Megjelenési ajánlat Index.hu.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
Advertisements

ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 30-tól.
Az Educatio digitális tartalomszolgáltatási projektjei XIX. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál április Markója Szilárd EISZ Iroda és könyvtárvezető.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
Általános médiaajáNlat
BIZTOSÍTÁS-KERESŐ SZPONZORÁCIÓ TÁMOGATÓI AJÁNLAT május
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
2011. június 17. Öngondoskodás Tematikus Melléklet.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
IDŐJÁRÁS SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: április 28-tól az egyetlen Index ROS termékkel.
PR BLOGOK BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Érvényes: március 14-től.
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: február 13-tól.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: január 1-től.
Reklámkutatás Budapest, A különböző reklámfelületek mérése.
Szponzoráció az egészségügyben 2011.február 18. Marketing, public relacitons és reklám az egészségügyben XIV. Országos Konferencia HunguestHotel Grift,
ATL - mit hirdessünk és hol?
Médiaajánlat (2013) 1. Fiatalos kulturális portál, programajánló site Filmajánlók Könyvkritikák Koncertbeszámolók Gasztronómia Interjúk Kirándulás, szabadidő.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
SZPONZORÁLT KUTATÁS TÁMOGATÓI AJÁNLAT PARTNER: GFK HUNGÁRIA február 17.
TABLET ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT május 23.. Az üzleti döntéshozók háromnegyede rendelkezik okostelefonnal, felének van tabletje. 3 Az üzleti döntéshozók.
TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK Érvényes: február 8.. TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK  Képes-szöveges termékajánló dobozok az Index, Velvet és Dívány cikkoldalain 
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: május 12-től 1.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
NAGYKÉP ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT április Forrás: Online Publisher’s Audit január belföld átlag (RU=15+ belföldi valós felhasználó), Adverticum.
KORHATÁROS TARTALOM (16, 18+) AJÁNLAT május 15.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: március 1-től.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
Valutaváltó szponzoráció ajánlat november 9.
Jegyezz médiarészvényt!. MagyarVendor Sziget Kft. Az econet.hu Nyrt. PRINTRÁDIÓ ONLINEEVENT.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Iwiw bemutatkozás. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Az inforadio.hu hírportál látogatottsági adatai Medián – Webaudit
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT szeptember 12.. A TOTALBIKERÓL az Index motoros magazin oldala, a Totalcar motoros kiadása a magazin folyamatosan frissülő.
2011. április. Index TM = Tematikus Mellékeltek  1 hetes, adott témára fókuszáló mellékletek az Index rovataiban  szöveges + videós anyagok  alrovat.
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: június 23-tól.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
2014. október 3.. A PR CIKKRŐL A szerkesztőségi anyagoktól jelzéssel, (x)-szel vagy hirdetés felirattal megkülönböztetett, a hirdető szempontjai szerint.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
CHART ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23.. A Chart célja: itthon elsőnek lenni ott, ahol egy infografika vagy egy grafikon nem egy cikk illusztrációja,
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 22..
október Az erős online médiabrandnek komoly hozzáadott értéke van a hirdetések hasznosulása szempontjából.* *Szonda Ipsos – Index: Márkaérték.
Korhatáros tartalom (16, 18+) ajánlat
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
URBANISTA ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 23-tól.
NAPIRAJZ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
TENK ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 14-től 1.
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat Érvényes: 2015
Online megjelenési javaslat a részére Január 20.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
1 GENERALI A BIZTONSÁGÉRT ALAPÍTVÁNY Kampányértékelés március.
Generali a Biztonságért Alapítvány részére október Éves együttműködési ajánlat.
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
A digitális reklám eszközei 1.
Szilágyi Árpád online üzletág vezető M-RTL Zrt.
VMR.cool 2009 – Felmérés az internetező fiatalokról
Előadás másolata:

Megjelenési ajánlat Index.hu

Index bemutatása, Engagement Index 24 óra rovat-szponzoráció Tartalom Index bemutatása, Engagement Index 24 óra rovat-szponzoráció Időjárás rovat-szponzoráció Csomagajánlatunk 2

Hová tart az Index? CEMP: magyar központú regionális online média és szolgáltató csoport felépítése - Értékközpontú akvizíciók - Fejlesztések regionális adaptációja - Átgondolt növekedés CEMP integráció CEMP Sales House Szervezetfejlesztés 3

Hol tart az Index? Online Complex Engagement Index* Költség-optimalizálás Elvi kontaktusesély realizált kontaktus Közelebb kerülni: mennyiség MINŐSÉG (lojalitás, márka megítélés) Engagement (bevonódás): tartalom, reklám, márkák CEI Adatfelvétel: 2008. október Minta: 1.541 fő, 18-49 magyar internetező lakosság (online panel) * Szonda Ipsos Online Complex Engagement Index kutatás, 2008. október 4

Hol tart az Index? A Complex Engagement Index (CEI) elemei 5

Hol tart az Index? 1. Media (tartalmi) Engagement Index (Az online médiumhoz, illetve annak tartalmához való kötődést vizsgál) Látogatás gyakoriság Honlapon eltöltött idő Honlap elérési módja (szándékosság) Attitűdök (pl.: „Az Index.hu írásai fontosak nekem”) 6

Hol tart az Index? 151% 7

Hol tart az Index? 33% 8

Index.hu A vezető hazai hírportál 24 órában folyamatosan frissülő rovatok Nem hozott anyagból! díjnyertes újságírók kapcsolódó Inda közösségi oldalak és fórumok napi 650.000 UU, 17.000.000 PI havi ~2.300.000 UU férfi-nő arány: 57% – 43% 9 Forrás: Medián Webaudit 2009 február

Esomar AB státusz TOP 15

24 óra rovat-szponzoráció Szponzorációs csík Időtartam: április 1. – december 31. Várható havi egyedi látogatószám: 150 000 UU / hó Forrás: Medián Webaudit 2009. február

Időjárás rovat-szponzoráció Időtartam: április 1. – december 31. Várható egyedi látogatószám: 5 000 UU / munkanap Várható AV: 6 000 / munkanap

Évi 2db PR cikk megjelenés Index.hu címlapon Bónusz Indexes megjelenéshez Évi 2db PR cikk megjelenés Index.hu címlapon (Listaár: 2 x 1.180.000 Ft) PR cikk

Energiabox elhelyezése a Tudomány rovat címlapján Bónusz CEMP csomagban Energiabox elhelyezése a Tudomány rovat címlapján (Listaár: 9 x 800.000 Ft)

A kampány net-net ára: 7.000.000 Ft+Áfa Csomagajánlatunk Kampányidőszak: 9 hónap Index.hu – 24 óra rovat szponzorációja + 2. Index.hu – Időjárás rovat szponzorációja Bónusz Indexes megjelenéshez Évi 2 PR cikk megjelenés Index.hu címoldalon! Bónusz CEMP csomagban Energiabox elhelyezése tudományrovat címlapján! A kampány net-net ára: 7.000.000 Ft+Áfa

sales@cemp.hu www.cemp.hu 16