Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaAdrián Biró Megváltozta több, mint 8 éve
1
DANONE BABY MILUMIL JUNIOR DRINK KAMPÁNY Uniomedia Zrt. 1
2
A CÉL 2 A Milumil junior gyerekital eladásának támogatása a D-vitamin népszerűsítésével. CÉLCSOPORT – édesanyák 1-3 éves kisgyermekkel (280 000 fő) A CÉLCSOPORT
3
3 A téma folyamatos napirenden tartása A KOMMUNIKÁCIÓS STRATÉGIA Üzenetek (társadalomtól az édesanyákig) SZEMÉLYES ÉRINTETTSÉG Márkakomm. Website/FB OLDALAK Hivatalos Partner A „tölcsér hatású nagyból a kicsi felé” zajló üzenet átadás segítségével újrapozícionáltuk a D-vitamint a C-vitaminhoz hasonlóan – személyes érintettség a fókuszban! A megjelenések maximalizálása Egy hiteles szakmai szervezet bevonása a D- vitamin kommunikációba Az ingyenes megjelenés szervezésen túl a fizetett márkajelenlét biztosítása a kampány idején
4
A MILUMIL MEGJELENÉSE A KAMPÁNYBAN (free media) MÉDIASZERVEZÉS Jelentős média megjelenés: TV, reggeli show, híradó Rádiók Online hírportálok (index, orgio) Bulvár média: Blikk, Bors, Metropol Print: Megyei Napilapok Egészségügyi és babamama portálok 4
5
EREDMÉNYEK 4 SZAKMAI SZERVEZETT CSATLAKOZOTT A KOMMUNIKÁCIÓHOZ A D-VITAMIN KIFOGYOTT A PATIKÁKBÓL A KAMPÁNY HARMADIK HETÉRE MEDIA CLIPS: 113 db MEDIA IMPRESSIONS: 18 044 549 AVE: 39 918 900 FT A MILUMIL LEJOBB ÉRTÉKESÍTÉSE EREDMÉNYÉT ÉRTE EL: A kategória a vizsgált időszakban 12%-kal nőtt A termékcsalád értékesítése pedig 21%- kal növekedett előző év hasonló időszakához képest (forrás: AC Nielsen, RA adatok) 5
6
KÖSZÖNJÜK! WWW.UNIOMEDIA.HU WWW.UNIOMEDIA.HU 6
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.