Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Regionális konferencia Szolnok 2008. március 12.
2
Bács-Kiskun Megyei Önkormányzat Bajai Közoktatási Intézménye és Gyermekotthona
4
Bemeneti mérés adatai: 9. a10 fő 9. b12 fő 9. c10 fő 9. d9 fő 10.a 15 fő 10. b10 fő 10. c11 fő Összesen 77 tanuló 7 osztályfőnök
5
SNI tanulók részére a feladatlapok nagyon nehezek voltak. Jó eredmények is születtek. Kommunikációs feladatlapoknál: 9-10. osztály. Az osztályfőnökök ismertették és értékelték a tanulókkal az eredményeket. Osztályszinten és egyénileg is. Az osztályfőnökök egyéni fejlesztési tervet készítettek. Tanórákon, osztályfőnöki órán, rehabilitációs órán végzik a fejlesztést.
6
A bemeneti mérés után a MÉCS munkacsoportokat hozott létre. Céljuk: bemeneti és követő mérésekre feladatlapok készítése egységes alapelvek alapján SNI igényeknek megfelelően életszerű feladatok készítése 8. osztály felé iránymutatás szakképzés előkészítése
7
Alapelvek: 1. Egy munka 10 feladatból álljon. 2. Minden feladat ITEM alapú legyen. 3. 40-50 ITEM legyen. 4. Struktúra készüljön a feladatokhoz. 5. Minden feladatlaphoz tartozzon értékelési követelmény a kerettanterv alapján. 6. 2011-re egységes értékelőlapok kidolgozása. 7. Egységes formai követelmények. 8. Javítókulcs készítése. 9. Egyértelmű kérdésfeltevés. 10. Taxonómiai táblázat készítése. 11. Kompetencia alapú mérés alkalmazása 12. Életszerű feladatok legyenek.
8
Mérési területek: - anyanyelv - kommunikáció - matematika - természetismeret - életvitel
9
Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.