Az elégedett banki ügyfél

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

Működhet-e hatékonyan a társadalmi ügyek piaca? Dr. Latorcai Csaba helyettes államtitkár Budapest, Nemzetiségi és Civil Társadalmi Kapcsolatokért.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
Etikai Kódex.
Kommunikáció fejlesztési koncepció Készítette: Juraszkó Péter, Oláh István, Szücs Mónika, Varga Tamás.
Nemzetközi tudomány – magyar kézből Interacta 1996 óta az ügyfelekért.
CRM (Customer Relationship Management)
Bizalmas/A Danfoss távhő ellátás tulajdonaDanfoss távhő ellátás részlegDátum | 1| 1 districtenergy.danfoss.com 5+ millió alkalmazás világszerte Mára több,
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
Tájékoztató a Kormányzati Ügyféltájékoztató Központról
Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia november 10.
Tartalom Gazdasági környezet, a hitelezés feltételeinek változása
Első az egyenlők között – Key Account Management Összeállította: Kelemen György MAN Roland Magyarország Kft.
Az atipikus munkavégzés és társadalmi megítélése
„Megváltozott világ?!” TÁMOP /1-2F projekt Dr. Ádám Szilvia.
„Magánpraxis 2013” konferencia, 1. nap, Budapest, január 25. (C) ALGY1.
Avem încredere EU és üzlet határok nélkül román–magyar üzleti konferencia Egyszerűen a siker felé Befektetési és uniós tanácsadás Romániában Diósi László.
Mire jók a szűrővizsgálatok?
A tanácsadói tevékenység koordinálása Páll Viktória Ec-Pec Alapítvány.
Ügyfél Elégedettségi Vizsgáló és Elemző Program
A „TRUEFOOD” projektről  Az Integrált projekt teljes címe: Hagyományos európai élelmiszerek fejlesztése innovatív módszerekkel  Tematikus prioritás:
GINOP 1. prioritás A vállalkozások versenyképességének javítása
2007-es minőségügyi tevékenység BTK. A feladat Önértékelés készítése - szervezeti felépítés - oktatási és kutatási tevékenység személyi és infrastrukturális.
Munkatársak minőség iránti elkötelezettsége a siker kulcsa Készítette: Taksonyi Bea és Horváth Viktória.
  Kitartás  Önbizalom  Magabiztosság  Versenyképesség  Sokoldalúság  Gyakorlati érzék  Kreativitás  Alkalmazkodóképesség  Kommunikációs készség.
Piac és Profit Pénzünknél maradva! Követeléskezelés eredményesen! Megbízható partnerállomány és követeléskezelés az Opten segítségével!
MagNet Magyar Közösségi Bank Magyarország első újbankja Homolka Éva Piac & Profit konferencia „Pénz,de honnan? Pénzszerzés és pénzgazdálkodás”
MagNet Magyar Közösségi Bank Magyarország első újbankja „Túlélés és fejlődés a közösség részeként” Dakó Andrea Piac & Profit konferencia.
A stratégiai tervezés eszközei: STAKEHOLDER-elemzés
Kontrolling házi dolgozat
MagNet Magyar Közösségi Bank Kedvező finanszírozások a fenntarthatóbb jövőért Piac & Profit Klub Pénz de honnan konferencia május 29. Dakó Andrea.
A lakossági követelések jogi úton történő kezelése Felfalusi Péter II. Lakossági és Vállalati Követeléskezelési konferencia.
Távmunka a kárrendezésben a Generali-Providencia Biztosító Rt.-nél III. Országos Távmunka Konferencia Kiss Attiláné.
A társadalmi egyeztetés alapfogalmai Oprics Judit Társadalmi egyeztetés támogatása program vezetője február.
Sponsorare necesse est
Minőség menedzsment 6.előadás
Dunaújváros2014. szeptember 15. Projekt eredményeinek disszeminációja – 9. fejlesztési elem ÁROP- 1.A „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban.
C. R. M ? SZÁMADÓ NAP C. R. M SZÁMADÓ NAP 2006.
A digitális pedagógiai módszertan fejlesztése a Körzeti Általános Iskolában TIOP / Digitális pedagógiai innováció útján Projektzáró.
