SZAKTANÁRI SEGÉDLET TANULÓI MUNKAFÜZET DIGITÁLIS TANANYAG ÁLTALÁNOS ISKOLA 7. ÉVFOLYAM 112 ÁLTALÁNOS ISKOLA 8. ÉVFOLYAM 112.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TIOP 1.1.1/09/ Digitális reál-is? Készítette:Mátisné Szultos Erzsébet.
Advertisements

Szakmai találkozó Salgótarján, október 9.
Animációk a Powerpoint-ban
Lázár Ervin virtuális kiállítás
ISKOLATÁSKÁBÓL RIDIKÜL, AVAGY OKTATÁS ÉS MUNKA KELETEN ÉS NYUGATON
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
Weszely Orsolya Bertalan Tamás
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetensek leszünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
TIOP / TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM.
ECDL ELEKTRONIKUS HITELESSÉG, ELEKTRONIKUS ALÁÍRÁS MODUL
Gönczy Pál Általános Iskola
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
„Legyél te is természettudós!” TÁMOP
Tudatjuk mindenkivel, hogy a Bethlem Gábor Alapkezelő ZRT. Határtalanul! Programigazgatóság által meghirdetett pályázatán az Apáczai Nevelési és ÁMK 2.
1 Pályaválasztás 2010/2011 Implom József Általános Iskola.
A gimnázium centenáriumi ünnepségén megjelent öregdiákokról
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Multiméter története, használata, főbb jellemzői.
Magyarország a reformkorban
„Legyél te is természettudós!” TÁMOP
VOLFRÁM-OXID NANOSZÁLAK VIZSGÁLATA ÉS ELŐÁLLÍTÁSA ELECTROSPINNINGEL MFA NYÁRI ISKOLA 2010 BALÁSI SZABOLCS JÚNIUS 25.
2008. évi Országos kompetenciamérés 6. osztály / Matematika
FÉLÉVI ÉRTEKEZLET 2008 / 2009 Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény Kápolnásnyék.
Weszely Orsolya Observans Képzési Szolgáltató Kft.
TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport.
Ifjúsági és szabadidős programok Legyen az esély egyenlő- esélyteremtés a Sásdi kistérségben.SPORTNAPOKVÁSÁROSDOMBÓ2012.
ÚJ TUDÁS – MŰVELTSÉG MINDENKINEK A digitális írástudás elterjesztése Az idegennyelv-tanulás ösztönzése Az integrált természetismeret-oktatás bevezetése.
Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Szarka Zsuzsi
Tudomány – „természetesen” – a Belvárban! TÁMOP / azonosító számú projekt Bevezetés a kémia „rejtelmeibe” Lennert József szaktanár Szakmai.
Készítette: Carpe Diem
Alsóerdősori Ének-zene Tagozatos Általános Iskola és Gimnázium
Több képlettel adott függvények
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
A függvény grafikonjának aszimptotái
Az Apáczai Kiadó átdolgozott matematika tankönyveinek bemutatása 5. -6
A derivált alkalmazása a matematikában
TANULÁSI KÖRNYEZETEK Bibó István Gimnázium – Kiskunhalas.
Elektronikus tananyag
A felvételi eljárás elemei
SzeReTeD …ahol a tudományt megszereted!
Kémia Tananyagfejlesztés.
A Líceum rövid története
A folytonosság Digitális tananyag.
Üdvözli a Teleki László Gimnázium és Informatikai Szakközépiskola!
TÁMOP / Kötelező nyilvánosság, nyílt nap – Érd, szeptember 25. Vörösmarty Mihály Gimnázium– 2030 Érd, Széchenyi tér 1. Pályázat.
TÁMOP / Szakmai rendezvény – Érd, május 30.
Szaktanári Segédlet Tananyagfejlesztés A TÁMOP /2 projekt keretein belül.
Tájékoztató a fizika tananyagfejlesztés első üteméről.
A felmérés időpontja: május 28.. MÉRT TERÜLETEK:  matematikai eszköztudás  szövegértési képességek  háttérkérdőív kitöltése (szülők, tanulók)
Kompetenciamérés Kompetenciamérés Matematika 6. évfolyam.
Készítette: Hundzsa Ferenc Jenei István Szombati Sándor Felkészítő tanár: Borbola Tímea Erkel Ferenc Gimnázium, Gyula.
OKM 2014 iskolai elemzés Készítette: Fülöp Anna.
A jogszabályi változások megvalósulása és hatása intézményi szinten Fővárosi helyszín Készítette: Kállai Gabriella ONK, Budapest november 4.
Újsolt Informatika Házdolgozat Fekvése A település Apostag és Solt között fekszik. Két csatorna – keletről a Kiskunsági öntöző-, nyugatról pedig a Fűzvölgyi.
Próbáld ki! Csináld meg! Ismerd meg! SZAKMÁK ÉJSZAKÁJA AZ ORSZÁG 44 CENTRUMÁBAN.
Záró konferencia Pályázati cél Az iskolás korú gyermekek, tanulók természettudományos érdeklődésének felkeltése, ismereteik mélyítése.
FIT-jelentés 2014 Kompetenciamérés eredményeinek elemzése.
SPORTISMERETEK EDZÉSELMÉLET CSIK FERENC ÁLTANÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM KÉSZÍTETTE: LEITNER JÓZSEF.
Az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet szerepe/feladata a médiaoktatás területén.
Bemutatkozás Készítette: Godó Diána Mária JZB2V7.
A szövegértés változásai a PISA 15 éve alatt
Bioinert titán-karbid/amorf szén és biopolimer-HAp-bevonat fejlesztése
Bioinert titán-karbid/amorf szén és biopolimer-HAp-bevonat fejlesztése
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
A felvételi eljárás elemei
Festmények a paraszti életről 3.
Örömmel értesítünk mindenkit arról, hogy a Bethlen Gábor Alapkezelő ZRT. Határtalanul! Programigazgatóság által meghirdetett pályázatán az Apáczai Nevelési.
A SZEPSI MAGYAR TANNYELVŰ ALAPISKOLA ÉS GIMNÁZIUM RÖVID TÖRTÉNELME
Gimnáziumi statisztika
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
Előadás másolata:

SZAKTANÁRI SEGÉDLET TANULÓI MUNKAFÜZET DIGITÁLIS TANANYAG ÁLTALÁNOS ISKOLA 7. ÉVFOLYAM 112 ÁLTALÁNOS ISKOLA 8. ÉVFOLYAM 112

SZAKTANÁRI SEGÉDLET TANULÓI MUNKAFÜZET DIGITÁLIS TANANYAG GIMNÁZIUM 9. ÉVFOLYAM228

SZAKTANÁRI SEGÉDLET TANULÓI MUNKAFÜZET DIGITÁLIS TANANYAG TAGOZATOS GIMNÁZIUM 9. ÉVFOLYAM 228 TAGOZATOS GIMNÁZIUM 10. ÉVFOLYAM 2216 TAGOZATOS GIMNÁZIUM 11. ÉVFOLYAM 2216 TAGOZATOS GIMNÁZIUM 12. ÉVFOLYAM 2216

SZAKTANÁRI SEGÉDLET TANULÓI MUNKAFÜZET KÉSZÍTETTE: ÁLTALÁNOS ISKOLA 7. ÉVFOLYAM 11Török Csaba ÁLTALÁNOS ISKOLA 8. ÉVFOLYAM 11 Dr. Szerényi Gábor GIMNÁZIUM 9. ÉVFOLYAM22 Dr. Kállayné Szerényi Júlia

SZAKTANÁRI SEGÉDLET TANULÓI MUNKAFÜZET ÖSSZE- ÁLLÍTOTTA TAGOZATOS GIMNÁZIUM 9.22Kitzinger István TAGOZATOS GIMNÁZIUM Dr. Szerényi Gábor és Kitzinger István TAGOZATOS GIMNÁZIUM Dr. Szerényi Gábor és Kitzinger István TAGOZATOS GIMNÁZIUM Dr. Kállayné Szerényi Júlia és Dr. Szerényi Gábor

DIGITÁLIS MIKROSZKÓP DIGITÁLIS UTÓMUNKA