2010.09.15.Call Center Díj 2010GfK Hungária ISO 9001 Tanúsított cég Top 10 - Call Center Díj 2010.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Találkozzunk a felhők felett!
Advertisements

A munkahelyi egészségfejlesztés lehetőségei, nemzetközi tapasztalatok
Bizalom, társadalmi tőke, intézményi kötődés
ÚMFT Gazdaságfejlesztési programok sajtóbeszélgetés július 9., Budapest Burány Sándor, államtitkár Kocsis Magdolna, IH vezető GfP sajtóbeszélgetés.
PIC number – szükséges bármilyen Erasmus + pályázathoz PKE:
Természetes népmozgalom
Alkossuk meg együtt a jövőt! Üzleti játék innovatív, sikerorientált hallgatók részére.
VIII.A.3. 3./ 5. óra Programfejlesztési Központ FELSZÍNI VIZEK: ÓCEÁNOK, FOLYÓVIZEK, TAVAK.
A NATO létrejötte, bővítésének állomásai
Együttműködés a bérleti konstrukciók gyors és rugalmas kiszolgálásában.
Call Center Díj 2010GfK Hungária ISO 9001 Tanúsított cég → Felhívás Top 10 Call Center Díj A és.
Az Európai Unió létrejötte, bővítésének állomásai
Üdvözöljük Waldviertelben. következetesség kézimunka tapasztalat bölcsesség megbecsülés.
Az adománygyűjtés kezdeti lépései a Magyar Természetvédők Szövetségénél Ladányi-Benedikt Ildikó kommunikációs munkatárs szeptember 20.
EU alapismeretek E-Learning.
Az Európai Unió nyelvpolitikája
Campus Hungary A magyar felsőoktatás külföldi népszerűsítését elősegítő program június 15.
Az adórendszerek változásai az elmúlt évtizedekben Halmosi Péter.
Az Európai Unió a globális világban Készítette: Kozák Magdolna.
Az Európai Unió története
A Microsoft Windows Vista gazdasági hatásai Lehetőségek az ökoszisztéma számára Microsoft Innovációs Nap november 27. Komáromi Zoltán Ügyvezető igazgató.
Piac és Profit Pénzünknél maradva! Követeléskezelés eredményesen! Megbízható partnerállomány és követeléskezelés az Opten segítségével!
A szolgáltatói jelleg erősítése a postai szakképzésben Rosta Péter.
Régiók a világgazdaságban
EU II..
Jelkép-ország Jakab Sándor Kálmán
Globális Szövetség a gyermekek on line szexuális kizsákmányolása ellen szeptember Balatonalmádi ÚJ UNIÓS KEZDEMÉNYEZÉS A GYERMEKEK ONLINE.
A versenyképesség technikai-minőségi oldaláról a „Schumpeter-termékek” kereskedelmének tükrében The research leading to these results has received funding.
Webes változat, animáció nélkül !!!
a hidegháború korszaka és a hírszerzés
Mentori rendszer a tudásmenedzsment szolgálatában
Felsőoktatási munkatársak képzési célú mobilitása - STT 2014/2015.
Szolgáltatásfejlesztés Az értékesítési és marketing osztály feladata Új szolgáltatások kifejlesztése a hagyományos és a versenypiaci tevékenységhez.
Készítette: Hegyesi- Németh Márta MPI Győr, április 29.
„Családtámogatások, rugalmas munkavégzési formák és társadalmi kohézió” műhelykonferencia Budapest, november 24. Dr. Pulay Gyula, főigazgató, ÁSZ.
