A Jókai Mór Református Általános Iskola és AMI Miskolc 4. évfolyamos tanulóinak a 2011-es Országos Kompetenciamérésen elért eredményei Készítette: Bánné.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás

Advertisements

Az érettségi rendszere
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2011 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
Matematika kompetencia
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
MATEMATIKA Év eleji felmérés 3. évfolyam
A közrend és közbiztonság helyzete, a Komárom - Esztergom Megyei Rendőr - főkapitányság évi tevékenysége.
Humánkineziológia szak
Tanulmányi eredmények Bornemisza Péter Gimnázium
a szülői elégedettségmérés legfontosabb eredményeiről
ISKOLÁK Az iskolai oktatásban 48 olyan intézmény vesz részt, ahol a komi- permják nyelvet anyanyelvként lehet tanulni. Ez 38,1%-a az iskolák összes számának.
Az új történelem érettségiről és eredményeiről augusztus Kaposi József.
Utófeszített vasbeton lemez statikai számítása Részletes számítás
A tételek eljuttatása az iskolákba
2010 október 2651 kp. Vizsga 2. feladata
2010 október 2651 kp. Vizsga 2. feladata. Megoldás: „A” vállalat: Beszerzés : 100 millió Árrés: ( 12 %) = 100 x 0,12=12 millió Nettó eladási ár =
OKÉV évfolyam. Olvasáskészség kiépültsége országos:fenntartói:iskolai:
Fodrostollú magyar lúd
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
TÓPARTI GIMNÁZIUM ÉS MŰVÉSZETI SZAKKÖZÉPISKOLA A évi ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS eredményei A felmérés időpontja: május 29.
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
A SZAKMAI VIZSGA A diaképek az NSZFI munkatársai által készítet tájékoztató anyagok felhasználásával készültek. Budapest, december 8.
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
AZ INAK ÉS SZALAGOK BIOMECHANIKÁJA
NOVÁK TAMÁS Nemzetközi Gazdaságtan
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
Fekete László Született: Csillagjegye: Vízöntő
Híres magyar nők.
Merre tovább? Tapasztalatok a kétszintű latin nyelvi érettségiről.
A közép- és emelt szintű vizsga tanári értékelése
Chrappán Magdolna DE BTK Neveléstudományok Intézete.
szakmérnök hallgatók számára
Aktuális helyzet Elhasznált gumiabroncs hasznosítás MAGUSZ
A Down szindróma (DS) szűrési eredményei a VRONY adatai alapján
A évi demográfiai adatok értékelése
A évi demográfiai adatok értékelése
2008. évi Országos kompetenciamérés 6. osztály / Matematika
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
1 Foglalkoztatási kihívások (1), avagy mitől beteg a magyar gazdaság és a társadalom LIGA REGIONÁLIS TANFOLYAM 2010.OKTÓBER 5-6 HAJÓS Dr. Szabó Imre VDSzSz/LIGA.
LENDÜLETBEN AZ ORSZÁG A Magyar Köztársaság kormánya.
Országos Kompetenciamérés Június 24. Készítette: Tornainé Szegedi Erika.
7. Házi feladat megoldása
Érettségi jelentkezések és érettségi eredmények 2008 Tanévnyitó értekezlet Érettségi jelentkezések - érettségi eredmények augusztus 29.
Csurik Magda Országos Tisztifőorvosi Hivatal
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2005.
Tanulói utánkövetés 2009/2010. A 2009/2010-es tanévben iskolánkban 210 tanuló végzett. 77 fő a szakközépiskola valamelyik tagozatán 133 fő szakmát szerzett.
Nyitott Kapuk 2010 Beiskolázási kérdőívek értékelése.
Kétszintű érettségi.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
Kompetenciamérés értékelése 4. osztály 2008 Gönczy Pál Általános Iskola.
Alsó tagozat Demény Gabriella igh
Az önértékelés moderálása EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT.
Comenius Logo (teknőc).
Ágazati GDP előrejelző modell Foglalkoztatási és makro előrejelzés Vincze János Szirák, november 10.
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Érettségi eredmények május-június. Az utóbbi évek érettségi eredményei TanévÉrettségi átlag (RFG- AGK) Országos érettségi átlag Kitűnők száma (RFG-
Érettségi eredmények Vizsgázók száma: 114 fő Rendes vizsga: 82 fő Előrehozott vizsga: 32 fő (30+2) Összes értékelt tantárgyi vizsga: 495 Összes.
Kvantitatív módszerek
> aspnet_regiis -i 8 9 TIPP: Az „Alap” telepítés gyors, nem kérdez, de később korlátozhat.
A KÖVETKEZŐKBEN SZÁMOZOTT KÉRDÉSEKET VAGY KÉPEKET LÁT SZÁMOZOTT KÉPLETEKKEL. ÍRJA A SZÁMOZOTT KÉRDÉSRE ADOTT VÁLASZT, VAGY A SZÁMOZOTT KÉPLET NEVÉT A VÁLASZÍV.
A TÁRSADALMI JÓL- LÉT KÉRDÉSEINEK ÖSSZEHASONLÍTÁSA EGYES SZOLGÁLTATÓ SZEKTOROKBAN Készítette: Folmegné Czirák Julianna
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
A félévi tanulmányi munka bemutatása 2014/2015. Összeállította: Kovács Tibor.
Az ÉMGK tagvállalatainak szakképzési igényei Miskolc, június. 09. Dr. Barkóczi István – ÉMGK elnök.
Helyzetkép a differenciálásról. Differenciált házi feladat előző órai következő órai Gyakoriság%Gyakoriság% igen 11,7610,2 nem 3661,04271,2 nem válaszolt.
4.osztály Elemzés az elsajátítási szintek összehasonlításával 4.osztály Elemzés az elsajátítási szintek összehasonlításával
Érettségi eredmények május-június
Előadás másolata:

A Jókai Mór Református Általános Iskola és AMI Miskolc 4. évfolyamos tanulóinak a 2011-es Országos Kompetenciamérésen elért eredményei Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes

A felmérés során vizsgált készségek, képességek Az olvasáskészség kiépültsége Az olvasáskészség gyakorlottsága Az írásminőség fejlettsége Az íráskészség gyakorlottsága Az elemi számolási készség kiépültsége Az elemi számolási készség gyakorlottsága A számírási készség kiépültsége A mértékegység-váltó készség kiépültsége Az összeadás készségének kiépültsége a 100-as számkörben Az kivonás készségének kiépültsége a 100-as számkörben A szorzás készségének kiépültsége a 100-as számkörben Az osztás készségének kiépültsége a 100-as számkörben Az elemi gondolkodási képességek kiépültsége Az elemi gondolkodási képesség gyakorlottsága Az elemi rendszerező képesség kiépültsége Az elemi kombinatív képesség kiépültsége

Olvasás - írás

Számolási készségek

Matematikai alapműveletek

Gondolkodási műveletek

Az egyes szintek részletesen (előkészítő, kezdő, haladó, befejező, optimális)

AZ OLVASÁSKÉSZSÉG KIÉPÜLTSÉGE AZ OLVASÁSKÉSZSÉG GYAKORLOTTSÁGA Elemz é si szint Á tlag k%pont A tanul ó k sz á zal é kos megoszl á sa az elsaj á t í t á si szintek szerint ELÕK É SZ Í TÕ 0-59k%p KEZDÕ 60-69k%p HALAD Ó 70-79k%p BEFEJEZÕ 80-89k%p OPTIM Á LIS k%p Iskolai 2010-es Orsz á gos Iskola a oszt á ly b oszt á ly Elemz é si szint Á tlag k%pont A tanul ó k sz á zal é kos megoszl á sa az elsaj á t í t á si szintek szerint ELÕK É SZ Í TÕ perc 29k% é s kevesebb KEZDÕ perc 30-39k% HALAD Ó perc 40-49k% BEFEJEZÕ perc 50-69k% OPTIM Á LIS 11 perc é s kevesebb 70k% é s t ö bb Iskola 2010-es Orsz á gos Iskola a oszt á ly b oszt á ly

AZ ÍRÁSMINÕSÉG FEJLETTSÉGE AZ ÍRÁSKÉSZSÉG GYAKORLOTTSÁGA Elemz é si szint Á tlag k%pont A tanul ó k sz á zal é kos megoszl á sa az elsaj á t í t á si szintek szerint ELÕK É SZ Í TÕ 0-49k%p KEZDÕ 50-59k%p HALAD Ó 60-69k%p BEFEJEZÕ 70-79k%p OPTIM Á LIS k%p Iskola 2010-es Orsz á gos Iskola a oszt á ly b oszt á ly Elemz é si szint Á tlag k%pont A tanul ó k sz á zal é kos megoszl á sa az elsaj á t í t á si szintek szerint ELÕK É SZ Í TÕ 44k% é s kevesebb KEZDÕ 45-54k% HALAD Ó 55-64k% BEFEJEZÕ 65-69k% OPTIM Á LIS 70k% é s t ö bb Iskola 2010-es Orsz á gos Iskola a oszt á ly b oszt á ly

AZ ELEMI SZÁMOLÁSI KÉSZSÉG KIÉPÜLTSÉGE AZ ELEMI SZÁMOLÁSI KÉSZSÉG GYAKORLOTTSÁGA Elemz é si szint Á tlag k%pont A tanul ó k sz á zal é kos megoszl á sa az elsaj á t í t á si szintek szerint ELÕK É SZ Í TÕ 0-79k%p KEZDÕ 80-84k%p HALAD Ó 85-89k%p BEFEJEZÕ 90-94k%p OPTIM Á LIS k%p Iskola 2010-es Orsz á gos Iskola a oszt á ly b oszt á ly Elemz é si szint Á tlag k%pont A tanul ó k sz á zal é kos megoszl á sa az elsaj á t í t á si szintek szerint ELÕK É SZ Í TÕ perc 49k% é s kevesebb KEZDÕ perc 50-54k% HALAD Ó perc 55-59k% BEFEJEZÕ perc 60-69k% OPTIM Á LIS 14 perc é s kevesebb 70k% é s t ö bb Iskolai 2010-es Orsz á gos Iskola a oszt á ly b oszt á ly

A SZÁMÍRÁSI KÉSZSÉG KIÉPÜLTSÉGE A MÉRTÉKEGYSÉG-VÁLTÓ KÉSZSÉG KIÉPÜLTSÉGE Elemz é si szint Á tlag k%pont A tanul ó k sz á zal é kos megoszl á sa az elsaj á t í t á si szintek szerint ELÕK É SZ Í TÕ 0-74k%p KEZDÕ 75-79k%p HALAD Ó 80-84k%p BEFEJEZÕ 85-89k%p OPTIM Á LIS k%p Iskolai 2010-es Orsz á gos Iskola a oszt á ly b oszt á ly Elemz é si szint Á tlag k%pont A tanul ó k sz á zal é kos megoszl á sa az elsaj á t í t á si szintek szerint ELÕK É SZ Í TÕ 0-49k%p KEZDÕ 50-59k%p HALAD Ó 60-69k%p BEFEJEZÕ 70-79k%p OPTIM Á LIS k%p Iskolai 2010-es Orsz á gos Iskola a oszt á ly b oszt á ly

