Alsó tagozat és napközi a számok tükrében

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Bókay János Humán Szakközépiskola tanév
Advertisements

Változások az iskola pedagógiai programjában (2013/14-től): 1.Nem lesz es rendszer (azaz NYEK-be nem jelentkezhetnek a mostani 5-8. osztályos tanulók)
Gyermekvédelmi munka áttekintése
A tanulmányi munka értékelése (2011/2012.). OsztályLétszám okt.1.ÉvismétlőÉrkezettKimaradtJelenlegi létszám Vendég A B C
Cím: 5008 Szolnok, Gorkij út 47. Telefon/fax: Web: Igazgató: Dr. Kállai Mária.
MATEMATIKA Év eleji felmérés 3. évfolyam
Gönczy Pál Általános Iskola
2011/2012. tanév. LÉTSZÁM ADATOK RENDES ÉRETTSÉGI VIZSGA (végzősök) 119 fő Végzett tanuló (rendes)1 fő 13/5. osztályos tanulók4 fő Előrehozott érettségi.
Tanulmányi eredmények Bornemisza Péter Gimnázium
as tanév Záró értekezlet.
Az új történelem érettségiről és eredményeiről augusztus Kaposi József.
Bonyhádi Oktatási Nevelési Intézmény
Jelek frekvenciatartományban
A tételek eljuttatása az iskolákba
BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
A mai nap programja ig Köszöntő Polgármester Úr 5 perce Gyorsított tanév előkészítő információáradat ig integrációt segítő.
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
TÓPARTI GIMNÁZIUM ÉS MŰVÉSZETI SZAKKÖZÉPISKOLA A évi ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS eredményei A felmérés időpontja: május 29.
Együttgondolkodva a kisiskolásokért Alsó tagozatos munkaközösség-vezetők tanácskozása KPSZTI március 12.
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
2008. évi Országos kompetenciamérés 6. osztály / Matematika
FÉLÉVI ÉRTEKEZLET 2008 / 2009 Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény Kápolnásnyék.
A kerettantervek fejlesztése
LENDÜLETBEN AZ ORSZÁG A Magyar Köztársaság kormánya.
A sajátos nevelési igényű tanulókkal kapcsolatos változások Dömötör Monika, gyógypedagógiai tanár szeptember 8.
Tanulói lemorzsolódás 2009/2010. tanév. A 2008/2009. tanévben tanulóink közül 42 fő bukott meg (tavaly 45). Közülük 2 tanuló bukott 3 vagy több tárgyból,
Elemi döntési módszerek példa: 4 alternatíva, 6 szempont
tanév 1. félév informatika munkaközösség.
Érettségi jelentkezések és érettségi eredmények 2007 Érettségi jelentkezések - érettségi eredmények.
Érettségi jelentkezések és érettségi eredmények 2008 Tanévnyitó értekezlet Érettségi jelentkezések - érettségi eredmények augusztus 29.
Tájékoztató a 2011/2012-es tanév legfontosabb feladatairól
Halmazok. Legyen A={a; a=4k 2 -2k+1; kЄ N} – Legyen B={b; b=(8m 3 +1)/(4m 2 -2m+1), m ЄN} – Adja meg az A halmaz elemeit k=1,3,5,7-re, a B halmaz elemeit.
Végezd el a kiemeléseket! (Alakítsd szorzattá!)
SZÜL Ő I ÉRTEKEZLET OKTÓBER 17. GIMNÁZIUMI KÉPZÉS.
1 Mégis, kinek az érdeke? Szakvélemények, tantárgyi felmentések a nevelési tanácsadó, a szakértői bizottság és az iskolák szemszögéből Fehérvári Katalin.
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2005.
Tanulói utánkövetés 2009/2010. A 2009/2010-es tanévben iskolánkban 210 tanuló végzett. 77 fő a szakközépiskola valamelyik tagozatán 133 fő szakmát szerzett.
Alsó tagozat Demény Gabriella igh
Évvégi beszámoló Felső tagozat Kardos Zsuzsa igh
Jelky András Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Év végi statisztika Készítette: Huber Béla Farkasné Pataki Csilla.
Iskolánkban az angol nyelv oktatása csoportbontásban történik már első osztálytól. Első osztálytól harmadik osztályig heti 2 órában, negyedik osztálytól.
Tanulói elégedettségvizsgálat ismertetése HJK
A tanulmányi munka értékelése (2008/2009.). Az iskolai tanulmányi átlag az utolsó 11 tanévben.
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
2011/2012 tanév félévi statisztikai adatai. Hiányzások, mulasztások a tanév során (az első 20) Osztály Egy főre eső igazolt órák száma Egy főre eső.
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
1 Szervetlen és Analitikai Kémia Tanszék, Kémiai Informatika Csoport Számítástechnika Kari rendszergazda: Rippel Endre (Ch C2)
Statisztika 2014/2015. félév.
Köszöntjük a Kálváriaparti Általános Iskolában! Mottónk: „Volt kicsi gyermek mind az, ki ma bölcs meg erős”
A félévi tanulmányi munka bemutatása 2014/2015. Összeállította: Kovács Tibor.
FELVÉTELI A KÖZÉPFOKÚ ISKOLÁKBAN A 2013/2014. TANÉVBEN A 2013/2014. tanévben lezajlott eljárás.
A tanulmányi munka értékelése (2010/2011.). Jegyek eloszlása a 2010/2011. tanévben.
Félévi értekezlet 2014/2015-ös tanév.
STATISZTIKAI MUTATÓINK 2014/ LÉTSZÁMOK 1. a1.b1. c2.a2.b2.c2.d3.a3.b3.c3.d4.a4.b4.c5.a5.b5.c6.a6.b7a7.b8.a8.c SZUM
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,27. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,41 A legalacsonyabb átlag: 3,6. Nyolc osztály teljesített a négyes.
BUDENZ JÓZSEF ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM Oktatási modellünk, továbbtanulási eredményeink 2014/2015. tanév.
Az eredményesség mérése és szakmai ellenőrzés Összeállította: Barcziné Horváth Márta iskolaigazgató, IPR szakértő Kocsis Gáborné IPR szakértő.
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ a 2017/2018-as tanévre szeptember 14. Balázs Lászlóné igazgatóhelyettes.
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,13. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,62 A legalacsonyabb átlag: 3,53. Hét osztály teljesített a négyes.
Év Vége.
Év végi értekezlet.
Általános iskola eredménye, értékelése
Általános Iskola tanév
Néhány adat a 2016/2017-es tanévről
Tájékoztató A SZAKKÉPZÉSI ÖSZTÖNDÍJRÓL
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
Szülői választmány 2018.szept. 25.
Előadás másolata:

