TÁMOP-4.1.2.B.2-13/1-2013-0009 Szakmai szolgáltató és kutatást támogató regionális hálózatok a pedagógusképzésért az Észak-Alföldi régióban SZÖVEGKOMPETENCIA-FEJLESZTÉS.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Závogyán Judit dél-alföldi régió szakmai vezető
Advertisements

GPUPerformance: Angliai csata 1940
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Tanyanyagtárházak lépjünk túl egy LMS korlátain Networkshop 2010 Debrecen, április Vágvölgyi Csaba
Web2 és a blogok. Mi az a web2? 1.Filozófia (tartalom) szabadság nyitottság közösség 2.Eszköz(készlet) egyszerűség integráció kompatibilitás mobilitás.
A szolgáltatásai Gödöny Péter ELTE IK Pataky István Inf. Szki.
1 Internet. 2 WWW  World Wide Web  Hivatkozásokkal összekötött hipermédia dokumentumok rendszere  Dokumentumok -> Weboldalak  A weboldalak hipertext.
ORSZÁGOS SZÉCHÉNYI KÖNYVTÁR E-SZOLGÁLTATÁSI IGAZGATÓSÁG BIBLIOTHECA NATIONALIS HUNGARIAE A digitalizálás problémái, az ebook-ok helyzete és egy jó példa:
ALLIANCE FRANCAISE DE SZEGED A divat franciául Les éléments en italiques doivent rester en français et être expliqués en hongrois Présentation Octobre.
Interaktív táblák használata Interaktív tananyagok Web 2
Magyar és európai digitális könyvtári projektek Artisjus Szerzői Akadémia március 29.
Kulturális értékek digitalizálása az Új Magyarország Fejlesztési Terv keretében Dippold Péter.
Budapest, MFPI, Tudásdepo-Expressz Az e-könyvek használata a könyvtáron kívül és belül "Budapest iskolakönyvtári hálózatának fejlesztése az.
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon TÁMOP /02/B/KMR ELTE Pedagogikum Központ Szakmai vezető: Hunyady György Pénzügyi vezető: Bartha Edit.
Abonyi-Tóth Andor, ELTE Informatikai Kar 1.  A feladatok megoldása során mindig a szemantikailag megfelelő tagek és paraméterek használatára törekedj!
Desktop apps Articulate Storyline overview.phpróla Tom Kuhlmann: elearning/build-branched-e-learning-scenarios-in-three-simple-steps/
Böngészők Internet Explorer Mozilla Firefox
Történelem az Interneten
Történelem az Interneten Aranyi Zoltán SZTE Egyetemi Könyvtár
Történelem az Interneten Aranyi Zoltán SZTE Klebelsberg Könyvtár
„High – tech networking” – szakmai konferencia informatikusoknak, szeptember 24., Debrecen, Kölcsey Központ,
Informatika tanítása ea.
Jávácska és Hangyácska INFO ÉRA 2004 Békéscsaba Bátfai Mária Erika, Debreceni Egyetem, Egyetemi és Nemzeti Könyvtár Bátfai Norbert,
Önleíró adatok: XML INFO ÉRA, Békéscsaba
Google earth és a térinformatika kapcsolata
Debrecen, március 27. Internet Fiesta 2008 Könyvtárak akadálymentesítése az Interneten Internet Fiesta 2008 Debrecen, március 27.
A Creative Commons és a könyvtárak Drótos László Magyar Elektronikus Könyvtár Drótos László Magyar Elektronikus Könyvtár.
Túrkeve, Digitális gyűjtemény kialakítása Moldován István OSZK Digitális Gyűjtemény
E-book-ok, könyvtárak, OSZK Networkshop 2011 Kaposvár, április 27.
A hazai könyvtárak és az Európai Digitális Könyvtár Információs nap a 3. FP7-ICT pályázati felhívásról Budapest, január 29.
Honnan jönnek az e-könyvek?
Digitális gyűjtemények és a Creative Commons
2009. április 24.XVI.Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál Kereslet és kínálat e-book témában Moldován István OSZK.
Az elektronikus könyvtárak jelene és jövője
A projekt az Európai Unió támo- gatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. MTMT feltöltés zenei alkotások szerzőinek
Hangszerkesztés Audacity-vel
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Méréstechnika és Információs Rendszerek Tanszék R „Big Data” elemzési módszerek Kocsis Imre
Tudományos eredmények disszeminációja Open Access a Debreceni Egyetemen Karácsony Gyöngyi DEENK.
WEB 2.0. Amiről szó lesz… Web átalakulóban, a WEB 2.0 –Újszerű weboldalak… –Első a tartalom! –A felhasználók hatalomátvétele?! –A Web mint platform –
Hol keressünk tudományos munkákat kutatásunkhoz?.
Számítógépes alapismeretek 3. gyakorlat
Fontos információk.
de français BEMUTATÁS Csűry István DE Francia Tanszék.
2007. október 12.Erdélyi Magyar könyvtárosok IV. Vándorgyűlése A papírtól a számítógépig, avagy miért digitalizálunk tulajdonképpen? Moldován István OSZK.
Káldos János: Javaslat a Digitális Régi Magyar Könyvtár létrehozására Örökségünk jövője - A 21. század kihívásai a muzeális állományok gondozásában, feldolgozásában.
Javaslatok a tanár mesterszak gyakorlati félévéhez OKM, OFI bizottság jelentése alapján.
Élményszerű tanulás tabletekkel
Szöveggel vezérelt rajzolás
Webprogramozó tanfolyam
Nemzetközi: IT History Society _ Amerika Computer History Museum (California)
Informatika tanítása ea.
Kutatások a diszciplináris didaktika területein Számítógépes problémamegoldás természetes és mesterséges nyelvi közegben Csernoch Mária DE, Informatikai.
A böngészőprogram használata. A böngészők értelmezik a html nyelvet, a javascript kódokat és a php kódokat is. Majd ezeket lefuttatja, és azok alapján.
Könyvkereskedelem az Interneten
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Méréstechnika és Információs Rendszerek Tanszék R „Big Data” elemzési módszerek Kocsis Imre
SZÖVEGKOMPETENCIA-FEJLESZTÉS A FRANCIA NYELVÓRÁN Szövegszintű nyelvtantanítás a francia nyelvórán TÁMOP B.2-13/ Szakmai szolgáltató és.
A digitális kompetencia mérése. IKT-alapú értékelés
Spykee robot SZÁNTÓ ANDRÁS, XMPO09. Mi is az a Spykee robot?  WiFi-n keresztül vezérelhető kémrobot  otthoni megfigyelésre,  videotelefonálásra és.
Galileo Galilei Párbeszédek. ’’60-as évek elején olaszról román nyelvre AAccademia dei Lincei tagjának ppisai egyetem matematikusának eelső filozófusának.
Káldos János Országos Széchényi Könyvtár Magyar Elektronikus Könyvtár.
Készítette: Peterdi Panna. Tartalom 1.Története 2.Felhasználói 3.Videó+film 4.Előnyei 5.Hátrányi.
Készítette: Fekete Máté LIVL04
ÁVF E-logisztika ősz Alpha csoport Szántó Krisztián Szalontai Bence.
Informatika tanítása ea. Csernoch Mária
PERJÉSI LILLA ÉS TRESZKAI ANETT KÖZÖSSÉGI KÖNYVTÁR AZ EGYETEMEN.
Kísérleti magyar webarchiválási program A könyvtárak szerepe
Vasas Lívia, PhD 2017 Online nyilvános katalógusok orvosi területen Mozilla Firefox vagy Google Chrome Vasas Lívia, PhD.
Magyar és európai digitális könyvtári projektek
Internet és kommunikáció
Vasas Lívia március 3. A National Center for Biotechnology Information adatbázisai:     Books, National Library of Medicine katalógus,
Előadás másolata:

