A felmérés időpontja: 2014. május 28.. MÉRT TERÜLETEK:  matematikai eszköztudás  szövegértési képességek  háttérkérdőív kitöltése (szülők, tanulók)

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az Országos kompetenciamérés eredményeinek helyi felhasználása és az intézkedési terv Zalaegerszeg május 21.
Advertisements

Az Országos Kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Kompetenciamérés eredményei 2012/2013. tanév. LétszámadatokFő 6. ÉVFOLYAMON TANULÓK201 SNI-s tanulók10 Jelentésben szereplő tanulók 187 Tanulói kérdőívet.
Pályaválasztás 2014/15.
Kompetenciamérés eredményei 2009 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
Az országos mérések megújult rendszere
Mérés, értékelés és minőségbiztosítás a közoktatásban
Kompetencia- mérés Somogyi József Általános Iskola
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI.
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI /A kisebb grafikonok az előző évi eredmények/
TIMSS 2007.
Ábramagyarázat az Országos Kompetenciamérés iskolajelentéséhez
TÓPARTI GIMNÁZIUM ÉS MŰVÉSZETI SZAKKÖZÉPISKOLA A évi ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS eredményei A felmérés időpontja: május 29.
Országos kompetencia mérés A kompetencia mérés:  4., 6. és 8. évfolyamokon mérik a tanulók képességeit ált. iskolában, ill. a 10. évfolyamon középiskolában.
2010 évi országos kompetenciamérés elemzése Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola „Az egyetlen dolog, ami rosszabb annál, hogy beszélünk róla,
A ÉVI KOMPETENCIAMÉRÉS FIT- JELENTÉSEINEK ÚJ ELEMEI Balázsi Ildikó.
Új skála – új lehetőségek Egy kis ízelítő. Egységes skála (1)
2008. évi Országos kompetenciamérés 6. osztály / Matematika
A kerettantervek fejlesztése
Középpontban a fejlődés
A Kt. 9. § (4) szerint országos mérések keretében rendszeresen kell mérni, értékelni a nevelési-oktatási intézményekben folyó pedagógiai tevékenységet,
Országos Kompetenciamérés Június 24. Készítette: Tornainé Szegedi Erika.
Átlageredményeink összehasonlítása Iskolánk eredménye az eddigi kompetenciamérésekben Mérési terület Évf. Képzési forma Átlageredmény
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2012 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
Kölcsey Ferenc Gimnázium1714 (1684;1744) Országosan 1635 (1634;1636) 8 évfolyamos gimnáziumokban 1826 (1821;1830) 6 évfolyamos gimnáziumokban 1805 (1803;1808)
1 Informatika kimeneti mérés 10.évfolyam
BABITS MIHÁLY GIMNÁZIUM
Kompetenciamérés értékelése 4. osztály 2008 Gönczy Pál Általános Iskola.
A tanulói jelentés.
Mire jó a FIT elemző szoftver?
Kompetencia mérés eredményei 2006 Készítette: Mészáros-Vásárhely Katalin.
Kérdések 1. Miért kell olyan sokat várni az eredményekre a mérés után?
Ábramagyarázat az Országos Kompetenciamérés iskolajelentéséhez
FIT elemző szoftver: Kinek és miért?
Telephelyi jelentés A telephelyi jelentés nyújtja a legrészletesebb képet az eredményekről és a tanulói összetételről. Nem csupán egy mérőszámot közöl,
Az országos mérések megújult rendszere
Kompetenciamérés Kompetenciamérés Matematika 6. évfolyam.
Országos kompetenciamérés 2014
A PISA és az Országos kompetenciamérés tanulságai
OKM 2014 iskolai elemzés Készítette: Fülöp Anna.
Országos kompetenciamérés
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,27. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,41 A legalacsonyabb átlag: 3,6. Nyolc osztály teljesített a négyes.
Kocsis Pál Mezőgazdasági és Környezetvédelmi Szakközépiskola, Szakiskola és Speciális Szakiskola Kecskemét.
Vázlat a faipari szakképzés helyzetéről Koronka Lajos a Kozma Lajos Faipari Szakközépiskola igazgatója.
A PISA ÉS AZ O RSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉSEK KAPCSOLATA ÉS FELHASZNÁLHATÓSÁGA Balázsi Ildikó.
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉRÉS EREDMÉNYEI 2016.Március 7.
Mérés-értékelés konferencia március 28. Eger.
FIT-jelentés 2014 Kompetenciamérés eredményeinek elemzése.
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,13. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,62 A legalacsonyabb átlag: 3,53. Hét osztály teljesített a négyes.
A szakiskolások továbbtanulási esélyei Kecskemét, Dr Liskó Ilona OFI
2015. évi eredmények Újpesti Bajza József Általános Iskola Készítette: Kohodné Tóth Andrea intézményvezető.
Pedagógiai hozzáadott érték „Őrült beszéd, de van benne rendszer” Nahalka István
PÉCSI KERESKEDELMI, IDEGENFORGALMI ÉS VENDÉGLÁTÓIPARI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
OKM osztályJudit osztálya 8. osztályOlga és Kata osztálya 10.A (négyévfolyamos)U. Ági osztálya (!) 10.B (nyolcévfolyamos)F. Andrea osztálya.
ANDRÁSSY GYULA GIMNÁZIUM ÉS KOLLÉGIUM
A szövegértés változásai a PISA 15 éve alatt
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2015)
Új skála – új lehetőségek
Iskolafejlesztési lehetőségek: utak és dimenziók OFI, január 27.
Országos mérési eredmények
Az iskola legfontosabb statisztikai adatai
A évi kompetenciamérés eredményeinek elemzése 2016
TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:
Balázsi Ildikó Oktatási Hivatal
A évi kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Országos Kompetencia Mérés 2011
A hallgatók szociális helyzetének vizsgálata
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2013
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2017)
Előadás másolata:

