Országos kompetenciamérés 2014

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az Országos kompetenciamérés eredményeinek helyi felhasználása és az intézkedési terv Zalaegerszeg május 21.
Advertisements

Az Országos Kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Kompetenciamérés eredményei 2012/2013. tanév. LétszámadatokFő 6. ÉVFOLYAMON TANULÓK201 SNI-s tanulók10 Jelentésben szereplő tanulók 187 Tanulói kérdőívet.
Pályaválasztás 2014/15.
Kompetenciamérés eredményei 2009 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
A mérési rendszer fejlesztése, az érettségi rendszer átvilágítása
Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
Az országos mérések megújult rendszere
Országos kompetenciamérés A mérési rendszer fejlesztése, az érettségi rendszer átvilágítása Pongrácz LászlóOktatási Hivatal Magyar Termék Nagydíj.
Kompetencia- mérés Somogyi József Általános Iskola
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI.
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI /A kisebb grafikonok az előző évi eredmények/
TIMSS 2007.
Ábramagyarázat az Országos Kompetenciamérés iskolajelentéséhez
TÓPARTI GIMNÁZIUM ÉS MŰVÉSZETI SZAKKÖZÉPISKOLA A évi ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS eredményei A felmérés időpontja: május 29.
Országos kompetencia mérés A kompetencia mérés:  4., 6. és 8. évfolyamokon mérik a tanulók képességeit ált. iskolában, ill. a 10. évfolyamon középiskolában.
2010 évi országos kompetenciamérés elemzése Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola „Az egyetlen dolog, ami rosszabb annál, hogy beszélünk róla,
A ÉVI KOMPETENCIAMÉRÉS FIT- JELENTÉSEINEK ÚJ ELEMEI Balázsi Ildikó.
Új skála – új lehetőségek Egy kis ízelítő. Egységes skála (1)
Szülői értekezlet évfolyam (összevont)
2008. évi Országos kompetenciamérés 6. osztály / Matematika
Középpontban a fejlődés
A Kt. 9. § (4) szerint országos mérések keretében rendszeresen kell mérni, értékelni a nevelési-oktatási intézményekben folyó pedagógiai tevékenységet,
Országos Kompetenciamérés Június 24. Készítette: Tornainé Szegedi Erika.
Átlageredményeink összehasonlítása Iskolánk eredménye az eddigi kompetenciamérésekben Mérési terület Évf. Képzési forma Átlageredmény
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2012 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
Kompetenciamérés eredményei 2008 Készítette: Bánné Mészáros Anikó.
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2005.
Kölcsey Ferenc Gimnázium1714 (1684;1744) Országosan 1635 (1634;1636) 8 évfolyamos gimnáziumokban 1826 (1821;1830) 6 évfolyamos gimnáziumokban 1805 (1803;1808)
Kompetenciamérés értékelése 4. osztály 2008 Gönczy Pál Általános Iskola.
Kompetencia mérés eredményei 2006 Készítette: Mészáros-Vásárhely Katalin.
Ábramagyarázat az Országos Kompetenciamérés iskolajelentéséhez
FIT elemző szoftver: Kinek és miért?
Telephelyi jelentés A telephelyi jelentés nyújtja a legrészletesebb képet az eredményekről és a tanulói összetételről. Nem csupán egy mérőszámot közöl,
Érettségi eredmények május-június.
Az országos mérések megújult rendszere
A felmérés időpontja: május 28.. MÉRT TERÜLETEK:  matematikai eszköztudás  szövegértési képességek  háttérkérdőív kitöltése (szülők, tanulók)
Kompetenciamérés Kompetenciamérés Matematika 6. évfolyam.
A PISA és az Országos kompetenciamérés tanulságai
OKM 2014 iskolai elemzés Készítette: Fülöp Anna.
Országos kompetenciamérés
A 2014/15-ös tanév mérései Nemzetközi szint: PISA mérés (15 éves tanulók.) Országos mérések: A köznevelési törvény, a 20/2012 (VIII.31.)EMMI rendelet,
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,27. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,41 A legalacsonyabb átlag: 3,6. Nyolc osztály teljesített a négyes.
Az eredményesség mérése és szakmai ellenőrzés Összeállította: Barcziné Horváth Márta iskolaigazgató, IPR szakértő Kocsis Gáborné IPR szakértő.
PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Vázlat a faipari szakképzés helyzetéről Koronka Lajos a Kozma Lajos Faipari Szakközépiskola igazgatója.
A PISA ÉS AZ O RSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉSEK KAPCSOLATA ÉS FELHASZNÁLHATÓSÁGA Balázsi Ildikó.
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉRÉS EREDMÉNYEI 2016.Március 7.
Mérés-értékelés konferencia március 12. Szolnok.
FIT-jelentés 2014 Kompetenciamérés eredményeinek elemzése.
A PISA2009 eredményei Szövegértés tíz év távlatában Balázsi Ildikó és Ostorics László Oktatási Hivatal Közoktatási Mérési Értékelési Osztály.
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,13. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,62 A legalacsonyabb átlag: 3,53. Hét osztály teljesített a négyes.
2015. évi eredmények Újpesti Bajza József Általános Iskola Készítette: Kohodné Tóth Andrea intézményvezető.
Pedagógiai hozzáadott érték „Őrült beszéd, de van benne rendszer” Nahalka István
OKM osztályJudit osztálya 8. osztályOlga és Kata osztálya 10.A (négyévfolyamos)U. Ági osztálya (!) 10.B (nyolcévfolyamos)F. Andrea osztálya.
SZMK Értekezlet május 9..
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2015)
Új skála – új lehetőségek
Iskolafejlesztési lehetőségek: utak és dimenziók OFI, január 27.
Országos mérési eredmények
Az iskola legfontosabb statisztikai adatai
Általános iskola eredménye, értékelése
A évi kompetenciamérés eredményeinek elemzése 2016
Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
A évi kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Gáspár Katalin Az országos kompetenciamérések eredményei a „zebegényi példa”-ként ismert Kokas-csoportban Kivonat a Szerző Személyiségformálás, kompetenciafejlesztés.
Országos Kompetencia Mérés 2011
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2013
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2017)
Előadás másolata:

Országos kompetenciamérés 2014

Matematika 6. évfolyam

Szandaszőlősi Általános Iskola 1546 1532 1540 1563 1576 1519 Átlageredmények 2009-2014 2009 2010 2011 2012 2013 2014 Szandaszőlősi Általános Iskola 1546 1532 1540 1563 1576 1519 Országos átlag - 1498 1486 1489 1491 Megyeszékhelyi nagy iskolák 1548 1539 1542 1538 1529 Szolnoki tankerület 1492 1495 Szolnoki iskolák 1536 1501 1533 1503 1524

Az alapszintet el nem érő tanulók aránya Az alapszint alatt teljesítő tanulók aránya (%) Alapszint Szandasz. Országosan Megyeszékh. iskolák Szolnoki iskolák 3. képességszint 34,1 39,5 32,7 36,14 Az alapszint alatt teljesítő tanulók aránya (%) Alapszint 6.a 6.b 6.c 6.d 3. képességszint 42,86 31,82 26,92 40

Szövegértés 6. évfolyam

Átlageredmények 2009-2014 2009 2010 2011 2012 2013 2014 Szandaszőlősi Általános Iskola 1603 1561 1552 1591 1600 1571 Országos átlag - 1483 1465 1472 1497 1481 Megyeszékhelyi nagy iskolák 1541 1524 1555 1535 Szolnoki tankerület 1511 1501 Szolnoki iskolák 1506 1528 1533 1529

Az alapszintet el nem érő tanulók aránya Az alapszint alatt teljesítő tanulók aránya (%) Alapszint Szandasz. Országosan Megyeszékh. iskolák Szolnoki iskolák 3. képességszint 11,3 26,3 18,2 21,27 Az alapszint alatt teljesítő tanulók aránya (%) Alapszint 6.a 6.b 6.c 6.d 3. képességszint 9,5 4,55 15,38 20

Matematika 8. évfolyam

Átlageredmények 2009-2014 2009 2010 2011 2012 2013 2014 Szandaszőlősi Általános Iskola 1673 1654 1651 1640 1726 1717 Országos átlag - 1622 1601 1612 1620 1617 Megyeszékhelyi nagy iskolák 1662 1648 1659 1669 1652 Szolnoki tankerület 1614 1645 Szolnoki iskolák 1649 1646 1664 1684

Az alapszintet el nem érő tanulók aránya Az alapszint alatt teljesítő tanulók aránya (%) Alapszint Szandasz. Országosan Megyeszékh. iskolák Szolnoki iskolák 4. képességszint 21,1 39,5 32,7 34,65 Az alapszint alatt teljesítő tanulók aránya (%) Alapszint 8.a 8.b 8.c 4. képességszint 23,08 28,33 11,53

Szövegértés 8. évfolyam

Átlageredmények 2009-2014 2009 2010 2011 2012 2013 2014 Szandaszőlősi Általános Iskola 1546 1661 1657 1638 1655 Országos átlag - 1583 1577 1567 1555 1557 Megyeszékhelyi nagy iskolák 1626 1624 1614 1602 Szolnoki tankerület 1591 Szolnoki iskolák 1631 1630 1592 1617

Az alapszintet el nem érő tanulók aránya Az alapszint alatt teljesítő tanulók aránya (%) Alapszint Szandasz. Országosan Megyeszékh. iskolák Szolnoki iskolák 4. képességszint 13,1 36,3 29,3 25,53 Az alapszint alatt teljesítő tanulók aránya (%) Alapszint 8.a 8.b 8.c 4. képességszint 19,23 16,67 3,85

Átlageredmények - matematika Évfolyam Átlageredmény SZAIMHAMI Országos Megyeszékh. ált. isk. Megyeszékh. nagy ált. isk. 6. 1519 1491  1518 1529 8. 1717 1617  1636 1652

Átlageredmények - szövegértés Évfolyam Átlageredmény SZAIMHAMI Országos Megyeszékh. ált. isk. Megyeszékh. nagy ált. isk. 6. 1571 1481  1522 1535  8. 1655 1557 1587 1602

A telephely eredménye a tanulók CSH-indexének tükrében Mérési terület Évf. A tényleges eredmény a várhatóhoz képest Országos regresszió alapján Megyeszékhelyi ált. isk. illesztett regresszió alapján Matematika 6.  8. Szövegértés

A telephely eredménye a tanulók korábbi eredményének tükrében Mérési terület Évf. A tényleges eredmény a várhatóhoz képest Országos regresszió alapján Megyeszékhelyi ált. isk. illesztett regresszió alapján Matematika 6. - 8.  Szövegértés

A telephely eredménye az eddigi kompetenciamérésekben Mérési terület Évf. 2014 Átlageredmény 2013 2012 2011 2010 2009 Matematika 6. 1519 1576  1563 1540 1532 1546 8. 1717 1726 1640  1651 1654 1673 Szövegértés 1571 1600 1591 1552 1561 1603 1655 1638 1661 1657 1692 