Mi történik a piacon?. A rohanó világ üzenetei “ Customers want new kinds of color printing that offset simply cannot do.” Kispéldányszám Gyorsabb átfutás.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tamás Kincső, OSZK, Analitikus Feldolgozó Osztály, osztályvezető A részdokumentumok szolgáltatása az ELDORADO-ban ELDORADO konferencia a partnerkönyvtárakkal.
Advertisements

Global Distribution System
Készletgazdálkodás.
A LabVIEW használata az oktatásban
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Kvantitatív módszerek
CRM (Customer Relationship Management)
Digitális technológia - a hatékony kommunikáció szolgálatában Földvári Szilárd, Xerox Magyarország Kft. Reklámhét, Szeged október 8.
Az online reklám A/B tesztjei, streaming media értékei és hatásai, hagyományos vs komplex online reklámok összehasonlítása (banner, szponzoráció, audió,
linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?1 Miért nem megy gyorsabban? (… I just don’t dig on swine, that’s all) Kovács Zoltán.
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
To protect the confidential and proprietary information included in this material, it may not be disclosed or provided to any third parties without the.
IBM Software Group © 2006 IBM Corporation Hatékonyság és üzleti intelligencia Egységesített felület meglévő alkalmazásainkhoz Szabó János Technikai szakértő.
Tisztelt Hölgyeim és Uraim! Budapest, Előadó: Dr. Mihalik József
A menedzsment tanácsadás egy tapasztalt ügyfél szemével November 17. Kapus István Senior Tanácsadó– Nestlé Hungária Kft. Üdvözöljük a világában!
Új trendek a marketing stratégiai szemléletében Marketing Menedzsment előadás Omegaglen, DMS Molnár Attila december 18.
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
QUALIFORUM - NYERGES ATTILA GYORSJELENTÉS A GÉMOSZ ANKÉTRÓL (ROAD-SHOW A KÉPZÉSRŐL) május 26. Galyatető.
Új szolgáltatások bevezetése, térítéses szolgáltatások
A PIACI MŰKÖDÉS TAPASZTALATAI A MAGYAR GÁZIPARBAN
2 Az oktatás továbbgyűrűző hasznossága „Education is expected to enhance knowledge and skills, which in turn affects productivity and income, which is.
iGen!iGen!iGen! Bánfalvi Zsolt, ügyvezető igazgató
Utófeszített vasbeton lemez statikai számítása Részletes számítás
A tételek eljuttatása az iskolákba
Marketing menedzsment elmélet és gyakorlat JATE közgazdász képzés Susányi Tamás II. félév.
A diákat jészítette: Matthew Will
Kapun kívüli logisztika A nagy kihívást egyre inkább az jelenti, hogy: -mely csatornákon (beszállítókon) keresztül, milyen költséggel és feltételekkel.
A kommunikációs mix elemei
A FOGLALKOZTATÁSBŐVÍTÉS ATIPIKUS FORMÁI ATYPICAL FORMS OF EMPLOYMENT EXPANSION Experience of the Visegrad Countries International Conference Pécs, March.
A Microsoft Windows Vista gazdasági hatásai Lehetőségek az ökoszisztéma számára Microsoft Innovációs Nap november 27. Komáromi Zoltán Ügyvezető igazgató.
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
E-beszerzés Bravo csoport.
Fejlesztési, stratégiai útmutató
Minőségügy és ellátási hibák csökkentése a Magyarországi kórházakban Makai Péter, Jacobsen Ákos, Péter Tünde, Szy Ildikó Gulácsi László
A jövő könyvtára, a könyvtárak jövője MA Könyvtári szolgáltatások menedzselése II.
Microsoft CRM online Strén András
Venni vagy eladni? Részvénybefektetések az intézményi befektető szemével Horváth István, CFA K&H Befektetési Alapkezelő Zrt.
szakmérnök hallgatók számára
Napilapok Magyarországon 2014-ben  Kitekintés  Értékek  Olvasók  Reklámpiac  Új üzleti modell.
DAT 2006 konferencia A könyvtárak digitális világa szekcióülés Budapest, november 21.
Jegyezz médiarészvényt!. MagyarVendor Sziget Kft. Az econet.hu Nyrt. PRINTRÁDIÓ ONLINEEVENT.
Mennyiségi sorelemzés
Tények és Trendek Papíripar
Zväz polygrafie na Slovensku Szlovákia nyomdaipara 2007 Nemzetközi gazdasági konferencia Szeged, május 22.
Flottakövetés és munkairányítás integrációja esettanulmány:
EGY SIKERES PROJEKT ISMÉRVEI ÖTLETTŐL A MEGVALÓSULÁSIG Vendler Balázs, ügyvezető.
Nagy NyomdaKönyv 2004 a Geomédia Kiadói Rt. gondozásában.
Europapier Hungária A logisztika szerepe a versenyképességben Laskai István - Kócsó Tamás
Hogyan választ egy könyvkiadó nyomdát? (Hogyan választanak a magyar könyvkiadók nyomdát?) Kiss Gábor TINTA Könyvkiadó
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
IV. Terjeszkedés.
Csurik Magda Országos Tisztifőorvosi Hivatal
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
Körmendi György SPSS Hungary 2007 november 6. Magyar nyelvű szöveganalitika.
Ágazati GDP előrejelző modell Foglalkoztatási és makro előrejelzés Vincze János Szirák, november 10.
? ? ? ? ? Molnár Ferenc Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél- információhoz? A jó CRM nélkülözhetetlen.
Kiszállítás világa az abas-ban XII. abas vevőfórum, Balatonlelle június 5-7.
A termelés költségei.
1 „ Beszéljünk végre világosan az energetikáról” Dr. Hegedűs Miklós Ügyvezető GKI Energiakutató és Tanácsadó Kft. Energetika Október 2.
> aspnet_regiis -i 8 9 TIPP: Az „Alap” telepítés gyors, nem kérdez, de később korlátozhat.
A KÖVETKEZŐKBEN SZÁMOZOTT KÉRDÉSEKET VAGY KÉPEKET LÁT SZÁMOZOTT KÉPLETEKKEL. ÍRJA A SZÁMOZOTT KÉRDÉSRE ADOTT VÁLASZT, VAGY A SZÁMOZOTT KÉPLET NEVÉT A VÁLASZÍV.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
IBM- Lenovo Készítette: Elmer Elizabet Primusz Flóra.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Az Óbudai Egyetem előfizetett adatbázisai szeptember.
A termelés költségei.
Innováció az oktatásban – innováció a gazdaságban Készítette: Szabó Gábor Szeged, szeptember 21.
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EMPLOYER BRANDING KUTATÁS MIT GONDOLNAK AZ ÜGYFELEK, AZ ÚJSÁGÍRÓK ÉS AZ ÜGYNÖKSÉGEK?
Microsoft SQL licenselés a gyakorlatban
Előadás másolata:

Mi történik a piacon?

A rohanó világ üzenetei

“ Customers want new kinds of color printing that offset simply cannot do.” Kispéldányszám Gyorsabb átfutás Változó tartalom Igény szerint Gondolat Frank Romano professzortól

A digitális nyomtatás jövője Európai piaci előrejelzés 2008-ra “…perszonalizált nyomtatás, DM, ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM) és marketing stratégiák amelyek teljes mértékben az egyénre fókuszálnak…”

Változó tartalom Átfutási idő Igény szerint Kis példányszám Source: InterquestSource: Frank Romano, RIT Source: CAPVSource: Strategies for Management Commercial Print ra a digitális nyomatok 33%a változó adat vagy perszonalizált 2010-re a nyomdai munkák 20%-a 24 órán belüli átfutású lesz 2006-ra 14%-os éves növekedés az igény szerinti nyomtatásban 78%-a színes munkáknak 5000 alatt van Piaci Trendek

Termelés megoszlása

Mennyiségi növekedés Source: IT Strategies

Kik az ügyfelek és mit csinálnak? Toborzás Reklám Ügyfélmegtartás Brand Management Kreatív szolgáltatások Munkaerő toborzás Juttatási programok Adminisztráció Tervezés / Ütemezés Számlázás Egyedi igények Saját kiadás Próba kiadás Marketing/Értékesítés Szervezetek, operációkHRKiadó

Mit vásárolnak? Brossúrák Magazinok Direct Mail Melllékletek Szórólapok Web tartalom Tréninganyagok Brossúrák Cafeteria Szabályzatok Feladatok Rendelések Számlák, dokumentációk Minőségügyi manuálok Kispld. kiadás Backlist Állandó kötetek Oktatási segédanyagok Színes könyvek Marketing/Értékesítés Szervezetek, operációkHRKiadó

Növekedés Marketing/Értékesítés Szervezetek, operációkHRKiadó Source: Accenture Content Marketplace Study $670B 72% 18% $167B 5% $47B 5% $46B

Igény kielégítéseIgény meghatározásIgény generálás Business Dev Kreáljunk új igényeket, építsük a piacot! ADVERTISZ

A perszonalizált dokumentumok értéke 34% válaszarány növekedés Source: CAPV Study 48%-al nő az újrarendelések száma Átlagosan 25%-al nő az megrendelések értéke 32%-os árbevétel növekmény

Ügyfél attitűdök változásai  Az ügyfelek 60%-ának negatív véleménye van a hagyományos marketingről és reklámról  61% szerint kontrolon kívűl esik  65% érzi úgy, hogy változatlanul működik Yankelovich Partners study 2004 Következtetés: Precíz, lényegretörő üzenetekre van szükség, meghározott ügyfélfókusszal

Plus 44% Plus 45% Plus 135% Plus 500% Source: Romano & Broudy A perszonalizáció ereje

Building long-term customer relationships. Maximizing the value of your customer data using full color, personalized documents. Building long-term customer relationships. Maximizing the value of your customer data using full color, personalized documents. Transitioning to transactional color. Building long-term customer relationships. Maximizing the value of your customer data using full color, personalized documents. Transitioning to transactional color. Integrating the power of the Web. Perszonalizáció céljai Building long-term customer relationships. Maximizing the value of your customer data using full color, personalized documents. Transitioning to transactional color. Integrating the power of the Web. New revenues. Healthier bottom lines. Hosszú távú ügyfél kapcsolat felépítése Az ügyfél adataiban rejlő értékek maximális kihasználása Színes tranzakciós nyomtatás elérése Integráció a Web-es kommunkiációval Új árbevétel, üzleti növekedés

Költség a válaszarány tekintetében: Egy nyomatra eső költség magasabb. A találati aránnyal súlyozott tényleges költség alacsonyabb. Azonban!

Gyakori kérdések  Milyen hosszú egy átlagos “sales cycle”?  Függ a munka komplexitásától Általános időztés Koncepció1-3 hét Adatbázis szegmentálás és fejlesztés2-4 hét Kreative design 2-4 hét Tesztelés1 hét Termelés1 hét Teljes becsült idő:8-14 hét