A régiók sorrendje a munkanélküliség szerint A jegyzett munkanélküliség aránya Szlovákia egyes régióiban.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Fejlődés ellen nincs orvosság” (Neumann János) 1987.az alapítás éve 1989.a névadás éve 1993.az első (30 fős) kollégium 2000.NIVÁK 2002.Kollégium a Pozsonyi.
Advertisements

Táncsics Mihály Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
TÁMOP / kiemelt projekt. A büntetés-végrehajtási szervezet feladata •Munkáltatás •Oktatás •Szabadidős tevékenység Cél Reintegráció.
Táncsics Mihály Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
Szerző: Mgr. Gabriela Mačáková Fordította: Mgr. Balogh Szilveszter.
Krúdy.
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
VEZETÉKNÉV KERESZTNÉV Szakképzés ma … Málnási Gábor.
Kossuth Lajos Kéttannyelvű Fővárosi Gyakorló Műszaki Szakközépiskola
Katona József MKSZIG 1 Katona József Szakközépiskola és Felnőttoktatási Gimnázium.
A TAO támogatási rendszer Magyar Labdarúgás Fóruma
PRO WEAR.
Mester szakok igényfelmérése, KJF 2012 február. A felmérésről  Felkeresett populáció: 5207 fő  Aktív hallgatók (2., 3., 4. évfolyam)  Végzettek ( )
„Alacsony státusú szakok” – Kísérlet a diplomák munkaerő-piaci értékkülönbségeinek alternatív magyarázatára Kiss László Projekt megnevezése: Felsőoktatási.
ISKOLÁK Az iskolai oktatásban 48 olyan intézmény vesz részt, ahol a komi- permják nyelvet anyanyelvként lehet tanulni. Ez 38,1%-a az iskolák összes számának.
TOVÁBBTANULÁS 2012 Felvételi eljárás a középfokú intézményekbe a es tanévre.
1 FELVÉTELI A KÖZÉPFOKÚ ISKOLÁKBAN A 2008/2009. TANÉVBEN 1 Oktatási Hivatal.
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI.
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI /A kisebb grafikonok az előző évi eredmények/
Az új történelem érettségiről és eredményeiről augusztus Kaposi József.
1. FELVÉTELI A KÖZÉPFOKÚ ISKOLÁKBAN A 2004/2005. TANÉVBEN.
A tételek eljuttatása az iskolákba
Beiskolázás. Beiskolázás Választható iskolák Középiskola Szakiskola gimnázium szakközépiskola „szakmunkásképző’ nyelvi előkészítő évfolyam.
MARTON MELINDA – PAKU ÁRON TÉRSÉGTIPOLÓGIA KOMPLEX TÁRSADALMI MUTATÓK ALAPJÁN.
HASH-elés Eredmények. Eredmények (997 rés esetén) Max. ütközés 16, 17 ütközés Lineáris szórás Négyzetes szórás , , ,0615.
FŐVÁROSI PEDAGÓGIAI NAPOK
2011/2012. Iskolatípusok  Gimnázium 5 évfolyamos- nyelvi előkészítő 4 évfolyamos – hagyományos  Szakközépiskola 5 évfolyamos- nyelvi előkészítő 4 évfolyamos.
1 AZ ÁTALAKULÓ SZAKKÉPZÉS FŐVÁROSI PEDADÓGIAI NAPOK 2OO4.november 15. Dr. Szenes György igazgató.
A munkaerőpiaci képzési és átképzési programok eredményességének vizsgálata regionális és kistérségi vetületekben MTA Regionális Kutatások Központja Alföldi.
1 FELVÉTELI A KÖZÉPFOKÚ ISKOLÁKBAN A 2007/2008. TANÉVBEN 1 Oktatási Hivatal.
szakmérnök hallgatók számára
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal Sajtótájékoztató augusztus 7.
A évi demográfiai adatok értékelése
A évi demográfiai adatok értékelése
Lakónépesség*: Lakónépesség*: ezer fő Foglalkoztatottak: Foglalkoztatottak: ezer fő Munkanélküliek száma: Munkanélküliek száma: ezer fő Gazdaságilag.
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
Demográfiai, iskolázási folyamatok és munkaerő-kínálat,
A kerettantervek fejlesztése
Demográfiai válság: Hová tartasz Nógrád megye?
Érettségi jelentkezések és érettségi eredmények 2008 Tanévnyitó értekezlet Érettségi jelentkezések - érettségi eredmények augusztus 29.
Pest megyei és térségi munkaerő-piaci helyzetkép
SZÜL Ő I ÉRTEKEZLET OKTÓBER 17. GIMNÁZIUMI KÉPZÉS.
Közép-Dunántúl, Veszprém megye és Várpalota munkaerő-piaci helyzete
Együttműködéssel a foglalkoztatási helyzet javításáért
Somogyi TISZK Közép- és Szakiskola Nagyatádi Szakképző Iskolája
1 Pályaválasztás 2011/2012 Implom József Általános Iskola.
A BSc képzés tapasztalatai BME VBK Műhelykonferencia – ELTE Bolyai Kollégium október 17.
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2005.
EREDMÉNYEK TANULMÁNYI. Tanulmányi eredmények 2012 kompetenciamérés érettségi tanulmányi átlagok egyetemi továbbtanulás országos versenyeredmények.
Nehéz kérdések sorozat, Kaposvár, 2012., Jóföldi Endre.
Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben Ráckeve, március Pannon Egyetem (Veszprémi Egyetem, 1949) Bölcsészettudományi Kar Gazdaságtudományi.
Kétszintű érettségi.
Felnőttoktatási tájékoztatója
A felsőoktatási intézmények felvételi eljárásairól (2011. január 01-jétől) (2012. január 01-jétől) 237/2006. (XI. 27.) Korm. rendelet alapján.
2011/2012 tanév félévi statisztikai adatai. Hiányzások, mulasztások a tanév során (az első 20) Osztály Egy főre eső igazolt órák száma Egy főre eső.
Középfokú beiskolázás
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
Szaktanári Segédlet Tananyagfejlesztés A TÁMOP /2 projekt keretein belül.
Pályakövetéses vizsgálat DPR konferencia, Veszprém márc. 11. A Pannon Egyetemen végzettek szakmai életútja – a kezdetek Formádi Katalin
FELVÉTELI A KÖZÉPFOKÚ ISKOLÁKBAN A 2013/2014. TANÉVBEN A 2013/2014. tanévben lezajlott eljárás.
Európai Társadalmi Jelentés 2008 Műhelybeszélgetés Oktatás május 30.
A PISA és az Országos kompetenciamérés tanulságai
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,27. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,41 A legalacsonyabb átlag: 3,6. Nyolc osztály teljesített a négyes.
Középiskolai továbbtanulás 2016/17
Csongrád megye munkaerőpiaci helyzetéről. Megnevezés Csongrád megyeMagyarország 2010.II. név2016.II. névváltozás2010.II. név2016.II. névváltozás ezer.
Felvételi a középfokú iskolákba
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
Pályaválasztási szülői értekezlet
IRÁNY A PÁLYA! november 14. „Az emberi nemnek az a hivatása, hogy munkáljon, alkosson, teremtsen.” Széchenyi István.
Pályaválasztási szülői értekezlet
Előadás másolata:

A régiók sorrendje a munkanélküliség szerint

A jegyzett munkanélküliség aránya Szlovákia egyes régióiban

A frissen végzettek - munkanélküliek száma végzettség szerint – munkaigénylők Absolvens összesen: abszolvens - Egyetem (baccalaureátus tanulmányokkal együtt štúdia)2 842 abszolvens - Szakiskola abszolvens - gimnázium abszolvens - Szaktanintézet, érettségivel abszolvens - Szaktanintézet, érettségi nélkül5 490

A frissen végzettek struktúrája iskolatípus szerint

Vývoj nezamestnanosti MAREC 2012

A munkanélküliség struktóurája

Munkakeresők száma végzettség szerint dosiahnutý stupeň vzdelania - UoZ spolu vedecká výchova, vysokoškolské, vyššie odborné vzdelanie 418 úplné stredné odb. s mat., úpl. str. všeob. s mat., úpl. str. s mat stredné odborné bez maturity, vyučení 4049 úplné základné, nedokončené základné vzdelanie a bez vzdelania 3267

Munkakeresők száma végzettség szerint

Az munkaigénylő abszolvensek száma iskolák szerint

Az abszolvensek száma iskolák szerint

Az munkaigénylő abszolvensek száma szakok szerint

Az munkaigénylő abszolvensek iskolatípusok szerint Iskolaigénylő Egyetem 40 Gimnázium 60 Szakközépiskola 483 Szaktanintézet 10

Az munkaigénylő abszolvensek iskolatípusok szerint

A munkanélküliség változása Vývoj 2004 do 2012 között Rok Počet UoZ Miera22,4213,6610,738,356,8315,0516,3417,5318,38

2004-es statisztikai mutatók ROKJanFebMarAprMájJúnJúlAugSepOktNovDec Počet UoZ Miera v %

Abszolvensek iskolák szerint (január 2004)

2008-as statisztikai mutatók ROKJanFebMarAprMájJúnJúlAugSepOktNovDec Počet UoZ Miera v %

Abszolvensek iskolák szerint (augustus 2008)

Összehasonlítás 2012, 2004, 2008