FIT elemző szoftver: Kinek és miért?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az Országos kompetenciamérés eredményeinek helyi felhasználása és az intézkedési terv Zalaegerszeg május 21.
Advertisements

Fehér Péter PhD Edutus Főiskola Budapest
Az Országos Kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
Az országos mérések megújult rendszere
Szervezetfejlesztés, vezetésfejlesztés
A KIR rendszer bemutatása Közoktatási Információs Rendszer
Országos kompetenciamérés A mérési rendszer fejlesztése, az érettségi rendszer átvilágítása Pongrácz LászlóOktatási Hivatal Magyar Termék Nagydíj.
Kétszintű érettségi vizsga Magyar nyelv és irodalom Miről? Hogyan? §?! Tájékoztassuk diákjainkat!
Mérés, értékelés és minőségbiztosítás a közoktatásban
Kompetencia- mérés Somogyi József Általános Iskola
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI.
MTA - SZTE Képességfejlődés Kutatócsoport XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia Eger, november 7-9. A természettudományos tudás és alkalmazásának.
A mai nap programja ig Köszöntő Polgármester Úr 5 perce Gyorsított tanév előkészítő információáradat ig integrációt segítő.
Ábramagyarázat az Országos Kompetenciamérés iskolajelentéséhez
TÓPARTI GIMNÁZIUM ÉS MŰVÉSZETI SZAKKÖZÉPISKOLA A évi ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS eredményei A felmérés időpontja: május 29.
Új skála – új lehetőségek Egy kis ízelítő. Egységes skála (1)
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
2008. évi Országos kompetenciamérés 6. osztály / Matematika
Központi Érettségi Nyílt Nap Szeptember 24.
Középpontban a fejlődés
. Magyar Termék Nagydíjjal ismerték el az Országos kompetenciamérést, mint szolgáltatást.
ELEMÉR
Felvételi tudnivalók Pályaválasztás a es tanévben.
A mérési iskoláktól az iskolák méréséig - Szakértői tudás és politika kapcsolata az Országos Kompetenciamérés kialakulása során Berényi Eszter, ELTE TÁTK.
Kompetenciamérés értékelése 4. osztály 2008 Gönczy Pál Általános Iskola.
Kis és nagy iskolák HÉTFA Kutatóintézet és Elemző Központ
Korreferátum Herczeg Bálint: Az iskolák közötti különbségek mértékének mélyebb vizsgálata Horn Dániel Tudományos munkatárs Hétfa műhely, Budapest, 2014.
A tanulói jelentés.
Mire jó a FIT elemző szoftver?
Kompetencia mérés eredményei 2006 Készítette: Mészáros-Vásárhely Katalin.
Statisztikai alapfogalmak
Kérdések 1. Miért kell olyan sokat várni az eredményekre a mérés után?
Ábramagyarázat az Országos Kompetenciamérés iskolajelentéséhez
A portfólió - óvodai szakterület
Ha javítani szeretnénk az eredményeken
Telephelyi jelentés A telephelyi jelentés nyújtja a legrészletesebb képet az eredményekről és a tanulói összetételről. Nem csupán egy mérőszámot közöl,
6., 8. és 10. évfolyamos országos kompetenciamérés
Integráció és inklúzió
Hogyan válasszunk iskolát, tudnivalók iskolaválasztás előtt! 8. évfolyamra járó tanulók szüleinek tartandó értekezletre 8. évfolyamra járó tanulók szüleinek.
Mérési szótár, illetve útmutató
Az országos mérések megújult rendszere
Integráció, inkluzió PPK,
A felmérés időpontja: május 28.. MÉRT TERÜLETEK:  matematikai eszköztudás  szövegértési képességek  háttérkérdőív kitöltése (szülők, tanulók)
Kompetenciamérés Kompetenciamérés Matematika 6. évfolyam.
Országos kompetenciamérés 2014
TÁMOP /2-2F A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása A projekt az Európai Unió támogatásával,
A PISA és az Országos kompetenciamérés tanulságai
OKM 2014 iskolai elemzés Készítette: Fülöp Anna.
Az általános iskolából kilépő SNI tanulók pályaválasztását segítő ÁTVEZETÉSI terv Jálics Ernő Közoktatási Intézmény Kadarkút Mecsárné Jády Geraldine.
A PISA ÉS AZ O RSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉSEK KAPCSOLATA ÉS FELHASZNÁLHATÓSÁGA Balázsi Ildikó.
FIT-jelentés 2014 Kompetenciamérés eredményeinek elemzése.
A verseny helyszíne a Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola és AMI, Százhalombatta.
2015. évi eredmények Újpesti Bajza József Általános Iskola Készítette: Kohodné Tóth Andrea intézményvezető.
A szakdolgozat rövid bemutatása
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2015)
Új skála – új lehetőségek
Iskolafejlesztési lehetőségek: utak és dimenziók OFI, január 27.
Általános iskola eredménye, értékelése
A évi kompetenciamérés eredményeinek elemzése 2016
Mérés – értékelés 2006/2007 Gál Ferenc augusztus 31.
Önfejlesztés és horizontális tanulás
TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:
Balázsi Ildikó Oktatási Hivatal
A évi kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Országos Kompetencia Mérés 2011
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2013
Tájékoztatás a évi Országos Statisztikai Adatfelvételi Program (OSAP) teljesüléséről az Országos Statisztikai Tanács és a Nemzeti Statisztikai Koordinációs.
Általános iskolások pályaválasztása 2014
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2017)
Előadás másolata:

További részletek keresése: A FIT elemző szoftver működésének rövid bemutatása

FIT elemző szoftver: Kinek és miért? Fenntartóknak, iskoláknak és telephelyeknek nyújt lehetőséget saját elemzések és felmérések készítésére a kompetenciamérés füzeteinek segítségével. Olyan további információk szerezhetők, amik a FIT-jelentésekbe nem fértek bele, például: A fiúk vagy a lányok teljesítettek/fejlődtek jobban? Hogyan teljesítettek az SNI tanulók a többi SNI tanulóhoz képest? Mely típusú feladatok okoztak leginkább problémát az iskola tanulóinak? A hiányzó tanulók hogyan teljesítettek volna?

Elérhetőség https://www.kir.hu/okmfit

Elemzési típusok

Tanulói profil A tanulókról egyéni eredményeket lehet táblázatos és grafikonos változatban lekérni. A saját adatfelvétel is az ábrára kerül. Saját adatfelvétel: a központi mérésen kívül önállóan megíratott és felvitt füzeteredmény. Például a hiányzó tanulók utólag megírhatják.

Elemzési típusok

Feladatonkénti eredmények Mindegyik feladatról részletes eredményeket lehet lekérni. Például összehasonlíthatjuk a telephely tanulóinak körében a fiúk és a lányok teljesítményét az egyes feladatokon.

Elemzési típusok

Pontszám-elemzések Példa: A HHH és nem HHH 10. évfolyamos tanulók összehasonlítása Tetszőleges tanulói csoportok eredményét vagy fejlődését hasonlíthatjuk össze a telephely tanulói körében. Összevethetjük az eredményeket az országos adatokkal. Például megnézhetjük az SNI vagy a HHH tanulók eredményét.

Pontszám-elemzések Példa: A HHH és nem HHH 10. évfolyamos tanulók összehasonlítása

Adatok szerkesztése Felvehetünk új tanulókat.

Adatok szerkesztése Felvihetjük a feladatokra adott válaszokat, képességpontot számoltathatunk és elemzést készíthetünk belőlük.