Tartalomszolgáltatás a tartalomszolgáltatáshoz Csendes Iván NAPI Online hírügynökségi üzletágvezető MIBE konferencia

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Klaszterportál, adatbázis DDOP számú pályázat záró rendezvénye Pécs, június 30.
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA SZÉKESFEHÉRVÁR.
??? Reklám!!!.
A Sajtóinfo online kommunikációs szolgáltatásáról Batki Zsolt kommunikációs tanácsadó (ELTE BTK Kommunikáció Tanszék, Sajtóinfo szolgálat),,Marketing,
A helyi lapok szerepe az önkormányzati kommunikációban
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
Hatékonyságnövelés Office System alapon az E.ON csoportnál
Educatio Press Magyar Oktatási Hírügynökség. Előzmények, célok:  Az országban több mint 400 ezer felsőoktatási hallgató van.  A felsőoktatási területhez.
Lobbizás az egészségügyben
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
Új tájékozódási pontok, új tájékoztatási eszközök.
SAJTÓMŰFAJOK A nyomtatott sajtó.
Az eEgészség Program Az eEgészség Program A Fogyatékkal élők portálja első félév.
FigyelőNET Mozgásban az üzlet február 6.. Kik vagyunk? A finn SanomaWSOY vásárolta meg a VNU magazin-portfolióját. Az új médiavállalat … • Európa.
A magyarországi kockázatitőke- finanszírozás másfél évtizede ( ) Készítette: Papp Zsuzsa Tivadari Evelin.
Kommunikáció a médiában figyelés és kiértékelés Előadó: IDS Communications Kft április.
Az adományozás fogadtatása a médiában Kutatási eredmények október.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
DPR kommunikáció alapelvei
Szolgáltatásfejlesztés, adatbázisépítés együttműködéssel Networkshop 2005 Szeged Burmeister Erzsébet Miskolci Egyetem, Könyvtár, Levéltár, Múzeum
Portálok Porta: kapu, bejárat, kirakat. Olyan web-alapú szolgáltatás, amely információkat biztosít a felhasználó mindennapi munkájához és szórakozásához.
Civil programok kommunikációja, a CSR-hez való kapcsolódás lehetséges módjai Dr. Győri Zsuzsanna KÖVET Egyesület október 24.
Közönségkapcsolatok (PR)
Üzleti információforrások Céginformáció 2. rész Készítette: Cselleng Dávid.
Vida Andrea SZTE Egyetemi Könyvtár.
Vállalkozásgazdaságtan 1. előadás
Közönségkapcsolat (public relations)
Nagy Belterület Menedzser Szoftver TDK vagy Szakdolgozat Téma Készítette: Kusper Gábor Minden jog fenntartva!
A sikeres tréning jellemzői A képzés szükségessége  gazdasági igények  piaci viszonyok  a munkakör is más lesz  vezetői, munkatársi elvárások.
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Szükség van-e PR-ra? És ha igen, miért nem? EUROLEX Consulting MEDIA & PR.
AZ ÚJ MAGYARORSZÁG VIDÉKFEJLESZTÉSI PROGRAM KOMMUNIKÁCIÓJA.
Szponzoráció az egészségügyben 2011.február 18. Marketing, public relacitons és reklám az egészségügyben XIV. Országos Konferencia HunguestHotel Grift,
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
Hagyományos és internetes társadalmi mozgalmak a taxisblokád és az augusztus 20-i tűzijátékról lemondók Facebook csoportja alapján Országos Tudományos.
Összefoglaló feladatsorok Fehér Zsolt. A public Relations Olyan kommunikációs tevékenység, melynek célja a vállalkozás és környezete közötti bizalom kiépítése.
DPR kommunikáció lehetőségei
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Megújul a Sulinet Könczöl Tamás osztályvezető
KOMMUNIKÁCIÓS DILEMMÁK ÉS MEGOLDÁSOK A Sopron Régió Csatornázási és Szennyvíztisztítási Program tapasztalatai alapján március 17.
2008. december 10. Látássérült személyek elemi és foglalkozási rehabilitációja programzáró konferencia december 10.
Europe Direct Hálózat Magyarország Vedd ki a részed! március 18. Vizsnyiczai Márta Békés Megyei EIP.
A szolgáltatás nemzetközi megvalósulási formáinak elemzése 1.A szolgáltatási „piac” várható változásai: tudományterületi térkép összeállítása, potenciális.
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
Az EEM helye a menedzsmentben
Jegyezz médiarészvényt!. MagyarVendor Sziget Kft. Az econet.hu Nyrt. PRINTRÁDIÓ ONLINEEVENT.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
A kommunikáció.
A gazdasági válság hatása a magyarországi vállalkozások körében H-1024 Budapest, Margit krt. 5/b  Tel: :   Web:
Dr. Makra Zsolt projektvezető
A tömegkommunikáció.
A sajtókommunikáció lehetőségei, főbb eszközök
Marketing információs
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
Királyné Kerék Anikó programvezető OFA Hálózat – Nyugat-dunántúli Regionális Iroda „KoopeRáció projekt hálózatépítéssel kapcsolatos kérdőíves felmérés.
Egészség – EU Az Európai Unió közegészségügyi portálja C2 csoport – Egészségügyi tájékoztatás Egészségügyi és Fogyasztóvédelmi Főigazgatóság.
Tudományos kommunikáció az interneten május 8. Simon Tamás [origo] Tudomány rovat.
R.F.Q. Request For Quotation. 2 Válasz a feltett kérdésre: A tantárgy fő célkitűzése, hogy adjon egy közös nyelvet, amely segítségével a közgazdászok.
Rólunk Cégnév: proACTIVE kommunikációs ügynökség Cím: 1056 Budapest Molnár u. 26. Tel./Fax: Alapítás éve: 2001.
Máté Szilvia programvezető OFA Hálózat - Észak-Alföldi Regionális Iroda „KoopeRáció projekt hálózatépítéssel kapcsolatos kérdőíves felmérés eredményének.
2014 május 6., Miskolc. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar vállalkozások.
A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.
A politikai tájékozódás forrásai Magyarországon A médiastruktúra átalakulása előtti és az utána következő állapot Hann Endre előadása a SZEF-Akadémián.
Haszon rendezvények médiaajánlat
Előadás másolata:

Tartalomszolgáltatás a tartalomszolgáltatáshoz Csendes Iván NAPI Online hírügynökségi üzletágvezető MIBE konferencia

NAPI Gazdaság /1991 NAPI CSOPORT NAPI Online / Árbevétel: 815 M Ft. 111 M Munkatársak: fő 3-10 Fő Hazai befektetők tulajdonában Nyereséges működés – Online 2003-tól MIBE konferencia

Információs bázisunk Szerkesztőségek:  NAPI Gazdaság üzleti és pénzügyi hírlap  NAPI Online üzleti, gazdasági portál  Házépítők Kalauza építkezők magazinja  Tallózó heti közéleti lapszemle Adatbázisok:  Archívum1991 / től  Csődfigyelőhetente – Cégközlöny  CégradarCégbíróság Hoppenstedt Creditreform NAPI Online MIBE konferencia

Információk, hírek forrásai Hátránya: nem biztosít exkluzivitást, csak egyidejűséget, ezért az elhangzottakból csak ritkán, erős hírérték esetén születik első oldalas cikk. MIBE konferencia Primer hírforrás (sajtótájékoztató, közlemény 23%) :  vállalati szféra kommunikációs eszköze,  kezdeményezés a vállalati oldalon,  kommunikációs, PR szakemberek közvetlenül tudják befolyásolni. A primer, autentikus hírforrások (sajtótájékoztatók, közlemények, saját nyomozati munka) aránya meghaladja az 50%-ot.

A szelekciót a kapuőrök végzik: a rendelkezésükre álló információkat szűrik és szakszerűen tálalva, technikai eszközökön keresztül eljuttatják a közönséghez. A szelekciós szempontok: 1) a befogadói igények, 2) az információért folyó konkurenciaharc, 3) a kulturális közeg igényei, 4) a politikai-társadalmi környezet elvárásai a szubjektum önérdeke által meghatározva. INFORMÁCIÓ végtelen számú esemény HÍR Szelektált információ, befogadhatóvá alakítva MIBE konferencia Infoszűrés - Kapuőrök

A hírértékkel bíró üzenet legfontosabb jellemzői a kapuőr szempontjából sok embert, vállalatot, stb. érint Bombasztikus üzenet (pl. Ft leértékelés) Aktualitás (erős időhöz kötöttség, gyors amortizáció) Erős sztori jelleg („etetős”, érdekes információ) Exkluzivitás (csak a Napi újságírója tud róla) Az exkluzivitás és a sztori jelleg  Növeli a sajtóba kerülési esélyt  Csökkenti más médiumokban való megjelenés esélyét Mérlegelendő MIBE konferencia Hírré válás szempontjai

A NOP hírszolgáltatásának folyamata Újságíró NAPI Online Szerkesztőség Infoszűrők Adatbázis szerver Tartalomvásárló (150 témakör kiválasztás,cégszűrés, visszacsatolás) Tartalomvásárlók (internetes honlapok) Tartalomvásárlók (intranett) Tartalomvásárlók (televízió, rádió, lapok) MIBE konferencia Újságíró NAPI Gazdaság

Technikai háttér MIBE konferencia Elérés módja:Formátum:  Web (jelszóval védett URL)  (csatolt állomány)  FTP  XML  HTML  TXT (Reuters)

Példák - MKB MIBE konferencia

Példák-Allianz MIBE konferencia

Példák-amindenit.hu MIBE konferencia

Példák-Prohardver MIBE konferencia

Példák-Brokernet MIBE konferencia

Példák MIBE konferencia

Példák MIBE konferencia

Ügyfélkör kiválasztás Miért? Média, kiadók emberi munka költségét takarítja meg Ágazati portálokszakmai hírek mellé ágazati-üzleti Pénzintézeteklátogató visszatérése Tanácsadókgyors, releváns hírek a döntésekhez Regionális portálokhitelesség alátámasztása (brand) Ágazati Tartalomszolgáltatóvá válás Mi motiválja ügyfeleinket? MIBE konferencia

I. Témakörök, rovatok rendszeres „ráncfelvarrása” II.Interaktív keresők fejlesztése III. TEN szövetség az üzleti tartalomszolgáltatásban (TeleDatacast Kft. – Econet Rt. – NAPI Online Kft.) A fejlesztés irányai MIBE konferencia

MIBE konferencia Köszönöm értő figyelmüket! Csendes Iván Források: Napi Gazdaság szerkesztőségében végzett felmérés NAPI Online adatbázisából készített saját elemzés és statisztika Szirmai Éva: A sajtóműfajok elmélete, jegyzet, 1997, Szeged