Felzárkóztatás, tehetséggondozás

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Fejlődés ellen nincs orvosság” (Neumann János) 1987.az alapítás éve 1989.a névadás éve 1993.az első (30 fős) kollégium 2000.NIVÁK 2002.Kollégium a Pozsonyi.
Advertisements

A BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2006.
Alapképzések a Debreceni Egyetem Informatikai Karán
1 Hasznosítható pedagógiai konzekvenciák a K+F területén Veszprém Workshop Prof. Dr. Bábosik István Prof. Dr. Bábosik István
Tehetségpont létrehozása
Természettudományok fizika, kémia, biológia Céljaink  Szemléletformálás (tanórán és azon kívül is)  Gyakorlatias tudás  Egyéni tehetséggondozás  Felkészítés.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
Hallgatólét Puskin utca. Lágymányos A pálya Felvételi Zárthelyik Vizsgaidőszak Labor Versenyek Külföldi tanulmányok Államvizsga Konferenciák Önálló kutatás.
Tehetséges tanulóink szakkörökön, a több éve működő tehetséggondozó műhelyekben (természettudományos, környezetvédelmi), valamint a különböző szintű.
Szeretettel köszöntjük az iskolánk, és ezen belül az informatika-matematika szakirány után érdeklődő nyolcadikos tanulókat.
Vezetői tájékoztató a SZIE-DPR és SZIE-IMIR projektekről
50 éves a szegedi informatika
Projektlabor, Projektmunka és Projekt szeminárium tapasztalatai és kérdései az informatika oktatásában az Eszterházy Károly Főiskolán dr. Kovács Emőd,
1 Matematika oktatás mérnök és műszaki informatikai képzésekben Ráckeve, március 2-4. Moson Péter, BME, Matematika Intézet Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi.
Eötvös Loránd Tudományegyetem Természettudományi Kar
Önálló lépések a tudomány területén TÁMOP-4.2.2/B-10/
A felvételi eljárás intézmény specifikus részei november 29. Előadó: Papp Gabriella, Felvételi Irodavezető ELTE IK Nyílt Nap.
Szlávi Péter: VISz Oktatói-díj
Szegedi Tudományegyetem Természettudományi és Informatikai Kar Nyílt Nap december 18. Tanulmányi és Információs Központ: Kongresszusi terem.
SZTE TTIK Kari Nyílt Nap december 17. SZTE Bolyai Intézet = Matematika Tanszékcsoport = { Matematika BSc (3 év), Matematikus, Alkalmazott matematikus.
NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS.
e-Learning a tanárképzésben
MIBEN ERŐS ÉS MIBEN GYENGE AZ MRTT Elnöki beszámoló a évi közgyűlésen Magyar Regionális Tudományi Társaság.
Versenyképes, gyakorlatorientált felsőoktatás Magyarországon Dr. Tuka Katalin főosztályvezető-helyettes Tudománypolitikai Főosztály augusztus 30.
Ábrám Tibor Lévay József Református Gimnázium és Diákotthon
Szülői tájékoztató 2012.január 26.. Személyi és tárgyi feltételek 770 tanuló 112,5 dolgozó Személyi változások Gazdasági centrum Iskolai költségvetés:510M.
tanév 1. félév informatika munkaközösség.
A külhoni tehetséggondozás szervezete az EDUTUS Főiskolán a Bethlen Gábor Alap támogatásával.
Filozófia Intézet Jelentkezhetnek BA vagy azzal egyenértékű végzettséggel rendelkező Bölcsészek Társadalomtudósok Pszichológusok T ermészettudósok, matematikusok.
. Hallgatói kiválóság – Tehetséggondozás – TDK dr. Princzinger Péter október 27.
A BSc képzés tapasztalatai BME VBK Műhelykonferencia – ELTE Bolyai Kollégium október 17.
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények.
Ráckeve, Matemetika oktatás mérnök és informatikus képzésekben 1 Dunaújvárosi Főiskola
Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben Ráckeve, március Pannon Egyetem (Veszprémi Egyetem, 1949) Bölcsészettudományi Kar Gazdaságtudományi.
1 Matematika oktatás mérnök és műszaki informatikai képzésekben Ráckeve, március 2-4. Recski András, BME Számítástud. és Inf.elm. T. Budapesti Műszaki.
Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben
1 Miskolci Egyetem. 2 Matematikai Intézet – Analízis Tsz., Számítástechnika Tsz., Számítóközpont – Analízis Tsz., Alkalmazott Matematikai.
2012. augusztus Nyári Tanártovábbképzés.
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Cziráki Szabina, az OTDT titkára Szakkollégiumi Műhelykonferencia, Debrecen December 14. Szakkollégiumi tehetséggondozás.
Fókuszban a tudományos műhelymunka Harmadik országos TDK-fórum október Dr. András István rektor.
Szakkollégiumi Műhelymunka: Helyzetkép a szakkollégiumi tehetséggondozásról Benkó Marcell - Széchenyi István Szakkollégium / Szakkollégiumok Egyeztető.
A tanárképzés szerkezete
Szegedi Tudományegyetem Bolyai Intézet
Tájékoztató 10. osztályosoknak
Tehetséggondozás informatika. Útravaló – Út a tudományhoz Microsoft Certified Professional Hálózatépítés Diák rendszergazda Iskola honlapja Villanynapló.
ELTE informatikus vegyész szak
2013/14.. A megvalósítás éve számokban  11 partnerintézmény  összesen 330 óra  iskolánként 3x10 óra  kísérletek 4 természettudományos tárgyból  40.
VEZETÉKNÉV KERESZTNÉV | az előadás címe „Pont ÉRTED, pont VELED, pont NEKED. Érték-tehetség-siker” Szeretettel köszöntjük a Kollégákat a „Pont ÉRTED, pont.
SZTE Egyetemi Tavasz TÁJÉKOZTATÓ A KÉTCIKLUSÚ KÉPZÉSRŐL Dr. Szendrei Mária Szegedi Tudományegyetem Bolyai Intézete.
Bemutatkozik az Informatikai Műhely Lócsi Levente, Kovács Máté.
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
Tehetséggondozás a Kiskossuthban. Tehetséggondozás a tanórákon O Csoportbontás O Differenciálás O Egyénre szabott munka O Játékos, nem formális tanulás.
PROJEKT INDÍTÓ KONZULTÁCIÓ TÁMOP B-15/1/KONV
Bemutatkozik az EKF Természettudományi Kara Pénzesné Dr. Kónya Erika dékán.
Biztosítási matematika és kockázatelemzés I. Egészségbiztosítási szakirány Előadó és gyakorlatvezető: Vályi Sándor Fogadóóra: kedd 14-15, 208/4. szoba.
AZ ÉRTÉKELÉS RENDSZERE Soproni Szakképzési Centrum Porpáczy Aladár Szakgimnáziuma, Kollégiuma és Általános Művelődési Központja 9431 Fertőd, Joseph Haydn.
Ösztöndíj-lehetőségek
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
FAZEKAS ANDRÁS ISTVÁN PhD c. egyetemi docens
KomHálók tehetségápolás tájékoztató
Az informatikus képzés és az ipari kapcsolatok jövője a SZE-n
A felvételi eljárás intézmény specifikus részei
A KECSKEMÉTI BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
MINŐSÍTETT TEHETSÉGGONDOZÓ MŰHELY PÁLYÁZAT
Műhelymunka az EKF Matematikai és Informatikai Intézetében
TÁJÉKOZTATÓ Soproni Szakképzési Centrum
Informatika munkaközösség
Integrált áramkörök programozása
Előadás másolata:

