15-25 évesek a Nemzeti Médiaanalízis tükrében „Minden mérhető” 2004. szeptember 24.FISZ Konferencia.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.
Advertisements

Tamás Kincső, OSZK, Analitikus Feldolgozó Osztály, osztályvezető A részdokumentumok szolgáltatása az ELDORADO-ban ELDORADO konferencia a partnerkönyvtárakkal.
A sportiskolába járó tanulók szüleinek válaszai a kérdőíves felmérésre (1245 válaszadó)

Kamarai prezentáció sablon
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Kétharmad, háromnegyed, négyötöd: mindenki olvas újságot
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
1 A fiatalok művelődési szokásai. 2 A vizsgált korosztály korévenként, 2000-ben és 2004-ben (fő)
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
Felnövekvő médiafogyasztók: fognak-e még rádiózni a fiatalok? Nobody’s Unpredictable Media Hungary What do we see? Szonda Ipsos.
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
2003. január Tanulói munkaterhek. A kutatás módszere  Válaszadók: 2700 tanuló és szüleik (elsősorban az édesanya)  Kérdezés módja: személyes interjúk.
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
Makrogazdasági és részvénypiaci kilátások
MATEMATIKA Év eleji felmérés 3. évfolyam
Humánkineziológia szak
Játék és reklám TNS Hoffmann.
Mellár János 5. óra Március 12. v
MFG-Pro váll-ir. rendszer bemutatása
Koordináta transzformációk
Utófeszített vasbeton lemez statikai számítása Részletes számítás
A tételek eljuttatása az iskolákba
Kereszttáblák Babbie, E.: A társadalomtudományi kutatás gyakorlata
Elektronikai Áramkörök Tervezése és Megvalósítása
Elektronikai Áramkörök Tervezése és Megvalósítása
Elektronikai Áramkörök Tervezése és Megvalósítása
Reklámkutatás Budapest, A különböző reklámfelületek mérése.
Ember László XUBUNTU Linux (ami majdnem UBUNTU) Ötödik nekifutás 192 MB RAM és 3 GB HDD erőforrásokkal.
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
Védőgázas hegesztések
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
Szerkezeti elemek teherbírásvizsgálata összetett terhelés esetén:
Darupályák tervezésének alapjai
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
NOVÁK TAMÁS Nemzetközi Gazdaságtan
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
Chrappán Magdolna DE BTK Neveléstudományok Intézete.
Lineáris egyenletrendszerek (Az evolúciótól a megoldáshalmaz szerkezetéig) dr. Szalkai István Pannon Egyetem, Veszprém /' /
szakmérnök hallgatók számára
Kerékpártároló átadás
A évi demográfiai adatok értékelése
A bio- és funkcionális élelmiszerek fogyasztói megítélése
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
1 Rádiós közönségmérés. 2 1,8 1,5 5,6 2,8 4,7 3,0 3,2 2,6 3,9 Source: Ofcom, EBU, WARC, Kantar Media, index.hu …továbbra is szól a rádió… napi rádiózással.
2007. május 22. Debrecen Digitalizálás és elektronikus hozzáférés 1 DEA: a Debreceni Egyetem elektronikus Archívuma Karácsony Gyöngyi DE Egyetemi és Nemzeti.
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
A pneumatika alapjai A pneumatikában alkalmazott építőelemek és működésük vezérlő elemek (szelepek)
HÍDÉPÍTÉS Acélszerkezetek
1 Válság a fejekben is Nem látják át és nem veszik igénybe a fogyasztóvédelmi intézményrendszert a magyarok - Gulyás Emese - Tudatos Vásárlók Egyesülete.
IV. Terjeszkedés.
Csurik Magda Országos Tisztifőorvosi Hivatal
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
2006. május 15P2P hálózatok 1 Fóliák a vizsgára: 1. előadás  Bevezető: 11-16, 21,  Usenet: előadás:  Bevezető: 3-8  Napster: 
2006. Peer-to-Peer (P2P) hálózatok Távközlési és Médiainformatikai Tanszék.
Nyitott Kapuk 2010 Beiskolázási kérdőívek értékelése.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
1 TANULÁSI TÍPUS TESZT.
> aspnet_regiis -i 8 9 TIPP: Az „Alap” telepítés gyors, nem kérdez, de később korlátozhat.
A KÖVETKEZŐKBEN SZÁMOZOTT KÉRDÉSEKET VAGY KÉPEKET LÁT SZÁMOZOTT KÉPLETEKKEL. ÍRJA A SZÁMOZOTT KÉRDÉSRE ADOTT VÁLASZT, VAGY A SZÁMOZOTT KÉPLET NEVÉT A VÁLASZÍV.
A TÁRSADALMI JÓL- LÉT KÉRDÉSEINEK ÖSSZEHASONLÍTÁSA EGYES SZOLGÁLTATÓ SZEKTOROKBAN Készítette: Folmegné Czirák Julianna
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Előadás másolata:

15-25 évesek a Nemzeti Médiaanalízis tükrében „Minden mérhető” szeptember 24.FISZ Konferencia

