Mindennapos testnevelés a somogyjádi integrációban

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
2012. Január 24. Érettségi Érettségi formái  Rendes érettségi vizsga a középiskolai tanulmányok követelményeinek teljesítése után, a tanulói jogviszony.
Advertisements

„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Pogány Frigyes Szakközépiskola
Változások az iskola pedagógiai programjában (2013/14-től): 1.Nem lesz es rendszer (azaz NYEK-be nem jelentkezhetnek a mostani 5-8. osztályos tanulók)
NYÍREGYHÁZI VASVÁRI PÁL GIMNÁZIUM
Kossuth Lajos Kéttannyelvű Fővárosi Gyakorló Műszaki Szakközépiskola
Katona József MKSZIG 1 Katona József Szakközépiskola és Felnőttoktatási Gimnázium.
Készítette: Kovács Zsuzsanna május 29.
Bláthy Ottó Villamosipari Szakközépiskola
Félévi értekezlet a Than Károly Gimnázium és Szakközépiskolában
Gimnáziumi tagozat 9. a normál tantervű 9.b nyelvi előkészítő.
1 Pályaválasztás 2010/2011-es tanév Fné T.K.. 2 BEISKOLÁZÁSI TERV A 2010/2011-ES TANÉVRE SZAKKÖZÉPISKOLA2 osztály Nyelvi előkészítő angol Nyelvi előkészítő.
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
A Németh László Angol Testnevelés Tagozatos Általános Iskola
KPSZTI MÁRCIUS 18. FARKASNÉ EGYED ZSUZSANNA
2013. november 15. A központi írásbeli felvételi vizsgát szervező középiskolák jegyzékének közzététele.
Beiskolázási tájékoztató december
Budapest, szeptember 22.1 A KÖVI képzései a hallgatói vélemények tükrében Baráth Tibor KÖVI igazgató KÖZOKTATÁSI VEZETŐKÉPZŐ ÉS TOVÁBBKÉPZŐ INTÉZET.
Burai Béla Történelem Szakkör december 4.. Mi a szakkör? - iskolán (órákon) kívüli tevékenységi forma - más országokban már több évtizede működik.
TOVÁBBTANULÁS 2012 Felvételi eljárás a középfokú intézményekbe a es tanévre.
TNS Hoffmann 1 Rádiós hallgatottsági eredmények május – július – a RAME tagjaira vonatkozó eredmények.
A globális felmelegedéssel, klímaváltozással kapcsolatos dilemmák, szkeptikus vélemények Kovács Tamás november 7.
Mérés és adatgyűjtés laboratóriumi gyakorlat Makan Gergely, Mingesz Róbert, Nagy Tamás 2. óra szeptember 9., 10. v
Zelk Zoltán Általános Angol- Német Kéttannyelvű Iskola
SAMUNÉ CSERTÁN VALÉRIA intézményvezető
A mai nap programja ig Köszöntő Polgármester Úr 5 perce Gyorsított tanév előkészítő információáradat ig integrációt segítő.
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
Pesterzsébeti Közgazdasági Szki.
2011/2012. Iskolatípusok  Gimnázium 5 évfolyamos- nyelvi előkészítő 4 évfolyamos – hagyományos  Szakközépiskola 5 évfolyamos- nyelvi előkészítő 4 évfolyamos.
VII. NEMZETKÖZI MÉDIAKONFERENCIA „A MÉDIA HATÁSA A GYERMEKEKRE ÉS FIATALOKRA” SZEPTEMBER , BALATONALMÁDI A középfokú médiaoktatás legújabb.
szakmérnök hallgatók számára
Témahét 2014 FÓKUSZBAN A DEMOKRÁCIA. Miért szervezünk témahetet minden évben? Azért,… hogy a jelen valós problémáit boncolgatva együtt tanulhassunk hogy.
A 2012-es év eseményei. 1, Olvasás népszerűsítő program Alsomocsolád 2012-ben hét alkalommal tartottak könyvklubot, alkalmanként fő részvételével.
Változások a közoktatásban és szakképzésben Setényi János 2011 Naszály-Galga TISZK, Vác.
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Feladatnaptár Április 27. (kedd) Migráns-project megbeszélés (érintett ofők és ofő-h) Április 29. (csütörtök) Osztályozó értekezletek Április 30. (péntek)
MIKROELEKTRONIKA, VIEEA306
Felvételi tudnivalók Pályaválasztás a es tanévben.
Szül ő i értekezlet Október 12.. Az értekezlet tartalma Oktatás, nevelés (Szöll ő si Zsuzsanna – igazgatóhelyettes) Szakmai képzés sajátosságai.
1 Csontó Béla Az új OKJ bevezetése Informatikai rendszergazda Informatikai hálózattelepítő és –üzemeltető.
Érettségi tájékoztató 2013/2014-es tanév. Az érettségi vizsga menete Írásbeli időszak: május –Az érettségi időpontokat külön táblázatban olvashatják.
BABITS MIHÁLY GIMNÁZIUM
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
Felnőttoktatási tájékoztatója
Általános iskola első osztály
Továbbtanulás 2013/2014..
Pályaválasztás Pályaválasztás
Budapest IX. Kerületi Weöres Sándor Általános Iskola és Gimnázium
Budapesti liturgiai felmérés 2012 Válaszadók száma: 26 fő.
Középiskolai továbbtanulás 2012/13 Készítette: Simon Zoltán ig.h.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / Szakértelmek és tudások integrációja Horváth Zsuzsanna Budapest 2013.
F AKULTÁCIÓ A P ÉCSI L EŐWEY K LÁRA G IMNÁZIUMBAN Tájékoztató a 10.a, 10.b, 10.d és 10.f osztályokban tanulók és szüleik számára.
Vásárhelyi Pál kereskedelmi Szakközépiskola
Anyagtudomány és Technológia Tanszék ANYAGTUDOMÁNY tárgy 2004/2005. I. félév. 1.– 7. tankör.
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Belvárosi Általános Iskolája
Tanévnyitó szeptember 5. Felnőttoktatási tagozat Budapest IX
Hogyan válasszunk iskolát, tudnivalók iskolaválasztás előtt! 8. évfolyamra járó tanulók szüleinek tartandó értekezletre 8. évfolyamra járó tanulók szüleinek.
Köszöntjük a Kálváriaparti Általános Iskolában! Mottónk: „Volt kicsi gyermek mind az, ki ma bölcs meg erős”
18 éves tankötelezettség A probléma és a kutatás rövid bemutatása Mártonfi György Budapest január 27.
Szakirodalom a Stratégiai menedzsment tantárgyi képzéshez 1. Chikán Attila: Vállalatgazdaságtan oldal 2. Bush, T (2009.): A menedzsment fontossága.
A tanév rendje 2014/2015-ös tanév
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
SAP Tanfolyam 2015 Sóskuthy Zalán március 3.
A félévi tanulmányi munka bemutatása 2014/2015. Összeállította: Kovács Tibor.
-minősített közoktatási típusú sportiskola szeptemberétől induló első osztályai:
Készítette: Bogdán Renáta 10.o. Klebelsberg Tehetségpont Kutató Diákok Önképző Köre.
„Hagyjátok- mondta-, hadd jöjjenek hozzám a kicsinyek, ne akadályozzátok őket, hisz ilyeneké az Isten országa.” Mk 10,14.
Előadás másolata:

