Generali a Biztonságért Alapítvány részére 2009. október Éves együttműködési ajánlat.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
Advertisements

ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 30-tól.
Mit csinál és mit nem csinál a magyar internetező online?
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
Általános médiaajáNlat
SZERKESZTŐSÉGI BLOGOK ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: március 14-től.
BIZTOSÍTÁS-KERESŐ SZPONZORÁCIÓ TÁMOGATÓI AJÁNLAT május
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Internetezők – internethasználat alakulása,
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
2011. június 17. Öngondoskodás Tematikus Melléklet.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
IDŐJÁRÁS SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: április 28-tól az egyetlen Index ROS termékkel.
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
PR BLOGOK BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Érvényes: március 14-től.
TOTALCAR MAGAZINE ANGOL NYELVŰ KIADVÁNY Érvényes: január 1-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT ÉS TEMATIKUS CSATORNÁK Érvényes: március 14-től.
Általános médiaajánlat
Bemutatkozik a G-portál. Tartalom I. Elérés, népszerű tartalmak 1. G-Portál: a legnagyobb látogatottságú tárhely szolgáltató (havi látogatószámok éves.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: február 13-tól.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: január 1-től.
KÉPGALÉRIA SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: február 19-től.
Reklámkutatás Budapest, A különböző reklámfelületek mérése.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
SZPONZORÁLT KUTATÁS TÁMOGATÓI AJÁNLAT PARTNER: GFK HUNGÁRIA február 17.
TABLET ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT május 23.. Az üzleti döntéshozók háromnegyede rendelkezik okostelefonnal, felének van tabletje. 3 Az üzleti döntéshozók.
TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK Érvényes: február 8.. TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK  Képes-szöveges termékajánló dobozok az Index, Velvet és Dívány cikkoldalain 
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: május 12-től 1.
NAGYKÉP ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT április Forrás: Online Publisher’s Audit január belföld átlag (RU=15+ belföldi valós felhasználó), Adverticum.
KORHATÁROS TARTALOM (16, 18+) AJÁNLAT május 15.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
Valutaváltó szponzoráció ajánlat november 9.
BrandFestivalDigital Magyarország internettérképe Ki van hatással kire? Kovács Márton Szonda Ipsos OPTE project: térkép a világhálóról(inverz)
Iwiw bemutatkozás. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
Videa bemutatkozás. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
[origo] rovatok közönség összetétele (origo.hu/… domain)
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: július 3-tól.
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT szeptember 12.. A TOTALBIKERÓL az Index motoros magazin oldala, a Totalcar motoros kiadása a magazin folyamatosan frissülő.
2011. április. Index TM = Tematikus Mellékeltek  1 hetes, adott témára fókuszáló mellékletek az Index rovataiban  szöveges + videós anyagok  alrovat.
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: június 23-tól.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
2014. október 3.. A PR CIKKRŐL A szerkesztőségi anyagoktól jelzéssel, (x)-szel vagy hirdetés felirattal megkülönböztetett, a hirdető szempontjai szerint.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
CHART ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23.. A Chart célja: itthon elsőnek lenni ott, ahol egy infografika vagy egy grafikon nem egy cikk illusztrációja,
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 22..
október Az erős online médiabrandnek komoly hozzáadott értéke van a hirdetések hasznosulása szempontjából.* *Szonda Ipsos – Index: Márkaérték.
Korhatáros tartalom (16, 18+) ajánlat
KÉPGALÉRIA HIRDETÉS CSOMAGAJÁNLAT Érvényes: március 13-tól.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
URBANISTA ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 23-tól.
NAPIRAJZ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
TENK ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 14-től 1.
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat Érvényes: 2015
Online megjelenési javaslat a részére Január 20.
Megjelenési ajánlat Index.hu.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
1 GENERALI A BIZTONSÁGÉRT ALAPÍTVÁNY Kampányértékelés március.
A digitális reklám eszközei 1.
Előadás másolata:

Generali a Biztonságért Alapítvány részére október Éves együttműködési ajánlat

Tartalom 2 Generali eredmények Miért a CEMP? Megjelenési ötletek a CEMP portfólión 2009 – 2010re: - Időjárás szponzoráció - Totalcar szponzoráció - Blog.hu – widget, mini kutatás - Honfoglaló – szponzorált kérdések - Index.hu – cikksorozat, kvíz - Index.hu – Fix szuperbanner

V: 1,600,000 T: 2,700,000 V: 1,800,000 T: 1,225,000 V: 16,500,000 T: 20,000,000 V: 20,000,000 T: 90,000,000* Index időjárás Videó pályázat Index címlap Totalcar Autofilia V: 6,000,000 T: 22,900,000* V: 8,000,000 T: 12,000,000 V: 15,750,000 T: 50,500,000 Generali : Vállalt és teljesült PI számok Generali oldalletöltések száma: 199,325,000

Miért a CEMP? 4 A CEMP felületeivel az Internetező lakosság 72,93%-a érhető el! Forrás: gemius/Ipsos Audience 2009 H1 havi átlag * A teljes internetező lakosságból azok aránya, akik legalább egy PI-t generáltak 1 hónap alatt.