Felzárkóztatás, tehetséggondozás Horváth Zoltán ELTE IK

Felzárkóztatás Matematikai alapozás tárgy - az első félévben második félévben induló Analízis előfeltétele háromfokozatú értékelés két zárthelyi (min. 30%-os eredmény) vagy előrehozott zárthelyi (szeptemberben 80% feletti eredmény) -> tehetséggondozó felkészítés (hallgatók kb. 20%-a.).

Mentorálás 20 fős csoportok: minden tárgyból azonos összetételben (egyes előadások kötelezővé tételével), heti egy mentorálási alkalom (heti 1 óra, egy gyakorlat után tanteremben), közösségformálás, szakmai és az egyetemi élethez szükséges tanácsadás, szaktárgyi tutorálás igény szerint.

Tehetséggondozás 1. Középiskolai versenyek, felkészítők Nemes Tihamér Országos Középiskolai Számítástechnikai Tanulmányi Verseny Nemes Tihamér Országos Középiskolai Alkalmazói Tanulmányi Verseny Logo Országos Számítástechnikai Tanulmányi Verseny Informatika OKTV Informatikai diákolimpiák Szakkörök, táborok, mentorálás.

Tehetséggondozás 2. Szakkollégiumi műhelyek – 20 fő (Eötvös Collegium, Bolyai Kollégium) ACM programozói versenyek Nyári iskolák Cserekapcsolatok (bekapcsolódás társegyetemek projektjeibe)

Tehetséggondozás 3. K+F műhelyek és tanszéki kutatások: Szoftvertechnológia labor kb. 40 MSc hallgató, 10 fős projekt csoportokban Demonstrátorok Tudományos diákkör Nemzetközi tudományos konferenciák PhD képzés