Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaGábor Somogyi Megváltozta több, mint 8 éve
1
Személyes és kitartó Marketing a hálózati társadalomban Hammer Ferenc ELTE BTK Média és Kommunikáció Tanszék
2
Mit jelent az új? Kopernikusz? hálózati társadalom digitális gazdaság gamifikáció információs társadalom multiplatform-transzmédia on-demand tásadalom jel-, illetve jelentésgazdaság web2 crowd-sourcing konvergenciák élménygazdaság P2P helyspecifikus technológiák hyper-targeting
3
Marketing, branding
4
Tér “Az utca legjobb szabója”
5
Tömeg - Hálózat A “nagy közös” vége Kaotikusabb, kiszámíthatatlanabb (hány világ van egyáltalán?), Bond vs. Tarantino Munka - szabadidő. Szerepcsere? Individualizált/személyes örömök és veszélyek: Atombomba, AIDS Névjegy - Közösségi média
6
Ki van központban? Az egyén? Egyéni stílus
7
Ki van központban? Az egyén? Egyéni stílus
8
Ki van központban? Az egyén? Stilizálás, individualizáció Egyének hálózatban? Közösségben? Az antennától a like gombig Kommunikációs-technológiai rendszerek: Decentralizált, on-demand Számítógép-telekom-szórakozás-média Helyspecifikus interakciók
9
Tanulságok a marketing számára Új viszonyok az eladók és a vevők között Prosumers
10
Tanulságok a marketing számára Új viszonyok az eladók és a vevők között
11
Tanulságok a marketing számára Új viszonyok az eladók és a vevők között
12
Tanulságok a marketing számára Új viszonyok az eladók és a vevők között
13
Tanulságok a marketing számára Új viszonyok az eladók és a vevők között Új üzleti modellek
14
Tanulságok a marketing számára Új viszonyok az eladók és a vevők között Új üzleti modellek, pl. VISOR Value proposition, Interface experience, Service platform, Organizing model and Revenue/cost sharing
15
Tanulságok a marketing számára Új viszonyok az eladók és a vevők között Új üzleti modellek A reklámozástól a közösségi média felé A “meggyőzéstől” a megismerés felé. Big data és személyesség
16
Tanulságok a marketing számára Új viszonyok az eladók és a vevők között Új üzleti modellek A reklámozástól a közösségi média felé A “meggyőzéstől” a megismerés felé. Big data és személyesség
17
Tanulságok a marketing számára Inspirációk: “Pick - love - share” Tervezés helyett próbálgatás a fogyasztóval Terek - idők - történetek A régi és az új együtt
18
Köszönöm hammer@policy.hu
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.