Az önértékelés moderálása EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás

Advertisements

Tájékoztató az emelt szintű érettségiről a 10-dik évfolyamosoknak
Sorozatszámítás Sorozatszámítás (N,A,s) s := kezdőérték
Franchise tagok száma. Rendelések száma Körzetenkénti rendelések száma, szállítási díjak.
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
AMIT FELTÉTLENÜL TUDNI KELL AZ ÉRETTSÉGI VIZSGÁKRÓL 2014.
Matematika - 5. évfolyam © Kačmárová Fordította: Balogh Szilveszter.
EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM
Utófeszített vasbeton lemez statikai számítása Részletes számítás
Az Egyetem, mint az innováció motorja ELTE Innovációs Nap Az Egyetem, mint az innováció motorja Fábián István, rektor Debrecen, február 26.
A minőségügy a könyvtárügyért
A tételek eljuttatása az iskolákba
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
TÓPARTI GIMNÁZIUM ÉS MŰVÉSZETI SZAKKÖZÉPISKOLA A évi ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS eredményei A felmérés időpontja: május 29.
5.2. Próbavizsga Próbáld ki tudásod!
Pontszámítás BSc,osztatlan képzések és felsőfokú szakképzések esetén, 2011 Nagy Pontszámítási Nap Felvételi összpontszám ( pont): -Tanulmányi.
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
Szerkezeti elemek teherbírásvizsgálata összetett terhelés esetén:
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
Kutatás alapja: kb.170 fős minta ebből 65% férfi, 35% nő Megkérdezett ismérvek: neme jobbkezes/balkezes előképzett/nem előképzett Jobbkezesek és balkezesek.
Szervezetfejlesztési Program
KPSzTI Minőségfejlesztési munkacsoport
NOVÁK TAMÁS Nemzetközi Gazdaságtan
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
Fekete László Született: Csillagjegye: Vízöntő
Merre tovább? Tapasztalatok a kétszintű latin nyelvi érettségiről.
A közép- és emelt szintű vizsga tanári értékelése
A „Könyvtári minőségfejlesztés – könyvtári korszerűsítés 2.” pályázat Javaslat a feladatok végrehajtásához.
szakmérnök hallgatók számára
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
A évi demográfiai adatok értékelése
Zrínyis tapasztalatok
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
10.1. táblázat. Az atomreaktor anyagaiban hasadásonként hővé alakuló energia A hővé ala-AzonnaliKésőiÖsszesen kulás helyeMeV hasadás %MeV hasadás %MeV.
2007. május 22. Debrecen Digitalizálás és elektronikus hozzáférés 1 DEA: a Debreceni Egyetem elektronikus Archívuma Karácsony Gyöngyi DE Egyetemi és Nemzeti.
Matematika - 5. évfolyam © Kačmárová Fordította: Balogh Szilveszter.
Cím adományozása A cím alapításának célja: Közvetetten: o Decentralzált pályázat – eszközfejlesztés o TÁMOP pályázat mesterképzés – személyi.
7. Házi feladat megoldása
Érettségi jelentkezések és érettségi eredmények 2008 Tanévnyitó értekezlet Érettségi jelentkezések - érettségi eredmények augusztus 29.
Gyomfelvételezés Mintaterület kijelölése: a társulásra jellemző összes fajt tartalmazza, reprezentálja a társulást (2 m x 2 m) Feltüntetendő adatok: Felvételező.
A Jókai Mór Református Általános Iskola és AMI Miskolc 4. évfolyamos tanulóinak a 2011-es Országos Kompetenciamérésen elért eredményei Készítette: Bánné.
Kutatási eredmények és fehér foltok a migránsok munkaerő-piaci beilleszkedésének kutatásában Kováts András MTAKI.
Csurik Magda Országos Tisztifőorvosi Hivatal
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
2006. Peer-to-Peer (P2P) hálózatok Távközlési és Médiainformatikai Tanszék.
A DEENK könyvtári önértékelésének tapasztalatai Budapest,
1 Mit vártunk, mit kaptunk, mit remélünk ? Összeállította: Kálóczi Katalin projektvezető december 8. EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI.
1 A K-21 bemutatkozik 3. csoport: Kulcsfontosságú célcsoportok EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT.
1 Bemutatkozik a K21 Kulcsfontosságú folyamatok (4) munkacsoportja EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT.
1 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT A projekt eredményeinek bevezetéséért felelős csoport bemutatkozása.
Nyitott Kapuk 2010 Beiskolázási kérdőívek értékelése.
Tájékoztató az emelt szintű érettségiről a 10-dik évfolyamosoknak
Kétszintű érettségi.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
Tükörkép torzításmentesen, avagy az EKSZ önértékelésének sajátosságai
Bergmann Krisztina – dr
2013. számadatai A VSA kapcsolatba kerülők száma 1348 fő (ISZM: 44 fő, hozzátartozó: 41 fő) 1248 fő kliens Nő/férfi 307 fő / 977 fő 24 % nő, 76 % férfi.
IKT ÉS ISKOLAFEJLESZTÉS eLEMÉR Projektkonferencia –2010. okt. 21. Leövey Gimnázium, Budapest.
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Érettségi eredmények Vizsgázók száma: 114 fő Rendes vizsga: 82 fő Előrehozott vizsga: 32 fő (30+2) Összes értékelt tantárgyi vizsga: 495 Összes.
Kvantitatív módszerek
> aspnet_regiis -i 8 9 TIPP: Az „Alap” telepítés gyors, nem kérdez, de később korlátozhat.
A KÖVETKEZŐKBEN SZÁMOZOTT KÉRDÉSEKET VAGY KÉPEKET LÁT SZÁMOZOTT KÉPLETEKKEL. ÍRJA A SZÁMOZOTT KÉRDÉSRE ADOTT VÁLASZT, VAGY A SZÁMOZOTT KÉPLET NEVÉT A VÁLASZÍV.
A TÁRSADALMI JÓL- LÉT KÉRDÉSEINEK ÖSSZEHASONLÍTÁSA EGYES SZOLGÁLTATÓ SZEKTOROKBAN Készítette: Folmegné Czirák Julianna
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
A KKÉK kritériumai és azok intézmény specifikus értelmezési lehetőségei Boda Gáborné Köntös Nelli ELTE BTK Könyvtár- és Információtudományi Intézet „Jót,
Önértékelési projektterv
Králik Tibor igazgató, minőségfejlesztési szakértő
Az SZMBK Intézményi Modell
Előadás másolata:

Az önértékelés moderálása EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT

Amiről beszélünk…. Moderátor fogalma Moderálás a 2010-es és a 2013-as önértékeléskor (ki, hogyan) A moderátori tevékenység értékelése

Ki is a moderátor? Vitát irányít, mederben tart Egyenrangú, tekintélyes személy Ügyel arra, hogy a vita, beszélgetés ne térjen el az eredeti témától

Moderátori tevékenység 2010-ben: minden csoportnak egy külső moderátora (K21 tag) az egyéni értékelésekből könyvtáranként egy konszenzusos közös értékelés 2013-ban: egy 3 fős szakértői moderátor csoport segít minden könyvtárnak a teljes önértékelés folyamán a csoport értékeli az önértékelés eredményeit, kirívó pontozás esetén ajánlást tesz az értékelés felülvizsgálatára

Önértékelés felülvizsgálata Mit, hogyan?

Vizsgálati szempontok Saját eredmények: a könyvtár 2010-es és 2013-as eredményeinek összehasonlítása az elért pontszám maximum pontszámhoz viszonyítása a könyvtár adottság kritériumához rendelt eredménykritérium pontjainak összevetése Tagkönyvtárak eredményei: egyes tagkönyvtárak pontjainak összevetése kritériumonként

I. táblázat Könyvtár Súlyozatlan pontszám2010-hezElvi max- hoz viszonyítva %59% %40% %24% %39% %6% %79% %31% %56% %37%

II. táblázat A KKÉK ADOTTSÁG ÉS EREDMÉNYKRITÉRIUMAINAK ÖSSZEFÜGGÉSRENDSZERE AdottságEredmény 1.3(75) 3.3 (62) 3.4 (11) 7.1,2 (90/80) 8.1,2 (51/31) 9.1,2 (51/100) 2.1 (80) 1.1 (62) 1.4 (65) 2.3 (49) 6.1,2 (70/90) 8.1,2 (51/31) 2.4 (70)3.1 (70) (35/20/30/39) 5.1 (39) 7.1,2 (90/80) 9.1,2 (51/100)

III. táblázat A KKÉK ADOTTSÁG ÉS EREDMÉNYKRITÉRIUMAINAK ÖSSZEFÜGGÉSRENDSZERE AdottságEredmény 1.4 (65) 2.2 (50) (70/70/62/11) 4.1 (35) 5.2,3 (39/22) (90) 1.3 (76) 1.5 (80) 2.4 (70) (70/70/62/11) 7 7.1,2 (90/80)

Vizsgálat eredménye I.: Alulértékelt könyvtár: nem vette figyelembe az EKSZ-en belül elért eredményeket a saját értékelésekor, hiányos volt az önértékelése (nem számolt eredmény mutatókat)

Vizsgálat eredménye II. Felül értékelt könyvtár: pontozáskor nem reálisan vette figyelembe, hogy a PDCA ciklus mely szintjét teljesítette az előző önértékeléshez hasonlítva indokolatlanul magas pontszám

Ajánlás, javaslat az önértékelés pontozásnak ellenőrzésére

I/A. táblázat Könyvtár Súlyozatlan pontszám2010-hezElvi max- hoz viszonyítva %59% %40% %24% %39% % 170 % 6% 47% % 252% 79% 50% %31% %56% %37%

Összegzés A csoport előnyei a külső moderátorral szemben A felülvizsgálat volt a hangsúlyosabb tevékenység

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!