11. éve piacvezető sportcsatorna

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
MGM Channel Csatorna a mozirajongók szórakoztatására minőségi mozifilmekkel és a mozizáshoz kapcsolódó egyéb tartalommal Széles műfajválasztékban kínál.
Advertisements


Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása május, országos és budapesti hallgatottság -
A Musicmix fő célcsoportja a 15 és 29 év közötti korosztály Forrás: AGB Nielsen Médiakutató Kft, %-kal magasabb a 15 és 29 év.
Kétharmad, háromnegyed, négyötöd: mindenki olvas újságot
OTP-MOL BOZSIK – PROGRAM Tehetségkutató és Foglalkoztató program
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
LifeNetwork – a csatornáról  A LifeNetwork egy olyan életmód csatorna, mely hiteles, közérthető, mégis szórakoztató módon ad választ egészséggel, életmóddal,
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
KUCSERA GÁBOR Szponzori kiajánlása 2006
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
Budapest, január. Tulajdonosi háttér: National Geographic Television, FOX International Channels Magyarországi jelenlét: 1998 július Műsorszolgáltatás.
MATEMATIKA Év eleji felmérés 3. évfolyam
Mellár János 5. óra Március 12. v
Matematika - 5. évfolyam © Kačmárová Fordította: Balogh Szilveszter.
Elektromos mennyiségek mérése
Az új történelem érettségiről és eredményeiről augusztus Kaposi József.
Utófeszített vasbeton lemez statikai számítása Részletes számítás
A tételek eljuttatása az iskolákba
TÁMOP B program Képzési kompetenciaprofilok bemutatása
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
Védőgázas hegesztések
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
Szerkezeti elemek teherbírásvizsgálata összetett terhelés esetén:
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
Hyperuricaemia és hypertonia Hypertonia Központ Óbuda, Budapest
ATL - mit hirdessünk és hol?
NOVÁK TAMÁS Nemzetközi Gazdaságtan
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
Fekete László Született: Csillagjegye: Vízöntő
Híres magyar nők.
szakmérnök hallgatók számára
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
A évi demográfiai adatok értékelése
A évi demográfiai adatok értékelése
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
Copyright © 2008 Chellomedia Programming BV LOREM IPSUM DOLOR SIT Proin laoreet metus ac lorem tincidunt fermentum. In at eros non nulla gravida pulvinar.
LENDÜLETBEN AZ ORSZÁG A Magyar Köztársaság kormánya.
Változások a család és a munka szerepében és megítélésében Pongrácz Tiborné „Nők a családban, a munkahelyen és azon túl – Közép-európai együttműködés a.
A 2012-es év eseményei. 1, Olvasás népszerűsítő program Alsomocsolád 2012-ben hét alkalommal tartottak könyvklubot, alkalmanként fő részvételével.
7. Házi feladat megoldása
2012 VIVA. VIVA – Alap információk Lead Ifjúsági szórakoztató csatorna, zenével, nemzetközi és hazai fejlesztésű tartalmakkal Csatorna infók Az 1997-ben.
Budapest, január. Tulajdonosi háttér: National Geographic Television, FOX International Channels Magyarországi jelenlét: 2006 november Műsorszolgáltatás.
1 Konjunktúrajelentés 2009  Az üzleti helyzet és várakozások  A befektői környezet A DUIHK 15. konjunktúrafelmérése Dirk Wölfer április 21.
Érettségi jelentkezések és érettségi eredmények 2008 Tanévnyitó értekezlet Érettségi jelentkezések - érettségi eredmények augusztus 29.
40).6-os szint X. feltörésnél az omlás ideiglenes biztosítása
Csurik Magda Országos Tisztifőorvosi Hivatal
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
MENETREND HASZNÁLATÁNAK GYAKORLÁSA Feladat: autóbusz, villamos, trolibusz, fogaskerekű, HÉV menetrend gyakorlása El szeretnénk jutni a Selyemrét megállóból.
Tanulói utánkövetés 2009/2010. A 2009/2010-es tanévben iskolánkban 210 tanuló végzett. 77 fő a szakközépiskola valamelyik tagozatán 133 fő szakmát szerzett.
Nyitott Kapuk 2010 Beiskolázási kérdőívek értékelése.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása február, országos és budapesti hallgatottság -
Ágazati GDP előrejelző modell Foglalkoztatási és makro előrejelzés Vincze János Szirák, november 10.
2013. számadatai A VSA kapcsolatba kerülők száma 1348 fő (ISZM: 44 fő, hozzátartozó: 41 fő) 1248 fő kliens Nő/férfi 307 fő / 977 fő 24 % nő, 76 % férfi.
Tanulói elégedettségvizsgálat ismertetése HJK
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Érettségi eredmények május-június. Az utóbbi évek érettségi eredményei TanévÉrettségi átlag (RFG- AGK) Országos érettségi átlag Kitűnők száma (RFG-
GAZDASÁGI ADOTTSÁGOK ÉS FEJLŐDÉSI IRÁNYOK A délkelet-európai országok Novák Tamás MTA – VKI május 16.
Fischer András© 1 A tudományos kommunikáció esélyei a televízióban - Hogy érzi magát bátyám? - Köszönöm kérdését, jól. - Kifejtené egy kicsit bővebben?
Kvantitatív módszerek
1 „ Beszéljünk végre világosan az energetikáról” Dr. Hegedűs Miklós Ügyvezető GKI Energiakutató és Tanácsadó Kft. Energetika Október 2.
> aspnet_regiis -i 8 9 TIPP: Az „Alap” telepítés gyors, nem kérdez, de később korlátozhat.
A KÖVETKEZŐKBEN SZÁMOZOTT KÉRDÉSEKET VAGY KÉPEKET LÁT SZÁMOZOTT KÉPLETEKKEL. ÍRJA A SZÁMOZOTT KÉRDÉSRE ADOTT VÁLASZT, VAGY A SZÁMOZOTT KÉPLET NEVÉT A VÁLASZÍV.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
The leading European entertainment network 2014 SZEPTEMBER 16. SAJTÓREGGELI.
Előadás másolata:

11. éve piacvezető sportcsatorna

Sport Tv pozíciója - 2012 Széles sportági programkínálatával piacvezető a sportcsatornák között. Műsorvezetőit és szaktanácsadóit a sportújságírás elismert szakembereinek tekintik a sportkedvelők. több mint 40 sportág, közel 400 óra stúdióműsor, több mint 500 óra saját gyártású élő közvetítés, cc. 3000 órányi élő közvetítés a legnépszerűbb sporteseményekről, bajnokságokról!

Sport Tv – Sport1 csatorna Magyarország első és legismertebb sportcsatornája. A magyar labdarúgó-válogatott minden tét- és barátságos mérkőzésének otthona OTP Bank Liga mérkőzéseiből szombatonként 2 élő közvetítése szerepel az állandó programban A spanyol bajnokságból hetente 2 élő közvetítés (a Barcelona és Real Madrid összes mérkőzése) Jelentősebb nemzeti bajnokságok, német és angol kupaküzdelmek sorozata is itt látható Rendszeres program a kiemelkedő nézettséget produkáló ökölvívó közvetítések és beszámolók A kézilabda férfi és női világbajnokságok is ezen a csatornán érhetőek el NBA (amerikai kosárlabda bajnokság) meccsei Tulajdonos: Chello Central Europe Lefedettség: 2,5 millió háztartás Műsoridő: 24 órás Indulás: 2000 október Elsődleges célcsoport: 18-49 éves férfiak Kiemelt műsorok még: magyar NB II-es meccsek, Magyar Kupa, holland és skót bajnokság, német válogatott hazai meccsei, német kupameccsek, angol ligakupa, technikai sportok és egyéb sportági magazinok, stb-stb.

Sport Tv – Sport2 csatorna A SPORT1 televízió testvércsatornája, hasonló műsorstruktúrával és színvonallal. A SPORT2-n látható élőben az első magyar futballshow, a Harmadik Félidő . Az est egyik háziasszonya a 2011-es Miss Universe Hungary győztese, Lipcsei Betta: http://www.sport1tv.hu/Videok/2011/07/19/lab_szepsegkiralyno Ezt megelőző OTP Bank Liga vasárnap esti TOP mérkőzése. Amerika kedvenc sportjainak és a tenisz szerelmeseinek magyarországi otthona. Kosárlabda, vízilabda, jégkorong kupa- és válogatott meccsek is rendszeresen közvetített események. A spanyol labdarúgástól a bokszon, a rögbin át a bikarodeóig igen széles a programkínálat. Tulajdonos: Chello Central Europe Lefedettség: 2,2 millió háztartás Műsoridő: 24 órás Indulás: 2004 szeptember Elsődleges célcsoport: 18-49 éves férfiak Kiemelt műsorok: Harmadik Félidő, La Liga, NFL, NBA, NHL, Wimbledon, ATP 500, ATP 250 Multiplatform: - Online www.sport1tv.hu - Social: http://www.facebook.com/sport1tv 86.621 fő (2012.03.28.)

Legnézettebb műsorok OTP Bank Liga -- Magyar Labdarúgó bajnokság La Liga – Spanyol labdarúgó bajnokság Profi ökölvívás Kézilabda női és férfi Eb. és vb. KHL és Jégkorong vb. NFL, NBA

Saját gyártású magazinok Harmadik félidő Hazai bajnoki labdarúgó mérkőzések magazinos értékelése és gólösszefoglaló saját díszlettel, vendégekkel , szurkolókkal. Fiesta „A spanyol labdarúgás mögötti életszemlélet és a sportág hátterének magazinos bemutatása. A spanyol-láz fenntartása a hét minden napján.” Heti helyzet Aktuális sporttémák elemzése lazább stílusban. Napi helyzet Stúdióvendéggel napi aktualitásokról. Zuhanyhíradó Hazai és nemzetközi futballvilág híreinek mélyebb elemzése! Mezeket fel A követő labdarúgó bajnoki mérkőzés és a hétvége meccseinek szakmai felvezetése.

MTVA-val megosztott jog – stratégiai partnerség Sport1 és Sport2 csatornákon 4x élő közvetítés 27 további meccs ismétlése mindkét csatornán 1x Eb. Magazin (tervezet) Összesen: cc. 66 mérkőzés és cc. 40 magazin

Az ismertebb műsorkésztők

Értékek számokban

Havonta átlagosan 3.4 millió néző forrás: AGB Nielsen Médiakutató Kft. Cov, A4+, M18-49, 2011-2012.01

180% feletti affinitás (felnőtt férfi lakosság, 2011) forrás: AGB Nielsen Médiakutató Kft. Aff, M18+, 2011

A sportcsatornák között 70%-os részesedés (M18-49 célcsoport) forrás: AGB Nielsen Médiakutató Kft. SHR%, M18-49, 2011 (Az AGB Nielsen által mért sportcsatornák közül )

Profil Forrás: AGB, 2012.Jan.

Profil Forrás: AGB, 2012.Jan.

Sport TV – SHR% forrás: AGB Nielsen Médiakutató Kft. SHR%, M18-49, 2010-2012.01

Sport TV – AMR% forrás: AGB Nielsen Médiakutató Kft. AMR%, M18-49, 2010-2012.01

Top műsorok EVER 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 rank Series Episode Date Time Rating Rating% Share% 1 LABDARUGO-MERKOZES - EB SELEJTEZO MAGYARORSZAG - TOROKORSZAG 12/09/2007 19:24:46 147740 6.75 17.48 2 LABDARUGO MERKOZES MAGYARORSZAG - MALTA 01/04/2009 18:57:15 140721 6.56 19.63 3 NOI KEZILABDA-MERKOZES - VB FRANCIAORSZAG - MAGYARORSZAG 14/12/2003 19:11:06 138789 6.17 12.3 4 LABDARUGO MERKOZES UEFA KUPA MILLWALL - FTC 30/09/2004 20:57:19 136739 6.1 16.54 5 LABDARUGO-MERKOZES ANGLIA-MAGYARORSZAG 11/08/2010 20:00:00 119108 5.55 16.53 6 MAGYARORSZAG - ROMANIA 21/02/2004 13:58:03 117558 5.25 21.69 7 FERENCVAROS - FC BASEL 01/12/2004 20:43:15 117100 5.22 12.32 8 FERENCVAROS - FEYENOORD 04/11/2004 20:41:36 116420 5.19 13.14 9 FERENCVAROS - SCHALKE 25/11/2004 18:13:03 112120 14.57 10 MAGYARORSZAG - MOLDOVA 17/11/2007 17:55:00 111883 5.11 13.9 rank Series Episode Date Time Rating Rating% Share% 1 LABDARUGO MERKOZES - VB-SELEJTEZO MAGYARORSZAG - ALBANIA 11/10/2008 19:36:43 104628 4.74 12.1 2 LABDARUGO MERKOZES MAGYARORSZAG - ESZAK-IRORSZAG 19/11/2008 20:39:14 90700 4.11 10.44 3 LABDARUGO-MERKOZES MAGYARORSZAG - UJ-ZELAND 24/05/2006 18:53:41 88925 4.03 12.31 4 SPANYOL LABDARUGAS REAL MADRID-BARCELONA 16/04/2011 21:51:00 84492 3.94 11.15 5 LABDARUGO MERKOZES EUROPA BAJNOKSAG MAGYARORSZAG - LENGYELORSZAG 17/10/2007 17:52:32 84357 3.85 13.67 6 MALTA - MAGYARORSZAG 15/10/2008 19:26:41 73226 3.32 10.93 7 MAGYARORSZAG - KANADA 15/11/2006 19:55:51 70129 3.18 7.78 8 MAGYARORSZAG - MONTENEGRO 24/03/2007 17:58:51 65444 2.99 9.24 9 LABDARUGO-MERKOZES - EB SELEJTEZO MAGYARORSZAG - MOLDOVA 28/03/2007 17:54:03 64559 2.95 13.42 10 NORVEGIA - MAGYARORSZAG 06/06/2007 18:54:00 63277 2.89 10.32 forrás: AGB Nielsen Médiakutató Kft. SHR%, AMR, AMR%, M18-49, 2003-2012