Adómentes juttatási elemek: egészségbiztosítás
Hazai vámhatósági tapasztalatok és legjobb gyakorlatok az AEO-kal való együtt működés terén Konopás András százados2014. június 24. NAV KAVIG Konopás András.
Konkrét ügyfélkezelési technikák, gyakorlatok egy cég életében
Az egyetemi sport eladhatósága, mi kelti fel a cégek érdeklődését? Debrecen, szeptember 3.Készítette: Maszlavér Gábor.
Mi kell ahhoz, hogy elégedett legyen az ügyfél?
Székelyudvarhelyi Közösségi Alapítvány (SzKA). Első Közösségi Alapítvány Romániában (2007 december) Helyi projektek, helyi forrásokból Politikamentesség.
Hogyan pályázzunk ? Az EUGA program az innováció szolgálatában Vicze Gábor.
Marketing alapok Kopcsay László.
Down Alapítvány TÁMOGATOTT ÜGYINTÉZÉS 1145 Budapest, Amerikai út 14. Tel.: (061) A Támogatott.
Vállalkozói mikrohitelek
Automatikus dokumentum- feldolgozó megoldások
 Az elmúlt években ki kristályosodtak azok az alapelvek, amelyek meghatározóak a CIB Bank működése során, és továbbra is változatlanok:  Fenntartható.
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
Vállalkozások versenyképességének biztosítása az európai uniós forrásokkal Széchenyi Programirodák létrehozása, működtetése VOP
Informatika a gyógyszeriparban Informatikai Vállalkozások Szövetsége E-egészség munkacsoport Lukács Lajos Munkacsoport vezető
GINOP "Segítünk Indítani!" Fiatalok vállalkozóvá válásának támogatása a Nyugat-Dunántúli régióban 1 Gerencsér Hajnalka Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési.
„A vállalati társadalmi felelősségvállalásban rejlő lehetőségek kis- és középvállalkozások számára” Konferencia november 10. Hotel Mercure Buda.
1/38 Elkötelezettség a Kiválóságért /38 Elkötelezettség a Kiválóságért A Kiválóság európai elismerési szintjei Elismerés a Kiválóságért 300 pont.
K&H gyógyvarázs mesedoktorok a weben. egyszer volt, hol nem volt… 10 év 492 millió forint 134 kórház 136 mentőállomás.
A beszállító vállalatok marketing tevékenységének elemzése Dr. Ercsey Ida PhD egyetemi docens Győr, má jus 04. A JÁRMŰIPAR GAZDASÁGI HATÁSA A KÖZÉP-
A kápia paprika lehetőségei az export piacokon
VI. Országos Tanácsadási Konferencia, BKIK
Kiel-2017 !iH Ciao! Grüß dich! Hallo! május 25.
Berecz Antónia és Kriskó Edina Gábor Dénes Főiskola
EBSCO Information Services
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
Web oldal lippaiinfo.atw.hu.
Tájékoztató LGM_ak002 LGM_ak004 LGS_ak011.
*Társadalmi innovációs példák és gyakorlatok Dr. Szabó-Tóth Kinga
RSZTOP „Közterületen élők számára természetbeni juttatás biztosítása” Megvalósítás a partneri együttműködés tekintetében a kiegészítő étkezés.
Előadás másolata:

Az elégedett banki ügyfél Készítette: EJF Finance Erdélyi Péter Hilcz Erik Nagy Károly

Tartalom Vevői elégedettség Innovációk Újdonságok

Ki az elégedett banki ügyfél? Miért fontos nekünk? Mit tehetünk érte? Ki az elégedett banki ügyfél?

Mikro- és közepes vállalatok Ügyfelek igényei Lakossági ügyfelek Átlagos ügyfél Speciális igényű ügyfél PRÉMIUM ügyfél Vállalati ügyfelek Mikro- és közepes vállalatok Nagyvállalatok

Innováció Telefonos időpont egyeztetés Állandó ügyintéző Személyes konzultáció Elektronikus szolgáltatások Elégedettség után követése, folyamatos monitoring

Bizalomépítés Biztonságérzet növelése Biztosítási csomagok

Társadalmi felelősségvállalás (CSR) Self-service lehetőség Alapítvány támogatása

Újdonságok Diák/Junior számla újítások Kezdő vállalkozások támogatása

Összegzés Kemény munka Vevői elégedettség Siker

Köszönjük a megtisztelő figyelmet!