TÁMOP B.2-13/ Szakmai szolgáltató és kutatást támogató regionális hálózatok a pedagógusképzésért az Észak-Alföldi régióban SZÖVEGKOMPETENCIA-FEJLESZTÉS A FRANCIA NYELVÓRÁN Számítógépes szöveg- és hangkezelés Csernoch Mária Debreceni Egyetem Informatikai Kar

Digitális könyvtárak Project Gutenberg Gallica Ebooks Libres & Gratuits Europeana Google Books IntraText International Children’s Digital Library

Project Gutenberg Nyelv – – Categories –Categories  About Project Gutenberg  Partners, Affiliates and Resources Browse cataloge

Bibliothèque nationale de France Gallica, Bibliothèque numérique – megjelenítés –normal –text mode –audio mode letöltés

Ebooks Libres & Gratuits elérhetőség –

La Bibliothèque électronique du Québec elérhetőség –

Keresés fájl típusra fájl típus szöveges megfogalmazása Speciális keresés

Moliére – L’ecole des femmes szöveg –google: ecole des femmes moliere pdf – es.pdfhttp:// es.pdf hang – louis-jouvet-integrale-audio.htmlhttp:// louis-jouvet-integrale-audio.html video –

Maupassant – Pierre et Jean szöveg – – rre_et_Jean.pdfhttp://beq.ebooksgratuits.com/vents/Maupassant_Pie rre_et_Jean.pdf hang – mp3/maupassant-guy-de-pierre-et-jean.htmlhttp:// mp3/maupassant-guy-de-pierre-et-jean.html video –youtube (hamis video)

ZOLA, Émile – Thérèse Raquin szöveg – htmlhttps:// html hang –theresa raquin zola audio – mp3/zola-emile-therese-raquin.htmlhttp:// mp3/zola-emile-therese-raquin.html

GoogleBooks profit orientált szerzői jogok újraértelmezése

IntraText elérhetőség –

IntraText

International Children’s Digital Library elérhetőség –

International Children’s Digital Library

TÁMOP B.2-13/ Szakmai szolgáltató és kutatást támogató regionális hálózatok a pedagógusképzésért az Észak-Alföldi régióban KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!