Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaCsenge Fábián Megváltozta több, mint 8 éve
1
Olasz Nap Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kereskedelmi és Iparkamara 2008. Március 20. “Olasz Külkereskedelmi Intézet (ICE): Promóciós tevékenység és szolgáltatások a kis- és középvállalatok részére”
2
Küldetés Az ICE a Nemzetközi Kereskedelmi Minisztérium védnöksége alatt működő olasz állami ügynökség, amely feladata a Made in Italy promóciója a világban és az olasz vállalatok külföldi piacokon való megjelenésének elősegítése.
3
Magyarországon az ICE az Olasz Köztársaság Nagykövetségének Kereskedelemfejlesztési Szekciójaként is tevékenykedik az olasz állami intézmények közti szoros funkcionális és operatív kapcsolat keretében, amely támogatja az „Olaszország Rendszert”.
4
Az Olasz Külkereskedelmi Intézet irodái a Világban
5
Az ICE több, mint 100 irodával rendelkezik a világ 80 országában, valamint 16 regionális irodával Olaszországban. A hálózat
6
ICE Olaszországban Az ICE regionális irodái Olaszországban
7
Az ICE római központja állandó kapcsolatban áll : Minisztériumokkal és állami intézményekkel Ágazati szövetségekkel Regionális önkormányzatokkal Nemzetközi szervezetekkel Kereskedelmi kamarákkal
8
Az olasz vállalatok nemzetközi megjelenésének globális támogatása érdekében 16 regionális iroda, amelyek együttműködnek : Területi ügynökségekkel Helyi vállalkozói szervezetekkel
9
500 piackutatás 80 országban 60 Piaci ismertető 800 promóciós rendezvény a világ 70 országában 80 termék, ágazat vonatkozásában 19.000 olasz vállalat és 15.000 külföldi cég vett részt az ICE promóciós kezdeményezéseiben Tevékenység számokban
10
40.000 tanácsadási szolgáltatás 2.000 fiatal kiválasztása képzési tanfolyamokon való részvételre 170.000 minőség-ellenőrzés exportra és belső piacra szánt gyümölcs, zöldség és dísznövény vonatkozásában
11
Szolgáltatások vállalatok részére
12
Szorgalmazza, elősegíti és fejleszti Olaszország és a világ többi országa közti kereskedelmet, bátorítva az olasz vállalatok nemzetközi megjelenését és külföldi piacokon való konszolidációjukat Az Olasz Külkereskedelmi Intézet (I.C.E.)
13
Információkhoz jutnak a külföldi piacokról Operatív támogatást kapnak Külföldi jelenlétüket elősegíthetik Nemzetközi kereskedelemben jártas szakembereket ismerhetnek meg Az Olasz Külkereskedelmi Intézet olyan szolgáltatásokat nyújt, amelyek révén a vállalatok :
14
Piackutatások Ország ismertető Személyre szabott piackutatások Áruk iránti igényre vonatkozó tájékoztatás Termékek elemzése Egyéb információk (vám, adó, pénzügyi és monetáris előírások)
15
Helyi partnerek felkutatása és kiválasztása Potenciális partnerek megbízhatóságára és fizetőképességére v onatkozó információk Kétoldalú találkozók szervezése Kereskedelmi jogviták megoldása Helyi munkaerő felkutatása Támogatás és operatív segítség
16
Vállalati promóció Kommunikációs tervek kidolgozása Cégek bemutatása Termékek bemutatása Konferenciák és sajtótájékoztatók szervezése
17
Képzés Külföldi kereskedelmi szakemberek képzése Személyre szabott vállalati képzés, tartományokkal és más helyi intézményekkel együtt is Egyetemi ösztöndíjasok és diplomások képzése, egyetemekkel és kereskedelmi intézményekkel együtt
18
“Made in Italy” promóciója Új, összetettebb piacok feltárása Konszolidáció és piaci hányad megszerzése fejlett piacokon A “Made in Italy” arculat megerősítését szolgáló speciális rendezvények szervezése Részvétel az Európai Unió programjaiban és Nemzetközi Szervezetek projektjeiben
19
Külföldi közvetlen beruházások vonzása Olaszországba Együttműködési megállapodások regionális önkormányzatokkal Szolgáltatások külföldi cégek számára olaszországi piaci helyzetük megerősítéséhez Kezdeményezések a Nemzetközi Kereskedelmi Minisztériummal, Külügyminisztériummal, ágazati szövetségekkel, más hazai és nemzetközi, állami és magán szervezetekkel
20
Honlap Olaszország versenyképességéért www.ice.it
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.