Záró sajtótájékoztató Tarcsi Ádám, projektvezető,

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
1 TÁMOP B-11/2/KMR Az oktatás és kutatás színvonalának emelése a Szent István Egyetemen AZ OKTATÁS ÉS KUTATÁS SZÍNVONALÁNAK EMELÉSE A SZENT.
Advertisements

Osztálytalálkozó
Támogatóink.
Készült a 25 éves osztálytalálkozónk emlékére !
Benevezett makettek száma: 252 Versenyzők száma: 104.
Távol, de mégis közel!!!.
Előadás Silverlight 4 platform újdonságok (Tóth László) WCF RIA Services (Bátyai Krisztián) A Microsoft adatplatform szolgáltatásai (Novák István)
OSZV oktatás (előzmények)
E- HEFOP P /1.0 „ Felsőfokú CAE képzés” HEFOP 2004/3.3 „A felsőoktatás szerkezeti és tartalmi fejlesztése”
FELÜGYELŐ BIZOTTSÁG Elnök: Dr
PÉNZ FELAJÁNLÁS Szűcs Gabriella Ft Dr. Balla Zsolt
2000 Sydney olimpia Érmeseink.
BENEVEZETT MAKETTEK SZÁMA: 269 MAKETTEZŐK SZÁMA: 102.
2. Rendszer fejlesztés
ELTE - PPKE informatika tananyagfejlesztési projekt
Projekt adatai Azonosító: TÁMOP A/1-11/ Cím: ELTE - PPKE informatika tananyagfejlesztési projekt Honlap:
Projekt adatai Azonosító: TÁMOP A/1-11/ Cím: Társadalominformatika: moduláris tananyagok, tartalom és tudásmenedzsment rendszerek fejlesztése.
ELTE - PPKE informatika tananyagfejlesztési projekt
Fényképek: 640x480!.
Kalmár László  Informatikai Tanszékcsoport, Főépület 2000-nél több informatikus hallgató.
A környezetállapot-értékelés módszertana Dr. Bulla Miklós Baja, április 26. Széchenyi István Egyetem, Környezetmérnöki Tanszék.
Egyesületi tagok.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
Társadalom – politika – média Komplex digitális tananyag- és taneszköz- fejlesztés a társadalomtudományi képzés számára (TÁMOP /1/A )
Kiss Attila: Korszerű adatbázisok Adatbázis kutatási eredmények a TÁMOP támogatásával Június 7. Visegrád.
Üzleti Szakközépiskola 12. A osztály "Azokért élünk, akiket szeretünk, azokért, akik igaznak tartanak. A jövőnek élünk: a szépért s jóért, amit.
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
Hatékonyság – Esély - Integráció TÁMOP /2-C június 27.
2011. évi Közgyűlés Jutalmazás, kitüntetés Sallai Gyula, elnök május 25.
Nemzetközi összefogás az ökológiai gazdálkodás e-learning oktatásáért
Új évszázad - Új módszerek1. 2 Támogató: ESZA A projekt megvalósításának kezdete: A projekt befejezésének időpontja:
Jövő Internet Nemzeti Technológiai Platform Workshop program június 4. Levezető elnök: Dr. Bakonyi Péter Napirend: 1. Tudománypolitikai Stratégia.
Ásotthalom. Ásotthalom Bedő Albert Középiskola, Erdészeti Szakiskola és Kollégium Bódi Mónika Gyüre Hella Simon Emese Brigitta Gere Bernadett.
Tájékoztató megbeszélés a projekt előrehaladásáról
INFORMATIKA SZAK 2013 Antal Margit. Áttekintés Elhelyezkedés és továbbtanulás Oktatott tantárgyak Egyebek.
Numerikus módszerek az elektromágneses térszámításban Dr
A projekt fejlesztési oldala A projekt fő elemei Fejlesztések Paletta TÁMOP A/1-11/ Csallner András Erik.
Megvalósítók: Eötvös Loránd Tudományegyetem (főkedvezményezett) MTA Közgazdaságtudományi Intézet (kedvezményezett) Balassi Kiadó (kedvezményezett) Projekt.
Artisjus Zenei Alapítvány
KÜLDÖTTGYŰLÉS ELNÖKSÉG
1 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT A projekt eredményeinek bevezetéséért felelős csoport bemutatkozása.
Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben Ráckeve, március Pannon Egyetem (Veszprémi Egyetem, 1949) Bölcsészettudományi Kar Gazdaságtudományi.
I.Díj ARCHIKO KFT. és LENGYEL ÉPÍTÉSZ MŰTEREM KFT.
TÁMOP C-11/1/KONV Történet  Az Egyesület alapítása – 1998 Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) Eötvös Lóránd Tudományegyetem.
London MAGYAR CSAPAT aug. 29 – szept. 9.
Programtervező informatikus
Szakmai munkánk a pályázatban
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
Szlovákiai Magyar Akadémiai Tanács
Felnőttképzés Hálózat a hálózatban (CNAP & Regionális Képző Központok Hálózata)
HEVESY GYÖRGY ÁLTALÁNOS ISKOLA TURA
Önkormányzatok tájékoztatása
Mobilitas Illés Zoltán Heizlerné B. Viktória Dr Illés Zoltán Készült az "Országos koordinációval a.
Képzések, szakirányok, felvételi lehetőségek
„A szociálpolitikus és szociális munkás képzés megújítása az ELTE és a BCE együttműködésében (SZOCMEG)” TAMOP /2/A/KMR Fő kedvezményezett:
Az AEGIS térinformatikai keretrendszer kutatása és fejlesztése
A 11.B osztály „forradalmi póló” tervei
Bemutatkozik az Informatikai Műhely Lócsi Levente, Kovács Máté.
Emlékezzünk azon Évfolyamtársainkra
Társulatunk május 4-én alakult. 10 ÉVE SZOLGÁLJUK A NEMZETI ENERGIAPOLITIKÁT 1.
Budapesti Corvinus Egyetem Prezentáció cím egy vagy két sor, balrazárva TÁMOP B.2-13/ Szakmai tanárképzés országos módszertani- és képzésfejlesztése.
TÁMOP B- 12/ „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb idejű szakképzés bevezetésére” az 500. Sz. Angster József Szakképző.
AP1 - SPORTTUDOMÁNYI KÉPZÉS ÉS TARTALOMFEJLESZTÉS
A jövő technikája a szakmunkásképzésben 2015
Nyelv és kultúra I. helyezett: Vas János, Debreceni Egyetem
Informatika (Bevezetés az informatikába)
Digitális szakadék csökkentése Bálint Ákos projektvezető, KIFÜ
Országos mérési eredmények
A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi Régió.
Előadás másolata:

