Máthé Elek Miért jó a nyelvtanároknak? Company Success tréning Budapest, 2007 július 10. mert van net, Web 2.0 és Hot Potatoes.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Levéltárak, Balatonfüred, június közösségi oldalak, web 2.0.
Advertisements

Az úgy kezdődött, hogy… Tavalyi előadás a digitális tankönyvekről :
2006. szeptember 20. Vámospércs "Új szolgáltatások a könyvtárban az Internetre építve" Moldován István OSZK MEK osztály
A Hallgatói Mentorprogram működése
A szakemberek számára szervezett modell szemináriumok tapasztalatai I.
NyitólapEszközökIgényekProblémákKövetkeztetések Kik?Mit?Mivel?Hogyan? A felmérés 1. Mobilhasználat 2. Internethasználat 3. Oktatás korszerűsítése Az m-Learninget.
Iránytű a dzsungelben Internet-ötletek nyelvórákra
2014. június 28. Hálózati tanulás Hálózatok Internet Web 2.0.
Tanyanyagtárházak lépjünk túl egy LMS korlátain Networkshop 2010 Debrecen, április Vágvölgyi Csaba
Digitális tananyagfejlesztés módszertana
WEB 2 eszközök, közösségi portálok az oktatásban
Web2 és a blogok. Mi az a web2? 1.Filozófia (tartalom) szabadság nyitottság közösség 2.Eszköz(készlet) egyszerűség integráció kompatibilitás mobilitás.
A szolgáltatásai Gödöny Péter ELTE IK Pataky István Inf. Szki.
Web2 a mobilon: mégis, kinek az érdeke? Méhes Krisztián Neo-Play Entertainment Kft.
Kereszténység és Internet szeptember 18. Kovách Balázs Sisak Áron.
Az internet és a web A HTML alapjai.  „Úgy gondoljuk, hogy a világpiacon talán öt darab számítógépet tudnánk eladni.” (Thomas Watson, az IBM elnöke,
Játék, letöltés... Van –e élet a neten ezeken túl?
4 Moodle portál tapasztalatai - konnektivista szemmel
Blog, Fórum, Chat, . Blog Blog vagy veblog (ang. web log) tulajdonképpen egy napló, azaz időben rendezett, felhasználó által begépelt szöveg sorozat.
Központi és közösségi szolgáltatások olvasóknak, könyvtáraknak.
A portál zártkörű, online, virtuális intranet hálózata A Google segítségével, a drseres.com domain keretein belül létrehoztunk egy online virtuális intranet.
2014. július 6. A hálózati együttműködés az innovációs tevékenység során Bedő Ferenc közoktatási szakértő
Készítette: Madaras László János ÜK/N/III.
Microsoft Expression Studio Multimédia à la Microsoft: Web-, animáció-, videó- és képszerkesztés Telek Andrea.
Agy-számítógép interfész virtuális terekben
Az előd – IIS 6 2 Forrás: Secunia, Forrás: Netcraft, August 2007 Web Server Survey Elterjedtség.
Az e-learning gyökerei, az e-tanulás fejleményei
Online elérhető szótárak július 15. Hol találom? Az Egyetemi Könyvtár honlapjáról Az.
Főző Attila László főszerkesztő-helyettes Számítógéppel segített kollaboratív tanulás.
A Z ELA LCMS BEMUTATÁSA, KURZUS SZERVEZŐI LEHETŐSÉGEI, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A T ÉRINFORMATIKÁRA.
Felhasználói tartalmak A kötöttségek nélküli publikálási lehetőségek kinyíltak Web2.0-ás technológia: Tovább bővült a lehetőségek tárháza Egyszerű publikációs.
Közösségi portálok használata
Kereső programok használata
Közösségi oldalak használata
Digitális világ – interaktív táblán
Levelezés, és a többiek Takács Béla Irodalom Bodnár –Magyari: Az Internet használata I. (Kiskapu) Bodnár –Magyari: Az Internet használata.
„A finnugor örökség digitalizálása és automatizált feltárása” szeptember 14. Hungarológia és a Magyar Elektronikus Könyvtár Moldován István Országos.
A Creative Commons és a könyvtárak Drótos László Magyar Elektronikus Könyvtár Drótos László Magyar Elektronikus Könyvtár.
Biztonságos Ablakok Előadást tartja: Lázár András
Budapest, november 8. 1 Szakadatbázisok és elektronikus források Orbán Éva igazgatóhelyettes Szent István Egyetem Állatorvos-tudományi Könyvtár,
Tananyagfejlesztés Weszely Orsolya Bertalan Tamás
Bánkeszi Katalin A számítógép és az Internet hatása az olvasáskultúrára (konferencia) Változó olvasói igények – változó könyvtáros világ.
Korpásné Szűcs Melinda web-referens DEENK Korpásné Szűcs Melinda web-referens DEENK.
Kié a neten publikált tartalom? Creative Commons.
Készítette: Pethő Balázs 1 Oktatási keretrendszerek A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta.
WEB 2.0. Amiről szó lesz… Web átalakulóban, a WEB 2.0 –Újszerű weboldalak… –Első a tartalom! –A felhasználók hatalomátvétele?! –A Web mint platform –
Kulturális tevékenységet folytató civil szervezetek képzése a Dél-dunántúli régióban AZ ÉLETHOSSZIG TARTÓ TANULÁS NÉPSZERŰSÍTÉSE - AZ EU ELVÁRÁSOK MEGISMERÉSE.
Hol keressünk tudományos munkákat kutatásunkhoz?.
Szakkör címe Tantárgy, évfolyam Tanár neve Tanulmányi intézmény neve Település neve.
Számítógépes alapismeretek 3. gyakorlat
GMail & Google felületek IT előadás. Áttekintés  Google Inc.   Google Calendar  Google Docs  Google Maps  Picasa  Remember The Milk-feladat.
A tolnasport.hu honlap adminisztrációja Készítette a Tolna Megyei Sportszövetségek Szövetsége a Nemzeti Civil Alapprogram NCA-DP-10-D pályázata keretében.
Linux rendszergazda tanfolyam (kezdő) Partíció BT. Kurzus BT. invitel.hu/kurzus.
SZIMULÁCIÓ A BIZTONSÁGÉRT
Windows XP SZRT. Windows XP fő jellemzői Windows XP fő jellemzői Kezelőfelület Kezelőfelület Jogosultságok, hozzáférések Jogosultságok, hozzáférések Alapműveletek.
Weblapkészítés alapjai
SoundCloud.
Bemutatkozik a Magyar Elektronikus Könyvtár osztály november 26.
Mai számítógép perifériák Készítette: Péteri Dénes (PEDSAAI.ELTE)
Készítette: Peterdi Panna. Tartalom 1.Története 2.Felhasználói 3.Videó+film 4.Előnyei 5.Hátrányi.
Műveletek mappákkal és a fájltípusok
A Google Drive használata. Mire jó? A Google Drive segítségével a fotókat, videókat, fájlokat és sok más tartalmat egy biztonságos felhőtárhelyen keresztül.
Zsigmond Király Főiskola január Szakdolgozat prezentációja Zsigmond Király Főiskola január A szerző neve A SZAKDOLGOZAT CÍME.
Web 2.0 Tanárok a Web 2.0 idején Csoma Katalin ELTE PPK Neveléstudomány Doktori Iskola.
Információ és kommunikáció Gellér Zoltán 2015 Számítógépes ismeretek.
MÉCS CSEPELI VENDÉGLÁTÓIPAR SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA 1212 BUDAPEST PETŐFI TÉR 1. telefon/fax:
Honlap: Program: A Math-Bridge interaktív tanulási platform lehetséges szerepe az oktatási folyamatban.
Vasas Lívia 2014 A Semmelweis Egyetem online szakirodalmi forrásairól, azok használatáról Vasas Lívia 2014.
Műveletek mappákkal és a fájltípusok
Vasas Lívia 2015 A Semmelweis Egyetem online szakirodalmi forrásairól, azok használatáról Vasas Lívia 2015.
Előadás másolata:

Máthé Elek Miért jó a nyelvtanároknak? Company Success tréning Budapest, 2007 július 10. mert van net, Web 2.0 és Hot Potatoes

Számítógép a nyelvtanításban??? Mit szeretnénk?  valódi kommunikativitás  tanuló- központúság  tanulói autonómia  könnyű felhasználhatóság Hol tartunk? ?elidegenedés ?elgépiesedés ?felszínes kapcsolatok ?veszélyes viszonyok

 csak üres keret  résztvevők és fejlesztők  kollaboratív  az olvasói visszajelzésre épít Mi a Web 2.0?  fix tartalom  szerzők és felhasználók  autoritatív  az olvasói visszacsatolás nem fontos Web 2.0„régi” Web

Web 2.0 szolgáltatások sxc.hu – Flickr – Odeo – Pownce – Blogger – Wikipedia – del.icio.us - del.icio.us

Google szolgáltatások G Gmail S Személyes honlap C Calendar H Hírek Ú Újdonságok G Googlepages

Hot Potatoes hotpot.uvic.ca interaktív feleletválasztós rövid válaszos összekevert mondatos keresztrejtvény párosítás lyukas szöveges feladatok

Máthé Elek címei: ez a fájl a neten: EnglishLearner.com/presentations Köszönöm a figyelmet!