HUSKROUA/1101/037 “Understand and Prevent Violence among Youth – “Uvia Youth”” HUSKROUA/1101/037 “Understand and Prevent Violence among Youth – “UviaYouth.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A képzett szakemberekért A HEFOP és programok szinergikus eredményei Budapest május 20.
Advertisements

„ A Harmadik Oldali Erőszak megelőzése helyi szinten” projekt Projektgazda: Települési Önkormányzatok Országos Szövetsége (TÖOSZ) Partnerek: • Norvég Helyi.
Ifjúsági Egészségnap április 7.. Célcsoport és célok •18-28 éves korosztály •A felsőoktatásban tanuló hallgatók •Egészségmagatartás fejlesztése.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program •Időtartam: •Célja: –Fiatalok tapasztalati tanulása nem-formális tanulási.
„Érdekérvényesítő képességek, kompetenciák fejlesztése, munkajogi és munkaügyi ismeretek gyarapítása, a szociális párbeszéd erősítése a víziközmű - és.
Szervezetfejlesztési Program
TÁMOP-5.5.5/08/1 A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és hatósági munka erősítése Társadalmi szemléletformálás – a komplex.
Lépj pályára! Využi šancu! Lépj pályára! / Využi šancu! HUSK /1101 /1.6.2 /0107.
EuroVelo 6 fővárosi átvezetése
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
Információs Társadalom Parlamentje, június 1., Budapest Magyarság az információs társadalomban Szövetség a Közös Célokért társulás, Felvidék  Az.
Versenyképesség az Európai Unióban Winkler Gyula EP Képviselő SZORVÁNYKONFERENCIA 2008 február 16, Déva.
3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó.
MANORKA projekt Értékelő Csoport ülése február 18. Budapest „Önkormányzati kapacitásépítés norvég ‐ magyar együttműködéssel” projekt HU HU11-PP
Támop 3.1.4/ A kompetenciaalapú oktatás, egyenlő hozzáférés – innovatív intézményekben.
Alapinformációk az átmenetben nyújtott munkaerőpiaci szolgáltatásról Munkaerőpiaci szolgáltatás az iskola és a munkaerőpiac közötti átmenetben.
TÁMOP „Megváltozott munkaképességű emberek rehabilitációjának és foglalkoztatásának segítése” c. kiemelt projekt dél-dunántúli regionális alprojektjének.
Látássérültek közösségi mentorainak képzése és foglalkoztatása TÁMOP /
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program számokban Időtartam: Költségvetés: € – Ft/év Magyarországon.
Disszeminációs Konferencia „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV
Szép őszi napot kívánok!. MÉRFÖLDKŐ NAP NOVEMBER 4. Helyszín: Villa Pelikán télikertje (9700 Szombathely, Deák F. u. 3.)
Intézményvezetői Értekezlet október 6.
Cigány ügyek az Emberi Jogok Európai Bírósága előtt Siófok, szeptember 16.
TÁMOP / Humánszolgáltatások szabaduló fogvatartottak részére.
Pályaorientáció ÁMK Báta Hunyadi János Általános Iskola
Mesés Mesék Élvezd a mesék csodálatos világát!
Szervezetfejlesztési Program
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Pannon Egyetem Kihelyezett Képzés Székesfehérvár.
Fiatalok motiválása a véleményformáló diáksajtósok bevonásával
Hatékonyság – Esély - IntegrációHatékonyság – Esély - Integráció TÁMOP /2-C SZEPTEMBER 30.
Német nyelvtanárok a pedagógiai minősítés küszöbén;
A Dobbantó első éve Tanévzáró rendezvény június 24. Bognár Mária.
ORSZÁGOS LAKOSSÁGI EGÉSZSÉGFELMÉRÉS
Tájékoztató a „Harmadik Oldali Erőszak megelőzése helyi szinten” projektről Dr. Zongor Gábor Települési Önkormányzatok Országos Szövetsége főtitkára(TÖOSZ)
SZTE BTK Spanyoltanár MA
Humán TISZK TÁMOP projekt 2012/13-as tanév Nemes Nagy Ágnes Művészeti Szakközépiskola.
TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport.
„New Hungary” Rural Development Programme A Pannónia Kincse LEADER Egyesület AaAa Nyárádszereda, Pannónia Kincse LEADER Egyesület.
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
A es NYDOP akcióterv előkészítése. Várható ütemezés  Végleges módszertan: március  Főbb változások, újítási szándékok jelzése, egyeztetése:
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK A TÁMOP Jó pályán! projekt nyíregyházi szakmai fórum RÉSZTVEVŐIT! Nyíregyháza, július 16 szombat.
TEVÉKENYSÉGÜNK a tanév során. augusztus – szeptember őszi szűrés az óvodákban az 5. életévüket betöltött gyermekek részére logopédiai szűrés csoportos.
2010. november 19. Ráczné Németh Teodóra: Egészséges életmód szociális dimenziói.
Osztálytalálkozó május Tóalmás.
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
Önkormányzati ASP központ felállítása projekt összefoglaló EKOP
CAMPUS HUNGARY PROJEKTADATOK TÁMOP B/1TÁMOP B/2 Forrás1, 3 Mrd Ft3, 6 Mrd Ft Felhasználási területOrszágos (KMR és konvergencia) Csak konvergencia.
Általános iskola első osztály
A Nemzeti Fejlesztési Terv és a partnerség Civil részvétel és EU források – december 3. Európai Ifjúsági Központ Dr. Arató Krisztina ELTE.
Fiatalok Lendületben Program Youth in Action Tineret in Acțiune.
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadó összetett szerepe a TÁMOP kiemelt projektben.
Az intézményi minőségfejlesztéshez kapcsolódó feladatok a TÁMOP-3. 1
A Calderoni projekt az OFI szakmai tevékenységében Calderoni Taneszköz-információs és Oktatástechnológiai Központ Kőrösné Mikis Márta Budapest, április.
1 MEE Szegedi Szervezet évi beszámoló, évi tervek.
TÁMOP /A Országos Munkaerő-piaci Szolgáltató és Szakmai Támogató Hálózat.
Magyar CIVINET harmadik találkozója Debrecen, Gertheis Antal, Városkutatás Kft. / Magyar CIVINET Titkárság.
A tanév rendje 2014/2015-ös tanév
Projektvezetői megbeszélés Önfejlesztő terület február 11.
Az önfejlesztő terület bemutatása Száva Eszter augusztus 31. Salgótarján.
TÁMOP „A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése” Előadó: Petromán Anikó.
„Egy csónakban evezünk” Mesterpedagógusok III. Sonkádi Szabadegyeteme
2009–2010. évi iskolai naptár Ezt a sablont kinyomtatva falinaptárként használhatja, vagy bármely hónap diáját saját bemutatójába másolhatja. Ha meg szeretné.
Az önfejlesztő terület bemutatása
KÉSZÍTETTE: DORKA PÉTER ALPROGRAM FELELŐS
2018/2019 tanév.
Előadás másolata:

HUSKROUA/1101/037 “Understand and Prevent Violence among Youth – “Uvia Youth”” HUSKROUA/1101/037 “Understand and Prevent Violence among Youth – “UviaYouth ” „Az erőszak megértése és megelőzése fiatalok körében” Hungary-Slovakia-Romania-Ukraine ENPI CBC Programme

HUSKROUA/1101/037 “Understand and Prevent Violence among Youth – “Uvia Youth”” Projektcélok Ütemezés Lépésről – lépésre Élménypedagógiai foglalkozás Célcsoport meghatározása

HUSKROUA/1101/037 “Understand and Prevent Violence among Youth – “Uvia Youth”” Projektcélok Foglalkozásvezetők képzése / I. Gyerekfoglalkozások megtartása Tananyagfejlesztés Trénerképzés célirányosan Foglalkozásvezetők képzése / II. Gyerekfoglalkozások megtartása Eredmények publikálása

HUSKROUA/1101/037 “Understand and Prevent Violence among Youth – “Uvia Youth”” Ütemezés – év augusztus – első képzés (Uppony) szeptember 1. – október 31. – az első generáció helyi gyerekfoglalkozásai november – II. projektszervezői találkozó, Kárpátalja.

HUSKROUA/1101/037 “Understand and Prevent Violence among Youth – “Uvia Youth”” Ütemezés – 2015 I. félév január 4-9. – II. képzés (trénerképzés), Felvidék január–február 28. – a második generáció helyi képzéseinek megtartása március 1. – május 31. – második generáció gyerekfoglalkozásai június – III. projektszervezői találkozó, Ózd.

HUSKROUA/1101/037 “Understand and Prevent Violence among Youth – “Uvia Youth”” Ütemezés – 2015 II. félév július–augusztus – kiadványok szeptember 19. – ózdi konferencia szeptember 26. – ukrajnai konferencia október 3. – szlovákiai konferencia október 17. – budapesti konferencia november – projektzárás

HUSKROUA/1101/037 “Understand and Prevent Violence among Youth – “Uvia Youth”” Lépésről lépésre / I. 1.Intézményvezető, csoportvezető megkeresése 2.Célcsoport kiválasztása, tájékoztatása 3.Fejlesztendő területek meghatározása, megismerése 4.Folyamattervezés 5.Foglalkozástervezés 6.Az első foglalkozás megtartása

HUSKROUA/1101/037 “Understand and Prevent Violence among Youth – “Uvia Youth”” Lépésről lépésre / II. 1.Feldolgozás 2.Dokumentálás 3.Újratervezés 4.Foglalkozások megtartása 5.Folyamatos kapcsolattartás 6.Zárás, értékelés 7.Dokumentálás

HUSKROUA/1101/037 “Understand and Prevent Violence among Youth – “Uvia Youth”” Lépésről lépésre / III. Javaslatok a tananyag fejlesztésére Trénerképzés A második generáció képzése A második generáció követése Folyamatos kapcsolattartás Felkészülés a helyi konferenciára Zárókonferencia Felhasználóvá válás

HUSKROUA/1101/037 “Understand and Prevent Violence among Youth – “Uvia Youth”” A foglalkozás-sorozat célja Szociális kompetenciák fejlesztése… …élménypedagógiai módszerekkel… … olyan szociális kompetenciák fejlesztése, amelyek hatással vannak/lehetnek a közösségen belüli erőszak megelőzésére.

HUSKROUA/1101/037 “Understand and Prevent Violence among Youth – “Uvia Youth”” ÉLMÉNYPEDAGÓGIAI FOGLALKOZÁS / I. Csoportban zajlik. Cselekvésre, fizikai aktivitásra épül. Kommunikációra, együttműködésre, problémamegoldásra épül. Produktumot hoz létre. Nem szerepjáték!

HUSKROUA/1101/037 “Understand and Prevent Violence among Youth – “Uvia Youth”” ÉLMÉNYPEDAGÓGIAI FOGLALKOZÁS / II. Megjelenik benne az önként vállalt, vagy a facilitátor által állított kihívás. Megjelenik a tapasztalati tanulás köre. Facilitátori technikák használatával történik. Feldolgozás követi, zárja.

HUSKROUA/1101/037 “Understand and Prevent Violence among Youth – “Uvia Youth”” A célcsoport főbb jellemzői Létszáma Életkora, szórása Szociális fejlettsége Elkötelezettsége, tapasztalatai Fizikai állapota Mentális állapota Egyéb tudnivalók