Kecskeméti Széchenyivárosi Arany János Általános Iskola Kecskemét

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Fejlődés ellen nincs orvosság” (Neumann János) 1987.az alapítás éve 1989.a névadás éve 1993.az első (30 fős) kollégium 2000.NIVÁK 2002.Kollégium a Pozsonyi.
Advertisements

A BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
AKKREDITÁLT KIVÁLÓ TEHETSÉGPONT TP
NYÍREGYHÁZI VASVÁRI PÁL GIMNÁZIUM
20 éves a Tisza Volán SC Labdarúgó Szakosztálya
Kossuth Lajos Kéttannyelvű Fővárosi Gyakorló Műszaki Szakközépiskola
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2006.
Széchenyi István Gimnázium Nyitott nap negyedikeseknek november 27.
Bemutatkozik a Kecskeméti Ifjúsági Kerekasztal
Iskolánkról.
Tehetségpont létrehozása
Jó gyakorlatok a Kazinczy Ferenc Tagiskolában
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
Készítette: Grolyóné Szabó Éva május10.
Arany János Általános Iskola Kisújszállás, Kálvin u. 3.
A Magyar Köztársaság kormánya. Folytatódnak a kormány oktatási esélyegyenlőségi programjai Arató Gergely államtitkár prezentációja Budapest, augusztus.
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
A középfokú oktatás szerkezeti változásai és az érettségivel kilépők Imre Anna – Híves Tamás Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet 2010 június.
Kulcskompetenciák Európai Bizottság 2005
Tehetségek segítése a természettudományok területén
Tehetségsegítő hálózat kialakítása a Zrínyi Ilona Gimnázium és Kollégiumban TÁMOP-3.4.4/B/08/1.
Felvételi tájékoztató – 2008/2009-es tanév Lovassy László Gimnázium  :  : Lovassy László Gimnázium Felvételi tájékoztató 2008/2009-es.
Bonyhádi Oktatási Nevelési Intézmény
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
Varga Katalin Gimnázium (Varga Katalin Secondary School)
NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS.
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
A Barcsi Általános Iskola Arany János Tagiskolája bemutatkozik
Befolyásolhatták-e a jelentkezői döntéseket a felvételi rendszer és a képzési szerkezet változásai?  Képzési szerkezet  Felvételi követelmények  Állami.
Csáki Zoltán Országos Széchényi Könyvtár Digitális folyóiratok tartalomjegyzékeinek feldolgozása az OSZK-ban (EPAX projekt) NETWORKSHOP 2008.
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
FELVÉTELI 2008 Berzsenyi Dániel Gimnázium ISKOLÁNKRÓL …  2008-ban ünnepeljük iskolánk alapításának 150. évfordulóját  ‘Minőségi nevelési-oktatási.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
ÚJ TUDÁS – MŰVELTSÉG MINDENKINEK A digitális írástudás elterjesztése Az idegennyelv-tanulás ösztönzése Az integrált természetismeret-oktatás bevezetése.
„Ü GYES KEZEK, OKOS FEJEK ” TEHETSÉGKERESŐ PROGRAM május 11. A tehetséggondozás 25 éve a törökszentmiklósi Bethlen Gábor Református Általános Iskolában.
Zrínyi Ilona Általános Iskoláért Alapítvány Alapítása : Szülői Munkaközösség Alapítása : Szülői Munkaközösség Cél: - az iskolai felszereltség.
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2005.
BABITS MIHÁLY GIMNÁZIUM
2012. augusztus Nyári Tanártovábbképzés.
Közép - Dunántúli Régió Zöld Óvoda Bázisintézmény tevékenységei
BEVEZETŐ.
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
ISMERD MEG HAZÁNKAT! ISKOLA MEGISMERÉSE, BEMUTATÁSA.
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
Iskola rövid története
Nagyné Horváth Emília.
„Az ormokra nem hívják az embert, oda fel kell kapaszkodni!”
„Együtt a tehetségekért a Barcsi Nevelési és Oktatási Intézményben” TÁMOP-3.4.4/B/08/ Projektindító rendezvény Készítette: Vizváriné.
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
A Magyar Tehetséggondozó Társaság tehetségfejlesztést segítő tevékenysége a gyakorlati programokban Debrecen, szept Dr. Polonkai Mária a.
Ceglédi Közgazdasági és Informatikai Szakközépiskola MEGALAPÍTÁSÁNAK 45. évfordulójára.
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Tehetségfejlesztő munka a Vénkerti Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskolában Akkreditált Kiváló Tehetségpont.
FELVÉTELI 2015 Berzsenyi Dániel Gimnázium 1858
4 éves általános tantervű képzés 4 éves, emelt szintű angol nyelvi képzés 5 éves, magyar-német két tanítási nyelvű képzés 4 éves emelt szintű kommunikáció.
Pályázati eredmények Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program Pályázati eredmények Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program HEF OP –Térségi.
CURIE TEHETSÉGPONT. A Nemzeti Tehetségsegítő Tanács Tehetségpontok mind Magyarországon, mind a határon túl élő magyarlakta részekre kezdeményezi és támogatja.
2016/17-es tanév. Iskolatípus változások 2016/17-es tanévtől.
1961-ben alapított intézmény Létszám: 770 fő Osztályok száma: 24 Az engedélyezett pedagógus státusz: 63 Az engedélyezett pedagógiai munkát segítő: 9,5.
SZMK Értekezlet május 9..
A KönyvTÁRva-nyitva jó gyakorlat
Mérés – értékelés 2006/2007 Gál Ferenc augusztus 31.
2016. november 7..
A KECSKEMÉTI BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
A felvételi eljárás elemei
FELVÉTELI Berzsenyi Dániel Gimnázium 1858
Országos Kompetencia Mérés 2011
Tokaji II. Rákóczi Ferenc Általános Iskola, Alapfokú Művészeti Iskola
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2017)
AKKREDITÁLT KIVÁLÓ TEHETSÉGPONT TP
Előadás másolata:

Kecskeméti Széchenyivárosi Arany János Általános Iskola Kecskemét AKKREDITÁLT KIVÁLÓ TEHETSÉGPONT TP 170002390

„Előtted a küzdés, előtted a pálya, Az erőtlen csügged, az erős megállja. És tudod: az erő micsoda? - Akarat, Mely előbb vagy utóbb, de borostyánt arat. " /Arany János/

Az intézményfejlődés mérföldkövei 1972. Iskolánk megalakulásakor Molnár Erik nevét kapta Bevezették iskolánkban a matematika tagozatot 1973. Városi matematika munkaközösség - alapkészségeket fejlesztő feladatsorok 1974. „Gondolkozz!” című kiadványunk 1975. Iskolánk tagja lett a „Kis Matematikusok Baráti Körének”

1980. A matematikaoktatás városi bázisiskolája lettünk 1985. - Integrált anyanyelvi módszer bázisiskolája lettünk - A Kecskeméti Tanítóképző Főiskola gyakorló helye lett iskolánk 1986. NYIK program bevezetése 1987. A „Gond? Oldd meg!” megyei matematikaverseny 1990. Zrínyi Ilona matematikaversenyen való részvétel

1992. - „Varjú Lajos Természettudományos Emlékverseny” megalapítása - Iskolánk Arany János nevét vette fel - Emelt szintű idegennyelv-oktatás bevezetése   1993. Szaktantermi rendszer kiépítése 1994. „Harsona” című iskolaújságunk kiadása 1995. Angol testvérkapcsolatunk 1997. „Arany Hírharang” iskolaújság

2000. - Comenius I. minőségfejlesztési modell kiépítése - Nappali tagozatos főiskolai hallgatók képzése 2004. Ovi – suli munkaközösség megalakulása 2005. Szöveges „Értékelő füzet” című kiadvány 2006-tól - Városi bemutatóórák tartása (matematika, magyar), - „Aranyélet” iskolaújságunk szerkesztése

2007. „Ifjúsági díj” alapítása 2008. - Munkaközösségek átszervezése - Új könyvtár átadása - Kompetencia alapú oktatás bevezetése - Természettudományi feladatlapok kiadvány 2010. - Iskolánk Regisztrált Tehetségpont lett - Multimédiás oktatóterem, digitális nyelvi laboratórium

2010. Folyamatosan szervezünk Tehetségnapokat 2011. - „Jó gyakorlataink” - „Agymo-show” és Tréfás szaladgáló” – „Aranyos” DÖK programok - Az óvoda és iskola átmenet megkönnyítése az „Aranyos Kóstolgató” programmal - Adventtől karácsonyig projekt 2011. - Pozitív előminősített referenciaintézmény lettünk - Infó-kommunikációs műhely - szakmai műhelybemutató - Arany János Matematikaverseny - „Gondoskodásból jeles” szelektívgyűjtő program

2012. - Iskolai „kupakgyűjtési verseny” - Elkészült a korszerű műfüves pályánk - Akkreditált Kiváló Tehetségpont lettünk - Az Ifjúsági Díj, Arany János-díj lett 2013. - „Aranyos” sakkbajnokság - Tehetséggondozó műhelyek beindítása: Fürkész, Szivárvány, Tudorka 2014. „Varjú Lajos Regionális Természettudományos Emlékverseny” Jó gyakorlat

2014. - „Kémia és fizika a természetben” Jó gyakorlat - Tervezzük a referenciaminősítést - A 4. 6. 8. osztályos tanulóink továbbtanulása - Országos kompetenciamérés - A központi írásbeli felvételi - A beiskolázási programunk - Projekthetek, projektnapok - Pályázati lehetőségek kiaknázása - Nagy hangsúlyt fektetünk az innovációs törekvésekre

KÖSZÖNJÜK A figyelmüket!