2 Miről lesz szó? Az adatok forrása: Nemzeti Médiaanalízis Alapvető szocio-demográfiai jellemzők Érdeklődési irányok Médiafogyasztás:Sajtó Rádió Televízió Internet Mozi Reklámattitűd

szeptember 24.FISZ Konferencia Nemzeti Médiaanalízis

szeptember 24.FISZ Konferencia Nemzeti Médiaanalízis Indulás: 1992 (1995 óta GfK-val közösen) Évente , 14 éven felüli személy megkérdezése Országos reprezentatív minta (nem panel) nem korcsoport településtípus Személyes interjú a megkérdezett otthonában Mintaszemélyek: ‘KÖNYV’ Kiképzett kérdezőbiztosok júliustól CAPI

szeptember 24.FISZ Konferencia Nemzeti Médiaanalízis Felhasználók: teljes média- és ügynökségi piac Tematika: alapdemográfia életstílus, szabadidő, érdeklődés vagyoni helyzet mintegy 150 sajtótermék olvasottsága rádió és televízió Internet-használat Adatbázis nagysága: fő (féléves aggregátum) Negyedéves, rotált adatszolgáltatás: MédiaNavigátor

szeptember 24.FISZ Konferencia Szocio-demográfia, életmód

szeptember 24.FISZ Konferencia A célcsoport Célcsoportképző ismérvek: ● Korcsoport:15-18, ill évesek ● Foglalkozás: tanuló ● Iskolai végzettség: általános, ill. középiskola Vizsgált alcsoportok: ● Középiskolások (5%) ● Egyetemre/főiskolára járók (3%)

szeptember 24.FISZ Konferencia A lakóhely típusa (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

szeptember 24.FISZ Konferencia Megyék szerinti megoszlás (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

szeptember 24.FISZ Konferencia Milyen lakásban lakik (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

szeptember 24.FISZ Konferencia Háztartásnagyság (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

szeptember 24.FISZ Konferencia Vagyoni helyzet (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

szeptember 24.FISZ Konferencia Vagyoni ellátottság (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

szeptember 24.FISZ Konferencia ESOMAR társadalmi státusmutató (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

szeptember 24.FISZ Konferencia 5 napnál hosszabb üdülés elmúlt évben (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

szeptember 24.FISZ Konferencia Érdeklődési területek (‘nagyon érdekli’ válaszok aránya, %) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

szeptember 24.FISZ Konferencia Nyelvet jól beszélők aránya (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

szeptember 24.FISZ Konferencia Előnyös-e hazánk számára az EU-csatlakozás? (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

szeptember 24.FISZ Konferencia Mennyit szeretne hallani az EU-ról? (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

szeptember 24.FISZ Konferencia Médiafogyasztás

szeptember 24.FISZ Konferencia A médiatípusok használatának intenzitása

szeptember 24.FISZ Konferencia Intenzitás - SAJTÓ (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

szeptember 24.FISZ Konferencia Intenzitás - RÁDIÓ (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

szeptember 24.FISZ Konferencia Intenzitás - TELEVÍZIÓ (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

szeptember 24.FISZ Konferencia Intenzitás - Internet (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

szeptember 24.FISZ Konferencia Mozi - intenzitás (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

szeptember 24.FISZ Konferencia A médiatípusok használatának intenzitása (index) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I. SAJTÓRÁDIÓTV MOZI INTERNET

szeptember 24.FISZ Konferencia SAJTÓ

szeptember 24.FISZ Konferencia A lapcsoportok hatóköre (rendszeres + alkalmi olvasók) (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

szeptember 24.FISZ Konferencia A rendszeres olvasók aránya lapcsoportonként (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

szeptember 24.FISZ Konferencia Lapok olvasottsága – RPI TOP 10 KÖZÉPISKOLÁSOK Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I. ReachNReach% Story Bravo Popcorn Blikk Tvr-Hét Színes Rtv Bravo Girl Kiskegyed Nők Lapja xszép ReachNReach%Affinitás Popcorn Bravo Girl GameStar Bravo xszép PC Guru Motor Revü Motorsport Joy Sport Autó

szeptember 24.FISZ Konferencia Lapok olvasottsága – TOP 10 EGYETEMISTÁK/FŐISKOLÁSOK Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I. ReachNReach% Story Nők Lapja Tvr-Hét Hvg Pesti Est Metro Blikk Kiskegyed Színes Rtv Best ReachN Reach %Affinitás Shape Pesti Est Cinema Wellness CW Számítástechnika Joy Cosmopolitan Pesti Est Súgó Világgazdaság FHM

szeptember 24.FISZ Konferencia RÁDIÓ

szeptember 24.FISZ Konferencia Országos rádiók napi hatóköre (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

szeptember 24.FISZ Konferencia Az országos rádiók hallgatásának intenzitása (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

szeptember 24.FISZ Konferencia Budapesti rádióadók napi hatóköre (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

szeptember 24.FISZ Konferencia TELEVÍZIÓ

szeptember 24.FISZ Konferencia Tévécsatornák napi hatóköre (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

szeptember 24.FISZ Konferencia Tévécsatornák nézési intenzitása (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

szeptember 24.FISZ Konferencia INTERNET

szeptember 24.FISZ Konferencia Internet-hozzáférés (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

szeptember 24.FISZ Konferencia Az Internet használat célja (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

szeptember 24.FISZ Konferencia Az Internet használat gyakorisága (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

szeptember 24.FISZ Konferencia Honlapok látogatottsága (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

szeptember 24.FISZ Konferencia Mozi

szeptember 24.FISZ Konferencia Moziba járás gyakorisága (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

szeptember 24.FISZ Konferencia Reklámattitűd

szeptember 24.FISZ Konferencia A reklám befolyásol vásárláskor (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

szeptember 24.FISZ Konferencia A reklám hasznos információkat ad (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

szeptember 24.FISZ Konferencia A reklám szórakoztat (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

szeptember 24.FISZ Konferencia Hol zavarja nagyon a reklám? (%) Forrás: Nemzeti Médiaanalízis – 2004.I.

Köszönöm a figyelmet !