Hogyan csökkenthetőek az Adwords kampányok költségei? (Verdes János) 2015. 03. 19. KKV Akadémia.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
Advertisements

Webshopok+jogi megfelelőség
Megújulók: mekkora támogatást érdemelnek? Dr. Gács Iván egy. docens Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Energetikai Gépek és Rendszerek Tanszék.
ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS május 14 A MARKETINGBEN ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN.
Debreczeni László - Adrius Web Team 2009 április 02. GOOGLE MÁNIA keresőmarketing "csodafegyverek" Hogyan, döntsünk válasszunk? Néhány gyakorlati szempont.
Reklámhatékonyság növelése retargetinggel. A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány?
Az új rendszer a CobraConto.NET.
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
Wolf Gábor könyve alapján 2. Rész Moldvai Levente Kisvállalati Marketing.
Weblap szerkesztés HTML oldal felépítése Nyitó tag Záró tag Nyitó tag Záró tag oldalfej tözs.
Milyen jogsértésért mennyit kell fizetnünk? – kockázatmátrix az e- kereskedelem és az online marketing területén Dr. Ormós Zoltán Ormós.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Regionális Gazdaságtani és Vidékfejlesztési Intézet
Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,
Franchise tagok száma. Rendelések száma Körzetenkénti rendelések száma, szállítási díjak.
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap november 17. Keresőmarketing nap november 17. Sziebig Péter.
12. A díjtartalék számítása
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
Mi jellemző a magyar autóipari beszállítók helyzetére napjainkban?
Vajon mi is az a TVN? Gondolatok a 2009-es „észpénz.net” kampány kapcsán június 4. Turny Ákos igazgató.
Fogalma, összefüggések
Hogyan gondolkodjunk az árakról Állnak a falak… BUDAPEST május 22.
Keresőmarketing stratégiák
Tud Ön hullámlovagolni? 2012 után a kibocsátás-kereskedelemben Baráth Barna Vertis Zrt szeptember 15.
Dr. Kührner Éva a MATARKA 10 éves jubileumi rendezvénye Budapest, október 5.
Keresők & Brandek A keresőoptimalizálás fontossága.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Kérjük halkítsák le telefonjukat!
Copyright © Billbarter Hungaria Zrt. WEBKONFERENCIA
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
Marketingkommunikáció
A körlevél készítésének menete
1 Hogyan juthatunk be a keresők első oldalára – kereső optimalizálás.
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
A borpiac kibővítése az Internet segítségével Készítette: Fancsali Éva, Sárossy Gábor, Stverteczky András, Szabó István.
Médiaajánlat (2013) 1. Fiatalos kulturális portál, programajánló site Filmajánlók Könyvkritikák Koncertbeszámolók Gasztronómia Interjúk Kirándulás, szabadidő.
Minőségdíjak.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
Vizsga feladatok (Minta)
Ebsco adatbázisok Koltay Klára 2006/ félév.
Készítette: Gocsál Ákos, Gocsál Klára, Fehér Péter 1 A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta. Internet az oktatásban – taneszközök.
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
Sablonok világa lejárt! Tanuljunk meg különbözni!.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Online értékesítési modellek
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
Összefoglalás 2.. Összefoglalás - 1. feladat (a ; b) = 23·33·7 a szám = 2x·33·72·115 b szám = 24·3y·5·7z x = ? y = ? z = ? Mennyi az x, y és z értéke?
IV. Terjeszkedés.
IV. Terjeszkedés 2..
A legjobb weboldás! “Oszd meg a tudásodat másokkal: ez az egyik módja annak, hogy halhatatlan légy.” (Dalai Láma)
RADIX bináris számokra ___A___ Szembe 2 mutatóval, ha a felsőnél 1-es, az alsónál 0, akkor csere.
Gondolkodjunk el ! Zene A változások már léteznek!
Versenyelőny az informatika segítségével! Előadó: Dimitrova Dessislava Ügyvezető, Alphasonic Kft Október 8.
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Előadó: Copyright ® 2009, iProspect.com, Inc. | Confidential + Proprietary | All Rights Reserved | Linked by Isobar 1 Malév kampányértékelés Bogár Péter.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
Mikroökonómia gyakorlat
8+2 TIPP a tuti hírlevélért!
a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya
Tartalommarketing a Google Adwords-ben Hirdetésszövegek, melyek több és olcsóbb kattintásokat hoznak 7 tipp – garantált siker! Szaladják Linda.
Társ a tanulásban. Marketingterv készítése 2. szakasz Marketingterv készítése.
AZ ELLÁTÁS FEJLŐDÉSE ÉS A MARKETING KIALAKULÁSA
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
Mi a keresőmarketing? A feladat: az internetes keresők által a számunkra legrelevánsabb látogatókat az oldalunkra juttatni a leg- költséghatékonyabban.
Megjegyzés: Ez a brosúra nyomtatásra készült. Mielőtt a speciális papírlapra nyomtatna, hagyományos papíron tesztelje, hogy a brosúra helyesen jelenik-e.
ADESPRESSO – A KEDVENCED LESZ
Ezek a stratégia elemek sorban
Előadás másolata:

Hogyan csökkenthetőek az Adwords kampányok költségei? (Verdes János) KKV Akadémia

Tartalomjegyzék 1. rész: Hirdetések sorrendje és a kattintási ár kiszámítása 2. rész: Átkattintási arány javítása 3. rész: Érkező oldal optimalizálása 4. rész: Hirdetés szövegének optimalizálása 5. rész: Kulcsszavak és hirdetéscsoportok optimalizálása 6. rész: Összefoglalás

1. rész: Hirdetések sorrendje és a kattintási ár kiszámítása

1. rész: Hirdetések sorrendje és a kattintási ár kiszámítása 1. fejezet: Kattintási ár számításának módja

Adwords CPC Csökkentés » AdRank » Hagyományos sorrend Hagyományos sorrend: Aki többet licitál, jobb helyet kap 40 Ft 30 Ft 20 Ft 10 Ft Licit

Adwords CPC Csökkentés » AdRank » Kattintási ár Kattintás ár: Csak annyit fizet, amennyi a pozíció megtartásához feltétlenül szükséges 40 Ft 30 Ft 20 Ft 10 Ft LicitÁR 31 Ft 21 Ft 11 Ft -

1. rész: Hirdetések sorrendje és a kattintási ár kiszámítása 2. fejezet: Hirdetések sorrendje

Adwords CPC Csökkentés » AdRank » Minőség + Hirdetésformátumok Google alapelv: a helyezés kiszámításában legyen szerepe a hirdetés minőségének is 40 FtRosszNincs 30 Ft 20 Ft 10 Ft KiválóRossz Kiváló Közepes LicitMinőség Hirdetés- formátumok

Adwords CPC Csökkentés » AdRank » Hirdetés rang Hirdetés sorrend a Hirdetés Rang alapján: Licit * Minőség = Hirdetés Rang 40 FtRosszNincs50 30 Ft 20 Ft 10 Ft KiválóRossz150 Kiváló 200 Közepes 80 LicitMinőség Hirdetés- formátumok Hirdetés Rang

Adwords CPC Csökkentés » AdRank » Hirdetés rang Hirdetés sorrend a Hirdetés Rang alapján: Licit * Minőség = Hirdetés Rang 10 Ft 40 FtRosszNincs50 30 FtKiválóRossz FtKiváló 200 Közepes 80 LicitMinőség Hirdetés- formátumok Hirdetés Rang

Adwords CPC Csökkentés » AdRank » Hirdetés rang Hirdetés sorrend a Hirdetés Rang alapján: Licit * Minőség = Hirdetés Rang 10 Ft 30 FtKiválóRossz150 Közepes 80 LicitMinőség Hirdetés- formátumok Hirdetés Rang 20 FtKiváló FtRosszNincs50

Adwords CPC Csökkentés » AdRank » Hirdetés rang Hirdetés sorrend a Hirdetés Rang alapján: Licit * Minőség = Hirdetés Rang 40 FtRosszNincs50 30 FtKiválóRossz FtKözepes 80 LicitMinőség Hirdetés- formátumok Hirdetés Rang 20 FtKiváló 200

Adwords CPC Csökkentés » AdRank » Hirdetés rang Hirdetés sorrend a Hirdetés Rang alapján: Licit * Minőség = Hirdetés Rang 40 FtRosszNincs50 30 FtKiválóRossz150 LicitMinőség Hirdetés- formátumok Hirdetés Rang 10 FtKözepes FtKiváló 200

1. rész: Hirdetések sorrendje és a kattintási ár kiszámítása 3. fejezet: Mennyibe kerül a tényleges kattintási ár?

Adwords CPC Csökkentés » AdRank » Kattintási ár Mennyibe kerül a tényleges kattintási ár? 40 Ft50 30 Ft150 Licit Hirdetés Rang 10 Ft80 20 Ft Rossz Kiváló Minőség Közepes Kiváló Nincs Rossz Hirdetés- formátumok Közepes Kiváló 200 Rossz Közepes Minőség Jó Kiváló Licit * Minőség = Hirdetés Rang

Adwords CPC Csökkentés » AdRank » Kattintási ár Kattintás ár: Addig csökken a Licit, amíg a Hirdetés Rangja nagyobb mint a következő Hirdetési rang 30 Ft150 Licit Hirdetés Rang 10 Ft80 20 Ft200 Közepes (5) Minőség Jó (8) Kiváló (10) * * * = = = 40 Ft50 Rossz (1,25) * = 19 Ft19018 Ft18017 Ft17015,1 Ft Ft10020 Ft9018 Ft8116,2 Ft 729 Ft648 Ft6,4 Ft51

Adwords CPC Csökkentés » AdRank » Kattintási ár képlete Kattintási ár kiszámításának képlete 40 Ft50 30 Ft150 Licit Hirdetés Rang 10 Ft80 20 Ft200 Rossz (1,25) Közepes (5) Minőség Jó (8) Kiváló (10) - 16,2 Ft Kattintási Ár 6,4 Ft 15,1 Ft * = * = * = * =

Adwords CPC Csökkentés » AdRank » Kattintási ár képlete Kattintási ár kiszámításának képlete 30 Ft150 Licit Hirdetés Rang 20 Ft200 Közepes (5) Minőség Kiváló (10) 16,2 Ft Kattintási Ár 15,1 Ft * = * = Hirdetés Rang 1. Hirdetés Rang 2. > Hirdetés Rang 1. Hirdetés Rang 2. > Licit * Minőség

Adwords CPC Csökkentés » AdRank » Kattintási ár képlete Kattintási ár kiszámításának képlete 30 Ft150 Licit Hirdetés Rang 20 Ft200 Közepes (5) Minőség Kiváló (10) 16,2 Ft Kattintási Ár 15,1 Ft * = * = > Hirdetés Rang 1. Hirdetés Rang 2. > Licit * Minőség Hirdetés Rang 2. Kattintási Ár =

1. rész: Hirdetések sorrendje és a kattintási ár kiszámítása 4. fejezet: Minőségi mutató - A mennyország kapuja

Adwords CPC Csökkentés » AdRank » QS Hogyan tud a második az első helyre kerülni? A) Növeli a licitet 40 Ft50 30 Ft150 Licit Hirdetés Rang 10 Ft80 20 Ft200 Rossz (1,25) Közepes (5) Minőség Jó (8) Kiváló (10) - 16,2 Ft Kattintási Ár 6,4 Ft 15,1 Ft * = * = * = * = 41 Ft205

Adwords CPC Csökkentés » AdRank » QS Hogyan tud a második az első helyre kerülni? A) Növeli a licitet 40 Ft50 Licit Hirdetés Rang 10 Ft80 Rossz (1,25) Minőség Jó (8) - Kattintási Ár 6,4 Ft 20 Ft200 Kiváló (10) 15,1 Ft * = 41 Ft205 Közepes (5) 16,2 Ft * = * = * =

Adwords CPC Csökkentés » AdRank » QS Hogyan tud a második az első helyre kerülni? A) Növeli a licitet 40 Ft50 Licit Hirdetés Rang 10 Ft80 20 Ft200 Rossz (1,25) Minőség Jó (8) Kiváló (10) - Kattintási Ár 6,4 Ft 15,1 Ft * = * = * = 41 Ft205 Közepes (5) 16,2 Ft * = 40,2 Ft

