Az Európai Iskolahálózat és a Sulinet irányításával CELEBRATE a Leöveyben 2002. november – 2004. október Bánhegyesi Zoltán, Leövey.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A képzett szakemberekért A HEFOP és programok szinergikus eredményei Budapest május 20.
Advertisements

TIOP 1.1.1/09/ Angol nyelvi modulok feldolgozása tanulói laptopok segítségével.
TIOP 1.1.1/09/ Digitális reál-is? Készítette:Mátisné Szultos Erzsébet.
LKG, KIT, Moodle KIT érdekel(het) a Moodle? (Alkalmazási kényszerek és lehetőségek a középiskolai gyakorlatban) Bánhegyesi Zoltán Leövey.
Az e-tanulás. •Az e-tanulás csírái már a múlt század 40-es éveiben megjelentek. –Amikor Budapesten gyakoriak voltak a légiriadók, „feltalálták” a rádió-iskolát,
Jó gyakorlat „A 21. század gyermekeiért” – IKT eszközök használata egy inkluzív iskolában II. Rákóczi Ferenc Tagiskola 7400 Kaposvár, Kanizsai u
Zárórendezvémy Zárórendezvény TIOP / Oktatástechnológiai fejlesztés a Huszár Gál Iskolában.
Együtt könnyebb? – Csoportmunka a matematika órán
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetensek leszünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
TÁMOP B-09/ Digitális Középiskola beindítása a Leövey Klára Gimnáziumban Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium.
E URÓPAI P EDAGÓGIAI IKT J OGOSÍTVÁNY EPICT tanfolyam a Calibrate projektben Kárpáti
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP /
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Könczöl Tamás igazgató Sulinet Expressz Programiroda.
Informatika matematika speciális tagozat - tematika évfolyam -
Az IKT szerepe a mai közoktatásban
Az IKT-eszközök alkalmazásának és fejlesztésének pedagógiai támogatottsága évfolyam OKI-kutatás-fejlesztési projekt.
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetenciafejlesztés – ahogy a diákok látják Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
Sokszínű Digitális Tanítás főszerkesztő-helyettes
A tanári munka támogatása a szakképzésben
Info-kommunikációs Technológia Nedeczky Veronika Sulinet
Megújul a Sulinet Könczöl Tamás osztályvezető
HÁLÓZATI TANULÁS Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon TÁMOP nyitókonferencia EGER, szeptember 3.
DAT 2006 konferencia A könyvtárak digitális világa szekcióülés Budapest, november 21.
Frontális pedagógia helyett „konstruktivista” pedagógia Dr. Magyar Bálint Oktatási miniszter október 12.
Újabb kalandba kezdünk …
Az Európai Iskolahálózat és a Sulinet irányításával CELEBRATE program a makói JAG-ban 2003/2004-ben.
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
ÚJ TUDÁS – MŰVELTSÉG MINDENKINEK A digitális írástudás elterjesztése Az idegennyelv-tanulás ösztönzése Az integrált természetismeret-oktatás bevezetése.
Digitális középiskola Digitális középiskola Iskolahálózat kialakítása.
avagy lehetőség a konfliktusok kezelésére a tanórán
LKG és a KIT, LKG és a KIT (az SDT-monitor ürügyén) Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
LKG-Moodle A LKG ToP ( T áv O ktatási P ortál) működéséről avagy bevezetés a MOODLE e-oktatási rendszer használatába Bánhegyesi Zoltán.
LKG & ENIS A Leövey Klára Gimnázium az Innovatív Iskolahálózatban Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
A kerekasztal résztvevői
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2005.
Gárdonyi Géza Ciszterci Gimnázium , Szakközépiskola és Kollégium
Kompetensek lettünk? június 27..
LKG és a KIT, LKG és a KIT Bánhegyesi Zoltán.
Forgatókönyv.
Fotoszintézis.
GeoGebra A matematikai szabadszoftver tanuláshoz és tanításhoz
Az Apáczai Kiadó 7-8. évfolyamos matematika tankönyveinek bemutatása
Konferencia a digitális tananyagok alkalmazóinak és fejlesztőinek
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Könczöl Tamás igazgató Sulinet Digitális Tudásbázis.
Az IKT-alapú pedagógia munkaformái, módszerei. 3 betűs világ IKT IST SDT.
EDUCATIO Társadalmi Szolgáltató Kht
Tájékoztató 10. osztályosoknak Az érettségi vizsga Kötelező tárgyak: magyar nyelv és irodalom, történelem, matematika, idegen nyelv + 1 választott tárgy.
TIOK IKT – összefoglaló Nagy Regina Sulinet Programiroda tartalomfejlesztési szakértő.
Szaktanári Segédlet Tananyagfejlesztés A TÁMOP /2 projekt keretein belül.
Helyzetkép a differenciálásról. Differenciált házi feladat előző órai következő órai Gyakoriság%Gyakoriság% igen 11,7610,2 nem 3661,04271,2 nem válaszolt.
Educatio LMS Halácsy Katalin II. Rákóczi Ferenc Fővárosi Gyakorló Közgazdasági Szakközépiskola BeTISZK, MiTIOK tagiskola.
Kétszintű érettségi. tartalom érettségi érettségi és nyelvvizsga emelt szint szerepe emelt szintű oktatásra jelentkezés pontszámítás jogszabályi háttér.
GeoGebra Dinamikus matematika mindenkinek
LKG–HEFOP konferencia, / Kompetensek lettünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM Tanulási karrierutak a Váci Szakképzési Centrumban.
„Közismereti oktatás és szakmai alapozás” fejlesztési terület évi eredmények Salakta Tünde fejlesztési területvezető Salgótarján,
OH. Az egyes vizsgázói rétegek átlageredményeinek összehasonlítása %-ban, középszinten VizsgatárgyÖsszesGimnázium Kecskeméti Református Gimnázium.
VIZSGÁZÓK SZÁMA Tantárgy neve Közép- szinten Emelt szinten matematika magyar nyelv.
AZ ÉRTÉKELÉS RENDSZERE Soproni Szakképzési Centrum Porpáczy Aladár Szakgimnáziuma, Kollégiuma és Általános Művelődési Központja 9431 Fertőd, Joseph Haydn.
Érettségi eredmények május
PROCSEE projekt 1. Szakértői Fórum disszeminációs esemény Racsko Réka
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM
Honlap: Program: A Math-Bridge interaktív tanulási platform lehetséges szerepe az oktatási folyamatban.
Miért szükségszerű a változás a természettudományok oktatásában?
A digitális kompetencia fejlesztése
Flip-It! Online kurzus mentor szemmel
Az informatika (programozás) oktatásának pedagógiai módszerei
Mi mit miért? Mottó: nem értünk hozzá!
Előadás másolata:

