Az elégedett banki ügyfél Készítette: EJF Finance Erdélyi Péter Hilcz Erik Nagy Károly
Tartalom Vevői elégedettség Innovációk Újdonságok
Ki az elégedett banki ügyfél? Miért fontos nekünk? Mit tehetünk érte? Ki az elégedett banki ügyfél?
Mikro- és közepes vállalatok Ügyfelek igényei Lakossági ügyfelek Átlagos ügyfél Speciális igényű ügyfél PRÉMIUM ügyfél Vállalati ügyfelek Mikro- és közepes vállalatok Nagyvállalatok
Innováció Telefonos időpont egyeztetés Állandó ügyintéző Személyes konzultáció Elektronikus szolgáltatások Elégedettség után követése, folyamatos monitoring
Bizalomépítés Biztonságérzet növelése Biztosítási csomagok
Társadalmi felelősségvállalás (CSR) Self-service lehetőség Alapítvány támogatása
Újdonságok Diák/Junior számla újítások Kezdő vállalkozások támogatása
Összegzés Kemény munka Vevői elégedettség Siker
Köszönjük a megtisztelő figyelmet!