Adwords CPC Csökkentés » AdRank » QS Hogyan tud a második az első helyre kerülni? A) Növeli a licitet B) Javít a minőségen 40 Ft50 30 Ft Licit Hirdetés Rang 10 Ft80 20 Ft200 Rossz (1,25) 150 Közepes (5) Minőség Jó (8) Kiváló (10) - 16,2 Ft Kattintási Ár 6,4 Ft 15,1 Ft * = * = * = * = 300 Kiváló (10)

Adwords CPC Csökkentés » AdRank » QS Hogyan tud a második az első helyre kerülni? A) Növeli a licitet B) Javít a minőségen 40 Ft50 Licit Hirdetés Rang 10 Ft80 Rossz (1,25) Minőség Jó (8) - Kattintási Ár 6,4 Ft 20 Ft200 Kiváló (10) 15,1 Ft * = 30 Ft300 Kiváló (10) 16,2 Ft * = * = * =

Adwords CPC Csökkentés » AdRank » QS Hogyan tud a második az első helyre kerülni? A) Növeli a licitet B) Javít a minőségen 40 Ft50 Licit Hirdetés Rang 10 Ft80 Rossz (1,25) Minőség Jó (8) - Kattintási Ár 6,4 Ft 20 Ft200 Kiváló (10) 15,1 Ft * = * = * = 30 Ft300 Kiváló (10) 16,2 Ft * = 20,1 Ft

Adwords CPC Csökkentés » AdRank » QS Hogyan tud a második CSÖKKENTENI a kattintási költségen? 40 Ft50 30 Ft150 Licit Hirdetés Rang 10 Ft80 20 Ft200 Rossz (1,25) Közepes (5) Minőség Jó (8) Kiváló (10) - 16,2 Ft Kattintási Ár 6,4 Ft 15,1 Ft * = * = * = * = Kiváló (10) 19 Ft1908,1 Ft

Adwords CPC Csökkentés » AdRank » QS A HARMADIK Ön, aki a KKV Akadémián tanultak alapján javít a hirdetésen, miközben a konkurensek ezen a napon épp a legrosszabb vevőkkel birkóztak 14 Ft28 10 Ft40 Licit Hirdetés Rang 15 Ft Ft42 Rossz (2) Közepes (4) Minőség Rossz (2) Rossz (3) - 7,7 Ft Kattintási Ár 14,5 Ft 13,6 Ft * = * = * = * = Kiváló (10) 150

Adwords CPC Csökkentés » AdRank » QS A HARMADIK Ön, aki a KKV Akadémián tanultak alapján javít a hirdetésen, miközben a konkurensek ezen a napon épp a legrosszabb vevőkkel birkóztak 14 Ft28 Licit Hirdetés Rang Rossz (2) Minőség - Kattintási Ár 14 Ft42 Rossz (3) 13,6 Ft * = 10 Ft40 Közepes (4) 7,7 Ft * = * = 15 Ft 150 Kiváló (10) 14,5 Ft * =

Adwords CPC Csökkentés » AdRank » QS A HARMADIK Ön, aki a KKV Akadémián tanultak alapján javít a hirdetésen, miközben a konkurensek ezen a napon épp a legrosszabb vevőkkel birkóztak 14 Ft28 Licit Hirdetés Rang Rossz (2) Minőség - Kattintási Ár 14 Ft42 Rossz (3) 13,6 Ft * = 10 Ft40 Közepes (4) 7,7 Ft * = * = 15 Ft 150 Kiváló (10) 14,5 Ft * = 4,3 Ft

Adwords CPC Csökkentés » AdRank » QS 0,68 Ft-os kattintási ár! (Valódi kampányból kimásolt, nem szerkesztett adat)

