Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaBorbála Barta Megváltozta több, mint 8 éve
1
Változások az építőiparban – 2013 Tájékoztató az építésüggyel kapcsolatos jogszabályok 2013. január 1-e óta hatályos kivitelezőket érintő rendelkezéseiről ÉTDR
2
ÉTDR rendszer Az Építésügyi hatósági engedélyezési eljárásokat Támogató elektronikus Dokumentációs Rendszer (ÉTDR) olyan, interneten keresztül elérhető központi, országos szolgáltatás, amely az építésügyi hatósági engedélyezési eljárás valamennyi résztvevője (ügyfelek, hatóságok) számára támogatja az elektronikus ügyintézést, valamint az engedélyezési tervdokumentáció (a rajzi mellékleteket is beleértve) elektronikus kezelését: készítését, tárolását, továbbítását, véleményezését, megjelenítését és megőrzését.
3
HIVATAL jogorvoslat szomszéd szakhatóságok kérelmező Működési séma
4
Online benyújtás
5
ÁNYK - Abevjava Offline benyújtás
6
Személyes benyújtás
7
Postai benyújtás
8
Papíralapú kérelem rögzítése és az eljárás indítása Papír alapú kérelmet az ügyfélszolgálat fogad, s a kérelem benyújtásának és visszaigazolásának módját jogszabályok rögzítik. Ezért a kérelemre indult eljárás csak az ügyfélszolgálati felületről indítható. A papír alapú kérelmet és amit még a jogszabály megenged papír alapon benyújtani, azt be kell szkennelni. A feltöltendő fájl formátuma PDF/A, felbontása 300 DPI, s amennyiben az elvégezhető és az adott dokumentum esetén annak értelme van, úgy karakterfelismerő módon kell digitalizálni. Hivatalból indított eljárás Hivatalból indított eljárást csak ügyintézői felületen lehet indítani!
9
Regisztráció Felhasználói kézikönyv (ÜF): 4.2
15
Tervezőknek, művezetőknek, szakértőknek ajánlatos
18
Tárhely létrehozása Felhasználói kézikönyv (ÜF): 6.3.1
19
Megosztott fájlok Zárolt fájlok Szöveges dokumentációk TervrajzokKörnyezeti állapotadat A hatósági eljárás iratai Tárhely
20
tárhely létrehozása
29
Dokumentum feltöltése Felhasználói kézikönyv (ÜF): 7.2.5
30
dokumentumok feltöltése
39
A dokumentum adatainak szerkesztése A dokumentum adatainak szerkesztése A dokumentum letöltése saját gépre A dokumentum törlése A dokumentum megtekintése ÉTDR támogatással és jegyzetelés A dokumentum megtekintése ÉTDR támogatással és jegyzetelés Ikonok
40
Bővített nézet Felhasználói kézikönyv (ÜF): 7.2.3, 7.2.4., 7.2-6.- 7.2.9.
41
bővített nézet
60
A kérelem benyújtása Felhasználói kézikönyv (ÜF): 7.3.3.
61
a kérelem benyújtása
63
címzett hatóság kiválasztása
64
a kérelem mellékleteinek csatolása
71
a kérelem benyújtása
75
Kézikönyvek, nyomtatványok A rendszer megismeréséhez és használatához szükséges információk http://www.e-epites.hu/etdr címen ismerhetőek meg.
76
Kapcsolat, hibabejelentés A helpdesk elérhetősége Telefonos helpdesk működési idő: hétfőtől csütörtökig munkaidőben (8.00 – 16.30), pénteken munkaidőben (8.00 - 14.00). Telefonszám: (06 1) 279-2643 és (06 1) 279-2647. Elektronikus levelek fogadása: folyamatos. E-mail: helpdesk@etdr.gov.hu Az ÉTDR rendszer működésével kapcsolatos informatikai hibák bejelentését a honlapon elérhető hibabejelentő űrlap részletes kitöltésével kell megtenni. A kitöltött űrlapot a helpdesk@etdr.gov.hu e-mail-címre kell elküldeni.
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.