Információs és Kommunikációs Technológiák

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TIOP 1.1.1/09/ Angol nyelvi modulok feldolgozása tanulói laptopok segítségével.
Advertisements

Tudástár informatika digitális tananyagok linkgyűjteménye
IKT = információs és kommunikációs technológia
HIPOTÉZIS A képzésben és oktatásban megjelent alábbi három fogalom paradigmaváltást okozott:  Flexible Learning  Distance Education  Open Learning Thomas.
E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen
Virtuális oktatási környezet kialakítása
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola VII. alprogram: Közös tananyagfejlesztések.
Teleházakban telementorálás •Cél korosztály év •„Virtuális kitekintés” •„ On-line ” képességfejlesztés •Informatika tanárok hiánya a régióban Egyéni.
Az informatika oktatása az erdőmérnökképzésben Facskó Ferenc egyetemi adjunktus NYME – EMK – EVGI
Cserháti Sándor Műszaki Szakképző Iskola és Kollégium Nagykanizsa
Beszámoló a fenntarthatósági időszakban végzett feladatokról TÁMOP – 2.2.3–07/1–2F–2008–0008 „Mércénk az ember” Bókay János Humán Szakközépiskola.
INTERAKTÍV DIÁKÖNKORMÁNYZAT
Tarcsi Ádám Tanulásmenedzsment Tarcsi Ádám
Weszely Orsolya Bertalan Tamás
Újfajta tanulási módszerek alkalmazása a felnőttképzési konzulens képzésnél Nyíregyháza, március 18.
Tehetséges tanulóink szakkörökön, a több éve működő tehetséggondozó műhelyekben (természettudományos, környezetvédelmi), valamint a különböző szintű.
Fekete Zsombor ÉMRTK Távháló Workshop 2001 szeptember 21.
A közoktatás intellektuális infrastruktúrája Magyar Bálint oktatási miniszter.
Az SDT keretrendszer logikai és architektúrális felépítése Dringó Béla
Főző Attila László főszerkesztő-helyettes Számítógéppel segített kollaboratív tanulás.
Az IKT-eszközök alkalmazásának és fejlesztésének pedagógiai támogatottsága évfolyam OKI-kutatás-fejlesztési projekt.
Hunya Márta módszertani szakértő
IKT eszközök az oktatásban, digitális pedagógia
JÓ GYAKORLAT Digitális taneszközök használata történelem órán
Sokszínű Digitális Tanítás főszerkesztő-helyettes
A pedagógusok valós igényei, a digitális tananyagfejlesztés aspektusai Eger, október 12.
Publikációs Portálrendszer Informatikai képzések tartalmi támogatása.
Informatikai Szakképzési Portál
Előadó: Komjáthy Zoltán Oktatási Hivatal
e-Learning a tanárképzésben
Ügyfélszolgálatok minőségi fejlesztése Hallgatói és Oktatói „BAT” ügyfélszolgálat a Nyíregyházi Főiskolán Márföldi Józsefné alprojekt vezető.
Info-kommunikációs Technológia Nedeczky Veronika Sulinet
Az információs és kommunikációs technológiák szerepe a szakképzésben február 22. Dr. Tóth Péter főiskolai docens Fővárosi Pedagógiai.
Kikerülhetetlen, mert kötelező a használata több területen: - az intézmény alapvető dokumentumainak közzététele
Domain Name System – DNS keresése az interneten.
Debrecen, /10 „Matáv oktatás - Ma távoktatás” Krausz János Igazgatóhelyettes Matáv Oktatási Igazgatóság.
E-learning Kovácspál Eszter.
Nemzetközi összefogás az ökológiai gazdálkodás e-learning oktatásáért
Frontális pedagógia helyett „konstruktivista” pedagógia Dr. Magyar Bálint Oktatási miniszter október 12.
Pankucsi Szilárd Mérnöktanár Mérnök Informatikus
A HEFOP projekt Foglalkoztatási és Szociális Hivatal által koordinált fejlesztéseinek eredményei Felnőttképzési adatbázis fejlesztése.
IKT alapfogalmak, IKT-val támogatott módszerek
Informatikai Szakképzési Portál
A kompetenciafejlesztés eszközrendszere
Informatikai fejlesztés a Somogy megyei TISZK részére Karsai László Commitment Zrt.
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. üzleteiben
Kassa – Komárom. Megalakulás: 2006.február - Kassán október - Komáromban.
Kompetensek lettünk? június 27..
Digitális eszközök és források a tanórán Országos informatikai mérés Hunya Márta Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Fejlesztési és Innovációs Központ.
SZEREPLŐK ÉS FELELŐSSÉGEK A SZAKKÉPZÉSI RENDSZERBEN MÁV KONFERENCIA
Office 2010 oktatása szakközépiskolában Fodor Gábor Antal Békésy György Szakközépiskola.
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
Az elektronikus szolgáltatások előnyei és veszélyei
Nyílt napok november óráig nyílt órák november óra január óra.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak E lektronikus tanulás 4. konferencia.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 2. konferencia.
Könczöl Tamás igazgató Sulinet Digitális Tudásbázis.
Az IKT-alapú pedagógia munkaformái, módszerei. 3 betűs világ IKT IST SDT.
Szaktanácsadói tevékenységek, kompetenciák
Kommunikáció a felsőoktatásban Rós László PTE BTK, április 14.
Országos Felsőoktatási Információs Központ Kerekes Gábor.
A MODERN IKT SZEREPE A MESTER-TANÁRKÉPZÉSBEN
Informatika érettségi Office 2007-tel Holczer József
E-larning és M-learning nemzetközi viszonylatban és Szerbiában (egy saját fejlesztésű oktatási keretrendszer bemutatása) Előadók: Kőrösi Gábor és Esztelecki.
A hagyományos és a hagyományos médiumoktól különböző, informatikai eszközöket alkalmazó lehetőségek, azok felhasználása. Czékmány Ilona.
ICT (Information and Communication Technologies) IKT (Információs és Kommunikációs Technológiák) IKT pedagógiai értelmezése ○ Informatika tantárgy ○ Más.
PROCSEE projekt 1. Szakértői Fórum disszeminációs esemény Racsko Réka
Szent László Középiskola Szekszárd
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
A digitális kompetencia fejlesztése
Előadás másolata:

Információs és Kommunikációs Technológiák IKT az iskolában Információs és Kommunikációs Technológiák

IKT oktatása e-learning távoktatás OKJ képzés Sulinet teleházak

IKT oktatása ECDL tanfolyamok ECDL vizsgák Az Oktatási Minisztérium támogatja az érettségizet-tek ECDL vizsgáját. Jeles inform. érettségi ==> ECDL vizsgabizonyítvány

IKT felhasználása közvetlen alkalmazás: prezentációs anyagok, szemléltetőeszközök készítése hagyományos – analóg (pl. írásvetítő fólia) számítástechnika alapú – digitális (PowerPoint fájl) multimédiás tananyagok (hangszalag, film, CD, DVD)

IKT felhasználása közvetett alkalmazás: tanórai felkészülés (HTTP, FTP, e-mail) adminisztráció tanulói nyilvántartás, tanmenetek, feladatlapok, tesztek, statisztikák, stb. NEPTUN egységes tanulmányi rendszer

IKT a Bródyban tanári "Fórum" (http://forum.brody...) iskolai dokumentumok, beszámolók, tanmenetek, Bródy-díjasok, verseny eredmények, statisztikák iskolai weboldalalak (http://www.brody...) archív anyagok (névadónk, évkönyv, tablók, ...) publikus dokumentumok, tanmenetek, feladatlapok, tesztek, tananyagok aktuális dolgok (képek, iskolaújság, ...) iskolai levelezőrendszer (https://server2.brody...) diákok, tanárok levelezése

IKT a Bródyban adminisztrációs alkalmazások gazdasági programok TÁTIGAZD-könyvelőprg., VALUTA-pénztárprg., IMI-bérprogram, anyag-, menzanyilvántartás munkaidő-, túlóraelszámolás tanulói nyilvántartás személyes-, egészségügyi-, tanulmányi adatok lekérdezések, jelentések kétszintű érettségi ADAFOR-versenyek adm. KIRSTAT-statisztikai prg. (létszám,tanulmányi,érettségi) órarendkészítés