„KÉT KERÉKEN SZEKSZÁRDON” 2011. OKTÓBER 6. Baka György Zöldtárs Alapítvány Elnök.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Közlekedés kerékpárral Hajdúböszörményben
Advertisements

A sportiskolába járó tanulók szüleinek válaszai a kérdőíves felmérésre (1245 válaszadó)
A kölcsönös befolyásolás
Kerékpáros fejlesztések között Mitől lesz kerékpárosbarát egy település? Dr. Kukely György cégvezető Terra Studio Kft április 24.

„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
„Kerékpáros Magyarország Program” és a kerékpáros infrastruktúra fejlesztési lehetőségei Bodor Ádám a Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Miniszter.
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
Munkahelyi közlekedési tervek tréning Éri Vilma Környezettudományi Központ Alapítvány Marton Miklós Közép- és Kelet-európai Környezetvédelmi Központ.
„A városi közlekedés alternatívái”
1. Közösségi Kerékpáros Közlekedési Rendszer kutatás Március 10.
A Kerékpáros Közlekedés Előnyei. Magyar Kerékpárosklub Adatok Európából  Naponta 100 millió kerékpáros utazás  Több mint 300 millió kerékpár  Városokban.
Partnerek vagyunk az úton László János Magyar Kerékpárosklub.
Mi kell a biciklisnek? Tóth Judit Magyar Kerékpárosklub alelnök Solt,
Előadó: Mihály Mariann TDM menedzser TDM szervezetünk működéséről, eddigi munkájáról.
Tisza-tó, mint kerékpáros régió
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
Kellenek-e nekünk a TISZKEK? Mártonfi György Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet A Vas Megyei Szakképzés-szervezési Társulás Országos TISZK Konferenciája.
“Hány pontot kapunk érte?” Milotta Lászlóné – asszisztens (Vasútegészségügyi NKK Kft – Pécs) Zsoldiné Turi Edit – fiziotherápiás asszisztens (Egyesített.
MATEMATIKA Év eleji felmérés 3. évfolyam
Szemléletformálás a kerékpáros közlekedés támogatásában
Mellár János 5. óra Március 12. v
Kutatók (fejlesztők) éjszakája -2011
„Két keréken Szatmárban“
6) 7) 8) 9) 10) Mennyi az x, y és z értéke? 11) 12) 13) 14) 15)
1 Kerék-Pár a várospolitikában Kerékpárosbarát úthálózat tervezési eszköztára kis- és nagyvárosok számára Dalos Péter november 18.
A Velencei-tó kerékpáros szemmel
Az új történelem érettségiről és eredményeiről augusztus Kaposi József.
Kerékpáros_hálózat_kutatás Bartus Tamás Mészáros Márton Tanszéki_Terv_
A tételek eljuttatása az iskolákba
Elektronikai Áramkörök Tervezése és Megvalósítása
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
Kerékpározás Programfejlesztési Központ VI.A.5.1.
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
Fülemüle informatika verseny
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
evolúció a városi mobilitásban a kerékpározás reneszánsza Forrás:OBIS, wikipeia.
NOVÁK TAMÁS Nemzetközi Gazdaságtan
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
Merre tovább? Tapasztalatok a kétszintű latin nyelvi érettségiről.
A közép- és emelt szintű vizsga tanári értékelése
Chrappán Magdolna DE BTK Neveléstudományok Intézete.
szakmérnök hallgatók számára
Bringa - tekerj, hogy haladj Bringa - tekerj, hogy haladj Motiváció Máshol hogy csinálják? szeptember dr. Német Béla, tudományos munkatárs.
Bringa - tekerj, hogy haladj Bringa - tekerj, hogy haladj 4. A bringa közösség, és gazdaságfejlesztő szerepe 5. A bringázás kisteljesítményű.
Kerékpártároló átadás
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
2007. május 22. Debrecen Digitalizálás és elektronikus hozzáférés 1 DEA: a Debreceni Egyetem elektronikus Archívuma Karácsony Gyöngyi DE Egyetemi és Nemzeti.
7. Házi feladat megoldása
KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS 2011 BÁTAAPÁTI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC. TETT.
Quality Management C. No QM08 Agenda Setting KFT,,Két keréken,, - igény felmérés és tracking
Csengersimáért Közhasznú Egyesület Asociaţia fără scop Csengersimáért Comuna Dorolt Pusztadaróc Önkormányzat „Két keréken Szatmárban“ „On two wheels in.
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
 Környezetünkre legalább annyi figyelmet kell fordítanunk, mint bármi másra az életben. A mai emberek nagyon keveset törődnek környezetükkel és egészségükkel.
Nyitott Kapuk 2010 Beiskolázási kérdőívek értékelése.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
„Kontra-fék” Kerékpáros konferencia Győr, szeptember 21.
Tanulói elégedettségvizsgálat ismertetése HJK
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Lap.hu oldalak dinamizálása Lap.hu találkozó – május 14.
KTI Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Kft.
> aspnet_regiis -i 8 9 TIPP: Az „Alap” telepítés gyors, nem kérdez, de később korlátozhat.
KERÉKPÁROS KÖZLEKEDÉS BUDAPESTEN XD csapat Készítette: Márta Zsolt Gyűjtötte: Mészáros Valentin Előadja: Rimóczi András.
A KÖVETKEZŐKBEN SZÁMOZOTT KÉRDÉSEKET VAGY KÉPEKET LÁT SZÁMOZOTT KÉPLETEKKEL. ÍRJA A SZÁMOZOTT KÉRDÉSRE ADOTT VÁLASZT, VAGY A SZÁMOZOTT KÉPLET NEVÉT A VÁLASZÍV.
A TÁRSADALMI JÓL- LÉT KÉRDÉSEINEK ÖSSZEHASONLÍTÁSA EGYES SZOLGÁLTATÓ SZEKTOROKBAN Készítette: Folmegné Czirák Julianna
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Kerékpártúrák. Kerékpározás előnyei Olcsó, használatát nem korlátozza a benzin árának az emelkedése. Gyors. A kerékpár csak látszólag lassú közlekedési.
Berta Tamás, k özpontvezető Tóth Viktória, projektkoordinátor Közlekedésbiztonsági Központ KTI Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Kft. A közlekedési.
Együtt közlekedünk Kerékpáros Budapest László János Elnök
Előadás másolata:

„KÉT KERÉKEN SZEKSZÁRDON” OKTÓBER 6. Baka György Zöldtárs Alapítvány Elnök

Autóbenzin (ólommentes 95 oktánszámú) liter

Felmérés a szekszárdi kerékpáros közlekedési szokásokról

Összesen 147-en töltötték ki a kérdőívet. Online és papíros alapon is ki lehetett tölteni. A kitöltők életkor szerinti megoszlása

Mire használja kerékpárját? Szeretné, ha Szekszárdon (és környékén) fellendülne a biciklis közlekedés?

Tud Ön kerékpározni? Van saját kerékpárja Milyen jellegű városrészen lakik? Milyen messze lakik a munkahelyétől/iskolájától?

Szekszárdon belül Ön általában hogyan közlekedik? Közlekedés módjaFőSzázalék Általában gyalog3423% Általában tömegközlekedéssel85% Általában csak autóval1510% Általában csak kerékpárral1510% Autóval és kerékpárral egyaránt3725% Gyalog és kerékpárral egyaránt3524% Gyalog és autóval egyaránt1913% Kerékpároznak (80 fő) Nem kerékpároznak (67 fő)

Ön szerint Szekszárd mitől lehet ideális a biciklis közlekedéshez? Szekszárd előnyeiKerekezőkNem kerekezők A gépjármű forgalom nem túl nagy16%10% Csekély a légszennyezettség16%33% Az utak/biciklis utak jól kiépítettek, biztonságosak 17,5%13% A városban bármilyen táv könnyen megtehető kerékpárral 75%58% Sok helyen van jó minőségű biciklitároló 4%3% Jó a közbiztonság, nem kell félni a kerékpár-lopásoktól 5%6%

Mi az, amin javítani kellene a szekszárdi kerékpáros közlekedés érdekében? Mivel lehetne javítaniKerekezők Nem kerekezők Több kerékpárút kell72,5%75% Jobb minőségű kerékpárutak kellenek 49%28% A kerékpárutakat jobban el kell választani a gyalogos forgalomtól 57,5%52% Biztonságosabbá kell tenni az autóutakat a kerékpárosok számára 39%25% A rendőrök jobban figyeljenek a szabálytalankodókra (biciklisre, autósra és gyalogosra is) 17,5%24% Több, jobb minőségű biciklitároló kell 37,5%34% Jobb kínálat kell a biciklis boltokban 2,5%0% Egyéb5%0% Egyéb: - Emeltebb szintű kerékpáros kultúra terjesztése - Kerékpártárolók minden nagyobb üzlet és intézmény előtt - Szemléletváltozás a közlekedésben és a KRESZ oktatásban - Szabályismereti (KRESZ) felvilágosítás

Mi gátolja Önt abban, hogy munkahelyére/iskolájába biciklivel járjon? Mi gátolja?Kerekezők Nem kerekezők Túl lassú2,5%4% Túl hosszú az út5%10% Nem tudok biztonságos útvonalon odajutni 27,5%34% Nincs lehetőségem ott lezuhanyozni, átöltözni 14%13% Szükségem van az autómra a munkához 14%15% Nem tudom a biciklit biztonságos helyen tárolni 9%16% Munkatársaim/iskolatársaim lenézik a biciklivel közlekedőket 0% Hazafelé túl nehéz az út (dombnak felfele) 10%16% Nincs kerékpárom0%15% Semmi nem gátol37,5%13% Egyéb10%0% Egyéb: -Közel lakom a munkahelyhez, nincs szükség kerékpárra -A rossz idő tud gátolni (zuhogó esőben nem indulok el kerékpárral) -Félek a lopástól -Időnként nagy csomagot kell vinnem, ilyenkor nem tudok kerékpárral menni

Mi a véleménye, mik a biciklis közlekedés legnagyobb előnyei? Kerékpározás előnyei Kerekezők Nem kerekezők Olcsó56%40% Egészséges74%73% Környezetkímélő56%66% Gyors22,5%9% Divatos4%3% Kényelmes12,5%3% Edzésben tart26%27%