Szög a munka koporsóján -avagy a technológiai munkanélküliség jelentősége a 21. században 3. Gréczi Dániel Kónya Ádám What do our degrees worth? 4. Kurdi Márk ErikA tanárok befolyásolása a diákok pályaválasztásában 5. Németh ImreA diploma tapasztalat nélkül csak diploma… 6. Papp Zsombor Dániel Források és a felsőoktatás színvonalának hatása a hallgatók jövőképére, japán, kínai, német és a magyar hallgatók véleménye alapján 7. Sáfrány Cintia Ingatlanközvetítői szakma jövője az emberi erőforrás kihasználás tükrében 8. Simon TitanillaGenerációs útvesztő, avagy kulcs a sikerhez 9. Halassy Gyöngyi Éva Tóth Zita Gabriella Jövőkép a felsőoktatásról, avagy hogyan látja a jelen diákja a ”holnapot” 40 év távlatában
6
6. Pénzügyek NévDolgozat címe 1. Kovács RolandA pépnzmosás jéghegyének látható és rejtett dimenziói 2. Kránicz OrsolyaHitelkártya kultúra – fókuszban a nyugat-dunántúli régió 3. Rácz Enikő Pénzügyi forradalom - Online fizetési rendszerek a hálózati gazdaságban 4. Rahner Alma Magyarországi befektetési alapok hozamainak összehasonlító elemzése 5. Szabó Attila Szűcs Julianna Látvány(os)-csapatsport támogatás 6. Szentivánszky SáraA kis- és középvállalkozások adómorálja Magyarországon
7
7. Számvitel NévDolgozat címe 1. Aradi KrisztinaA BI döntéstámogató szerepe napjainkban 2. Dabisné Nyikos Melinda Származékos ügyletek valós értéken történő értékelése a tőzsdén jegyzett vállalatok tekintetében 3. Lengyelová Enikő A könyvvizsgálat szerepe egy termelő vállalat őnköltségszámításának tükrében 4. Lukács László István A közösségi költségvetési számvitel fejlődése és kihívásai a 21. Században 5. Simon TamaraÉrtékelés szerepe és kihívásai a számvitelben 6. Soós Barbara Az építőipari könyvvezetés és az elektronikus napló sajátos szemlélete 7. Török Evelin Itthon és külföldön, avagy az eredménykimutatás differenciái
8
8. Szervezés - vezetés – Stratégiai menedzsment NévDolgozat címe 1. Berta Gergő A magyar kis – és középvállalkozások vezetési szemlélete mennyiben befolyásolja a magyar gazdaság hatékonyságát? 2. Fördős Fanni A Budapesti Gazdasági Főiskola vezetői információs rendszerének fejlesztése Neptun rendszer alapján 3. Kéki TamásA biometrikus azonosítás előszobájában 4. Nádasi IstvánA KKV-k működési sajátosságai a valóságban 5. Somogyi Gábor Esport a XXI. században, avagy az eSport és a tradicionális sportok üzleti modelljeinek hasonlóságai
9
9. Turizmus NévDolgozat címe 1. Besenyei Zsuzsa Az olimpia turizmusát befolyásoló tényezők statisztikai elemzése 2. Leé DóraAz ornitológia szerepe Magyarország turizmusában 3. Pellérdy Nóra Nemzeti értékeink, a hagyományos magyar lófajták a turizmus versenypályáján 4. Prokopics SaroltaAz ökofalvak szerepe Magyarországon 5. Simon Dóra A szállodai revenue management oktatásának lehetséges formái Magyarországon 6. Sulyok KittiLovak a gyógyulás szolgálatában
10
10. Vendéglátás NévDolgozat címe 1. Bodri Tamás Főiskolai hallgatók táplálkozási szokásai és fittségi jellemzői 2. Csizmadia Szilvia Gluténmentes és laktózmentes ételajánlatok az Egyesült Államokban és hazánkban 3. Füle Barbara Zsuzsanna A vendéglátásban jelentkező speciális táplálkozási igények és azok kielégítése 4. Krekó Noémi What is the secret behind the success of the “new-wave” specialty coffee places in Budapest? 5. Kuna ZoltánA szállodai revenue management gyakorlata 6. Rádai Barbara Descriptive analysis of the hungarian catering industry with a special focus on the restaurant sector 7. Szakál SzabinaÖn megenné, amit főzött, vagy más kifőzött!? 8. Schurina Anett Vincze Endre A méz szerepe a konyhában
11
11. Világgazdaságtan – Nemzetközi kapcsolatok - Külkereskedelem NévDolgozat címe 1. Bathó Barbara Lean menedzsment és six sigma alkalmazása a szupermarketek dinamikus méretezésében 2. Dervisevic Aldin Foreign policy of the federal people's Republic of Yugoslavia in the period 1945-1963 3. Hegyeshalmi Zsuzsanna Autóipari zöldmezős beruházás a válság kezdetén – Mercedes-Benz Kecskemét 4. Huber Viola Horváth Bettina Oroszország nemzetbiztonsági stratégiája 5. Kacz Ádám Palaczki Levente A migráció hatása Magyarország külkereskedelmére és logisztikájára 6. Kalocsai Kristóf Az állami külkereskedelmi vállalatok szerepe a kommunista éra második felében 7. Kancsó Eszter Egy sikeres területi vita-rendezés a XX. századból - az orosz-kínai határviták háttere és megoldódása 8. Komlossy Krisztina Kádár jános tárgyalási stratégiájának és döntéshozatali gyakorlatának elemzése az 1968-as prágai intervenció tükrében 9. Lajkó Cecília Mirtill Nem minden arany, ami fénylik - az iszlám bankolás kiskapui
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.