Mindennapos testnevelés a somogyjádi integrációban Felkészítő: Kovács Gáborné Készítette: Székely Eszter Illyés Gyula Általános Iskola Osztopáni Tagiskolája

Vázlat Bevezetés A mindennapos testnevelés A kutatás előkészítése A kutatás során felmerült kérdéseim Az interjúk kivonata A kérdőívek kiértékelése Összegzés

A kutatáskor felmerült kérdéseim Megvannak-e a megfelelő feltételek, ahhoz, hogy 4 évfolyamon minden nap van testnevelés óra? Akadtak-e problémák iskolámban a mindennapos testnevelés óra bevezetésének? A diákok miként vélekednek arról, hogy naponta van testnevelés órájuk? Változott-e a testnevelés óra, hogy heti 5 alkalommal van? Az iskolák vezetése mit gondol a mindennapos testnevelésről?

Osztopán

Somogyjádi technikai feltételek

Mernyei lehetőségek

Kérdőív Örülsz-e annak, hogy iskoládban bevezették a mindennapos testnevelést? igen nem Órarendedben okozott –e problémát, hogy mindennap testnevelés óra van? Ha igen, mi? A kötelező testnevelés óra miatt nem tudtam edzésre járni. Két fő tantárgy között volt több testnevelés óra. Nem tudtam rendesen tízóraizni, uzsonnázni. Egyéb: Változott –e a testnevelés óra, amiatt hogy mindennapossá vált? Ha változott, hogyan? Többfajta sporttal ismerkedhetünk meg. Többet járunk túrázni. Több labdajátékot tartalmaznak. Megvan-e az iskoládban a megfelelő eszköz, és terem a mindennapos testneveléshez? Ha nem, szerinted mire lenne még szükség?

Összegzés

Felhasznált irodalom Magyar közlöny 162. szám Magyar Közlöny Lap-és Könyvkiadó, Budapest 2011. december 29. (csütörtök) 39685.p. Somogyi Hírlap 2012.szeptember 21.péntek http://www.sonline.hu/somogy/kozelet/terembol-verembe-mindennapos-testneveles-mozgaster-nelkul-462447 2012. szeptember 21. 09:14 Vas András http://www.sonline.hu/somogy/kozelet/se-terem-se-tanero-mindennapi-testneveles-falramaszassal-460731 2012. szeptember 11. 07:40 Balassa Tamás http://eduline.hu/kozoktatas/2013/3/18/Nincs_eleg_tornaterem_labda_es_tanar_a_mind_NIGUA1 2013.03.18., 17:27 Frissítve: 2013.03.18., 17:26 http://eduline.hu/cimke/mindennapos+testnevel%C3%A9s 2014. március 21.