Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaImre Papp Megváltozta több, mint 8 éve
1
A szállodai szoftverek piaca Magyarországon Csapó László Attila Szent István Egyetem Közgazdaságtudományi Jogi és Módszertani Intézet Alkalmazott Informatika Tanszék
2
Általános kép A CIB a legnagyobb tulajdonos Az MFB is jelentős tőkét invesztál ebbe a paicba A banki szektor nem támogatja a szállodai fejlesztéseket megvalósító hiteleket, illetve sokszor nincs meg a minimális 30 %-os önerő
3
A szállodai szoftverekkel szemben támasztott követelmények megbízhatóság, naprakész, törvényi előírásoknak megfelelő, egyszerűen kezelhető, rugalmasan változtatható és javítható, a szálloda igényeihez alkalmazkodó (személyre szabható), jó ár/érték arányú, és a legfontosabb: hatékonyabb legyen, mint a hagyományos, papír alapú ügyintézés.
4
Versenytársak
5
A HostWare HostWare (magyar fejlesztés) termékcsalád modulonként megvásárolható részei: – Szállodai front office rendszer – Online helyfoglalás – CRM – Ügyfélkapcsolati rendszer – Vendéglátás rendszer – Áruforgalom – Rendezvény nyilvántartás – Anyag nyilvántartás – Tárgyi eszköz nyilvántartás – Főkönyvi könyvelés rendszer – Gyógyászat és wellness rendszer – Fürdőbelépő rendszer http://www.hostware.hu
6
A Hostware szállodai front office rendszer fő menüpontjai Recepció Kassza Housekeeping Kimutatások Éjszakai zárás Alapadatok Szerviz
7
A Fidelio 300.000-350.000 felhasználó a világon 2010-től modulonként is megvásárolható Aki egyszer megvásárolja a szoftvert és a havi díjjal fenntartja, annak mindig frissítik a rendszert A Micros terméke http://www.micros-fidelio.hu/
8
Opera (német fejlesztés): – Szintén a Micros terméke – Customer Relationship Management (CRM – ügyfélkapcsolat- kezelés); – Property Management (PMS – szállodairányítás); – Conference & Catering Management (CCM –konferencia- és cateringmenedzsment); – Materials Control (készletellenőrzés); – Online Booking (online foglalás). Modulonként nem vásárolható!!! http://www.micros-fidelio.hu/
9
Az Opera szolgáltatásai I. – BellaVita (wellness- és gyógyászat) – eBusiness Solutions (teljes vállalkozás irányítás támogató modul) – Guest Connection (szállás- és asztalfoglalási rendszer) – Myvisitors (Jegykezelő rendszer) – Törzsvendégkezelő megoldás (GSS) – A fordítás nem tökéletes, időnként hiányos is!!!
10
Az Opera szolgáltatásai II. – POS terminál (Point of Sale-Terminals): az üzletekben és egyéb elárusítóhelyeken felszerelt terminálok, amelyeken az alábbi műveleteket lehet elvégezni: hitel garantálása, csekk vertifikálása, csekk garantálása, számlaközi átutalás, készpénz felvétele, vásárolt áruk ellenértékének kifizetése, betétek elfogadása – MICROS MyStayManager: egy smartphone-re készített mobil megoldás, amelynek segítségével a vendégek foglalásokat hozhatnak létre, és önállóan intézhetik szállodai tartózkodásuk részleteit
11
A Flexys Vendéglátó rendszerek Szállodai rendszerek Gyógyfürdő rendszerek Önálló rendszerként és modulonként is értékesít A cég a Magyar Szállodaszövetség társult tagja, illetve az IBM elismert Business Partnere http://www.flexys.hu/
12
A Flexys rendszer előnyei a recepciós képernyő könnyen áttekinthető (érkező, bentlakó és utazó vendégek) billentyű vagy billentyűkombinációk használata a gyakran használt portai műveletekhez foglalások (egyéni, csoportos) egyszerű kezelése egyszerű számlakészítés, engedmény számítása, idegen nyelvű számlák kibocsátása listák készítése és kezelése automatizált zárás
13
További szoftverek Com-passz Hotel 3000 Hotel System Reception+ Visual Hotel Stb.
16
Hostware Opera Flexys
17
Hostware Opera Flexys
18
A Hostware szobatükör színeinek jelentése zöld: bentlakó vendég kék: foglalás – világoskék: egyéni foglalás (egyéni vendég) – sötétkék: csoportos foglalás (csoportos vendég) sárga: opciós foglalás bordó (vörös): elutazott, fizetett piros: fizetés nélkül utazott el
19
Köszönöm szépen a megtisztelő figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.