GLOBAL CORRUPTION BAROMETER 2009 Globális Korrupciós Barométer Közvéleménykutatás az emberek korrupcióval kapcsolatos tapasztalatairól június 3.
Távmunka a kárrendezésben a Generali-Providencia Biztosító Rt.-nél III. Országos Távmunka Konferencia Kiss Attiláné.
Kormányszóvivői tájékoztató. Tájékoztató a gazdaságról Dr. Veres János pénzügyminiszter szeptember 14.
GLOBAL CORRUPTION BAROMETER 2010 Globális Korrupciós Barométer Közvéleménykutatás az emberek korrupcióval kapcsolatos tapasztalatairól December 9.
Az AQUAPOL együttműködési hálózatot 2003-ban, az Európai Unió támogatásával hozták létre Hollandia, Belgium és Németország.
2009. február 24. Holcim, mint felelős munkáltató.
GENERALI Alapkezelő Zrt. Nyugdíjpénztári megtakarítás a többi befektetés mellett Schuszter Péter vezérigazgató Generali Alapkezelő 2008/../.. Pénztárkonferencia.
EGY SIKERES PROJEKT ISMÉRVEI ÖTLETTŐL A MEGVALÓSULÁSIG Vendler Balázs, ügyvezető.
1914.
KÖZSZOLGÁLTATÁS TERVEZÉSE, SZERVEZÉSE Általános Vállalkozási Főiskola III. évfolyam 2008/2009. tanév 3. Az Európai Unió politikái.
Emma telefonos ügyfélszolgálat
C.E.P.M. - Bruxelles, 12 janvier 2005 C.E.P.M. - Bruxelles, 12 janvier 2005 A GM növények termelésének helyzete a világon és az EU-ban...
Az Európai Unió bővülése Vincze János, 12. osztály Fazekas Mihály Gimnázium Debrecen >
barátok és kollegák-itthon és külföldön-, határokon átívelő kapcsolatok és utazások, csereprogramok szakmai tudást támogató szövetség, továbbképzések,
Trendváltás a termékenység és a női foglalkoztatás kapcsolatában Dr. Pulay Gyulának, az ÁSZ Kutató Intézete főigazgatójának előadása „Tudomány a gyarapodó.
Pedagógusok egy nemzetközi tanárvizsgálat (OECD TALIS) tükrében
Hogyan pályázzunk ? Az EUGA program az innováció szolgálatában Vicze Gábor.
Az Európai Unió.
Európa regionális földrajza
Tankötelezettségi korhatárok nemzetközi összehasonlításban
Belépés a felsőoktatásba: nemzetközi tendenciák Jelentkezési tendenciák kutatás – műhelykonferencia június 16. Kasza Georgina.
Szabadkereskedelmi társulások
Egészségi állapot Demográfia Horváthné Csolák Erika tanársegéd
Áttekintés a mozgóképes tartalomfogyasztás átalakulásáról Magyarországon és a CEE régióban.
ZALA MEGYEI VÁLLALKOZÁSFEJLESZTÉSI ALAPÍTVÁNY Nagy András Ügyvezető igazgató.
VeloREX adventure 3 whells, km, 2 people. Magamról: Pulay Sándor 1971-ben születtem Komárnóban /Révkomárom/ 1989-ben végeztem vas és fémszerkezeti.
Újdonságok az NIIF VoIP szolgáltatásában
Sales Back Office Specialista Dolgozz velünk az Élet habos oldalán!
Információvédelem Menedzselése XX. Szakmai Fórum
33. EURÓPA FELOSZTÁSA.
A REGIONÁLIS INTEGRÁCIÓK
A politika feladatai a kutatásban, a fejlesztésben és az innovációban
Campus Mundi ösztöndíjak
Az MNB szempontjai a napon belüli elszámolással kapcsolatban
A magyar gazdaság versenyképessége:
Előadás másolata:

Call Center Díj 2010GfK Hungária ISO 9001 Tanúsított cég Top 10 - Call Center Díj

Call Center Díj 2010GfK Hungária Világszerte jelen – közel 120 országban kutatunk Minden európai országban jelen vagyunk Albánia Algéria Argentína Ausztrália Ausztria Azerbajdzsán Bahrein Banglades Barbados Belgium Belize Bolívia Bosznia-Hercegovina Botswana Brazília Bulgária Chile Ciprus Costa Rica Csehország Dél-Afrika Dánia Dominikai Köztársaság Ecuador Egyesült Arab Emirátusok Egyesült Királyság Egyiptom El Salvador Elefántcsontpart Észtország Finnország Franciaország Fülöp-szigetek Görögország Guatemala Hollandia Horvátország Honduras Hong Kong India Indonézia Irán Írország Izrael Jamaika Japán Jemen Jordánia Kambodzsa Kanada Katar Kazahsztán Kenya Kína Kolumbia Korea Kuwait Lengyelország Lettország Libanon Líbia Litvánia Magyarország Malajzia Marokkó Mexikó Montenegro Mozambik Németország Nicaragua Nigéria Norvégia Omán Olaszország Oroszország Pakisztán Panama Paraguay Peru Portugália Puerto Rico Románia Spanyolország Svédország Svájc Szaúd-Arábia Szenegál Szerbia Szingapúr Szíria Szlovákia Szlovénia Tajvan Tanzánia Thaiföld Trinidad és Tobago Tunézia Törökország Uganda Ukrajna Uruguay USA Új-Zéland Venezuela Vietnám

Call Center Díj 2010GfK Hungária 1)Up to 2001 figures according to HGB, from 2001 to 2004 figures according to US GAAP, since 2005 figures according to IFRS 2)Preliminary Figures 2009 Bevétel millió euróban 1) Teljes GfK csoport TotalGermany Alkalmazottak száma A teljes GfK csoportban TotalGermany ) ) ig folyamatos növekedés

Call Center Díj 2010GfK Hungária 1 Estimated, like-for-like Source: Honomichl Top Global 25, 2009 Sales 2008 in US$ million 1. The Nielsen Company, USA 4, IMS Health, USA 2, Kantar Group incl. TNS, UK 1 3, GfK Group, Germany 1, Synovate, UK Ipsos, France 1,442.1 Company 7. Information Resources, USA Arbitron, USA Intage, Japan Westat, USA469.5 Világszerte az első négyben

Call Center Díj 2010GfK Hungária A GfK Hungária számokban Alkalmazottak 105 teljes munkaidőben foglalkoztatott munkatárs Szolgáltatások Teljes körű piackutatási szolgáltatás, divíziók közötti együttműködés, adatbázis integráció, üzleti intelligencia 2010-ben fókuszban a Mystery Shopping Forgalom 2,17 milliárd Ft (2009) óta az első 3 piackutató cég között Magyarországon Alapítás éve 1989

Call Center Díj 2010GfK Hungária ISO 9001 Tanúsított cég Elismert partnerek, nemzetközi tapasztalat áll mögötte Hiteles Minden résztvevő számára részletes elemzés növeli a jövőbeli ügyfélhatékonyságot. Értékes A call center dolgozók számára motiváló, a munkaerő piacon vonzó az elismert szolgáltatás. HR előnnyel jár A szervező és a támogatók nevével fémjelzett elismerés hitelesíti és emeli a szolgáltatás értékét Jól kommunikálható A legjobbak szakmai díjat kapnak, de minősítést kapnak azok is, akik szolgáltatása kiemelkedő Megbecsülés 5 fő ok Miért érdemes benevezni a Top 10 Call Center díjra?

Call Center Díj 2010GfK Hungária Top10 Call Center Díj – amit érdemes tudni róla … A Top 10 Call Center díjat a GfK Piackutató intézet alapította 2010-ben a Humán Erőforrás alapítvány és a Magyar Marketing Szövetség szakmai támogatásával. A díj célja a kiváló teljesítményű call centerek munkájának elismerése. A kategória-nyertesek mellett az összes olyan résztvevőt elismeréssel jutalmazza, akik átlag feletti szolgáltatást nyújtanak. Jóval több, mint egy verseny, hiszen minden résztvevő szakmailag jól megalapozott elemzést kap, melynek segítségével tovább javíthatja szolgáltatása minőségét. Ismételt nevezéssel évről-évre azonos paraméterek mentén követhető a szolgáltatás fejlődése. A díjátadó Gála kiváló alkalom a piac többi szereplőjével való kötetlen találkozásra