Top műsorok 2011 1 Labdarúgás Magyarország-Azerb 09/02/2011 17:00 rank Series Episode Date Time Rating Rating% Share% 1 Labdarúgás Magyarország-Azerb 09/02/2011 17:00 91 203 4.3 14.2 2 Spanyol labdarúgás Barcelona-Real Mad 20/04/2011 20:45 85 791 4 12.3 3 Kézilabda Spanyolország-Magy 25/01/2011 18:15 68 226 3.2 8.5 NBI Ferencváros-Újpest 22/10/2011 14:00 62 612 2.9 14.9 5 Real Madrid - Barc 10/12/2011 19:59 60 401 2.8 8 6 Magyarország-Német 24/01/2011 18:00 57 391 2.7 8.3 7 Magyarország-Lengy 28/01/2011 17:45 56 605 2.6 Miniprogram UniCredit Bank 01 02/09/2011 21:56 56 149 6.9 9 Férfi kézilabda Franciaország-Magy 22/01/2011 20:26 54 831 5.6 10 Moldova-Magyarorsz 06/09/2011 19:09 54 005 2.5 rank Series Episode Date Time Rating Rating% Share% 1 Spanyol labdarúgás Real Madrid-Barcel 16/04/2011 21:51 84 492 3.9 11.2 2 NBI Ferencváros-DVTK 24/07/2011 17:44 52 108 2.4 7.3 3 Budapest Honvéd-Fe 06/03/2011 17:00 48 285 2.3 5.9 4 Diósgyőri VTK - Fe 27/11/2011 17:45 45 589 2.1 4.7 5 Ferencváros-Haladá 21/08/2011 42 061 7 6 Ferencváros-Videot 02/10/2011 17:47 39 609 1.9 5.6 Lombard Pápa Termá 16/10/2011 38 232 1.8 5.1 8 Ferencváros - Zala 11/09/2011 37 206 1.7 9 Ferencváros - DVSC 01/05/2011 36 156 5.2 10 Kaposvár-Ferencvár 17/07/2011 35 764 6.4 forrás: AGB Nielsen Médiakutató Kft. SHR%, AMR, AMR%, M18-49, 2011

Top 30 hirdető forrás: AGB Nielsen Médiakutató Kft. EQ GRP S1+S2, M18-49, 2011

A szpotokon túl Előnyök Lehetőségek Szponzoráció Támogatói megjelenés a műsorszámmal egyidejűleg is Csatorna szponzoráció Csatorna ID-ba integrált vagy a promóblokk végére szerkesztett támogatói üzenet Osztott képernyő A képernyő legfeljebb 50%-ában, video (szpot) vagy grafikus (crawl, bug) Virtuális reklám Digitálisan utólag beillesztett logo védjegy, vagy termék Termék megjelenítés nem befolyásolható a tartalom, nem lehet hangsúlyos a megjelenítés és nem ösztönözhet Előnyök tartalomba integrált megjelenés a hirdetői üzenet a tartalom része kiemelkedő affinitás, értékes nézői összetétel hatékony célcsoport elérés erős termék – tartalom asszociáció tematikus kötődés magas recall rate kötődés a kedvenc programokhoz coverage növelés cross promóció több csatornán

oljunk együtt!