AZ ÖSSZEADÁS KÉSZSÉGÉNEK KIÉPÜLTSÉGE 100-AS SZÁMKÖRBEN A KIVONÁS KÉSZSÉGÉNEK KIÉPÜLTSÉGE 100-AS SZÁMKÖRBEN Elemz é si szint Á tlag k%pont A tanul ó k sz á zal é kos megoszl á sa az elsaj á t í t á si szintek szerint ELÕK É SZ Í TÕ 0-79k%p KEZDÕ 80-84k%p HALAD Ó 85-89k%p BEFEJEZÕ 90-94k%p OPTIM Á LIS k%p Iskolai 2010-es Orsz á gos Iskola a oszt á ly b oszt á ly Elemz é si szint Á tlag k%pont A tanul ó k sz á zal é kos megoszl á sa az elsaj á t í t á si szintek szerint ELÕK É SZ Í TÕ 0-79k%p KEZDÕ 80-84k%p HALAD Ó 85-89k%p BEFEJEZÕ 90-94k%p OPTIM Á LIS k%p Iskolai 2010-es Orsz á gos Iskola a oszt á ly b oszt á ly

A SZORZÁS KÉSZSÉGÉNEK KIÉPÜLTSÉGE 100-AS SZÁMKÖRBEN AZ OSZTÁS KÉSZSÉGÉNEK KIÉPÜLTSÉGE 100-AS SZÁMKÖRBEN Elemz é si szint Á tlag k%pont A tanul ó k sz á zal é kos megoszl á sa az elsaj á t í t á si szintek szerint ELÕK É SZ Í TÕ 0-79k%p KEZDÕ 80-84k%p HALAD Ó 85-89k%p BEFEJEZÕ 90-94k%p OPTIM Á LIS k%p Iskolai 2010-es Orsz á gos Iskola a oszt á ly b oszt á ly Elemz é si szint Á tlag k%pont A tanul ó k sz á zal é kos megoszl á sa az elsaj á t í t á si szintek szerint ELÕK É SZ Í TÕ 0-79k%p KEZDÕ 80-84k%p HALAD Ó 85-89k%p BEFEJEZÕ 90-94k%p OPTIM Á LIS k%p Iskolai 2010-es Orsz á gos Iskola a oszt á ly b oszt á ly

AZ ELEMI GONDOLKODÁSI KÉPESSÉG KIÉPÜLTSÉGE AZ ELEMI GONDOLKODÁSI KÉPESSÉG GYAKORLOTTSÁGA Elemz é si szint Á tlag k%pont A tanul ó k sz á zal é kos megoszl á sa az elsaj á t í t á si szintek szerint ELÕK É SZ Í TÕ 0-39k%p KEZDÕ 40-49k%p HALAD Ó 50-59k%p BEFEJEZÕ 60-69k%p OPTIM Á LIS k%p Iskolai 2010-es Orsz á gos Iskola a oszt á ly b oszt á ly Elemz é si szint Á tlag k%pont A tanul ó k sz á zal é kos megoszl á sa az elsaj á t í t á si szintek szerint ELÕK É SZ Í TÕ perc 49k% é s kevesebb KEZDÕ perc 50-54k% HALAD Ó perc 55-59k% BEFEJEZÕ perc 60-65k% OPTIM Á LIS 20 perc É s kevesebb 66k% é s t ö bb Iskolai 2010-es Orsz á gos Iskola a oszt á ly b oszt á ly

AZ ELEMI RENDSZEREZÕ KÉPESSÉG KIÉPÜLTSÉGE AZ ELEMI KOMBINATÍV KÉPESSÉG KIÉPÜLTSÉGE Elemz é si szint Á tlag k%pont A tanul ó k sz á zal é kos megoszl á sa az elsaj á t í t á si szintek szerint ELÕK É SZ Í T Õ 0-19k%p KEZDÕ 20-39k%p HALAD Ó 40-59k%p BEFEJEZÕ 60-79k%p OPTIM Á LIS k%p Iskolai 2010-es Orsz á gos Iskola a oszt á ly b oszt á ly Elemz é si szint Á tlag k%pont A tanul ó k sz á zal é kos megoszl á sa az elsaj á t í t á si szintek szerint ELÕK É SZ Í T Õ 0-25k%p KEZDÕ 26-44k%p HALAD Ó 45-74k%p BEFEJEZÕ 75-86k%p OPTIM Á LIS k%p Iskolai 2010-es Orsz á gos Iskola a oszt á ly b oszt á ly