Az Európai Iskolahálózat és a Sulinet irányításával CELEBRATE a Leöveyben november – október Bánhegyesi Zoltán, Leövey Klára Gimnázium

Az Európai Iskolahálózat és a Sulinet irányításával 1. Tananyagok fejlesztése (2002. november szeptember) Biológia (Sebőkné Orosz Katalin) 1. Aktív transzportfolyamatok 2. Passzív transzportfolyamatok 3. A fotoszintézis fényszakasza 4. A fotoszintézis sötétszakasza Fizika (Závodszky Judit) 1. Egyszerű gépek 2. Fénytörés 3. Lencsék képalkotása Matematika (Bánhegyesi Zoltán) 1. Statisztikai adatok és ábrázolásuk 2. Statisztikai közepek 3. Adatok szóródása

Az Európai Iskolahálózat és a Sulinet irányításával A kipróbálás adatai (2003. november – május) -4 tanár, -8 tantárgy keretében, -~ 80 tanórán, (szakkörön, …) -több mint 200 diákkal (~40%), -85 tananyagot (LO-t) próbált ki.

Az Európai Iskolahálózat és a Sulinet irányításával …és tapasztalatai +diákok kedve, lelkesedése, érdeklődése; +gyakorlat a KIT értelmes használatában; +idegen nyelv gyakorlása; +mélyebb, sokszínűbb tananyagismeret; –Demoportál működési hiányosságai; –némely anyag speciális szoftverigénye; –némely anyag fordíthatatlansága; +diákok rugalmassága; segítőkészsége;  + tanárok kedve, lelkesedése, érdeklődése;

Az Európai Iskolahálózat és a Sulinet irányításával Újabb tananyagok születése (fordítás, átszerkesztés, készítés) Fordítás: 4 db, Átdolgozás: 1 db Új anyag: 7 db Latin gyakorlatok (Kauders Tamás) A növények magánélete (Sebőkné Orosz Katalin) Statisztikai gyakorló tesztek (Bánhegyesi Zoltán) A gráfokról dióhéjban Euler hídjai Sir William játékai Az utazó ügynök

Az Európai Iskolahálózat és a Sulinet irányításával Melléktermékek  eLearning Awards 2004

Az Európai Iskolahálózat és a Sulinet irányításával Celebrate biológus szemmel avagy egy tanári innováció főbb lépcsői Sebőkné Orosz Katalin Leövey Klára Gimnázium

Az Európai Iskolahálózat és a Sulinet irányításával A biológia és a szemléltetés A szemléltetés problémája: Látható, de nem esztétikus Nem látható, mert túl időigényes vagy túl gyors Nem látható, mert távoli Nem látható, mert túl nagy Nem látható, mert túl kicsi Csak statikusan lehet szemléltetni

Az Európai Iskolahálózat és a Sulinet irányításával A szemléltetés forradalma Láthatóvá tenni a láthatatlant

Az Európai Iskolahálózat és a Sulinet irányításával A szemléltetés forradalma Esztétikussá tenni a szemléltetést Dinamikussá tenni a szemléltetést Példa Rövidíteni a szemléltetés idejét Példa

Az Európai Iskolahálózat és a Sulinet irányításával A szemléltetés forradalma Interaktívvá tenni a szemléltetést Példa – rávezetésPélda Példa – összefüggések felismerésePélda Példa – tudásellenőrzésPélda Példa – problémafeladatokPélda Példa - játékosságPélda

Az Európai Iskolahálózat és a Sulinet irányításával Élethosszig tartó tanulás: tanároknak is Az első animációkanimációk Flash-programozás és az eredményFlash-programozáseredmény Digitális fényképezés Digitális filmkészítésfilmkészítés Sablonok használata: –DigitalbrainDigitalbrain –HachetteHachette

Az Európai Iskolahálózat és a Sulinet irányításával Köszönöm a figyelmüket Bánhegyesi Zoltán és Sebőkné Orosz Katalin nevében!

Az Európai Iskolahálózat és a Sulinet irányításával Digitalbrain

Az Európai Iskolahálózat és a Sulinet irányításával Hachette

Az Európai Iskolahálózat és a Sulinet irányításával Flash-programozás