Informatikai fejlesztés a Somogy megyei TISZK részére Karsai László Commitment Zrt.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A képzett szakemberekért A HEFOP és programok szinergikus eredményei Budapest május 20.
Advertisements

E-learning alkalmazás hasonlóságai és különbségei a köz-és magán szférába ÁROP Tudásalapú közszolgálati előmenetel.
Somogyi Térségi Szakképző Központ Létrehozása TÁMOP /2-2F Milánkovics Ibolya Gálovics Edit.
FÖKIR Integrált Elektronikus Közoktatási Információs Rendszer
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola VII. alprogram: Közös tananyagfejlesztések.
Moduláris Szakképzési Szoftverrendszer
„Ezt egy életen át kell játszani”
A TÁMOP projekt hasznosulása egy tagiskolában Kazincbarcika, TÁMOP / Országos Egyházi TISZK.
„SZAKMÁK VONZÁSÁBAN” – A szakképzés jelene és jövője Szakmai konferencia május 10.
Mikszáth Kálmán Gimnázium Postaforgalmi SzKI és Kollégium
A kompetencia alapú moduláris szakképzés oktatási dokumentumai Tóth Lászlóné 2008.
FÖKIR Integrált Elektronikus Közoktatási Információs Rendszer TISZKIR Térségi Integrált Szakképző Központ Információs Rendszer Fővárosi Oktatástechnológiai.
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
Fontosabb fogalmak Képesség :
A Pannon TISZK Veszprém Nonprofit Kft feladata a veszprémi szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítás ában Az Európai Unió támogatásával, az.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
Publikációs Portálrendszer Informatikai képzések tartalmi támogatása.
Előadó: Komjáthy Zoltán Oktatási Hivatal
A kompetencia alapú szakképzés sajátosságai
Az információs és kommunikációs technológiák szerepe a szakképzésben február 22. Dr. Tóth Péter főiskolai docens Fővárosi Pedagógiai.
REFORMÉRTÉKŰ LÉPÉSEK A SZAKKÉPZÉS TERÉN MAGYAR SZAKKÉPZÉSI TÁRSASÁG május 30.
Vezetői Információs Rendszer Kialakítása a Szegedi Tudományegyetemen Eredmények - Tapasztalatok Vilmányi Márton.
KOMPETENCIA ALAPÚ MODULÁRIS KÉPZÉS
REGIONÁLIS SZAKKÉPZÉSI FÓRUM
A képzett szakemberekért Fejlesztés és szolgáltatás a szakképzésben. Budapest augusztus 27.
A szakképzés jelene és jövője 7. Nevelésügyi Kongresszus augusztus 27. Dr. Szenes György főtitkár.
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport.
ÚMFT TÁMOP / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Juhászné Víg Éva programvezető május 26.
A HEFOP projekt Foglalkoztatási és Szociális Hivatal által koordinált fejlesztéseinek eredményei Felnőttképzési adatbázis fejlesztése.
A képzett szakemberekért HEFOP központi program „ KORSZERŰ FELNŐTTKÉPZÉSI PROGRAMOK KIDOLGOZÁSA ÉS ALKALMAZÁSA” Záró rendezvény MEGNYITÓ.
Székely István fejlesztési tanácsadó
A TISZK szerepe Nógrád megye szakképzésében. A TISZK és a költészet MIÉRT? MIKOR? MINEK? MEDDIG? MICSODÁT?
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
A Nógrád TISZK nyomonkövetési és pályakövetési rendszer modelljének, ezen belül a partneri igény és elégedettség mérési rendszerének kidolgozása. Salgótarján.
A szakképzés tartalmi szabályozása - Moduláris, kompetencialapú szakképzés -
dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ
A szakképzés fejlesztés jelenlegi állása
A szakképzés változása napjainkban Feigl Ágnes 2006 ETI.
Szakképzési dokumentumok
Informatikai Szakképzési Portál
A PROJEKT KÉPZÉSI ÜTEMEZÉSE ÉS CÉLCSOPORTJAI Kaposvár, szeptember 8.
Modul rendszerű oktatás bevezetésének feladatai a Kaposvár-TISZK-ben és a partneriskoláiban.
Modularizáció, vizsgaközpont kialakítása
Országos Egyházi TISZK Szakképzés-szervezési Kiemelkedően Közhasznú Nonprofit Kft.
DigiKom Többfelhasználós, hálózatos környezet Grafikus felhasználói felület Iratok, határozatok generálása, tárolása Kapcsolódás a digitális.
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI ZRT. KORSZERŰ STRUKTÚRA ÉS TARTALOM, INNOVATÍV MÓDSZEREK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Szolnok,
A digitális pedagógiai módszertan fejlesztése a Körzeti Általános Iskolában TIOP / Digitális pedagógiai innováció útján Projektzáró.
© Szöllősi és Társai Bt. Marketingkommunikáció a TISZK rendszerében.
Takács Erika Zádori Zoltán
Intézményi és központi ügyvitelt támogató elektronikus szolgáltatások.
Integrált irányítási környezet kialakítása. I. Szervezetfejlesztés Az Egyetem szervezeti felépítését részben meghatározza a jogszabály és a Szervezeti.
Az új köznevelési rendszer jellemzői és várható eredményei
Vezetői Információs Rendszer
Vevőszolgálat ”A sikeres vállalkozó a megfelelően képzett és jól tájékozott vállalkozó” Vágó Péter Vágó Péter KISOSZ VESZPRÉM KISOSZ VESZPRÉM.
Tájékoztató fórum Szakiskolai fejlesztési program C komponens iskolái számára KOMPONENS C Miskolc május 5. Nagy Zoltán komponensvezető
Hátrányos helyzetűek reintegrációja KOMPONENS C. A szakiskolák helyzetének alapvető problémái I. a gazdaság igényei korlátozottan jutnak érvényre és a.
Alternativitás a szakképzésben Budapest október 14.
FÖKIR Integrált Elektronikus Közoktatási Információs Rendszer
KOMPETENCIA ALAPÚ TANÁRKÉPZÉS FÓKUSZBAN A GYAKORLATI KÉPZÉS
NEMZETI FEJLESZTÉSI TERV
moduláris szakképzési szerkezet
A PÁLYAORIENTÁCIÓ SZEREPE A KORMÁNYZATI FEJLESZTÉSEK SORÁBAN
Integrált könyvtár rendszer (IKR)
TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:
A KRÉTA rendszer.
Fővárosi Petrik Térségi Integrált Szakképzési Központ
A Diplomás pályakövetŐ rendszer megújítása
A PÁLYAORIENTÁCIÓ SZEREPE A KORMÁNYZATI FEJLESZTÉSEK SORÁBAN
Készítette: Werb Józsefné Regionális konferencia: KECSKEMÉT Külföldi tanulmányút: Mérés-értékelés fejlesztési terület NORVÉGIA OSLO október 14 -
Előadás másolata:

