2008. November 13. Fazakas András COO A Nav N Go sztori: egy magyar cég a virtuális világpiacon
Miért éppen navigáció? A piac Létező megoldások, de egyik sem az igazi Kelet-Európa nem piac: vagy mégis? Navigálni olyan, mint kommunikálni Alapgondolatok „Kellene egy jó térkép” „Kellene egy jó szoftver”
Az indulás - Kezdeti lépések, pénzügyek Befektetők: magánszemélyek PDAmill – A technológia A technológia jelentősége a partnerek számára Tőke: relatív alacsony A fejlesztés finanszírozása
Filozófiánk Felhasználunk minden olyan nagyvállalati tapasztalatot, amely elősegíti fejlődésünket, de mellőzünk minden egyebet, amely érdekeinkkel és értékeinkkel ellentétes.
Találd meg a megfelelő embereket!
Eljutottunk a világ legfontosabb kiállításaira CeBIT 2006, Hannover CeBIT 2007, Hannover IFA 2007, Berlin CES 2008, Las Vegas CeBIT 2008, Hannover
Partnereink
Több lábon állunk Navigation Solutions Újító jellegű, felhasználóbarát navigációs megoldások Content Solutions A helymeghatározás- sal kapcsolatos szolgáltatások, megoldások körének bővítése Platform Solutions Új platformok, innovatív technológiák alkalmazása
A jelen Mi jellemzi ma a céget? Kreativitás, innováció Önmegvalósítás Pozitív gondolkodás Sokoldalú juttatási csomag Rugalmas munkaidő Médiajelenlét Egyedi légkör Lojalitás
Ami a sikerhez tartozik "Navigáció a gyors segítségért” segélyakció Készségfejlesztő játékok óvodáknak Rendszeres céges véradás ELTE kooperatív képzés
Árbevétel Ft Ft Ft Ft * * prognózis
Létszám 70 fő 180 fő 300 fő Létszámbővülés
Navigációs trendek a Nav N Go szemszögéből
A profit nem állandó Forrás: MPA Market Statistics – US Entertainment Industry $53 $73 $90 $103 $136 $153 $222 Ár (USD)
Melyek a lehetséges utak? A (folyamatos) innováció jelentősége 3D Helyfüggő szolgáltatások Partneri együttműködések Autóipar A további növekedés érdekében megfontolandó: Pénzügyi-, kockázati tőke befektető bevonása
Személyes hitvallás „Időben észrevenni a saját korlátainkat, növekedés közben is megőrizni a cég eddigi, az ötletek áramlását segítő, “hierarchiamentes”struktúráját. Ügyelni arra, hogy a fejlődés és a siker ne falja fel a kollégák magánéletét, és mindeközben törekedni arra, hogy elérjük a célunkat: operatív oldalon biztosítani azt a hátteret, hogy piacvezető szoftverfejlesztő cég lehessen a Nav N Go.”
Kérdések
Nav N Go Kft. Bérc utca 23. H-1016, Budapest, HUNGARY Phone: | Fax: |