Alsó tagozat és napközi a számok tükrében 2011/2012-es tanév első félév Alsó tagozat és napközi a számok tükrében

Tanulói létszám A tagozat létszáma: 297 fő 1.évfolyam: 59 fő Előző tanév létszáma: 296 fő

Osztályadatok 1.a 1.b 2.a 2.b 2.c 3.a 3.b 3.c 4.a 4.b 4.c Össze-sen: Létszám 31 28 26 30 25 27 22 296 Lányok 18 14 12 16 15 11 160 Fiúk 13 9 136 Érkezett - 1 2 Távozott Magán-tanuló 3

Tanulmányi eredmények első és második évfolyamon

Iskolaotthon,napközi adatai Öt napközis csoport: 161 fő, ebből egy csoport homogén, négy csoport heterogén összetételű. Két iskolaotthonos osztály: 54 tanuló Az alsós kisdiákok 72,6 %-a napközis vagy iskolaotthonos! Napközis tanulók évfolyamonkénti megosztása

Osztályok igazolt hiányzásai, magatartás és szorgalom átlag 1.b 2.a 2.b 2.c 3.a 3.b 3.c 4.a 4.b 4.c Össz. Igazolt órák 212 256 365 480 562 291 343 346 310 385 384 3934 618 429 888 460 352 623 451 503 316 átlaga 7 9,1 14 16 21 11 13,6 13,8 10,3 14,8 17,5 13 25 15 33 18 23 Mag-tartás átlag 4,7 4,4 4,8 4,1 4,3 4,6 4,5 Szorga-lom 4,2 4,9

Tantárgyi eredmények harmadik és negyedik évfolyamon Iro. Ny. Mt Kö. Inf. É. R. Ts Tc 3.A 4,2 4,0 3,9 4,7 4,8 5 4,4 3.B 4,3 4,6 4,9 3.c 4,1 4 3,6 Kitűnők: 3.a 8 tanuló Bukás 2 tanuló ( 1 tantárgy) 3.b 6 tanuló 3.c 3 tanuló Kitűnők: 4.a 6 tanuló 4.b 8 tanuló Bukás 1 tanuló ( 2 tantárgy) 4.c 4 tanuló Bukás 1 tanuló Iro. Ny. Mt Kö. Inf. É. R. Ts Tc 4.A 4,4 4,2 4,9 4,6 4.B 4 5, 4.c 4,1 3,9 5 4,8

Sajátos nevelési igényű tanulók A 2011/2012-es tanév első félévét 25 SNI-s tanulóval zártuk. 1.osztályos: 0 fő 2.osztályos: 4 fő 3.osztályos: 1 fő 4.osztályos: 2 fő 5.osztályos: 4 fő 6.osztályos: 1 fő 7.osztályos: 7 fő 8.osztályos: 4 fő 9. osztályos: 1 fő 10. osztályos: 1 fő Közülük 2 fő látássérült, 1 fő autista, 2 fő hallássérült, 1 fő pervazív( átható), 3 tanuló beszédfogyatékos, a többi diák a megismerés zavarával küzd.

Tantárgyi átlagok összehasonlítása 5.a

Tantárgyi átlagok összehasonlítása 5.b