1 PLAY FELVEVŐJÁTÉK Az aduk hasznosítása, adu-kontroll.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az idősek védelmében Készítette: Selényi Miklósné r. alezr.
Advertisements

Kezdő hadsereg játékosként:
Egészségügy a beteg szemszögéből Jogszabályi útmutató.
Játékvezetők teendői mérkőzés előtt, közben és után
MESTERSÉGES INTELLIGENCIA (ARTIFICIAL INTELLIGENCE)
3. szabály A játékosok száma. A játékban két csapat vesz részt, legfeljebb öt-öt játékossal, akik közül egy-egy a kapus. A mérkőzés nem kezdhető el csapatonként.
TOLL, SZÍN ÉS VASTAGSÁG.
Bankautomatás lopások Első látásra ez a személy egy tranzakciót szeretne végrehajtani.
Számítógépes ergonómia
1. szabály: A játéktér Alapfokú játékvezetői tanfolyam 2013/14.
Így takarékoskodj a vízzel!
Siker a tőzsdén A/9 A point and figure chart, az o-x diagram.
Miért váltakoznak az évszakok?
16. SZABÁLY – A KIRÚGÁS. A kirúgás a játék újrakezdésének egyik módja. Kirúgást kell ítélni, amikor a labda utoljára támadójátékost érintett, majd teljes.
A vizsgálóágy mellett az orvos biztatólag szólt a beteg gyerekhez. Nyáron a tengerparton mezítláb járnak az emberek. A cica óvatosan közelítette meg a.
Záridő Blende Fénymérés
SABIAS QUE… Érdekességek… ILMS SABIAS QUE… Az emberi szív olyan erős nyomást képes kifejteni, hogy a vér akár 10 méter magasra is kilövellhetne.
Röplabda Testnevelés Készítette: Kiss Krisztina.
B.Sc. / M.Sc. Villamosmérnöki szak
Nyilvánvaló gólhelyzetek, szimulálások, büntetőrúgások
5. Szabály – A játékvezető. A játékvezető hatásköre Minden mérkőzést egy játékvezető vezet, akinek korlátlan joga, hogy azon a mérkőzésen érvényt szerezzen.
15. SZABÁLY – A BEDOBÁS. A bedobás a játék újrakezdésének egyik módja. Bedobást kell ítélni annak a csapatnak a javára, amelyiknek ellenfele utoljára.
16. SZABÁLY – A KI DOBÁS. 16. SZABÁLY – A KIRÚGÁS A ki dobás a játék újrakezdésének egyik módja. Ki dob ást kell ítélni, amikor a labda utoljára támadójátékost.
1. Szabály A játéktér. 1. Szabály – A játéktér A játéktér borítása A versenyA játéktér felületének simának, egyenletesnek kell lennie, érdes felület nem.
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
A lények és törekvések bukásának valódi oka az igazi, használható MIÉRT megfigyelésére és megtalálására való képtelenség. Adatsorozat 22. A lények és törekvések.
A hulladék körforgása - hasznosítás
Még ilyet, hogy ez a a s év is milyen gyorsan tovaszállt!
A legerősebb kívánság      .
BOHÓCOK ÉS BÖLCSESSÉGEK.
A napraforgó tulajdonsága: Borús id ő ben is a nap felé fordítja fejét.
Valami aggaszt, vagy idegesít?
Szögek és háromszögek.
JÁTÉKRENDSZEREK CSAPATJÁTÉK NAPI TAKTIKA.
Önálló laboratórium 1 prezentáció 2012/13 2.félév Kollár Péter Attila ICG36F Konzulens: Pataki Béla.
Hálát adok Neked mennyei Atyám,
Miért váltakoznak az évszakok?
Most: :19:23 Baráti ölelés !!!.
Felvételi feladatok 8. osztályosok számára
Dörzsárazás.
6. Szabály - A JÁTÉKVEZETŐ ASSZISZTENSEK. A játékvezető asszisztensek hatásköre Két játékvezető asszisztens működhet egy mérkőzésen (a 3. számú játékvezető.
8. szabály – A játék kezdete és újraindítása. A kezdőrúgás meghatározása A kezdőrúgás a játék kezdetének vagy újraindításának egy módja. a mérkőzés elején.
Ha aggódnál… Ha valami aggaszt vagy idegesít, akkor nézd meg a dolog másik oldalát is!
Szókincsünk bővülésének forrásai
JÁTÉKVEZETŐI TESZTKÉRDÉSEK UTÁNPÓTLÁS KLUB MÁRCIUS BUDAPEST.
2008 EB Pau Open Team 2. nap: sz(l)emmel verés. 4. Wales 20VP-t vitt, nekünk 10 maradt A bal oldali kiosztásban Tedd-Salisbury egyedül a mezőnyben szlemet.
Egyedül Isten adhatja a hitet, de a hitedről te is tanúságot tehetsz
SABIAS QUE… Érdekességek… Bohóságok… Hahaha… ha… fransis ( munkatársi csapat épités)
Tűz- és balesetvédelem
Stratégiai játékok. Mit nevezünk stratégiai játéknak? Az ilyen típusú játékokban a játékosok megadott szabály szerint lépnek. Általában kötelező lépni.
N-Body probléma Két test közötti gravitációs erő m_i, m_j : tömeg r_ij : az i testből a j testbe mutató vektor G : gravitációs állandó Eredő erő: a túlzott.
Valami aggaszt, vagy idegesít? Fáraszt a tanulás? Őket nem kevésbé.
Húros hangszerek működése
3. szabály A játékosok száma. A A játékban két csapat vesz részt, alapesetben játékossal, Akik közül 1-1 fő kötelezően a kapus. A mérkőzés nem kezdhető.
1 PLAY FELVEVŐJÁTÉK A szan felvevőjáték tervezése.
1 PLAY FELVEVŐJÁTÉK Színkombinációk kezelése. 2 PLAY Az impassz. Megpróbálunk egy olyan lappal ütni, amelynél az ellenfélnél van magasabb lap. Az impasszolás.
1 PLAY FELVEVŐJÁTÉK Az első ütés fontossága.. 2 PLAY Első ütésben megfontolandó.
Magyar Ifjúsági Vöröskereszt HIV/AIDS Prevenció. Ma sajnos nincs semmilyen védőoltás, amely megvédene a vírustól! Lehetőségek a megelőzésre: 1. Absztinencia.
1 PLAY ELLENJÁTÉK Döntési szempontok szlemliciteknél.
1 PLAY FELVEVŐJÁTÉK Taktikai fogások színfelvételben.
1 PLAY FELVEVŐJÁTÉK A szín felvevőjáték tervezése.
1 PLAY Lapkombinációk az ellenvonalon. ELLENJÁTÉK.
Anyagi javak tisztelete BE. 12. EKE Bibliaiskola Malik Péter Károly Lucfalva, március 21.
Pókerkártya játék algoritmusa
Jogosulatlan információ
HÉL (Hasonló értelmű licit)
A téves felvilágosítás
A jogforrási rendszer II.
Bevezetés a mély tanulásba
Előadás másolata:

1 PLAY FELVEVŐJÁTÉK Az aduk hasznosítása, adu-kontroll

2 PLAY Játékterv?

3 PLAY Extra ütés lopással. A tizedik ütés lopás a rövidebb aduval. A lopás előtt a treffeket le kell hívni!

4 PLAY Extra ütés lopással. Csak akkor szerzünk extra ütést, ha a rövidebb, vagy azonos hosszúságú aduval lopunk.

5 PLAY Extra ütés lopással.

6 PLAY Extra ütés lopással. A hiányzó két ütést kőr lopás adja.

7 PLAY Extra ütés lopással.

8 PLAY Extra ütés lopással. 1 pikk+3 kőr+5 káró+1 treff = 10 ütésünk van. Kőr lopással csak egy ütést nyerhetünk, de három pikk lopás két extra ütést eredményez.

9 PLAY Játékterv?

10 PLAY Az első aduütés kiengedése. Ha nem aduzunk, vagy lehívjuk az adu ászt bukunk. Mivel pontosan két aduhívást tervezünk, elsőre kiengedünk egy adut.

11 PLAY Adu kontrol. Ha az adu kontrol a miénk, elvehetjük az ellenfél aduit. Kilenc, vagy több adu esetén ez általában nem gond. Ha kevesebb adunk van, óvatos játék szükséges. Mindig a legerősebb adu (ez kezdetben az adu ász) biztosítja a legnagyobb kontrolt. Ha aduban csak az ász van nálunk és két adut szándékozunk kiadni általában az első adu kiengedése a megoldás.

12 PLAY Játékterv?

13 PLAY Az adu impassz mellőzése. Ha egy adut kiadhatunk, és 3-2 adu elég a teljesítéshez (67,5%), ne adjunk adu impasszt, ha annak sikertelensége bukást eredményezhet.

14 PLAY Játékterv?

15 PLAY A magas adu üttetése. Ha a kinnlevő magas adu zavart okozhat, üttessük!

16 PLAY Játékterv?

17 PLAY Az aduzás elhalasztása. A treff impasszt a kiaduzás előtt kell megadni, amíg az asztali adu véd a kirövidüléstől.

18 PLAY Játékterv?

19 PLAY Vesztő lap dobása. A kárót a kiaduzás előtt kell tisztázni. A további rövidülés ellen egy vesztő lap eldobása véd.

20 PLAY Játékterv?

21 PLAY A kontrol visszaszerzése. Ha az ellenfél aduban hosszabb marad, lopatással kell rövidíteni az aduját.

22 PLAY