Call Center Díj 2010GfK Hungária ISO 9001 Tanúsított cég Top10 Call Center Díj – hogyan készül a felmérés?  Minőségi adatgyűjtés (speciálisan képzett operátor-próbavásárlók)  Objektív visszajelzés  Komplett, részletes elemzés (viszonyítások ágazaton és kategórián belül)  A CC értékesítésbe/adatszolgáltatásba/ügyintézésbe beépíthető javaslatok  Az adatokból további elemzések készítése (opcionális) A folyamatos tesztelés állandóan „éberen” tartja az munkatársakat. Folyamatos, magas színvonalú kiszolgálást eredményez. Az egységek közötti verseny hatékony módszer pozitív visszajelzéssel.. A visszajelzés a munkatársak felé elkötelezettebbé teszi őket a cég iránt.

Call Center Díj 2010GfK Hungária ISO 9001 Tanúsított cég 9 Általános ügyfélkezelés (érdeklődés):  Az automata rendszer (IVR) használata – hogyan lehet az ügyintézőhöz eljutni  Üdvözlés – első benyomás  Ügyintézés gyorsasága, hatékonysága – a várakozási idő hossza, célzott kérdések („aktív hallgatás” ellenőrzése)  Ügyintéző kommunikációja – érthető, megfelelő gyorsaságú beszéd  Ügyintézők hozzáértése, segítőkészsége – az ügyintézés hangulata  Tájékoztatás teljes körűsége  Búcsúzás, utánkövetés (opcionális)  A beszélgetés folyamatának leírása – személyes benyomások (pozitív/negatív észrevételek, fejlesztendők) Probléma megoldás (panaszkezelés):  Panasz megnyugtató rendezése – hány hívásból sikerült megoldani  Problémás ügyfelek kezelése  Empatikus készség Mit értékel a díj? – Értékelési szempontrendszer

Call Center Díj 2010GfK Hungária Top10 Call Center Díj – részvételi feltételek Magyarországon működő vállalkozás, magyar nyelvű lakossági szolgáltatást végző call centere Elfogadja, hogy a verseny során ügyfélszolgálatát előre nem jelzett szimulált helyzetekkel (mystery calling) tesztelik Nem kísérli meg befolyásolni a verseny eredményét olyan módon, hogy ebben az időszakban olyan szolgáltatást nyújt, mely egyébként nem érhető el ügyfelei számára Elfogadja a pártatlan szakértők által kidolgozott és a GfK nemzetközi ügyfélelégedettségi tapasztalataira épülő értékelési szempontrendszert Elfogadja az előre részletesen meghatározott versenyszabályokat A pályázatát hiánytalanul és határidőben leadja, nevezési díjat megfizeti

Call Center Díj 2010GfK Hungária Általános ügyfélkezelés Probléma- megoldás Értékesítés- tmogatás Szabadon választható Szabadon választható Szabadon választható Szabadon választható Szabadon választható Szabadon választható Kötelező kategória Kötelező kategória Kötelező kategória Kötelező kategória Pénzintézetek Távközlési és közműszolg. CC Outsource és egyéb cégek CC Outsource és egyéb cégek (csak kimenő hívásokkal) Top10 Call Center Díj – Általános ágazatok és kategóriák

Call Center Díj 2010GfK Hungária Általános ügyfélkezelés Probléma- megoldás Kötelező kategória Kötelező kategória Kötelező kategória Kötelező kategória Fogyasztási cikk (fmcg) Kiskereskedelem Speciális kereskedelmi ágazatok és kategóriák

Call Center Díj 2010GfK Hungária Top10 Call Center Díj – legfontosabb versenyszabályok A résztvevők minimum 2 kategóriában indulnak: általános ügyfélkezelés (kötelező minden résztvevő számára), + problémamegoldó, és/vagy értékesítő témában. Az iparág (ágazati besorolás) automatikusan kerül meghatározásra. Megfelelő számú jelentkező esetén további ágazatok kialakítása lehetséges. Iparáganként kategóriánként hirdetünk nyertest (feltétel min. 80%-os teljesítmény), akik egy évig használhatják a „Kiváló Call Center” megjelölést. Az értékelésben legalább 60%-ot elért nem nyertes résztvevők egy éven át használhatják a „Minősített Call Center” címet. Problémakez. Vagy értékesítés Általános ügyfélkezelés ÚJ!

Call Center Díj 2010GfK Hungária Időütemezés MunkafázisKezdeteVége Meghosszabbított nevezésSzeptember 15.Október 18. Nevezési díj esedékes Megbízási szerződés aláírása után 10 nappal Korai nevezésSzeptember 15.Szeptember 27. Korai nevezési díj esedékesOktóber 4-ig Versenyhez szükséges anyagok és információk átadása a GfK Hungária részére Október 18-ig Terepmunka (tesztek, próbavásárlások)Október 20.November 8. Eredmények feldolgozásaNovember 8.November 19. EredményhirdetésNovember 24. Részletes elemzésDecember 10. Próbahívások díjának kifizetése*December 15. További elemzésekKülön megállapodás szerint * a próbahívások díjfizetési határideje a Szervező és a Résztvevő között szokásos fizetési ütemezés szerint változhat.

Call Center Díj 2010GfK Hungária ISO 9001 Tanúsított cég Részvételi költségek  Nevezési díj (2 kategória) Ft - 2 fő részvétele a Díjkiosztó Gálán  hívásköltség (120 hívás) Ft  HEA kedvezmény (nevezési díjból) - 10% szeptember között

Call Center Díj 2010GfK Hungária ISO 9001 Tanúsított cég Résztvevők eredménye Amit a résztvevő cég megkap:  Saját mérési eredményt összesítő Excel tábla  Az elért eredmény összehasonlítása az átlag eredménnyel, ppt formátumban  Az összehasonlítás %-os és leíró formában az eltérés részletezésével és a kategória győztes eredmény és az elért eredmény közti különbség csökkentésére irányuló javaslatokkal További lehetőségek:  További elemzések a Megbízási szerződés alapján, külön díjfizetés ellenében

Call Center Díj 2010GfK Hungária Eredmények interaktív online felületen  Gyorsan áttekinthető, könnyen értelmezhető interaktív grafikonok.  A kutatási eredményekből származtatott legfontosabb mutatószámok (KPI- ok) megjelenítésére alkalmas.  Lehetőség van szűrésre, kiválasztva azt a szempontot, ami alapján az eredményeket meg kívánjuk jeleníteni.  Nem igényel semmilyen informatikai beruházást.  Minden Ügyfél oldala jelszóval védett, így a kutatási eredményekhez kizárólag az Ügyfél fér hozzá.  A telepítést, illetve a rendszeres karbantartást, feltöltést ingyenesen biztosítjuk.

Call Center Díj 2010GfK Hungária ISO 9001 Tanúsított cég Eredmények interaktív online felületen - minta

Call Center Díj 2010GfK Hungária ISO 9001 Tanúsított cég Támogatók  Humán Erőforrás Alapítvány  Magyar Marketingszövetség  Médiatámogatók

Call Center Díj 2010GfK Hungária ISO 9001 Tanúsított cég Kapcsolat További információval, kéréssel, konkrét ajánlattal szívesen állunk rendelkezésükre, forduljanak hozzánk bizalommal! Letölthető dokumentumok, nevezési lap: Pauks Felícia Mystery Shopping vezető

Call Center Díj 2010GfK Hungária ISO 9001 Tanúsított cég Call Center Díj 2010GfK Hungária Köszönjük a figyelmet! ISO 9001 Tanúsított cég