Challenge játékok Harmath Zsolt & Menczel Dániel.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A tanulást és a megértést segítő módszerek alkalmazása
Advertisements

A mentorálás személyiségfejlesztő hatásai
Diákversenyek 15 éve, a kezdetektől napjainkig Diák Menedzsment Bajnokság, 15. születésnap.
Egy ötlet megvalósítása
Táblázatkezelés - függvények
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Hogy keressünk pénzt azzal, amit ingyen adunk?
Tanárok kis világa Lehetőségek a tanári hálózatok kutatásában.
A mentori munka kihívásai a mentorképzés tapasztalatai alapján
Versenyképesség az Európai Unióban Winkler Gyula EP Képviselő SZORVÁNYKONFERENCIA 2008 február 16, Déva.
IKT eszközök, szoftverek alkalmazása
Gamification az oktatásban játszva tanulni és tanítani.
Nemzetközi energiahatékonysági kezdeményezések
„ÚTRAVALÓK” Molnár Mónika DUF. •Tuning Tervezési Formanyomtatvány –Modulprogram –Fejlesztendő kompetenciák –Tanulási eredmények –Oktatási-tanulási tevékenységek.
Fantasztikus Programozás RobIGORika I.
Edu-Game, Research Game, Launch Game Z. Karvalics László SZTE BTK Könyvtár-és Humán Információtudományi Tanszék Űrhódító - videojáték konferencia 2010.
E - Learning Információtechnológiai támogatás a nyitott- és távoktatásban.
K id’s P rogramming L anguage V 1.1 Gödöny Péter  Veres Ádám  ELTE IK, Pataky Szakközép.
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
Az Internet használata az angol nyelvoktatásban
Történelem az Interneten Aranyi Zoltán SZTE Klebelsberg Könyvtár
Informatika tanítása ea.
Challenge játékok (Ízelítő)‏ Harmath Zsolt & Menczel Dániel.
Dudley Challenge Harmath Zsolt, Menczel Dániel. Dudley Challenge 2000 Problémamegoldó utazás én indult a weblap 6 nap alatt 80 iskola nevezett.
E-learning kompetenciák a mérnöktanár képzés számára
Forrás:
Programozási technológia 1
e-Learning a tanárképzésben
A JAVA TECHNOLÓGIA LÉNYEGE Többlépcsős fordítás A JAVA TECHNOLÓGIA LÉNYEGE Platformfüggetlenség.
A MEGÚJULÓ ENERGIAFORRÁSOK
Parkoló Rendszer Bűtösi Zsolt Gonda Zoltán Szabó Péter
MTA KRTK Regionális Kutatások Intézete Tájékoztató a Vidékfejlesztési Albizottság i üléséről Finta István Ph.D.
MMORPG ONLINE SZEREPJÁTÉK JELENTŐSÉGE AZ EMBERI KAPCSOLATOK TÜKRÉBEN
Serious Games. Komoly játékok Olyan videojátékok, melyek elsődleges funkciója nem a szórakoztatás (entertaining games with non-entertainment goals) Többnyire.
Korok játéka vagy játékok kora
Komoly játékok, egyenlőbb esélyek Z. Karvalics László – Rab Árpád DE! 2009 nov.26.
Digitális világ – interaktív táblán
Mire jó az internet? Kommunikáció a családdal, a barátokkal Elérhető információ és szórakozás Tanulási, ismerkedési, és felfedezési lehetőségek lehetőségek.
Bánkeszi Katalin Egyházi Könyvtárak Egyesülése Országos Széchényi Könyvtár Digitalizálás Mit? Miért? Hogyan? Mivel? Továbbképzés Budapest,
HÁLÓZATI TANULÁS Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon TÁMOP nyitókonferencia EGER, szeptember 3.
Nagy Zoltán: A reform emberei Értékteremtés érték a dolgokban rejlő lehetőség EU-s projektek lehetőségei hasznosság értékek átadása adott embereknek adott.
A tanulás reneszánsza Dr. Vass Vilmos egyetemi docens ELTE PPK
mLearning - A Moodle használata mobil eszközökön
Mobilis robot (e-puck) robot és a Webots szimulációs rendszer megismerése szimulációs rendszer robot közepesen nehéz feladat megoldása például: vonalkövetés.
Korpásné Szűcs Melinda web-referens DEENK Korpásné Szűcs Melinda web-referens DEENK.
Nat(ok), pedagógiai program(ok), helyi tanterv(ek)
A WEB ARCHÍVUMOK KÉRDÉSKÖRE KÖNYVTÁRI ÉS TÁJÉKOZTATÁSI SZEMPONTBÓL.
Kereskényi Róbert MSDN Kompetencia Központ Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Automatizálási és Alkalmazott Informatikai.
Biztos Kezdet and the Early Years Foundation Stage
Námesztovszki Zsolt Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar, Szabadka A TANÍTÓK MEGVÁLTOZOTT SZEREPKÖRE AZ INFORMÁCIÓS TÁRSADALOMBAN.
Nyárnyitó Tini-nap „Egynek minden nehéz, soknak semmi sem lehetetlen.” Gróf Széchenyi István.
Honlap készítés 3. óra.
A kreatív iskola Dr. Vass Vilmos egyetemi docens ELTE PPK
A Grundtvig akció pályázati lehetőségei Grundtvig 2 és 3.
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Hogyan éltek a gyerekek a XIX. századi Angliában? Internet a nyelvórán Kóbor Annamária.
IKT az oktatásban március 18. Körmendy Zsolt
IKT ÉS ISKOLAFEJLESZTÉS eLEMÉR Projektkonferencia –2010. okt. 21. Leövey Gimnázium, Budapest.
3 hónap Izlandon NCTA támogatással. A teszt Life Long Learning? Semmi korbéli, nembéli, faji, nemzetiségi megkötés? Ösztöndíjprogram 3-6 hónapra? Itt.
Alexander Stepanovich Popov
Marketing és innováció. A Lego történelme 1932, Dánia, Ole Kirk Christiansen „leg godt” - „játssz jól” 1947 – műanyag játékok Kezdeti sikertelenség 1958.
Informatika tanítása ea.
Nem minden az aminek látszik…
A digitális kompetencia mérése. IKT-alapú értékelés
Innovatív felsőoktatási módszerek
Informatika tanítása ea. Csernoch Mária
PERJÉSI LILLA ÉS TRESZKAI ANETT KÖZÖSSÉGI KÖNYVTÁR AZ EGYETEMEN.
A gyermekkor csodája Dr. Vass Vilmos egyetemi docens ELTE PPK
Mitől innovatív egy vállalkozás? Nyert a pályázatom! Hogyan tovább? Segítünk a megoldásban!
Az interdiszciplináris oktatás felé
Az interdiszciplináris oktatás felé
Előadás másolata:

