Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaKlára Csilla Nemesné Megváltozta több, mint 8 éve
1
2016. 09. 23. 1 A Győr-Moson-Sopron megyei Kereskedelmi és Iparkamara média kapcsolatai Kőváriné Vida Ildikó PR vezető, kamarai tanácsos
2
2016. 09. 23. 2 A Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara kommunikációs jövőképe A kamara a világ változásaira változással válaszol. Ez kommunikációját is meghatározza. Kérdés, mi az, amitől a kamara még kamara marad a változások közepette ???
3
2016. 09. 23. 3 Célok A kommunikáció révén a kamara ismertsége növekedjék. Az elismertsége növekedjék Üzenetei, információi a vállalkozások széles rétegeihez jussanak el. Profitáljanak: azaz a kommunikáció révén bővüljenek, eredményesek legyenek a vállalkozások információi, kapcsolatai egymással és a kamarával is.
4
2016. 09. 23. 4 A kamara által alkalmazott média mix jellemzői Kommunikációs formák Személyes kommunikáció Események Szórólapok, kiadványok Nyomtatott média Audió média Audió-vizuális média Internet, közösségi portálok
5
2016. 09. 23. 5 A kamara által alkalmazott „média” mix jellemzői Személyes kommunikáció Vállalkozások egymás között a kamaráról Tisztségviselők, aktivisták a vállalkozásoknak Tanácsadók, szakértők, referenciák Kamarai munkatársak a vállalkozásoknak Mindenki a kamarának
6
2016. 09. 23. 6
7
7 A kamara által alkalmazott „média” mix jellemzői E semény kommunikáció Rendezvények – szakmai, ünnepi és laza Hagyományos kamarai programok – évindítók, bálok, tagozati rendezvények Vásárok, tapasztalat cserék, üzletember találkozók Gazdasági diplomácia –nagyköveti látogatások
8
2016. 09. 23. 8 A kamara által alkalmazott média mix jellemzői Szórólapok, kiadványok Kiadványok ismertetők a kamara szolgáltatásairól, közérdekű információkról szórólap, plakát gyűjtődosszié Vállalkozások bemutatkozó kiadványainak tárolása, terjesztése eseményeken, a kamarai székház aulájában.
9
2016. 09. 23. 9 A kamara által alkalmazott média mix jellemzői Nyomtatott média Kisalföldi Gazdaság magazin 5000 példányban, évente 10-szer, 36 színes oldalon jelenik meg. Esetenként idegennyelű oldalak is vannak benne. Tudásközvetítő és kamarai webre irányító médiummá is válhat. Megjelenés Kisalföld napilap havonta 1 oldal Megjelenés Győri Közélet, Győri Est, Győr+, települési hírlevelek, más nagypéldányszámú médiumokban.
10
2016. 09. 23. 10 A kamara által alkalmazott média mix jellemzői AUDIÓ média Győr-Moson-Sopron megyében fogható rádiók Class FM 100,5 MHz (Kabhegy), 101,4 MHz (Győr), 102,0 MHz (Sopron). Corvinus Rádió 104,6 (Sopron). Juventus Rádió 89,5 MHz (Budapest), 94,5 MHz (Kapuvár – Rábaköz Rádió). Kék Duna Rádió 90,5 MHz (Komárom), 91,5 MHz (Győr). Lajta Rádió 100,7 (Mosonmagyaróvár) MR1 Kossuth Rádió 95,00 MHz (Mosonmagyaróvár), 102,3 MHz (Kabhegy), 106,4 MHz (Győr). MR2 Petőfi Rádió 93,1 MHz (Győr), 93,9 MHz (Kabhegy), 99,5 MHz (Sopron). MR3 Bartók Rádió 105,0 MHz (Kabhegy), 106,8 MHz (Győr), 107,9 MHz (Sopron). MR6 A Régió rádiója 99,1 MHz (Győrben, kábelen), valamint középhullámon 1350 kHz, 1116 kHz, 1251 kHz. Nap Rádió 94,1 MHz (Sopron) Neo FM 87,6 MHz (Győr), 96,8 MHz (Sopron),107,2 MHz (Kabhegy). Oxygen FM 103,1 MHz (Győr). Rádió 1 Győr 96,4 MHz (Győr). Győr+ 100,1 /Győr/
11
2016. 09. 23. 11 A kamara által alkalmazott média mix jellemzői AUDIÓ-VIZUÁLIS média TV Műsorok Kamarai Magazin RevitaTv 20 perc havonta Hircity.hu 1-2perc eseménytudósítás havi 7-9 Eseménybeszámoló-reklám 120 éves jubileumi klipp Szakmák Harrmóniája Magyar virtus - Szolgáltatási tagozat 2010-12. Kamar-A-kadémia gépipari vásár beszámoló Bécs Enterprise Europe Network film magyar felirattal „Home video” 2011-11-04 Mosonmagyaróvár
12
2016. 09. 23. 12 A kamara által alkalmazott média mix jellemzői Hálózati média -internet Kamarai weboldal Kamarai hirlevél Nagylátogatottságú partneroldalakról visszacsatolás Közösségi oldalak, blogok, okos telefonok, sms alkalmazásának vizsgálata E kampányok szervezése Skype, MSN ügyfélszolgálat megfontolása
13
2016. 09. 23. 13 Honnan hová jutottunk? Hogyan tovább! 1995-2005 kommunikációs mélypont. Negatív vállalkozói megítélés, elzárkózó média, színvonaltalan Kisalföldi Gazdaság 2005-2010 Szolgáltató kamarai imázs, érlelődik a média mix hatása. A média megismeri és elfogadja a kamarát. 2011-től elismertség, igény a kamarai információra. Ezt kell kihasználni, fokozni.
14
2016. 09. 23. 14 Kihívás és Lehetőségek Kihívás: Gyorsan változó, sok információt, sok vállalkozásnak szegmentáltan kell eljuttatni a lehető legolcsóbban. Le kell fedni a hatásterületet. A világ egyre inkább klippekben gondolkodik. Lehetőség: személyes kommunikáció, Kisalföldi Gazdaság, AUDIOVIZUÁLIS e média a 3 kamarai zászlóshajó. Minden más média erre irányít. Költségvonzatok: Az e kommunikáció a legkevésbé költséges. Szükség van a ráerősítő egyéb médiára. A Kisalföldi Gazdaság lap Presztizsből és hasznosságból is fontos.
15
2016. 09. 23. 15 Kőváriné Vida Ildikó PR vezető, kamarai tanácsos............................................................................................. Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara 9021 Győr, Szent István út 10/a. Tel.: 96/520-203 Fax.: 96/520-293 kvildiko@gymskik.hu www.gymskik.hu Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.