Záró sajtótájékoztató Tarcsi Ádám, projektvezető, 2014.06.03. TÁMOP-4.1.2.A/1-11/1-2011-0052 ELTE – PPKE informatika tananyagfejlesztési projekt Záró sajtótájékoztató Tarcsi Ádám, projektvezető, 2014.06.03.

Projekt bemutatása Szerződésazonosító: TÁMOP-4.1.2.A/1-11/1-2011-0052 Megvalósítás ideje: 2012.01.01-2014.04.30. Elszámolható költség: 139 894 890 Ft Támogatás összege: 132 900 231 Ft Projektgazda: Eötvös Loránd Tudományegyetem Konzorciumi partner: Pázmány Péter Katolikus Egyetem http://tamop412.elte.hu

Projekt team Projektvezető: Tarcsi Ádám, Szakmai vezetők: Dr. Lakatos László, Dr. Csörgő István Pénzügyi vezető: Olajos Adrienn, Pénzügyi asszisztens: Szabó Rita, Projektasszitens : Szeiler Beáta, Pénzügyi munkatárs – PPKE: Szitáné Németh Éva, Szakmai alprojektvezető – PPKE: Nyékyné dr. Gaizler Judit

Bemutatás Tananyag- és képzésfejlesztés Képzések 44 elektronikus tananyag 13 angol nyelvű 3 közös ELTE-PPKE tananyag PPKE: 3 tananyag, ELTE: 39 tananyag 10 kurzus kidolgozása az ELTE IK angol nyelvű képzéseihez Képzések Akadémiai és szaknyelvi angol oktatóinknak Képzők-képzése az egyes tananyagokhoz E-learning képzések

Angol nyelvű tananyagok Borsi Zsolt, Sütőné Kovács Andrea Erika: Correctness Csörnyei Zoltán: Types, Type Systems Páli Gábor János, Horváth Zoltán: Advanced Functional Programming Horpácsi Dániel, Kőszegi Judit, Kozma László: Formal Semantics Istenes Zoltán: Formal Methods in Software Engineering Tóth Melinda, Bozó István: Industrial functional programming languages Tóth Melinda, Horváth Zoltán: Design of Distributed Systems Tóth Melinda, Bozó István, Horváth Zoltán: Reverse Engineering of Complex Software Systems via Static Analysis Sike Sándor, Domoszlai László: High Assurance Object Oriented Software Engineering Szendrei Rudolf, Kozma László: Component-Based Software Development Lakatos László: Queueing Systems Nyékyné Gaizler Judit (szerkesztő): Programming Languages (ELTE-PPKE közös) Gerencsér László, Vágó Zsuzsanna: Financial Time Series (PPKE közös)

Számítástudományi modul Burcsi Péter: Kaotikus dinamikai rendszerek Czirbusz Sándor, Farkas Gábor: Fraktálok Czirbusz Sándor, Kovács Attila, Tihanyi Norbert: Matematikai modellek komputeralgebrai támogatással Csörgő István, Vágó Zsuzsanna: Matematikai Analízis I-II. példatár (ELTE-PPKE közös) Gergó Lajos, Huszárszky Szilvia: Megbízható numerikus számítások alapjai Hegedűs Csaba: Lineáris algebra párhuzamos módszerei Kovács Sándor: Funkcionálanalízis feladatokban Lakatos László: Sorbanállás, készletgazdálkodás László Lajos: A lineáris algebra speciális numerikus módszerei Roska Tamás, Garay Barna: Nemlineáris dinamikus rendszerek (PPKE) Simon Péter: Bevezetés az analízisbe Simon Péter: Folytonos és diszkrét modellek Stoyan Gisbert: Bevezetés a Matlab használatába: lineáris algebra, grafika Weisz Ferenc: Wavelet és Gabor analízis

ICT modul Cserey György, Istenes Zoltán: Robotika (ELTE-PPKE közös) Csetverikov Dmitrij: Digitális képelemzés alapvető algoritmusai Fekete István, Hunyadvári László: Algoritmusok és adatszerkezetek 1. és 2. Fekete István, László István: Távérzékelt felvételek elemzése Gregorics Tibor: Heurisztikus útkereső algoritmusok Illés Zoltán, Heizlerné Bakonyi Viktória, Psenák Ildikó, Szabó Tibor, Plézer Viktor: Mobil világ és fejlesztése Android, iOS és WP7 környezetekben Szolgay Péter, Nagy Zoltán, Kiss András, László Endre: Párhuzamos számítógép architektúrák (PPKE) Zsakó László, Szlávi Péter: Informatika oktatása

Webes alkalmazások fejlesztése és tervezése modul Abonyi-Tóth Andor: A weblapkészítés technikája (HTML5, CSS3) és ergonómiája Abonyi-Tóth Andor, Tarcsi Ádám: Honlapok funkcionális- és arculati tervezése, megvalósítása Horváth Győző, Fincza András: Modern programozási minták a kliens és szerveroldali webprogramozásban Horváth Győző: Bevezetés a kliens- és szerveroldali webalkalmazások készítésébe Illés Zoltán, Heizlerné Bakonyi Viktória: ASP.NET, RIA webalkalmazások tervezése és kivitelezése Horváth Győző, Tarcsi Ádám: Webes és mobil web alkalmazások tervezése

Gazdasági információs rendszerek modul Tarcsi Ádám, Molnár Bálint: Szolgáltatás orientált architektúrák információs rendszerekben Tarcsi Ádám, Molnár Bálint: Vállalatirányítási rendszerek gazdaságinformatikai megközelítésben

Térképész modul Faragó Imre, Márton Mátyás: Sokrétű térképészet

Képzők-képzése – 1. Angol szaknyelvi képzés, 9 db Angol akadémiai képzés az oktatóink angol nyelvű publikálását, előadási képességeik elősegítése céljából, 16 db Sokrétű térképészet Implementációs tanácsok és eszközök – programozás Programozás oktatásának módszertana Objektum elvű alkalmazások fejlesztése Informatika oktatása módszertani képzés-sorozat Akadálymentes tananyagok fejlesztése Számítógépes számelmélet - Mapple programokkal A sem-sem kaputól az operációs rendszerekig Funkcionálanalízis feladatokban

Képzők-képzése – 2. Programozási nyelvek képzések Gabor analízis modulációs tereken A matematikai logika áttekintése, különös tekintettel az alkalmazásokra Webes alkalmazások tervezése és fejlesztése workshop Kliens- és szerveroldali webprogramozás oktatása Teaching Software Engineering workshop

Online képzések Hatékony e-learning oktatásmódszertan online képzés Honlapszerkesztés HTML5/CSS3 alapokon, ismerkedés az alapvető akadálymentességi irányelvekkel online képzés

Külföldi oktatók által tartott képzések Design Thinking Fractals Computer Aided Geometric Design Windows Phone Development