Mennyire modern a hazai elit?. 2 Mennyire modern a hazai üzleti elit… … információszerzésben? … médiafogyasztási szokásaiban? … életmódjában?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
AZ ÚJ PEDAGÓGUS ELŐMENETELI RENDSZER
Advertisements

Marketingkommunikáció és PR
GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.
S ZOFTVERSZOLGÁLTATÁSOK : B ILINCS VAGY S ZABADULÁS ? Zsoldos Sándor IPR-Insights Consulting & Research.
Kétharmad, háromnegyed, négyötöd: mindenki olvas újságot
okostelefon alkalmazások a turizmusban
Van-e válság 50 felett? Kozák Ákos – március 31.
Nobody’s Unpredictable Vélemények a pénzügyi-gazdasági válságról az internethasználó lakosság és a legalább 50 főt foglalkoztató vállalkozások körében.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Genertel sajtótájékoztató – az NRC kutatási adatai június 9.
1 A fiatalok művelődési szokásai. 2 A vizsgált korosztály korévenként, 2000-ben és 2004-ben (fő)
Lobbizás az egészségügyben
A Kerékpáros Közlekedés Előnyei. Magyar Kerékpárosklub Adatok Európából  Naponta 100 millió kerékpáros utazás  Több mint 300 millió kerékpár  Városokban.
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Frissdiplomások a munkaerőpiacon - a jövedelmet befolyásoló tényezők
Határ menti társadalmi kapcsolatok a lakossági kérdőívek alapján „A határ mentiségtől az integrált határrégióig” konferencia Liszt Ferenc Konferencia és.
MARKETINGKUTATÁS PIACKUTATÁS.
Online marketing, online PR Miben más? Előadás Végvári Imre Igazgató Arcus Interactive Group.
Reklámelőteszt és reklámhatás-vizsgálat
A magyar háztartások fizetési szokásai
MARKETINGKUTATÁS III. Előadás: A megkérdezésről bővebben.
Reklámkutatás Budapest, A különböző reklámfelületek mérése.
Információs Társadalom Szakmai Napok 2004.
MNB Növekedési Hitelprogram 2.0 Sebők Orsolya Főszerkesztő
Friss diplomával a munkaerőpiacon DPR Szakmai Nap III. - Diplomás pályakövetés - nemzetközi és hazai gyakorlatok június 10. Budapesti Corvinus Egyetem.
Az iWiW platform Szabó Márton Origo Zrt.. Az iWiW számokban 4,3 millió regisztrált felhasználó Napi 1,2 millió egyedi felhasználó Az összes regisztrált.
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
Debreceni Egyetem Agrár és Műszaki Tudományok Centruma Logisztikai Koordinációs Központ Logisztikai szakemberigény, képzési igény, elvárások és tények.
Alvás Világnapja, március 13. Kiss Katalin, kutatás vezető Szinapszis Kft. Így alszanak a magyarok - Egy piackutatás tanulságai -
A megye napilapja= a hatékony hirdetéshordozó. 4 megye: Fejér, Vas, Veszprém, Zala 5 napilap: Dunaújvárosi Hírlap, Fejér Megyei Hírlap, Napló, Vas Népe,
8. Az eladásösztönzés.
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Gazdasági és foglalkoztatási folyamatok Magyarországon
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
Összefoglalás Vállalati költségek.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása december, országos és budapesti hallgatottság -
A gazdasági válság hatása a magyarországi vállalkozások körében H-1024 Budapest, Margit krt. 5/b  Tel: :   Web:
Dunaújváros2014. szeptember 15. Projekt eredményeinek disszeminációja – 9. fejlesztési elem ÁROP- 1.A „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban.
Rádióadók hallgatottsága március Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádióadók hallgatottsága április Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
AZ „AUTÓK SZOCIOLÓGIÁJA” Rémai Dániel 2007 Minden jog fenntartva!
Marketing információs
Pályakövetéses vizsgálat DPR konferencia, Veszprém márc. 11. A Pannon Egyetemen végzettek szakmai életútja – a kezdetek Formádi Katalin
A FOGYASZTÓI PIAC ÉS A VÁSÁRLÓI MAGATARTÁS ELEMZÉSE
Nyíregyháza, április 02. A kapcsolatok hálójában.
A Dél-borsodi Akciócsoport LEADER programja Értékelési szempontok Tiszaújváros szeptember 30.
Hajós Katalin Budapest, június 5.
Debrecen szeptember 17. Hogyan kerüljük el a nemfizetés kockázatát? Piac & Profit.
© GfK 2012 | KKV Kutatás| június 1 CIB BANK KKV ÜZLETÁG CIB STAFÉTABOT KUTATÁS Kutatási eredmények a sajtó képviselői részére június.
Élet az Ságvári Bence eszközökben VIII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 29. A fiatalok internet- és médiahasználati szokásairól.
Hagyományos húsvéti húságazati helyzetkép (a prezentáció az AKI és a KSH adatainak felhasználásával készült) Változatlan stagnálás? avagy Történt-e.
EIP Kálmán Tímea Nagyvázsony, április 22.. Európai Innovációs Partnerség (EIP) a VP-ben.
A „tudatos vásárló” – avagy „hiszünk-e a felelős vállalati magatartásban?” Készítette: Páthy-Dencső Blanka TÁRKI Társadalomkutatási Intézet Zrt. 1112,
A FOGYASZTÓI PIAC ÉS A VÁSÁRLÓI MAGATARTÁS ELEMZÉSE.
A friss hal és haltermékek fogyasztói megítélése 2014-ben Ózsvári László – Fodor István – Bódi Barbara – Kasza Gyula HALÁSZATI TUDOMÁNYOS TANÁCSKOZÁS SZARVAS,
IVSZ - Marketing és Média szakcsoport, július 8. Andrási Tamás – üzletfejlesztési igazgató Az informatikai döntéshozók tájékozódási szokásai és információs.
A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.
1 © GfK Hungária | Superbrands 2015 SUPERBRANDS KUTATÁS 2015 GfK Hungária, Consumer Experiences január 28. Alap / Premium kutatási csomagok leírása.
A kutatás célja ● Közvetlen cél: A 8-14 éves korosztály megismerése mindennapi életmódjuk, kommunikációs és médiafogyasztási gyakorlatuk, fogyasztói viselkedésük.
2016. június 10: „A tudásáramlás és a tudás megtérülésének egyes vetületei” című konferencia Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal (NKFIH)
SZÁMVITEL.
VMR.cool 2009 – Felmérés az internetező fiatalokról
A kutatási program leírása
Innováció és marketing – termékpolitikai döntések – marketing a termékfejlesztésben Marketing gyakorlat 5.
Kinek törték már fel az autóját?
A légzőszervi betegségben szenvedők ismeretei a gyógyszerhasználatról és a rehabilitációs programokról CSMÖ MELLKASI BETEGSÉGEK SZAKKÓRHÁZA, DESZK Farkas.
Előadás másolata:

Mennyire modern a hazai elit?

2 Mennyire modern a hazai üzleti elit… … információszerzésben? … médiafogyasztási szokásaiban? … életmódjában?

3 Kik tartoznak az „elit” célcsoportba? 1.Akár tulajdonosi mivoltuknál, akár pedig beosztásuknál fogva a cégek és egyéb intézmények vásárlásaira, beszerzéseire, beruházásaira jelentős befolyással bírnak, azaz a vállalatok, közületek piaci kiadásait tekintve döntési joguk van 2.Ezek az „üzleti döntéshozók” jövedelmi helyzetüket és ezáltal személyes fogyasztásukat tekintve is kiemelkedő – „elit” – réteget alkotnak, akik sok termék vagy szolgáltatás esetében a teljes célcsoport döntő többségét alkotják  évesek  aktívak és/vagy cégtulajdonosok  jelentős beszerzési összeg felett döntenek (min. 50 millió Ft/ év)  beosztottjaiknak száma legalább 6 fő

4 A kutatásról röviden… Mintanagyság: 2000 fő Adatfelvétel: 2011 évvége A minta reprezentálja a vizsgált célcsoportot:  Ágazat  Régió  Árbevétel  Vállalat-típusnál található üzleti döntéshozók száma  Üzleti szféra / közigazgatás üzleti döntéshozói létszámarányok szerint Adatfelvétel:  Az adatfelvétel módja: CAPI (személyes, laptoppal)  Kérdőív: kb. 30 perc Üzleti Döntéshozók Médiaanalízise 4. * * Az Ipsos és a GfK közös kutatása

5 A tipikus üzleti döntéshozó….  Összesen 143ezer fő  28%-a cégtulajdonos  62%-a férfi  45%-a 50 év feletti (2007-ben 38%)  76%-a diplomás (2007-ben 68%)  2,3%-a tudományos fokozattal is rendelkezik  65%-a házastárssal él  52%-nak nincs gyermeke (2007-ben 63%)  27%-a két autót is használ  Érdeklődési terület: utazás, autók, filmek, egészséges életmód

6 Informálódás egy átlagos hétköznapon…

7 A legfontosabb csatornák platformonként…

8 Okostelefon és tablet 33%: van 13%: tervezi 52%: nem tervezi Telefonálás Naptár Teendők Fényképezés Navigáció Naptár Kereső- oldalak Címlista Térképek Hírek 32%: naponta netezik 39%: ritkábban 22%: soha

9 Az információforrások megítélése Könnyen hozzáférhető, gyors Megbízhatósági rangsor

10 Életmód