OKM 2014 iskolai elemzés Készítette: Fülöp Anna.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kompetenciamérés eredményei 2012/2013. tanév. LétszámadatokFő 6. ÉVFOLYAMON TANULÓK201 SNI-s tanulók10 Jelentésben szereplő tanulók 187 Tanulói kérdőívet.
Advertisements

Pályaválasztás 2014/15.
Kompetenciamérés eredményei 2009 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
A mérési rendszer fejlesztése, az érettségi rendszer átvilágítása
Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
Az országos mérések megújult rendszere
Az együttműködés színterei a segítő pedagógus szemszögéből
Országos kompetenciamérés A mérési rendszer fejlesztése, az érettségi rendszer átvilágítása Pongrácz LászlóOktatási Hivatal Magyar Termék Nagydíj.
Mérés, értékelés és minőségbiztosítás a közoktatásban
Kompetencia- mérés Somogyi József Általános Iskola
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI.
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI /A kisebb grafikonok az előző évi eredmények/
Ábramagyarázat az Országos Kompetenciamérés iskolajelentéséhez
TÓPARTI GIMNÁZIUM ÉS MŰVÉSZETI SZAKKÖZÉPISKOLA A évi ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS eredményei A felmérés időpontja: május 29.
Országos kompetencia mérés A kompetencia mérés:  4., 6. és 8. évfolyamokon mérik a tanulók képességeit ált. iskolában, ill. a 10. évfolyamon középiskolában.
2011. április 15.OTDK Konferencia - ZSKF Bajomi Anna Zsófia Magyarország Iparvárosai - Kiutak a válságból.
Új skála – új lehetőségek Egy kis ízelítő. Egységes skála (1)
Hozzászólás Hermann Zoltán: Az iskolatípus hatása a tanulói teljesítményekre Lovász Anna Szirák november 9.
Készítette: Bertalan Istvánné A többszörösen hátrányos helyzetű fiatalok szakiskolai képzésének tapasztalatai.
Bilics Edit Projekt koordinátor május 12. Óvodai Szenzomotoros Integráció
2008. évi Országos kompetenciamérés 6. osztály / Matematika
Patrónus program és ezzel együtt az IPR bevezetése 2007/ 2008-as tanévtől a halmozottan hátrányos helyzetű tanulók esélyenlőségének biztosítása céljából.
Országos Kompetenciamérés Június 24. Készítette: Tornainé Szegedi Erika.
Átlageredményeink összehasonlítása Iskolánk eredménye az eddigi kompetenciamérésekben Mérési terület Évf. Képzési forma Átlageredmény
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2012 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
1 Mégis, kinek az érdeke? Szakvélemények, tantárgyi felmentések a nevelési tanácsadó, a szakértői bizottság és az iskolák szemszögéből Fehérvári Katalin.
Kompetenciamérés értékelése 4. osztály 2008 Gönczy Pál Általános Iskola.
A szociális képességek fejlesztése módszertana
Kompetencia mérés eredményei 2006 Készítette: Mészáros-Vásárhely Katalin.
Statisztikai alapfogalmak
Ábramagyarázat az Országos Kompetenciamérés iskolajelentéséhez
FIT elemző szoftver: Kinek és miért?
Elemzések és másodelemzések az intézményi teljesítmények fejlesztésének szolgálatában Kern Zoltán
Továbbtanulás 2013/2014..
Telephelyi jelentés A telephelyi jelentés nyújtja a legrészletesebb képet az eredményekről és a tanulói összetételről. Nem csupán egy mérőszámot közöl,
+ Idegennyelv-oktatás az általános iskola 1-3. évfolyamán OFI-konferencia Budapest, Morvai Edit.
Az országos mérések megújult rendszere
2011-es népszámlálási adatok Decsről : iskolázottság, gazdasági aktivitás, nemzetiség, vallás Készítette: Herke Boglárka.
A felmérés időpontja: május 28.. MÉRT TERÜLETEK:  matematikai eszköztudás  szövegértési képességek  háttérkérdőív kitöltése (szülők, tanulók)
Kompetenciamérés Kompetenciamérés Matematika 6. évfolyam.
Országos kompetenciamérés 2014
Telefon:72/
Országos kompetenciamérés
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,27. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,41 A legalacsonyabb átlag: 3,6. Nyolc osztály teljesített a négyes.
Az eredményesség mérése és szakmai ellenőrzés Összeállította: Barcziné Horváth Márta iskolaigazgató, IPR szakértő Kocsis Gáborné IPR szakértő.
Készítette: Nyul Gábor1 Mérés-értékelés Norvégiában Parlament Oslo felülről.
A PISA ÉS AZ O RSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉSEK KAPCSOLATA ÉS FELHASZNÁLHATÓSÁGA Balázsi Ildikó.
FIT-jelentés 2014 Kompetenciamérés eredményeinek elemzése.
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,13. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,62 A legalacsonyabb átlag: 3,53. Hét osztály teljesített a négyes.
2015. évi eredmények Újpesti Bajza József Általános Iskola Készítette: Kohodné Tóth Andrea intézményvezető.
OKM osztályJudit osztálya 8. osztályOlga és Kata osztálya 10.A (négyévfolyamos)U. Ági osztálya (!) 10.B (nyolcévfolyamos)F. Andrea osztálya.
Herman Ottó nyomában Herman Ottó halálának századik évfordulóján rendezte meg iskolánk „Herman Ottó nyomában” elnevezésű környezetvédelmi akadályversenyét.
SZMK Értekezlet május 9..
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2015)
Új skála – új lehetőségek
Iskolafejlesztési lehetőségek: utak és dimenziók OFI, január 27.
Általános iskola eredménye, értékelése
A évi kompetenciamérés eredményeinek elemzése 2016
TÁRSADALMI HATÁSOK.
Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
Mérés – értékelés 2006/2007 Gál Ferenc augusztus 31.
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatainak hasznosítása
TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:
A évi kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Országos Kompetencia Mérés 2011
Készítette: Werb Józsefné Regionális konferencia: KECSKEMÉT Külföldi tanulmányút: Mérés-értékelés fejlesztési terület NORVÉGIA OSLO október 14 -
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2013
Általános iskolások pályaválasztása 2014
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2017)
Ponte de Lima- Freixo 3. projekttalálkozó (2017. október )
Előadás másolata:

OKM 2014 iskolai elemzés Készítette: Fülöp Anna

OKM eredményeink a városi iskolák teljesítményének tükrében Budaörsi Általános IskolákOrszágos átlag MatematikaMagyar 6. évf.8. évf.6. évf. 8. évf 2014 Kesjár Csaba Általános Iskola 1491/ 1617/ 1481/ Bleyer Jakab Német Nemzetiségi Általános Iskola sz Általános Iskola Herman Ottó Általános Iskola

Tanulási nehézségekkel küzdők aránya

A különböző képzési formákban tanulók továbbtanulási aránya

Iskolai eredményesség az előző évek eredményeihez viszonyítva

A tényleges eredmény a várhatóhoz képest (CsH inex)

A telephely eredménye az eddigi kompetenciamérésekben

A minimum szintet el nem érő tanulók aránya

Az alapszintet el nem érő tanulók aránya