A felmérés időpontja: május 28.

MÉRT TERÜLETEK:  matematikai eszköztudás  szövegértési képességek  háttérkérdőív kitöltése (szülők, tanulók) ÉRTÉKELÉS:  grafikonok, táblázatok  összehasonlító elemzések – (csoportok, korábbi eredmények)

Max: 2250

ÖSSZEHASONLÍTÁS – országos/hasonló képzés Mérési területÉvf.Képzési forma Országos A megfelelő képzési típusban Matematika 8. 6 évf. gimn évf. gimn évf. gimn. 10. szakközépiskola Szövegértés 8. 6 évf. gimn évf. gimn évf. gimn. 10. szakközépiskola

65% 93% 65% 90% A szignifikánsan jobban, hasonlóan, illetve gyengébben teljesítő intézmények száma és aránya: 8. ÉVFOLYAM MATEMATIKASZÖVEGÉRTÉS

10. ÉVFOLYAM MATEMATIKA SZÖVEGÉRTÉS 87% 72% 76% 66% 90% 76% 82%89%

Képességeloszlás - Képességszintek

8. évfolyam szövegértés Max: 2097 pont 48 % kiváló 8. évfolyam matematika Max: 2033 pont 57 % kiváló szövegértés és matematika: országos: 13% 6 évf.: 31% kiváló

10. évfolyam - 6 évfolyamos gimnázium MATEMATIKASZÖVEGÉRTÉS 67 % kiváló 92 % kiváló 75 % kiváló 64 % kiváló Az osztály tanulóinak képességeloszlása 8. és 10. évfolyamos korukban >2200

10. évfolyam évfolyamos gimnázium MATEMATIKA 6 fő 40 % kiváló 25 % kiváló 15 % kiváló

10. évfolyam évfolyamos gimnázium SZÖVEGÉRTÉS 40 % kiváló 37 % kiváló 21 % kiváló 70 % kiváló

10. évfolyam - SZAKKÖZÉPISKOLA MATEMATIKA 2/10. osztály A százalékos kimutatás a többi iskolához viszonyítva: 9 % kiváló 15 % kiváló 27% 26 % kiváló 2124 pont

10. évfolyam - SZAKKÖZÉPISKOLA SZÖVEGÉRTÉS 2/10. osztály A százalékos kimutatás a többi iskolához viszonyítva: 12 % kiváló 21 % kiváló 9 % 45 % kiváló 2021 pont

ÁTLAGEREDMÉNYEK A CSH-INDEX TÜKRÉBEN (szülők iskolázottsága, munkavállalása, anyagi háttér, anyagi javak) Mérési területÉvfolyamKépzési forma Országos regresszió alapján A megfelelő képzési forma alapján Matematika 8.6 évf. gimn.  10.6 évf. gimn.  évf. gimn. 10. szakközépiskola  Szövegértés 8.6 évf. gimn.  10.6 évf. gimn évf. gimn. 10. szakközépiskola  TÉNYLEGES EREDMÉNY A VÁRHATÓHOZ KÉPEST

AZ ISKOLA EREDMÉNYEI 2014-BEN AZ EDDIGI KOMPETENCIAMÉRÉSEK EREDMÉNYEIHEZ KÉPEST Mérési területÉvfolyamKépzési forma Matematika 8.6 évf. gimn.  10.6 évf. gimn.  évf. gimn.  10. szakközépiskola  Szövegértés 8.6 évf. gimn.  10.6 évf. gimn.  évf. gimn.  10. szakközépiskola 