ÖSSZEFOGLALÁS: Hirdetések sorrendje és a kattintási ár kiszámítása Kattintási ár számításának módja – Csak annyit fizet, amennyi a pozíció megtartásához feltétlenül szükséges Hirdetések sorrendje – Google alapelv: a helyezés kiszámításában legyen szerepe a hirdetés minőségének is – Hirdetés sorrend a Hirdetés Rang alapján – Licit * Minőség = Hirdetés Rang Mennyibe kerül a tényleges kattintási ár? – Addig csökken a Licit, amíg a Hirdetés Rangja nagyobb mint a következő Hirdetési rang – Kattintási ár kiszámításának képlete – Kattintási ár = Következő Hirdetési Rang / Minőségi mutató Minőségi mutató - A mennyország kapuja – Helyezés javítása – Kattintási árak csökkentése

2. rész: Átkattintási arány javítása

Adwords CPC Csökkentés » QS » Átkattintási arány javítása Naponta gondolat reklám impulzus éri a fogyasztót

Adwords CPC Csökkentés » QS » Átkattintási arány javítása A fogyasztó figyelmének csupán 10%-át használja

Adwords CPC Csökkentés » QS » Átkattintási arány javítása A fogyasztó negyed másodperc alatt tudat alatt eldönti, hogy a látottak hasznosak-e vagy sem. A tudatos reakció ennek megfelelően alakul Új virágküldő szolgálat nyílt Budapesten. Széles kínálattal várjuk kedves vevőinket. Minőség és megbízhatóság akciós áron

Adwords CPC Csökkentés » QS » Átkattintási arány javítása Ütős Címsor: 80%-ban ezen az egy mondaton múlik a reklámszöveg sikere Címsorok 6 típusa: - Hogyan - Számok - Kíváncsiság - Célpiac megszólítása - Probléma - Megoldás

Adwords CPC Csökkentés » QS » Átkattintási arány javítása Címsor lényege: az átkattintást adja el, nem a terméket / szolgáltatást! Icaflix könyvelő könyvelés,bérszámfejtés,tanácsadás icaflix.hu 12 könyvelési tipp Ez a 12 könyvelési tipp 75%-kal csökkenti a büntetés kockázatát 0,59 % 16,67 %

3. rész: Érkező oldal optimalizálása

Adwords CPC Csökkentés » QS » Érkező oldal optimalizálása Érkező oldal minősége: - Konverziós arány -Kattintási ár Érkező oldal optimalizálása: Kulcsszavak elhelyezése a fontos HTML elemekben (dokumentum cím, címsorok, kiemelések, képek, listák, stb...)

4. rész: Hirdetés szövegének optimalizálása

Adwords CPC Csökkentés » QS » Hirdetés szövegének optimalizálása Hirdetés relevancia: Megtalálható-e a hirdetés szövegében a keresett kulcsszó? 12 könyvelési tipp Ez a 12 könyvelési tipp 75%-kal csökkenti a büntetés kockázatát

ÖSSZEFOGLALÁS: részek Átkattintási arány javítása – Címsorok 6 típusa – Címsor lényege: az átkattintást adja el, nem a terméket / szolgáltatást! Érkező oldal optimalizálása – Kulcsszavak elhelyezése a fontos HTML elemekben Hirdetés szövegének optimalizálása – Megtalálható-e a hirdetés szövegében a keresett kulcsszó?

5. rész: Kulcsszavak és hirdetéscsoportok optimalizálása

5. rész: Kulcsszavak és hirdetéscsoportok optimalizálása 1. fejezet: Kulcsszó egyezés típus

Adwords CPC Csökkentés » Kulcsszavak & Hirdetéscsoportok » Kulcsszó egyezés típusa Kulcsszó egyezés típusa: Általános, Kifejezés vagy Pontos Elegáns férfi óra Mielőtt férfi órát vásárol, feltétlenül nézze meg ezt az oldalt Egyezés típus: Általános Kulcsszó: óra hány óra van most Londonbanóra

Adwords CPC Csökkentés » Kulcsszavak & Hirdetéscsoportok » Kulcsszó egyezés típusa Kulcsszó egyezés típusa: Általános, Kifejezés vagy Pontos Elegáns férfi óra Mielőtt férfi órát vásárol, feltétlenül nézze meg ezt az oldalt Egyezés típus: Kifejezés Kulcsszó: elegáns férfi milyen az elegáns férfi haja?elegáns férfi

Adwords CPC Csökkentés » Kulcsszavak & Hirdetéscsoportok » Kulcsszó egyezés típusa Kulcsszó egyezés típusa: Általános, Kifejezés vagy Pontos Elegáns férfi óra Mielőtt férfi órát vásárol, feltétlenül nézze meg ezt az oldalt Egyezés típus: Pontos Kulcsszó: férfi óra férfi óra

Adwords CPC Csökkentés » Kulcsszavak & Hirdetéscsoportok » Kulcsszó egyezés típusa Kulcsszó egyezés típusa: Általános, Kifejezés vagy Pontos Elegáns férfi óra Mielőtt férfi órát vásárol, feltétlenül nézze meg ezt az oldalt Egyezés típus: Pontos Kulcsszó: férfi óra férfi óra akció férfi óra

Adwords CPC Csökkentés » Kulcsszavak & Hirdetéscsoportok » Kulcsszó egyezés típusa Kulcsszó egyezés típusa: Általános, Kifejezés vagy Pontos Elegáns férfi óra Mielőtt férfi órát vásárol, feltétlenül nézze meg ezt az oldalt Egyezés típus: Pontos Kulcsszó lista: férfi óra férfi órák férfi óra webáruház olcsó férfi óra férfi óra akció férfi óraférfi órák férfi óra webáruház olcsó férfi óraférfi óra akció

5. rész: Kulcsszavak és hirdetéscsoportok optimalizálása 2. fejezet: Hirdetéscsoportok

Adwords CPC Csökkentés » Kulcsszavak & Hirdetéscsoportok » Hirdetéscsoportok Miért kell hirdetéscsoport? Minőségi mutató: a kulcsszó szerepel-e a hirdetésben Olcsó férfi óra akció rendelés vásárlás webáruház Mielőtt olcsó akciós férfi órát vásárol, rendel férfi óra webáruház feltétlenül nézze meg ezt az oldalt Pontos egyezésű kulcsszavak: férfi óra akció férfi óra rendelés férfi óra webáruház férfi óra vásárlás olcsó férfi óra

Adwords CPC Csökkentés » Kulcsszavak & Hirdetéscsoportok » Hirdetéscsoportok Miért kell hirdetéscsoport? Minőségi mutató: a kulcsszó szerepel-e a hirdetésben Férfi óra akció orakiraly.hu/ferfi-ora-akcio Férfi óra akció: karóra vásárlás előtt feltétlenül nézze meg ezt az oldalt Pontos egyezésű kulcsszavak: férfi óra akció akciós férfi óra férfi órák akciósan férfi óra akció Budapest férfi óra akció Budapesten Férfi óra vásárlás orakiraly.hu/ferfi-ora-vasarlas Férfi óra akció: karóra vásárlás előtt feltétlenül nézze meg ezt az oldalt Pontos egyezésű kulcsszavak: férfi óra vásárlás férfi óra vásárlás Budapest Olcsó férfi óra orakiraly.hu/olcso-ferfi-ora Férfi óra akció: karóra vásárlás előtt feltétlenül nézze meg ezt az oldalt Pontos egyezésű kulcsszavak: olcsó férfi óra olcsó férfi órák olcsó férfi óra Budapest

ÖSSZEFOGLALÁS: Kulcsszavak és hirdetéscsoportok optimalizálása Kulcsszó egyezés típus – Kulcsszó egyezés típusa: Általános, Kifejezés vagy Pontos – Pontos kulcsszavak kigyűjtése Hirdetéscsoportok – Minőségi mutató: a kulcsszó szerepel-e a hirdetésben – Hirdetéscsoport készítése, kulcsszavak csoportosítása

Teljes összefoglalás 1. rész: Hirdetések sorrendje és a kattintási ár kiszámítása 2. rész: Átkattintási arány javítása 3. rész: Érkező oldal optimalizálása 4. rész: Hirdetés szövegének optimalizálása 5. rész: Kulcsszavak és hirdetéscsoportok optimalizálása

Hogyan csökkenthetőek az Adwords kampányok költségei? (Verdes János) KKV Akadémia