Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaEde Fülöp Megváltozta több, mint 8 éve
1
Kiss János Kereskedelmi igazgató 2013.09.18 Magyar Nemzeti Kereskedőház Zrt. Bemutatkozás
2
Magunkról Alapítók: Magyar Állam (Miniszterelnökség Külügyi és Külgazdasági Ügyekért Felelős Államtitkársága) és Magyar Kereskedelmi és Iparkamara. MNKH küldetése: hazai kis- és középvállalkozások exportpotenciáljának növelése és külpiaci aktivitásuk előmozdítása Ennek érdekében a kereskedőház: támogatja a kis- és középvállalkozások tartalékainak hatékony mozgósítását, piaci tevékenységeik bővülését; export kapacitásukat fejleszti, külpiaci aktivitásukat szervezettebbé/hatékonyabbá teszi; középtávon önfenntartóvá válik. MNKH üzleti alapon fejti ki tevékenységét Első ütem munkatársak létszáma 40 fő
3
Ágazatok : mezőgazdaság és élelmiszeripar vegyipar, környezetipar, egészségipar, építőipar, információ technológia gépipar (fenti ágazatokhoz kapcsolódóan) magas minőségű, exportképes termékek/szolgáltatások közvetítése az újonnan nyíló piacok felé kiegészítő szolgáltatások
4
A Kereskedőház kereskedelmi tevékenysége Export kínálat szervezése hazai árualapok felkutatása külpiacra juttatás céljából integrátori tevékenység a KKV-k piacra juttatása érdekében Külkereskedelmi ügyletek lebonyolítása célpiacok elemzése az exportlehetőségek feltárására, célzott tenderfigyelés közvetítői tevékenység: konkrét vevői igényekre belföldi szállító és árualap biztosítása a vevő és eladó közötti ügylet teljes körű menedzselése az ajánlattól a leszállításig, illetve pénzügyi rendezésig közreműködés az exportengedélyezésben és a minősítések kiadásában finanszírozás támogatása: közreműködés a finanszírozási folyamatokban, hitelgarancia biztosítása (kapacitásbővítéshez, vevőfinanszírozáshoz) jogsegély szolgálat, vám- és adótanácsadás, szállítmányozás, egyéb logisztikai szolgáltatások
5
A Kereskedőház feladatai Exportcélú partnerközvetítés és tanácsadás Piackutatás, és versenytárselemzés Magyarországi piacfelmérés, árualap létrehozás Külföldi piackutatás Exportügyletek finanszírozása (Eximbank)
6
Üzleti folyamatok MNKH Zrt. Partner szervezet 1 Partner szervezet 2 Integrátor 1 Integrátor 2 Szállító 3 Szállító 4Szállító 2 Szállító 1 Szállító 5 Szállító 6 Minősítő Intézet 1 Minősítő Intézet 2 V Kft. 1 V Kft. 2 Vevő 2 Vevő 1 Vevő 3 Vevő 4
7
Üzleti Stratégia Versenyképesség hosszú távú fenntartása Magyar minőségi termékek exportja (luxus termékek, hungarikumok) Komplex-, „csomag” rendszerek értékesítése MNKH brand-ek létrehozásaMNKH know-how létrehozása
8
A viszonylati kereskedőházak Összesen 36 VKH létrehozása Feladataik: Kereskedelmi ügyletek előkészítése, partner megkeresése, tárgyalások lebonyolítása, szerződés megkötése. Az üzlet nyomon követése – szállítás, fizetés, garanciális kérdések
9
Célországok Oroszország Kína Kazahsztán Egyesült Arab Emírségek Szaúd-Arábia Azerbajdzsán Törökország Várhatóan évente további 5 kereskedőház megnyitása
10
Regisztráció PARTNER PROGRAM www.tradehouse.hu info@tradehouse.hu
11
Összefoglalás 3 év alatt várhatóan 20 országban működő viszonylati kereskedőház alakul A viszonylati Kft-kben részesedés vásárlásának lehetősége Kiemelt diplomáciai támogatás: MKIK, HITA, Diplomáciai képviseletek
12
Kiss János Kereskedelmi igazgató www.tradehouse.hu info@tradehouse.hu 1095 Bp., Ipar utca 5. Telefon: (1) 810-1600 E-mail: kiss.janos@tradehouse.hu Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.