Hejőkeresztúr – Tehetséggondozás K. Nagy Emese k. nagy. emese@t-online Hejőkeresztúr – Tehetséggondozás K. Nagy Emese k.nagy.emese@t-online.hu
Tanulói sokszínűség
Intézmény Komplex Instrukciós Program vezető intézménye (www.komplexinstrukcio.hu) Miskolci Egyetem bázisiskolája Géniusz Tehetségpont
Tanulói összetételünk 68% hátrányos helyzetű 63% halmozottan hátrányos helyzetű 10% sajátos nevelési igényű 16% BTM-es 5% állami gondozott 65% bejáró 100% továbbtanulás 70% érettségizik
Tehetségek
Heterogenitás előnye
Programjaink Komplex Instrukciós Program Differenciált Tanulásszervezés Program Logikai Táblajáték Program Generációk Közötti Párbeszéd Program Együttolvasás
Komplex Instrukciós Program jellemzői A státuszproblémának a kompetenciaelvárások megváltozásán keresztül történő kezelése, az osztály szociális közegének a megváltoztatása.
Mennyit tanulunk abból, hogy….. 10% elolvasunk valamit, 20% meghallgatunk valamit, 30% megfigyelünk valamit, 50% megfigyeljük és meghallgatjuk, 70% beszélgetünk róla másokkal, 80% a tapasztalatainkból, 95% elmagyarázzuk másoknak. Forrás: Szabó Mária OFI
A tanulók beszédgyakorisága a különböző A tanulók beszédgyakorisága a különböző osztálymunka-szervezési technikák alatt technikák alatt
Az alacsony és a magas státuszú tanulók tevékenységének gyakorisága és százalékos megoszlása a csoportmunka alatt
Az alacsony és a magas státuszú tanulók tevékenységének gyakorisága és százalékos megoszlása a frontális osztálymunka alatt
Dáma Európa Bajnokság 2010 Varsó, 2011 Tallin, 2012 Amszterdam, 2013 Budapest, 2014 Fehéroroszország
Művészeti képzés
Tánc
Sport
Diákjaink: Az ország egyik legjobb géplakatosa
Diákjaink: Európa ezüstérmes villanyszerelője
TITOK: A pedagógus
Akkor jó az iskola, ha az ott dolgozók olthatatlan vágyat éreznek az iskola sikeressé tételéért
Használjuk ki tanulóink sokszínűségét és tehetségét!