„Kontra-fék” Kerékpáros konferencia Győr, szeptember 21.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Magyar Universitas Program Magyar Bálint oktatási miniszter február 20. Infrastruktúra-fejlesztési programok a felsőoktatásban
Advertisements

A Kerékpáros Műszaki Szabályozás elemei - vitaindító Bodor Ádám a Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Miniszter kerékpáros ügyekért felelős megbízottja.
KözOP sz főút Hévíz elkerülő és 71. sz
Projekt általános bemutatása
„Kerékpáros Magyarország Program” és a kerékpáros infrastruktúra fejlesztési lehetőségei Bodor Ádám a Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Miniszter.
1 A BKV Zrt. fejlesztései, beruházásai Kovács Imre beruházási főosztályvezető BKV Zrt.
Aktuális pályázati lehetőségek
Magyar Kerékpárosklub Hungarian Cyclists’ Club (HCC)‏ László János, elnök.
A piacgazdaságra nyitott rugalmas képzési rendszer intézményi jogi megvalósulása. A szak- és felnőtt képzőkkel szemben támasztott szakmai jogi feltételek.
Csongrád megye , a területi tervezés aktualitásai 2014
„ A régió, ahol íze van az életnek” A Dél-dunántúli Operatív Program pályázatai Kovács Zoltán Tervezési csoportvezető Dél-Dunántúli Regionális Fejlesztési.
Várpalota elkerülő építése
A kerékpáros közlekedésfejlesztés aktuális feladatai
Tatabánya Megyei Jogú Város évi költségvetése
műszaki osztályvezető
Dr. Cser-Palkovics András polgármester Megújul városunk egyik főútja, a Mártírok útja.
Pilisvörösvár (kiz. ) – Piliscsaba (bez
A szegedi Móra Ferenc Múzeum látogatóbarát fejlesztése A projekt az Európai Unió és a Magyar Kormány támogatásával valósul meg projektmenedzsment.
1 Kerék-Pár a várospolitikában Kerékpárosbarát úthálózat tervezési eszköztára kis- és nagyvárosok számára Dalos Péter november 18.
Baranya Megyei Önkormányzat
Kerékpáros_hálózat_kutatás Bartus Tamás Mészáros Márton Tanszéki_Terv_
Kerékpározás Programfejlesztési Központ VI.A.5.1.
Innovatív elképzelések Győr közösségi közlekedésének fejlesztésére
GÖDÖLLŐI KIRÁLYI KASTÉLY A Gödöllői Királyi Kastély, komplex, környezetbarát üzemeltetést lehetővé tevő újjáépítése és családbarát szolgáltatásokkal történő.
S OUTH E AST T RANSPORT A XIS D ÉL - KELETI K ÖZLEKEDÉSI T ENGELY SETA Közlekedési Fórum Szombathely november 15.
Az országos közúthálózat legfontosabb biztonsági kérdései Dr. Lányi Péter Közlekedési Infrastruktúra Főosztály október 20.
SÉRÜLÉKENY BIZTONSÁG Közlekedéstudomány a közlekedésbiztonság szolgálatában „KÖZLEKEDÉSI SÉRÜLÉSEK” KONFERENCIA Budapest, szeptember 26. Előadó :
„Közös ügyünk a biztonságos vasúti átjáró” Konferencia Bükfürdő, június KTE Vas Megyei Területi és Soproni Városi Szervezet KTE Közlekedésbiztonsági.
es RAT tervezés koncepciója Gila Gyöngyi Tervezési igazgató-helyettes.
A Dél-alföldi Régió évi Területfejlesztési Operatív Programja Regionális Akcióterv Kecskeméti Klára tervezési projektmenedzser június.
M0 útgyűrű déli szektor bővítése
Fejlesztési Programiroda – Közutak V. Projektiroda
Záhony térsége széles nyomtávú vontatóvágány hálózat felújítása
4. számú főút Debrecen elkerülő szakasz
számú főút Jászberény elkerülő szakasz II. ütem
61. számú főút Somogy megyei szakaszainak 11,5 tonnás burkolat - megerősítése IV. szakasz ( km szelvények között) Lakossági fórum 2010.
76. számú főút Zala megyei szakaszának ( km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése Lakossági fórum február 18.
61. számú főút Somogy megyei III. szakaszának 11,5 tonnás burkolatmegerősítése ( km szelvények között) Lakossági fórum március 10.
Lakossági fórum 46. sz. főút km szelvényben lévő endrődi Hármas – Körös híd átépítési munkái február 19.
Lakossági fórum számú főút Zala megyei szakaszának (0+000 – ) km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése.
A kerékpárút fenntartás szervezeti modellje Magyarországon. Országosan alkalmazható, rugalmas, helyi adottságokhoz illeszthető, de a központi felügyeletet.
Koordináció az egyes környezetvédelmi projekteknél Kis András Térségfejlesztési és Külügyi Iroda irodavezető-helyettes Szolnok szeptember 26.
Intelligens közúti kereszteződés
Kerékpárutak építésének engedélyezése
LOT 2 – LOT 3 Csepeli hálózatfejlesztés I. és II.
Útépítési munkálatok és új forgalmi rend (a Kőrösi út, Kisfaludy, Bacsó B., Vasút, Csontos J. utcákban)
Infrastrukturális fejlesztési lehetőségek és között
Saára Gyula Program évi költségvetésben szereplő feladatok: 2013-ban megkezdődik a Mártírok útja felújítása, első ütemben 1300 m út és.
8 sz. főút Márkó – Herend közötti szakasz fejlesztésének megvalósítása
Kovács Ákos A megépült Ipoly-hidakhoz vezető utak felújítása,
Közlekedjünk kerékpárral a Balaton körül
37. számú főút Szerencs átkelési szakasz rekonstrukciója Lakossági fórum március 29.
főosztályvezető-helyettes „A Balaton-régió közlekedési helyzete” fórum
KERÉKPÁRRAL A BÜKKÖN ÁT – KERÉKPÁRRAL A VÁROSON ÁT
1 Vasúti beruházások a vállalkozó szemszögéből Horváth Róbert Vezető technológus Swietelsky Vasúttechnika Kft. X. KÖZFORGALMÚ ÉS VÁROSI VASÚTI PÁLYÁK TERVEZÉSÉTŐL.
Üveg- és fóliaházak létesítése, energiahatékonyságának növelése geotermikus energia felhasználásának lehetőségével.
Budapest XXII. kerület Városház tér, Mária Terézia utca és Kossuth Lajos utca átépítése, megújítása Szilágyi Tibor Szakterületi vezető BKK Zrt
G YŐR M EGYEI J OGÚ V ÁROS adó- és gazdaságpolitikája Nagy Tamás Gazdálkodási Főosztályvezető Győr Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Győr, 2016.
FENNTARTHATÓ TELEPÜLÉSI KÖZLEKEDÉSFEJLESZTÉS TOP Nyíregyháza, január 08. Dr. Frankó Melinda.
A PAKSI BŐVÍTÉS LEHETSÉGES HATÁSAI TOLNA MEGYÉRE: KAPCSOLÓDÁSI PONTOK, EGYÜTTMŰKÖDÉSEK A TELLER-LÉVAI PROJEKTEKHEZ NASZVADI BALÁZS TERÜLETFEJLESZTÉSI OSZTÁLYVEZETŐ.
Déli városrész gazdaságfejlesztése
Úthálózat fejlesztés, úthierarchia, úttípusok
Gyalogos és kerékpáros közlekedés
SAJTÓTÁJÉKOZTATÓ február 5.
2017. július 5..
Megújul városunk egyik főútja, a Mártírok útja
Pest megyei közlekedési infrastruktúra fejlesztések
Projekt ismertető Egészségügyi alapellátáshoz kapcsolódó
KÖZMEGHALLGATÁS Tájékoztató Székesfehérvár Megyei Jogú Város Önkormányzata feladatellátásáról november 16.
A Terület- és településfejlesztési Operatív Program keretében megvalósuló beruházások előrehaladása Egerben.
Előadás másolata:

