FASHION STREET Médiaajánló FASHION STREET Médiaajánló.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Advertisements

ÚMFT Gazdaságfejlesztési programok sajtóbeszélgetés július 9., Budapest Burány Sándor, államtitkár Kocsis Magdolna, IH vezető GfP sajtóbeszélgetés.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
OfflineXtrMag a magyar extrém sport - és életmód magazin Médiaajánlat – 2009.
??? Reklám!!!.
Média Ajánlat. Miért érdemes az felületein hirdetni ? Miért érdemes az felületein hirdetni ? • Mert a XV. kerület hivatalos Újságában, Televíziójában.
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
EURAMA TOURS Eurama Travel Agency
Fellow Global Trade Kft. Bemutatkozó: Törzsvásárlói előnyök bemutatása A prezentációt készítette: Székely Alex.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
Üzleti tapasztalatok Angolában
A külföldi továbbképzések módszertana, menedzsmentje, hasznosítása ( BI 2000 és BioGIS 2005 projektek) A Leonardo program mint a szakmai tanár(tovább)képzés.
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
1 TÁMOP A-13/ Az EVDSZ társadalmi szerepvállalásának szélesítése a Dél-Dunántúli Régióban Az EVDSZ kommunikációs stratégiája és gyakorlata.
1 banner ingyenesen az 1% – 100% akció népszerűsítésére (az önkormányzatnak)
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
KUCSERA GÁBOR Szponzori kiajánlása 2006
Tisztelt Hölgyeim és Uraim! Budapest, Előadó: Dr. Mihalik József
Cash flow-kimutatás esettanulmány
Hotel Árkádia*** Készítette: Bércesi Richárd. A szálloda I. •2010 nyarán kezdte meg működését •Helye: Pécs történelmi belvárosa, Hunyadi úton, Széchenyi.
Együttműködés a bérleti konstrukciók gyors és rugalmas kiszolgálásában.
VIP Magazin MÉDIAAJÁNLAT. Nemzetközi magazin, megjelenik:  Magyarországon  Romániában (román nyelven),  Szlovákiában (szlovák nyelven).
Haszon rendezvények médiaajánlat. Célcsoport További képek:
Kérjük halkítsák le telefonjukat!
A PIACI MŰKÖDÉS TAPASZTALATAI A MAGYAR GÁZIPARBAN
30. Feladat – 6-7-es Minden Kft. A feladatok az alábbiak: Könyvelje le a január havi gazdasági eseményeket számlasorosan költséghely- költségviselő elszámolást.
TK 2. Áruk 3.300Ny /a. TK 3. Vevők /b. TK 4. Eredmény ERER KE: TK 8. ELÁBÉ 3.000ER3.0001/a. TK 9. ÉNÁ ER /b
E-OS Innovatív Energetikai Zrt. A közvilágítás karbantartásának költségei
Giovanni Ferrini Fashion
Fellow Global Trade Kft. Bemutatkozó: Törzsvásárlói előnyök bemutatása A prezentációt készítette: Székely Alex.
A nemzetközi konkurencia árának feléért ajánljuk ugyanazt a minőséget! Vegye fel velünk a kapcsolatot még ma! Monor, Ipar utca.
ADÓ Farkas Gábor Szenior Menedzser február 28. Adózás 2006.
Költségek Termelés Q Állandó Költség FC Változó VC Összköltség TC
Készítette: Werner Gábor
Sajtótigitalizálás a könyvtárban – Szakmai nap az Országos Széchényi Könyvtárban Intézményünk Pécsi Tudományegyetem Egyetemi Könyvtár Klimo-theca.
Napilapok Magyarországon 2014-ben  Kitekintés  Értékek  Olvasók  Reklámpiac  Új üzleti modell.
A mi projektünk Hemrik Balázs, Mandják Bendegúz, Pápai Dénes, Palotai Marcell.
Anyagok 3. feladat 168. oldal.
Budapesti Corvinus Egyetem
41. feladat Könyvviteltan szemináriumi és gyakorló feladatok Budapesti Corvinus Egyetem, Számvitel tanszék 2007/2008. tanév.
41. feladat Könyvviteltan szemináriumi és gyakorló feladatok Budapesti Corvinus Egyetem, Számvitel tanszék 2007/2008. tanév.
Alapfogalmak III. Sugárzástechnikai fogalmak folytatása
Akkreditációs eljárás a megbízható foglalkoztatásért december 4.
KORHATÁROS TARTALOM (16, 18+) AJÁNLAT május 15.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
Béren kívüli juttatások Adókedvezmények Adóelőleg Ingatlan.
Jegyezz médiarészvényt!. MagyarVendor Sziget Kft. Az econet.hu Nyrt. PRINTRÁDIÓ ONLINEEVENT.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
UMFT támogatások felhasználására benyújtott pályázatok százalékos megoszlása.
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
2009. február 24. Holcim, mint felelős munkáltató.
EGY SIKERES PROJEKT ISMÉRVEI ÖTLETTŐL A MEGVALÓSULÁSIG Vendler Balázs, ügyvezető.
Érettségi jelentkezések és érettségi eredmények 2008 Tanévnyitó értekezlet Érettségi jelentkezések - érettségi eredmények augusztus 29.
Út a munkanélküliséghez Czomba Sándor 2008 november 19.
CAMPUS HUNGARY PROGRAM. A program célja A projekt a hazai felsőoktatási intézmények hallgatóinak, munkatársainak külföldi K+F, tanulmányi, operatív intézményi.
A projekt a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal támogatásával valósult meg.
Dobos Erzsébet Elnök HITA Május 26. Az eredmények tükrében.
A Cseh - Magyar Üzleti Klub. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar.
Forrás allokáció LHH Ft/ 1 Euro HPME katalógus III. tengely Összforrás: Euro Ft LHH forrás: Euro Ft nem LHH.
TÁMOP / Munka és tanulás – Munkahelyi képzések támogatása a Közép-dunántúli Régió mikro- és kisvállalkozásainál.
Haszon rendezvények médiaajánlat Célcsoport éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns.
Biztonság Stabilitás. Az emberek stabilitást, biztonságot, megoldást keresnek.
Küldetésünk: Biztonság Stabilitás Hálózatfejlesztési igazgató Gaál László Sziklás Johanna Alapító, tulajdonos Jr. Gaál László Alapító, tulajdonos.
Média Ajánlat.
Üdvözöljük GWIBIZ WORLDWIDE Üzleti Tájékoztatón. Legdinamikusabban fejlődő üzletek a világon! GWIBIZ WORLDWIDE Trendágazat Internet + vásárlás.
Budapesti Corvinus Egyetem, Számvitel tanszék
Korhatáros tartalom (16, 18+) ajánlat
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
Haszon rendezvények médiaajánlat
Előadás másolata:

FASHION STREET Médiaajánló FASHION STREET Médiaajánló

FASHION STREET A Fashion Street a Deák Ferenc utcában az Immobilita fejlesztő cég által létrehozott, összesen több mint 7000 négyzetméter alapterületű bérbeadható üzletből áll. A Fashion Street Trend a divatszezonokhoz alkalmazkodva negyedévente megjelenő exkluzív kivitelű magazin.

OLVASÓI CÉLCSOPORT 25 és 45 év közötti „A-B” státusúak, Cégtulajdonosok, menedzserek, Kiemelt jövedelmű magyar és külföldi alkalmazottak.

TARTALMI ÉS MEGJELENÉSI ADATOK Megjelenés: negyedévente Terjedelem: 96+4 oldal Példányszám: darab (8.000 magyar angol nyelvű) Olvasói elérés: fő Terjesztés: Országos: Lapker hálózatban, a Fashion Street üzletekben, VIP címlistára, neves szállodákban Részletezve: 3000 példány kerül a Fashion Street üzleteibe és VIP címlistára, 5000 példányt átadunk egész országos terjesztésre a Lapker hálózatnak. A 2000 példány angol nyelvű változat szállodákban, valamint a Magyarországon dolgozó nemzetközi cégek menedzsmentjének és a Magyarországra akkreditált diplomáciai testületek munkatársainak terjesztve.

Állandó rovatok

A LAP VÁRHATÓ MEGJELENÉSE szeptember / szeptember /2. – november /1. – február /2. – május /3. – augusztus /4. – november 30.

HIRDETÉSI MÉRET Hirdetésleadás: nyomdakész PDF formátumban, színes proofot mellékelve! 1/1 oldal vágott mérete215*280 mm 1/1 kifutó mérete215*280 mm (+ 3-3 mm kifutó) 1/1 tükör mérete202*269 mm 1/2 kifutó mérete215*140 mm (+ 3-3 mm kifutó) 1/2 tükör mérete202*132 mm

HIRDETÉSI FELÜLETEK, HIRDETÉSI TARIFA Hirdetési felület Hirdetési tarifa (nettó érték) B/II oldal listaára ,- B/III oldal listaára ,- B/IV oldal listaára ,- 2/1 oldal listaára ,- 1/1 oldal listaára ,- 1/2 oldal listaára ,-

MEGJELENÉSI KEDVEZMÉNY 1db/alkalom/ Ft 2db/alkalom/ Ft 3db/alkalom/ Ft 4db/alkalom/ Ft B/II oldal , , , ,- B/III oldal , , , ,- B/IV oldal , , , ,- 1/1 oldal , , , ,- 2/1 oldal , , , ,- Ha hirdetését legalább még egy lapban megjelenteti, a Mercedes magazin hirdetési áraiból további 12% engedményt adunk!

A Fashion Street magazin médiaképviseletét a DOMINANCE MÉDIA Kft. végzi, kiadja a Stúdió 2000 lapkiadó vállalat! Elérhetőségek: DOMINANCE Média Kft. Info: vagy… Jakab Anita Fridman Anita