5 ESOMAR AB, top15, havi UU, vállalati és külföldi oldalak kivételével WebhelyElérésKözönség összetételAffinitási index 1. sportgeza.hu 19.08%48.48% index.hu-Tudomány 13.37%47.98% polc.hu 9.28%47.32% index.hu-Külföld 16.64%46.85% index.hu-Gazdaság 20.42%45.07% index.hu-Videó 10.92%45.05% index.hu-index címlap 33.22%44.85% index.hu-Belföld 24.79%44.55% index.hu-Kultúra 17.96%44.48% index.hu-Tech 16.41%43.81% index.hu-Bulvár 22.09%42.71% portfolio.hu 11.28%39.53% index.hu 43.37%38.94% szotar.sztaki.hu 13.81%38.88% velvet.hu 23.98%37.73% Forrás: Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség ) Miért a CEMP?

6 Index Időjárás rovat szponzoráció és címlapi brandelt doboz Felület: Index.hu Időjárás rovat és címlapi box Megjelenés: - L-alakú szponzoráció, - címlapon diszkrét, brandelt doboz Kibővült, továbbra is jogtiszta tartalom: -Térképes pollen, UV és légszennyezettség adatok - Narancs és piros riasztás esetén radarkép - Hőségriasztás - Óránkénti frissülés Forrás: Medián Webaudit 2009 február-szeptember Időjárás szponzoráció Havi átlag UU: Havi átlag PI: Napi AV: Napi UU:

7 Brandelt időjárás doboz Velvet címlapon Felület: Velvet.hu/Címlap Megjelenés: címlapon diszkrét, brandelt doboz Forrás: Medián Webaudit 2009 február-szeptember Időjárás szponzoráció Havi átlag UU: Havi átlag PI:

8 Brandelt időjárás doboz Totalcar címlapon Felület: Totalcar.hu/Címlap Megjelenés: címlapon diszkrét, brandelt doboz Forrás: Medián Webaudit 2009 február-szeptember Időjárás szponzoráció Havi átlag UU: Havi átlag PI:

9 Brandelt időjárás doboz Dívány címlapon Felület: Dívány.hu/Címlap Megjelenés: címlapon diszkrét, brandelt doboz Forrás: Medián Webaudit 2009 augusztus-szeptember Időjárás szponzoráció Havi átlag UU: Havi átlag PI:

10 Brandelt időjárás doboz Inforádió címlapon Felület: Inforadio.hu/Címlap Megjelenés: címlapon diszkrét, brandelt doboz Forrás: Medián Webaudit 2009 augusztus-szeptember Időjárás szponzoráció Havi átlag UU: Havi átlag PI:

11 Brandelt Totalcar fejléc az összes oldalon Felület: Totalcar.hu Megjelenés: fejlécben csík szponzoráció Forrás: Medián Webaudit 2009 február-szeptember Totalcar szponzoráció Havi átlag UU: Havi átlag PI:

12 Cikkvégi szponzorüzenetek Felület: Totalcar.hu Megjelenés: összes cikk végén szponzorcsík Forrás: Medián Webaudit 2009 február-szeptember, teljes Totalcar forgalom Totalcar szponzoráció Havi átlag UU: Havi átlag PI:

13 Mini kutatás évi 2 alkalommal és-vagy keltetőből átvehető időjárás doboz Felület: Blog.hu civil blogok Megjelenés: - blogger által kitehető időjárásdoboz - Évi 2 alkalommal mini kutatás A bloggereknek felajánlott nyeremény: biztonságtechnikai vezetési tréning Blog.hu widget, időjárás doboz

14 Szponzorált kérdések Felület: Honfoglalo.hu Megjelenés: - szponzorált kérdések játékoldalon (100 kérdés) Forrás: Medián Webaudit 2009 augusztus Honfoglaló szponzorált kérdések Havi átlag UU: Havi átlag PI:

15 Olvasók körében indított kvíz Felület: Index.hu Megjelenés: - Cikksorozat kvízjátékkal - felméréssel, értékeléssel és - Indexes videóanyagokkal Cikksorozat Indexen

16 Fix szuperbanner Index címlapon Felület: Index.hu/Címlap Megjelenés: - fix szuperbanner Támogató bannerkampány Indexen Napi átlag UU: Napi átlag PI: Forrás: Medián Webaudit 2009 február-szeptember