Mire jó a FIT elemző szoftver?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az Országos kompetenciamérés eredményeinek helyi felhasználása és az intézkedési terv Zalaegerszeg május 21.
Advertisements

Az Országos Kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Microsoft Excel Függvények I.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
PIVOT kimutatás az időjárás előrejelzések pontosságáról Készítette: Takács Barbara GTK. II. KÖZG. 11. CS.
A tanári munka értékelése
Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
T RD -Trading Hungary Kft. Metrológia.
A matematikatanítási kutatások néhány kutatás-módszertani kérdése Mennyire zavarja az oktatási folyamatot az oktatási kísérlet? Dr. Munkácsy Katalin ELTE.
Mérés, értékelés és minőségbiztosítás a közoktatásban
Kompetencia- mérés Somogyi József Általános Iskola
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI.
Számítógépes algebrai problémák a geodéziában
Felszíni víz monitoring
Felszíni és felszín alatti víz monitoring
Táblázat kezelő programok
Adatbázis-kezelő funkciók
Ábramagyarázat az Országos Kompetenciamérés iskolajelentéséhez
TÓPARTI GIMNÁZIUM ÉS MŰVÉSZETI SZAKKÖZÉPISKOLA A évi ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS eredményei A felmérés időpontja: május 29.
Hasonlóságelemzés COCO használatával a MY-X elemzőben
Ismérvek közötti kapcsolat vizsgálat
2010 évi országos kompetenciamérés elemzése Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola „Az egyetlen dolog, ami rosszabb annál, hogy beszélünk róla,
A ÉVI KOMPETENCIAMÉRÉS FIT- JELENTÉSEINEK ÚJ ELEMEI Balázsi Ildikó.
Új skála – új lehetőségek Egy kis ízelítő. Egységes skála (1)
Prezentáció készítés MS PowerPoint segítségével
Középpontban a fejlődés
Az Excel mint „interaktív” kérdőív
. Magyar Termék Nagydíjjal ismerték el az Országos kompetenciamérést, mint szolgáltatást.
A Kt. 9. § (4) szerint országos mérések keretében rendszeresen kell mérni, értékelni a nevelési-oktatási intézményekben folyó pedagógiai tevékenységet,
Környezeti monitoring Feladat: Vízminőségi adatsor elemzése, terhelés (anyagáram) számítása Beadás: szorgalmi időszak vége (dec. 11.), KD: dec. 21.
Felszíni víz monitoring
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2012 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
Tanulási – Vizsgázási Útmutató
Műszer vezérlő - kezelő program GPI-745A teszterhez.
Kis és nagy iskolák HÉTFA Kutatóintézet és Elemző Központ
A tanulói jelentés.
Kompetencia mérések elemzések
Kérdések 1. Miért kell olyan sokat várni az eredményekre a mérés után?
Ábramagyarázat az Országos Kompetenciamérés iskolajelentéséhez
FIT elemző szoftver: Kinek és miért?
Vízminősítés és terhelés számítás feladat
Ha javítani szeretnénk az eredményeken
Adatbázis-kezelés 3-4. Adatok lekérdezése utasítás általános formája SELECT [ALL/DISTINCT] {*/, …, } FROM [ ], …, [ ] [WHERE GROUP BY, …, HAVING ORDER.
Adatvizualizáció Segédanyag a Gazdasági informatika tárgyához
Weblap-szerkesztés. Információs hálózati szolgáltatások Internet fontosabb szolgáltatásai (szóbeli) Elektronikus levelezési rendszer használata (szóbeli)
Mérési szótár, illetve útmutató
Az országos mérések megújult rendszere
Makró készítés Excelben
A felmérés időpontja: május 28.. MÉRT TERÜLETEK:  matematikai eszköztudás  szövegértési képességek  háttérkérdőív kitöltése (szülők, tanulók)
2010/2011.  az óvoda-iskola átmenet megkönnyítése.
Kompetenciamérés Kompetenciamérés Matematika 6. évfolyam.
Országos kompetenciamérés 2014
OKM 2014 iskolai elemzés Készítette: Fülöp Anna.
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉRÉS EREDMÉNYEI 2016.Március 7.
FIT-jelentés 2014 Kompetenciamérés eredményeinek elemzése.
TRD.  Jelszóval védett tartalom  Több felhasználó név és jelszó  Egyedi jogosultságok  Mérőeszközök  Riportok  Biztonsági mentés  Felhasználók.
2015. évi eredmények Újpesti Bajza József Általános Iskola Készítette: Kohodné Tóth Andrea intézményvezető.
Új skála – új lehetőségek
Iskolafejlesztési lehetőségek: utak és dimenziók OFI, január 27.
Széchenyi István Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakképző Iskola
A évi kompetenciamérés eredményeinek elemzése 2016
TEVA SZOFTVER BEMUTATÓ
Tantestületi elemzés, szülői kérdőív
TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:
Változás-bejelentési adatszolgáltatások
A évi kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Adatbázis-kezelés a táblázatkezelőkben
3. osztályban.
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2013
Középfokú felvételi eljárás
Előadás másolata:

Mire jó a FIT elemző szoftver?

Az alapszintet el nem érő tanulók kiszűrése egyszerűen

Alapszintet nem érték el: a osztályban nincs ilyen, b-ben=8 fő, c-ben: 7 fő Elemzéshez jó alap. Külön vizsgálat: a matekból 4-es 5-ös tanulók esetén

Adatok elemzése Ezt a menüpontot választva bővebb információkat kaphatunk, illetve a tanulók szintekhez való besorolását is megteszi a szoftver: 1. tanulói profilok

1. lehetőség

Az osztályok külön munkalapon jelennek meg, a háttérváltozók közül a HHH és SNI státuszt jelölve. A mérési azonosítókhoz rendeli a helyesen megoldott, a részlegesen helyesen megoldott, a nem megválaszolt vagy hibásan megoldott feladatokat, a százalékos eredményt, a képességpontot, illetve a képességszintet.

Egy egyszerű szűréssel kiválaszthatóak a 2 Egy egyszerű szűréssel kiválaszthatóak a 2. szint alatt teljesítő tanulók, illetve a feladatmegoldottság jellemzői.

Az alapszintet el nem ért tanulók egyéni fejlesztési tervének kidolgozásához jól használható a Tanulói jelentés, amely szintén a https://www.kir.hu/okmfit/ oldalról érhető el legegyszerűbben. Itt a tanuló mérési azonosítójának megadásával az egyéni elemzést lehet megtekinteni, ami a fenti adatokon túl képet ad a tanuló elhelyezkedéséről a matematikai eszköztudás képességskálán a teszten elért eredménye alapján.

2. lehetőség

Ezeket az adatokat is lehet excelbe exportálni, de nem érdemes