„Kontra-fék” Kerékpáros konferencia Győr, 2012. szeptember 21. Fókuszban a biztonságos kerékpáros közlekedést szolgáló fejlesztések és intézkedések

„Győr közlekedésfejlesztései az elmúlt 5 év távlatában az Útkezelő Szervezet szemével” új beruházások, felújítások, az új KRESZ lehetőségeinek kihasználása és alkalmazása Szalipszki Csaba Győr Megyei Jogú Város Útkezelő Szervezet forgalomtechnikai előadó

Győr Megyei Jogú Város Útkezelő Szervezete Intézményünk megalakulása Feladatok, jogkörök Kezelésünkben lévő hálózati elemek

Útkezelő Szervezet kezelésében lévő kerékpáros hálózat bővülése az elmúlt évek során Jelentősebb beruházások: Hédervári út átépítése (700 m) Zöld és Erfurti utcák átépítése (520 m és 1150 m) Jereváni út és Zöld út csomópont korszerűsítés Győr-Gyirmót városrészhez vezető kétirányú kerékpárút (2600 m) Új Bácsai út építése (2100 m) Széchenyi-híd és kapcsolódó kerékpárutak (….. m) Jedlik-híd építéséhez kapcsolódó kerékpárutak (3300 m) Kossuth-hídon gyalogos és kerékpáros forgalom elválasztása Több ponton kerékpártámaszok és tárolók kiépítése

Kerékpáros létesítmények várható alakulása a közeljövőben Kivitelezés alatti projektek: Bartók B. út és Szent Imre út (közel 1500 m kerékpárút) Ifjúság körúton 1900 m kerékpárút Győr-Abda közötti kerékpárút (1500 m) 821.sz.főút melletti közös gyalog- és kerékpárút (300 m) 2012.évi kerékpárút felújítások közel 20 millió Ft értékben AUDI gyárbővítéshez kapcsolódó út és kerékpárút építések

Rövidtávú fejlesztési elképzelések Tervezés, előkészítés alatt álló fejlesztések: Mészáros L. úton közel 1800 m kerékpárút Kandó K. úton 1200 m új és 1000 m kerékpárút felújítás Hűtőházi úton 1400 m kerékpárút építés Kodály Z. út kerékpárút építés csomópont korszerűsítéssel 14.sz.főút és Új Bácsai út közötti kerékpárút megvalósítása a Malomsok sétányon keresztül Eszperantó út – Mészáros L. út jelzőlámpás csomópont Régi építésű kerékpárutak komplex felújítása

Jogszabályi háttér Alapvető előírások: 1/1975. KPM-BM együttes rendelet a közúti közlekedés szabályairól (jelentős változások 2010.01.01-től) e-UT 03.04.11 „Kerékpárforgalmi létesítmények tervezése” Útügyi Műszaki Előírás (hatályos 2010.04.15-től)

Új elemek megjelenése és gyakorlati alkalmazása Nyitott kerékpársáv Kerékpáros nyom Forgalommal szemben közlekedő kerékpáros fogalma

Jövőkép Gazdasági válság hatására alternatív közlekedési módok előtérbe kerülése Ipari beruházások következményeként nagyobb forgalom Infrastruktúra fejlesztése szükséges minden járműnem részére Kerékpáros is jármű = figyelembe kell venni igényeiket

Köszönöm a megtisztelő figyelmet!