Számítógépes grafika gyakorlat DirectX segítség A következő dolgokra van szükség: CG Toolkit: 

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
... manapság BizSpark WebsiteSpark Empower for ISVs MAPS (Web Solutions Toolkit ) Microsoft Partner Network Regisztrált szintCertified és Gold Certified.
Advertisements

Integráció az Office alkalmazásokkal Ez az előadó neve beosztása vállalata.
Ismerkedés a programmal Készítette: Szentirmai Róbert (minden jog fenntartva)
2010/2011 ősz Klár Gergely  A DirectX egy alacsonyszintű API gyűjtemény  Multimédiás alkalmazások futtatására, írására szolgál  Részei.
MICROSOFT OFFICE ACCESS 2003.
GraphGame gg001-Triangle
Microsoft Office Programcsalád
UML Példa © Fülöp Lajos.
Upoznavanje sa softverom Pripremio: Szentirmai Róbert (sva prava zadržana)
Social Networking alkalmazás fejlesztése ASP.NET 3.5-tel Árvai Zoltán Consultant, Trainer Számalk Oktatóközpont.
Teljes funkcionalitású Web kliens Kétféle felület Premium (IE6+) Light (Firefox, Safari, Opera, Netscape, IE7, IE6, IE5.5, IE5.01 és IE5.2 Mac) Eltérések.
A jövő szoftverélménye Bátorfi Zsolt fejlesztési platform szakértő Microsoft Magyarország Előadó neve.
KÉP KÉSZÍTÉSE ÁTLÁTSZÓ HÁTTÉRREL 1 PERC ALATT.
Microsoft Visual Studio 2005 kiterjeszthetőség Albert István Automatizálási és Alkalmazott Informatika Tanszék MSDN Kompetencia Központ.
A Windows 7 automatizált telepítése Windows AIK használatával
Útmutató Java telepítéséhez windows 7-re
Könyvtárak kezelése Könyvtárműveletek
Első C programunk Visual C Express-ben Horváth Ernő 1.
Entity framework Krizsán Zoltán
Közös kinézet Mester oldal, témák, skin-ek, css Webalkalkalmazás fejlesztése ASP.NET-ben Krizsán Zoltán.
V 1.0 Szabó Zsolt, Óbudai Egyetem, Haladó Programozás Eseménykezelés ismétlés Névtelen metódusok (anonymous methods)
MSI készítése mindennapi használatra
Doros Roland Mérnök-informatikus hallgató BMF-Nik
Microsoft Visual Web Developer Express Webfejlesztés Gubicza József.
Átállás.
Microsoft szoftverek a szakképzésben
Mi is ez pontosan? Miért fontos nekünk? Hogyan kezdünk hozzá a használatához? 1/9 Mi is ez pontosan? 2/9 Miért fontos nekünk? 3/9 Hogyan kezdünk hozzá.
A Visual Studio 2010 újdonságait Farkas Bálint
Számítógépes grafika OpenGL 1. gyakorlat.
DAG topologikus rendezés
DirectX a grafika laboron kívül. Mire lesz szükség Itt vannak a szükséges include és lib: iles/DXMinimalPack.zip.
Programozási technológia 1
Táblázatok beillesztése, formázása dokumentumokban
Egyszerű webes alkalmazás fejlesztése
FTP File Transfer Protocol. Mi az FTP? Az FTP egy olyan protokoll, amely fájlok interneten keresztül végzett átvitelére szolgál. A felhasználók többsége.
Microsoft Office Programcsalád
Debrecen, március 27. Internet Fiesta 2008 Könyvtárak akadálymentesítése az Interneten Internet Fiesta 2008 Debrecen, március 27.
Mikrovezérlők, perifériák laboratóriumi gyakorlat 3. óra szeptember 18. Mingesz Róbert v
V 1.0 ÓE-NIK, Programozás I. A Microsoft Visual Studio 2010 használata.
Számítógépes grafika 3. gyakorlat.
Számítógépes grafika 5. gyakorlat. Előző órán Textúrázási módok Pixel shader használata.
Számítógépes Grafika Megvilágítás Programtervező informatikus (esti)‏
Az AJAX technológia használata Ez az előadó neve beosztása vállalata.
Az ASP.NET programozási modell Ez az előadó neve beosztása vállalata.
Egyéb erőforrás-kezelési képességek Készítette: Szentirmai Róbert (minden jog fenntartva)
Segédlet vizuális programozáshoz Kovács László
Virág András MSDN Kompetencia Központ Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszék.
Kereskényi Róbert MSDN Kompetencia Központ Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Automatizálási és Alkalmazott Informatikai.
Bevezetés a PRADO keretrendszerbe Kardos Gergely.
1 Hernyák Zoltán Programozási Nyelvek II. Eszterházy Károly Főiskola Számítástudományi tsz.
DirectX9 empty project Szécsi László. Visual Studio Első indításkor C++ választása.
Effect framework, HLSL shader László Szécsi. forráskódban elérhető egyszerűsíti a shaderek fordítását, rajzolási állapot beállítását – pass: egy ilyen.
Liferay A Nyílt Forrású Sharepoint Alternatíva
Visual Basic 2008 Express Edition
Jeni László Attila Klár Gergely
Komoróczy Tamás 1 Java programozási nyelv A nyelv alapjai.
Fontos információk.
Programozás III UNIT TEST. És tényleg: Honnan lehet tudni, hogy működik-e vagy sem?
Tisztaszoftver (Campus) program
1 IKP-V7SZGS / IPM-08irSZGE Számítógépes Grafika II. dr. Antal György, Klár Gergely, Magdics Milán
Egyéb interpreterek Windows Script Host Internet Explorer Hypertext application.
Szoftver projektek Agilis
Haladó Programozás Adatbázis-elérési módszerek összehasonlítása
DLL használata és készítése Feladat
Budapest szeptember 28.. A webes alkalmazás a CD főkönyvtárában lévő index.html nevű fájllal indítható el.
SZÁMÍTÓGÉPES GRAFIKA 1. gyakorlat. Elérhetőségek Honlap: lunyi.web.elte.hu Egyéb lehetőségek: – Megkeresés.
Farkas Bálint | Technical Evangelist | Microsoft.
Hogyan írhatunk játékprogramokat?
UML használata a fejlesztésben, illetve a Visual Studio 2010-ben
Web programozás és haladó fejlesztési technikák – C#
Előadás másolata:

Számítógépes grafika gyakorlat DirectX segítség A következő dolgokra van szükség: CG Toolkit:  DirectX SDK: 

Számítógépes grafika gyakorlat DirectX segítség CG: Reference manual:  2.2_February2010_ReferenceManual.pdf 2.2_February2010_ReferenceManual.pdf CG tutorial:  apter01.html apter01.html DirectX: Reference manual offline:  Start menu/Programok/Microsoft DirectX SDK (February 2010)/DirectX9\windows_graphics.chm Reference manual online:  us/library/bb219839%28v=VS.85%29.aspx us/library/bb219839%28v=VS.85%29.aspx

Számítógépes grafika gyakorlat DirectX segítség A CG Toolkit és a DirectX SDK után be kell állítani a Visual Studio-ban az elérési utakat: Tools/Options/Project and Solutions/VC++ Directories-ban:

Számítógépes grafika gyakorlat DirectX segítség A CG Toolkit és a DirectX SDK után be kell állítani a Visual Studio-ban az elérési utakat: Tools/Options/Project and Solutions/VC++ Directories-ban:

Tipikus hibaüzenetek fatal error C1083: Cannot open include file: 'Cg/Cg.h': No such file or directory : Lásd 3. dia, be kell rakni az include fájlok közé az NVIDIA Corporation/CG/Include könyvtárat (pontosan azt, az alkönyvtáraival nem kell foglalkozni)

Tipikus hibaüzenetek fatal error C1083: Cannot open include file: 'd3dx9.h': No such file or directory Lásd előbb, a DirectX include könyvtárat is be kell állítani

Tipikus hibaüzenetek fatal error LNK1104: cannot open file 'cg.lib' Mint az előzőek, csak library fájlokra, CG/Lib könyvtárát be kell rakni

Tipikus hibaüzenetek fatal error LNK1104: cannot open file 'd3d9.lib' Mint az előzőek, csak library fájlokra, DirectX /lib/x86 könyvtárát be kell rakni

Beadandóhoz segítség Pontszerű fényforrás Amit a gyakorlaton készítettünk, vagyis fényforrás aminek van: Pozíciója Színe És minden irányban, ugyanolyan intenzitással sugározza a fényt

Beadandóhoz segítség Irányított fényforrás Olyan fényforrás aminek van: Iránya Színe Vagyis az előzőhöz képest hiányzik a pozíció Az adott pontból a fényforrás irányába mutató vektor az irányvektor negáltja