Challenge játékok Harmath Zsolt & Menczel Dániel

Learning Journey „Explore the world” „Discover yourself” „Live to Learn” Lényeg: megtanulni, hogyan tanuljunk Tanulás = virtuális utazás

Learning Journey Kulcskompetenciákra helyezett hangsúly:  Problémamegoldás  Csapatmunka  Kreativitás  Függetlenség Fontos: megfelelni a kritériumoknak

Challenge játékok Dewey Challenge Game Eschola Challenge Dudley 2000 Dudley Challenge Europa Dudley Junior Trek stb.

Dewey Challenge Game Teszt jellegű kitalálósdi Cél: Dewey Master Medal Nehezedő kérdések Jó válasz esetén pozitív megerősítés Nagyon kicsiknek

eSchola Challenge 12 európai város, mindről 12 kérdés Mindegyik egy adott hely Minden városban az adott nyelven kell megoldani a feladatot!

Dudley 2000 Több kihívás Nyers stílus Többféle feladat Visszajelzés ben

Dudley Challenge Europa Virtuális utazás Európában 10 hónap 10 ország, más-más város Nehéz feladatok! (csapatmunka)‏ Tanári segédlet Animációs történet

Dudley Junior Trek Egy folyó 10 város Felfedezőút

Telementorállás - Olimpia Kerettörténet Reklám, támogatók megkörnyékezése Feladatok(NAT)‏ Folyamatos határidők betartása Egység Munkamegosztás Fordulók

Játszunk..lécci Saját challenge játék kitalálása Mire figyelnétek oda a tervezésnél? Ki(k) legyen(ek) a célközösség? Fő irányelvek? Mennyi időre van szükség a megvalósításhoz? Kikre lenne szükségetek(fejlesztők, tervező..stb.)?

Összefoglalás KÖSZÖNJÜK A FIGYELMETEKET!!! &