Informatikai fejlesztés a Somogy megyei TISZK részére Karsai László Commitment Zrt.

1. oldal Taninform Iskolaadminisztrációs rendszer Közoktatási intézmények adminisztrációs feladatainak ellátása Tanároknak, szülőknek, tanulóknak Internet alapú központi üzemeltetés Piacvezető

2. oldal Intézmények számára szolgáló lehetőségek Intézményi alapadatok Foglalkoztatott nyilvántartás Tanuló nyilvántartás Oktatásszervezés Étkezés Statisztikák Elektronikus napló

3. oldal TISZK modul Közös, integrált adminisztráció Egységes rendszer Központi adatbázis Moduláris rendszerű szakképzés OKJ, SZVK, KP

4. oldal Modultérkép Rugalmasan keresési lehetőségeket biztosító felület Könnyű eligazodás a szakképzési adatbázisban Szakmák összehasonlítása, közös pontjainak felderítése

5. oldal Képzési program tervező A szakképzési adatbázis alapján SZVK és KP elemeiből képzési programok felépítése Képzési program generálás

6. oldal Egyéni tanulási útvonal Tanulóról folyamatosan megállapítható, hogy pontosan hol tart a képzésben Mely kompetenciák elsajátítása szükséges még az egyes követelménymodulokhoz

8. oldal Egyéni tanulási útvonal

7. oldal Pályaorientáció Segítségnyújtás a modulrendszerben való eligazodáshoz Bemeneti paraméterek alapján meghatározni az optimális képzést

8. oldal Mérés-értékelés Digitális mérőlapok létrehozása Mérések elektronikus elvégzése Eredmények kiértékelése

9. oldal Elektronikus napló Kezeli a modulrendszerű képzési programokat Haladási napló Mulasztási napló Osztályozó napló Szülői, tanulói hozzáférés

10. oldal Tanulásmenedzsment SCORM kompatibilis e-learning rendszer Integrálódik az elektronikus naplóba

11. oldal Pályakövetés Végzett tanulók elhelyezkedésével kapcsolatos adatainak rögzítése A rögzített adatok elemzése

12. oldal VIR rendszer Kimutatások Riportok Kapacitás kihasználtság Dokumentumtár

8. oldal Kimutatások

12. oldal Köszönöm a figyelmet! További információ: