Önkormányzati ASP központ felállítása projekt Önkormányzatok tájékoztatása Szerződésrendszer Csatlakozási segédletek BM információs nap 2015.02.11. Dr.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Urbán Ferenc Ábel: A KIR megújítási lehetőségei
Advertisements

Az elektronikus közigazgatási rendszerek biztonsága
Online pénztárgépek üzembe helyezése Indul az éleslövészet!
Informatikai fejlemények a kormányhivatalban
Mobil e-ügyintézési rendszer kifejlesztése
A Szociális Ágazati Portál (SZÁP)
Verfasser · weitere Angaben
Az SAP bevezetése a Debreceni Egyetemen
Projektzárás „Komplex szervezetfejlesztési projekt megvalósítása Kaposvár Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalánál” ÁROP-1.A.2/B
E-Levéltár projekt Vidra András Projektigazgató
ROP önkormányzati alkalmazás-szolgáltató (ASP) központok -
Önkormányzati kihívások  Speciális piac, működése kihat a teljes társadalomra és a gazdasági szférára  Változó elvek, változó közigazgatási, változó.
Törökbálint város környezeti GIS alkalmazásainak megvalósítása
EGov Tanácsadó Kft Budapest, Belgrád rkp E-ügyintézési modell
Az oktatási intézmények önkormányzati működésével kapcsolatos felvetések ( egy jegyző gondolatai, értelmezései és esetleges válaszai) Készítette: Molnárné.
ASP – önkormányzati alkalmazások Európai Uniós forrásból
Az SAP bevezetése a Debreceni Egyetemen
Közigazgatási technológia
2004. március eEgészség – Digitális Aláírás Workshop 2004 Március Tim Zoltán, CISA Insurance Technology Kft. „Megbízható harmadik fél szolgáltatás,
IKTA FORUM Budapest november 28. Fehér Éva Projektvezető I. rész 1 IKTA-2000 Négyrétegű Regionális Információs Rendszer tervezése és fejlesztése.
Az IKTA/ számú pályázat alapján: Ügyfélbarát ügyintézést támogató informatikai rendszer prototípusának kialakítása (Elektronikus Polgármesteri.
ORFK PORTÁL On-line bejelentések rendszere
Önkormányzati hivatalok jogszabályból eredő elektronikus közzétételi kötelezettségei és azok megoldása Közszolgálati Tisztviselők Szakmai Szervezeteinek.
HATÓSÁGI FOLYAMATOK A FIR INTÉZMÉNYTÖRZSÉBEN KÉPZÉSEK NYILVÁNTARTÁSBA VÉTELE EKOP-1.A.1-08/C
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Vezetői Információs Rendszer Kialakítása a Szegedi Tudományegyetemen Eredmények - Tapasztalatok Vilmányi Márton.
Nemzeti Közszolgálati Egyetem
E-önkormányzati szolgáltatások fejlesztése Amikor a szerver nem nálunk van... – ASP központok Mosonyi Balázs, ROP Irányító Hatóság 2009.
Magyar Controlling Egyesület Szombathely, október Keringer Zsolt MCE Konferencia 2008 A controlling gyakorlata ASP alapú közigazgatás lehetőségei.
A költségvetési tervezés megbízhatóságához és megalapozottságához szükséges belső kontrollok kialakítása és működtetése Összeállította: Kiss Péter pénzügyi.
KRIVANEK RENÁTA GRIFFSOFT.
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Önkormányzat megújult feladatrendszere Térségi Vállalkozói Fórumok január Szolnok, Jászberény, Kisújszállás.

A Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium EKOP projektjeinek jelene és jövője dr. Rupp Zoltán főosztályvezető E-közigazgatásért felelős helyettes államtitkárság.
Önkormányzati ASP központ felállítása projekt összefoglaló EKOP
2014. június 12. Lackó Péter Clarity
Belső ellenőrzés az önkormányzatoknál
Az önkormányzati feladatellátást támogató informatikai infrastruktúra felülvizsgálata (ÁROP-1.A „Szervezetfejlesztés megvalósítása a.
Önkormányzatok tájékoztatása
Önkormányzatok tájékoztatása ÖNKORMÁNYZATI MIGRÁCIÓ
Csoportmunka megoldás a Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériumában
Önkormányzatok tájékoztatása ÖNKORMÁNYZATI OKTATÁSOK
Önkormányzati ASP központ felállítása projekt
Kelemen Katalin (MNB) Konkoly Péter (Montana)
KMOP „ELEKTRONIKUS HELYI KÖZIGAZGATÁSI INFRASTRUKTÚRA FEJLESZTÉSE” TÁRGYÚ FELHÍVÁS KÖZREMŰKÖDŐ SZERVEZET: PRO RÉGIÓ ÜGYNÖKSÉG.
Önkormányzatok tájékoztatása KMOP csatlakozók részére
Önkormányzati ASP központ felállítása projekt
Önkormányzati ASP központ felállítása projekt Önkormányzatok tájékoztatása ÖNKORMÁNYZATI OKTATÁSOK BM információs nap
Önkormányzati ASP Központ felállítása projekt
SZOLGÁLTATÁS SZERVEZÉSI IRODA SZOLGÁLTATÁS TELJESÍTÉS FOLYAMATA KÉSZÍTETTE: IFKOVICS KÁLMÁN KUCZORA ATTILA.
KÖZSÉGEK, KISTELEPÜLÉSEK ÉS KISTÉRSÉGEK ORSZÁGOS ÖNKORMÁNYZATI SZÖVETSÉGE ASP MÁRCIUS 2. KRUCSÓ BALÁZS.
Projektzáró rendezvény Intelligens iskolák létrehozása az újszászi tanulók egyenlő esélyeiért TIOP-1.1.1/ projekt.
AZ ÚJJÁÉPÍTÉSI MUNKACSOPORT BEMUTATÁSA Jánosi Zsolt c. tű. alez. Kolontár, október 06.
KÖFOP E-ingatlan-nyilvántartás kialakítása (e-ING) Szőnyi Lőrinc.
Füzessy Tamás üzletág igazgató A FreeSoft a megújult elektronikus ügyintézésért.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai.
TÁJÉKOZTATÓ AZ ÖNKORMÁNYZATI ASP ORSZÁGOS KITERJESZTÉSE KAPCSÁN A CSATLAKOZTATÁSI KONSTRUKCIÓRÓL SZEPTEMBER 15. ELŐADÓ: DR. SZEPESI GÁBOR OPERATÍV.
Az önkormányzati ASP rendszer jegyzői szemmel Dr. Vincze Ferenc címzetes főjegyző Hajdúszoboszló Város Önkormányzata Pajna Sándor vezérigazgató eKÖZIG.
FAIR RENDSZERKONCEPCIÓ ÉS A BEVEZETÉS LÉPÉSEI DECEMBER 17.
KÖFOP VEKOP-16 Csatlakoztatási konstrukció az önkormányzati ASP rendszer országos kiterjesztéséhez.
Úton az elektronikus levéltár felé
„Önkormányzati kapacitásépítés norvég‐magyar együttműködéssel” projekt
Digitális szakadék csökkentése Bálint Ákos projektvezető, KIFÜ
Barcsák Marianna KPSZTI
Introduction to Közgazdasági Politechnikum Hogyan pályázunk mi?
Tájékoztató az Önkormányzati ASP rendszer országos kiterjesztéséről
Az önkormányzati ASP és az önkormányzatok elektronikus ügyintézési feladatai Pécs, november 23.
ASP 2.0 projekt Kassai László november 30. tanácsadó
Ki mit biztosít? Informatikai feltételek: Munkaállomás(ok) Monitor
Előadás másolata:

Önkormányzati ASP központ felállítása projekt Önkormányzatok tájékoztatása Szerződésrendszer Csatlakozási segédletek BM információs nap Dr. Urbán Viktor KIFÜ

Szerződésrendszer Csatlakozási és tesztelési szerződés 12 településsel megkötve ig Csatlakozási szerződés kiküldése további 43 településnek ig Szolgáltatási szerződés és SLA megállapodások 11 településsel ig, 44 további településsel ig

ASP Tájékoztatási portál Általános leírások Dokumentumtár ASP csatlakozási kézikönyv és mellékletei Oktatási segédletek Portál tartalommenedzseri kézikönyv Szakrendszeri tantermi oktatási anyag Migrációs adatstruktúra és leírások Hírek

Helyi beszerzések Hardver, szoftver beszerzések Adatmigráció, adattisztítás, adatteljesség költségei Tesztelési tevékenység költségei (ha beszerzett) Információ és adatbiztonság megteremtésének költségei /IT biztonsági szabályzat stb./ Helyi ügyviteli és szabályozási feltételek megteremtésének költségei (ha beszerzett) Lakosság és szervezetek tájékoztatásának költségei (ha beszerzett) Helyi integrációs igények költségei (opcionális) Extra oktatások költségei (opcionális) Helyi migráció koordinátor szerepkör beszerzésére vonatkozó ajánlás Helyi teszt koordinátor szerepkör beszerzésére vonatkozó ajánlás Önkormányzati csatlakozási kapcsolattartó szerepkör beszerzésére vonatkozó ajánlás (projektvezető) Igazgatásszervezési szerepkör beszerzése (szabályozási felt. megteremtése)

Helyi beszerzések

Helyi beszerzések 2.

Csatlakozási feladatok

ASP Szolgáltatási portfolió meghatározása és szerződéskötés Szolgáltatási igény felmérése és részletes szolgáltatásigénylés - ASP Központ háttérszolgáltatásainak megismerése - Szakrendszeri és elektronikus ügyintézési szolgáltatások megismerése - Részletes szakrendszeri és elektronikus szolgáltatási igény meghatározása - Szolgáltatási szint megállapodások egyeztetése 1 hónap ASP szolgáltatási szerződés megkötése2 hét Beszerzés Műszaki-technikai feltételek (PC, nyomtató, internet csatlakozás) megteremtéséhez szükséges beszerzések3 hónap IT biztonsági feltételek megteremtéséhez szükséges beszerzések (opcionális)3 hónap Teszteléshez és migrációhoz kapcsolódó beszerzések (opcionális)3 hónap Igazgatásszervezési (szervezeti, ügyviteli) feltételek biztosítása Szervezeti, ügyviteli változások beépítése a működési rendbe - Belső ügyviteli folyamatok igazítása az ASP rendszer által kezelt támogatott folyamatokhoz 1-2 hónap Szakrendszeri testreszabási igények felmérése - Ügyviteli folyamatok testreszabási (paraméterezési) igényeinek meghatározása - Űrlap testreszabási (paraméterezési) igények meghatározása - Iratminták testreszabási igényeinek maghatározása 1 hónap Szabályozási (belső, külső) feltételek biztosítása E-ügyintézés rendeletalkotás (opcionális; tájékoztatási anyag készítése elegendő)1 hónap Helyi adókról szóló rendelet módosítása3 hónap Iratkezelési szabályzat módosítás1 hónap SZMSZ módosítás1 hónap Munkaköri leírások módosítása (opcionális)1 hónap Műszaki - Technológiai- üzemeltetési feltételek biztosítása (választott szakrendszereknek megfelelően) Műszaki, technikai és üzemeltetési feltételek megteremtése - Felhasználó oldali műszaki technológiai feltételek (PC, nyomtató, internet csatlakozás) üzembe helyezése - Lokális önkormányzati IT üzemeltetési környezet kialakítása 2-3 hónap Integrációs feltételek megteremtése2 hónap IT biztonsági feltételek megteremtése1 hónap

Csatlakozási feladatok Rendszerbevezetés megtervezése, infrastruktúra kialakítása Felhasználói hozzáférés és jogosultságok kezelése2 hét Kiadmányozási iratminták testreszabása1-2 hét Elektronikus űrlapok megszemélyesítése2-3 hét Szakrendszeri ügyviteli felmérése paraméterezési (testreszabási) igények meghatározása, beállítása2-3 hét Önkormányzati oktatások Oktatások tervezése és ütemezése1 hét Oktatáson résztvevők (kulcsfelhasználók és felhasználók) kijelölése1 hét Tantermi oktatásokon való részvétel1 hónap e-learning felület megismerése, e-learning oktatások lebonyolítása1-2 hónap Önkormányzat oldali tesztelések Önkormányzat oldali teszt feladatok tervezése, tesztelők kijelölése1 hónap Önkormányzat oldali tesztelése lebonyolítása, dokumentálása2 hónap Önkormányzat oldali migráció Helyi migrációs igényfelmérés, meghatározása - Migrálandó rendszerek meghatározása 3 hét Migráció elvégzése: - Forrásrendszeri adatállomány előállítása - Adattisztítás, javítás - Adatok teljes körűségének biztosítása 1 hónap ASP éles indítás Régi rendszer leállítása, éles migráció1 hét Éles indítás1-2 nap Stabilizáció1 hónap Tájékoztatás, kommunikáció Belső kommunikáció a Hivatal munkatársai felé2-3 hónap Lakosság és vállalkozások tájékoztatása1-2 hónap

dr. Urbán Viktor Korm á nyzati Informatikai Fejleszt é si Ü gyn ö ks é g 1011 Budapest, Iskola u. 13. Tel.: Web: