Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása - 2008. december, országos és budapesti hallgatottság -

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása május, országos és budapesti hallgatottság -
Advertisements

Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Amit a Klubrádióról tudni érdemes
InfoRádió árlista - Érvényes: január 1-jétől- Budapest, november 18.
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
TÁMOP-5.5.5/08/1 A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és hatósági munka erősítése Társadalmi szemléletformálás – a komplex.
Felnövekvő médiafogyasztók: fognak-e még rádiózni a fiatalok? Nobody’s Unpredictable Media Hungary What do we see? Szonda Ipsos.
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
2003. január Tanulói munkaterhek. A kutatás módszere  Válaszadók: 2700 tanuló és szüleik (elsősorban az édesanya)  Kérdezés módja: személyes interjúk.
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Ahány ház, annyi szabály Székely Levente
Rádió 1 Székesfehérvár FM Rádió 1 Sárbogárd FM 87.9
Miben mások? A fiatalok internetezési szokásai
Összefoglaló a Budapesti Értéktőzsde Zrt évéről dr. Mohai György vezérigazgató Budapest, április 2.
TNS Hoffmann 1 Rádiós hallgatottsági eredmények május – július – a RAME tagjaira vonatkozó eredmények.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.október, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Borbély-Pecze Tibor Bors Szakmai tanácsadó ÁFSZ-FSZH A jelenlegi magyar munkaerő- piaci helyzet Borbély-Pecze Tibor Bors, Ph.D. Szakmai tanácsadó ÁFSZ-FSZH.
szakmérnök hallgatók számára
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
Debreceni Egyetem Agrár és Műszaki Tudományok Centruma Logisztikai Koordinációs Központ Logisztikai szakemberigény, képzési igény, elvárások és tények.
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal Sajtótájékoztató augusztus 7.
A évi demográfiai adatok értékelése
A évi demográfiai adatok értékelése
A munkaerő-piaci helyzet a Nyugat-Dunántúli Régióban IPA Szakértői Akadémia Harkány
A Magyar Köztársaság kormánya. A gyógyszer-gazdaságossági törvény eredményei és a patikaliberalizáció.
1 Rádiós közönségmérés. 2 1,8 1,5 5,6 2,8 4,7 3,0 3,2 2,6 3,9 Source: Ofcom, EBU, WARC, Kantar Media, index.hu …továbbra is szól a rádió… napi rádiózással.
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal Sajtótájékoztató december 4.
TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK Érvényes: február 8.. TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK  Képes-szöveges termékajánló dobozok az Index, Velvet és Dívány cikkoldalain 
KORHATÁROS TARTALOM (16, 18+) AJÁNLAT május 15.
Az egészségügyben, gazdasági – műszaki területen dolgozók foglalkoztatási adatainak felmérése Készítette az Egészségügyi Gazdasági Vezetők Egyesülete.
Jegyezz médiarészvényt!. MagyarVendor Sziget Kft. Az econet.hu Nyrt. PRINTRÁDIÓ ONLINEEVENT.
BrandFestivalDigital Magyarország internettérképe Ki van hatással kire? Kovács Márton Szonda Ipsos OPTE project: térkép a világhálóról(inverz)
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.november, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Gyorsjelentés a Kulturális Központok Országos Szövetsége tagintézményeinek felméréséről Kecskemét,
Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.augusztus, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, április, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, július, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.május, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Az inforadio.hu hírportál látogatottsági adatai Medián – Webaudit
A NYUGAT-DUNÁNTÚLI RÉGIÓ MUNKAERŐPIACI HELYZETE, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A DIPLOMÁSOK ELHELYEZKEDÉSÉRE SOPRON, december 11.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása február, országos és budapesti hallgatottság -
Rádióadók hallgatottsága március Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádióadók hallgatottsága április Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádiós hallgatottsági kutatás május - július Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, május - július.
Korhatáros tartalom (16, 18+) ajánlat
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Hírek, információk és magas státuszú hallgatók az FM 88,1-en
Rádiós hallgatottság október - december
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV
Mennyire modern a hazai elit?. 2 Mennyire modern a hazai üzleti elit… … információszerzésben? … médiafogyasztási szokásaiban? … életmódjában?
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, október, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Csongrád megye munkaerőpiaci helyzetéről. Megnevezés Csongrád megyeMagyarország 2010.II. név2016.II. névváltozás2010.II. név2016.II. névváltozás ezer.
Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.
Generációváltás az óvodában?
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
A magán munka-közvetítők és munkaerő kölcsönzők évi tevékenysége
Bázis:Teljes minta (N=1406)
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Előadás másolata:

Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása december, országos és budapesti hallgatottság -

InfoRádió teljes napi hallgatottságának alakulása Hétköznap és hétvégén is a reggeli órákban legmagasabb az Inforádió hallgatottsága. Hétköznap 7:00-7:30 között átlagosan 45 ezer, míg hétvégén 8:00-8:30 között 27 ezer hallgatója van a hírrádiónak. Forrás: Szonda Ipsos - RádióNavigátor

InfoRádió átlagos heti hallgatottsága Az elmúlt két év folyamán hetente átlagosan 158 ezer hallgatót ért el a hírrádió a teljes lefedettségi területén októbere után a hallgatói létszám jelentősen növekedett. Forrás: Szonda Ipsos - RádióNavigátor

Üzleti döntéshozó hallgatók átlagos létszáma 2007 januárja óta hetente átlagosan 51 ezer üzleti döntéshozó hallgatója volt az Inforádiónak augusztusa óta stabil hallgatói létszámmal rendelkezik a rádió. Forrás: Szonda Ipsos - RádióNavigátor

30-59 év közötti hallgatói létszám változása A Szonda Ipsos adatai alapján az elmúlt 2 év során hetente átlagosan 92 ezer éves hallgatója volt az InfoRádiónak. Forrás: Szonda Ipsos - RádióNavigátor

Budapesti ESOMAR AB státuszú hallgatók A budapesti ESOMAR AB státuszú hallgatók kimagasló arányban választják az InfoRádiót a konkurensekhez képest. Hetente átlagosan 51 ezer AB státuszú hallgatója volt a hírrádiónak az elmúlt 2 év során. Forrás: Szonda Ipsos - RádióNavigátor

Budapesti vállalkozó-vezető foglalkozású hallgatók A budapesti vállalkozó-vezető foglalkozásúak az utóbbi másfél évben az InfoRádiót választották legtöbben.. Az elmúlt másfél évben hetente átlagosan 18 ezren hallgatták a hírrádió műsorait. Forrás: Szonda Ipsos - RádióNavigátor

Felsőfokú végzettségű budapesti hallgatók 2008 második felében a felsőfokú végzettséggel rendelkező rádióhallgatók körében kiemelkedően népszerű volt az InfoRádió. Hetente átlagosan 47 ezer felsőfokú végzettségű hallgató választotta a rádió műsorait. Forrás: Szonda Ipsos - RádióNavigátor

A hallgatók érdeklődési területei a teljes népesség körében Forrás: Szonda Ipsos - RádióNavigátor – A hallgatók többségét a környezetvédelem és a politika érdekli a leginkább. Nagy arányban, 36,5 %-ban érdeklődnek még a gazdasági élet iránt is a hallgatók.

InfoRádió Kft Budapest, Múzeum utca 9. Telefon: Fax: